1. |
Re: katyuk Bpesten (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: thalia (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
3. |
Tali, sweet tali... :) (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
4. |
Re[2]: ablakmoso (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
5. |
hotakaritas; ablakmoso (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
6. |
re : ablakmoso (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
ures hix (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
8. |
Detroit (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
9. |
elmozdulas (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
10. |
kezifek elso kerekre (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
11. |
Mindenki hulye, (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
12. |
tali kepek helye (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
13. |
bremsbelag (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: *** HIX AUTO *** #1708 (mind) |
72 sor |
(cikkei) |
15. |
teligumi (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: re : 155/60R14 (#1708) (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: katyuk Bpesten (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA!
:> Volt arca valamelyik illetekesnek azt nyilatkozni, hogy
:> 2,000 katyu van Budapesten... Csak a Szentendrei
:> uton van annyi!!!
Tegnap este egy masik illetekes 8000-et ismert el _csak_
a fovarosi kezelesu foutakon. A szemetseg most jon:
szerinte ezeket normal tempoju, figyelmes autozassal
siman ki lehet kerulni, inkabb csak eso utan veszelyes a
dolog, akkor ugyanis nem lehet megitelni a katyu melyseget.
Ajanlanam szives figyelmebe pl. a Podmaniczkynek a korut
es a Bajcsy kozti szakaszat, ahol ember legyen a talpan, aki
elszlalomoz a katyuk kozott mar amennyiben az itt "normalis"
kovetesi tavolsag es a masodikkent parkolo autok
kerulgetese mellett ez lehetseges...
Piece:
nme1
>>Know your enemy<<
|
+ - | Re: thalia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia Csaba!
>> Eddig ez az egyetlen ami az autoval kapcsolatban
>>nem jott be.
>Persze a design utan :)
Yesss!!! :)
(Ma kulonben is illik haragudni a franciakra, nem
Tatabanyara hoztak a PSA-gyarat.)
Piece:
nme1
>>Know your enemy<<
|
+ - | Tali, sweet tali... :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
?=======================================================
?Felado : [Hungary]
?Temakor: talalkozo kepek ( 10 sor )
?Idopont: Wed Jan 15 09:13:58 CET 2003 AUTO #1708
?- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
?
?Sziasztok,
?
?Yo Penti szolt, hogy hol vannak mar a hixtali (HAT) kepei. Igaza van, meg
?szere
?tnem mar megosztani, ezert aki fotozott (volt ilyen sok) azonnal irja meg,
?hogy
? juthatnek a kepekhez, amit publikalunk valahol egy weblapon.
?
?A tavaszi talit is lassan kezdhetjuk szervezni!
?
?avi
?Mobil: (06-30) 93-43-594
?=======================================================
Yo Penti-maja'k naggyon is egyetert Yo avi felszolalasaval,
tenyleg tessek szives osszeszedni a Borzsony-HAT fotokat!!!
Mar ojjan nosztalgiazhatnekom van, hogy na! :)
Ami egyertelmuen arra utal, hogy hianyzik a tali-feeling... :)
Barhol lesz is a kovetkezo tali, es barmikor is,
MI ott leszunk!
:)))
Szep napokat, occso' uzemanyagot, te'li gumikat, havas utakat,
mindenkinek 4x4-et kivanok!
Udvi:
Penti-maja'k
:)
U.i: Es tenyleg NE IRJATOK E'KEZETTEL!!!
Pliiiiiizzzz!!!!!!
|
+ - | Re[2]: ablakmoso (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
A AUTO 1708-ban irta :
>eltavolitja a makacs szennyzodest, rovarmaradekot miegymast. Peeersze
En tegnap azt lattam, hogy Audi A8-ban eppen neztem a nephulyito szeveget
mintegy ot literes uvegen. :)) Jot fog tenni az audi elektronikajanak nem?
Arpad
|
+ - | hotakaritas; ablakmoso (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ihajja!
________ hotakaritas ________
Fogash:
>>>>>>>>>>
Meg amikor egy fekezesnel az egesz racsuszik a szelvedojere (a belulrol
futott utaster miatt a lemezen picit megolvad, es mar jon is) aztan megy,
mint a homaly.
>>>>>>>>>>
Errol nem is beszelve! A marhaja...
________ ablakmoso ________
En nem tudom milyet tettem bele utoljara, de ha ettol fagyott be az ablak-
moso motor, akkor nagyon pipa leszek... Persze lehet, hogy csak egyszeruen
beszarta magat. Remelem mentheto, igy is le kell bontani az Audi bal elejet,
hogy kideruljon egyaltalan mi a helyzet. Remek volt igy kozlekedni ebben a
locs-pocs idoben. Minden benzinkuton meg kellett allni, persze hogy
rajojjek,
csak minden 10. kuton van kiteve viz, az is egy nap egyszer, tehat vagy
tiszta
mocsok az egesz, vagy bele van fagyva az egesz ablaklehuzostol. Szoval
sikerult minden kuton kellokeppen felhuznom magam, arrol nem beszelve,
hogy a kutrol valo tavozas utan 2, azaz ketto percen belul megint tiszta
kosz volt az egesz uveg. Alig varom, hogy megjavuljon mar...
No a kormanyok legyenek velunk, Udv!
******************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
******************
|
+ - | re : ablakmoso (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Nekem csucsszuper kentaur markaju (medikemia) lotyog a kocsiban, -
19fokos. Be nem fagyott egyszer sem, tomenyen a flakonba szagolva
nincs erosebb szaga, mint barmi masnak, egyebirant hasznalat kozben
nem buds, nem cefreszagu.
Na ebbol volt a 5l 5xx Ft (metro)
bye
TLantos
|
+ - | ures hix (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Na ez a mai hix eleg uresre sikeredett. :(
Autospecifikus cuccok:
Mar rajohettetek volna, hogy ez MINDEN ma gyartott markanal igy megy. Nincs
univerzalis felfogas az ISOFIX-en kivul semmire. Ha kell egy tetotarto,
sibox, akakrmi, vedd meg a gyarit. Az kb ugyanazt tudja, mint egy felso
kozep minosegu autofuggetlen, de ara egesz szamu tobbszorose annak.
Ugyanezert nem tudsz az Agilara a gyarin kivul mas gumit venni, ugyanezert
preseltek be a termosztatot az Alfamban az ontveny hazaba, nehogy
utangyartott patront lehessen kapni hozza, ezert van a radio kijelzoje a
muszerfal masik reszen elhelyezve az Opelekben, Fiat Bravo/akban, stb...
Ezert van a kozponti szamitogep kiontve mugyantaval, nehogy egy
ellenallast/kondenzatort is csrelni lehessen, csak egyben az egeszet. Sot, a
Nissan 5 eves garanciaja is errol szol, hogy minel tovabb NALUK koltsd a
penzed, ne pl. FIAMM szurot es Castrol olajat vegyel.
Szomoru, de erre mozog a vilag. :((
Fogash
|
+ - | Detroit (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Amerikaban meg mindig nem egeszen a mi vilagunk szerint mozognak. Most
vettem egy auto-motort, a detroiti szalonrol van szo benne. Lefotozott
jarmuvek:
Cadillac 16: 13,6 literes V16, hengerenkent 2 szelep (!), 1000 LE, 24"-os
kerekek. (Az Ikaruse 22,5"-os...)
Dodge Tomahawk: Az uj Viper 8300-as, 500LE-s V10 motorja motorkerekparba
epitve. :) 2fokozatu valto, 0-100->2,5 sec, Vmax=500kmh...
Dodge Magnum SRT: hihetetlen jo vonalu sportkombi (nem valami Mazda6-fele
tamagocsi), alaphelyzetben 750 literes csomagtartoval. 5,7-V8, 435LE, 650Nm,
1,8tonna. Vidam lehet.
Vitainditonak:
A hulye japanok mit hoztak?Lexus SUV (RX330), DVD alapu navigacioval. Remek.
Honda StudioE: ciposdoboz kaszni (mellette egy Renault Kangoo maga a
dizajn-extazis). Legnagyobb ujdonsaga: 17"-os TFT-muszerfalkijelzo + a
csomagtarto tetejebol 42"-os plazmakepernyot lehet lenyitni, igy ha
vadkempingezunk, akkor is lehet hazimozizni. Nem tudtam, eddig mi hianyzott?
SZERINTETEK mi az autozas jovoje, mi a valodi ujdonsag egy autoban?
Fogash
|
+ - | elmozdulas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nekifutok utoljara.
SzaboZE irta:
: Az erzeklo mi a jo lopikula't csinal szerinted? :-)
Megirtam: Az erzekelo feladata egy nem elektromos mennyiseg atalakitasa
elektromos mennyisegge. Gyorsulasszenzornal a nem elektromos mennyiseg a
gyorsulas, az elektromos meg mondjuk egy ellenallas megvaltozasa.
Makroszinten nem kell hozza elmozdulas.
: Sikerult leirnod az elmozdulas mereset elektromos uton ERZEKELOVEL. ;-)
: Kiemelnem az "elmozdit'" szot az irasodbol ! ;-)
Nem tudom, miert nem akarod megerteni. Az erzekelo gyorsulast mer, de
nincsen olyan jelenseg, ami gyorsulas->elektromos mennyiseg konverziot
valosit meg. Ezert van a gyorsulas->elmozdulas->elektromos mennyiseg
atvaltas. Ebbol te az elmozdulast nem latod, mert az a szenzor belso
problemaja. Ha a szenzor elmozdulast merne, akkor kilometerszamlalonak
hivnak.
Udv,
marky
|
+ - | kezifek elso kerekre (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HALI!!!
>Kezfek: A BARKAS kezifekje is az elso kerekekre hat.
AHA! Akkor a franciák koppintottak a komcsiktol :-))))
..esetleg az ARO-ban nem hidropneumatikus (vagy mi a
rakot irtatok a Citroenrol,nemtom mer annyira nemerdekel)
a hatso rugozas :-)))))))) ?!
GERI
|
+ - | Mindenki hulye, (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
aki arra a kerdesre, hogy mit mer egy homero, nem azt valaszolja,
hogy elmozdulast. Hiszen elmozdul a mutato, vagy a higany szintje,
a mas elven mukodo homeroket pedig csak a primitivebb szemlelok
megtevesztesere keszitik rosszakaratu emberek.
> Sikerult leirnod az elmozdulas mereset elektromos uton ERZEKELOVEL. ;-)
> Kiemelnem az "elmozdit'" szot az irasodbol ! ;-)
Hiaba a ;-), ha nem vagy kepes felfogni egy iras ertelmet, akkor
jobb, ha tovabbra is a gyorsulas es lassulas kozti kulonbsegen
melazol, termeszetesen mindezt az elmozdulas fenyeben vizsgalva...
|
+ - | tali kepek helye (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek!
irta tegnap:
>Yo Penti szolt, hogy hol vannak már a hixtali (HAT)
>kepei (...) amit publikalunk valahol egy weblapon.
Valahol? Hat a HIX AUTO weblapjan
(http://www.nexus.hu/hixauto), nem?! Ennel alkalmasabb
helyet keresve sem lehetne talalni!! :)
Udv,
Peter
Thalia RT 1.4
__________________________________________________
Do you Yahoo!?
Yahoo! Mail Plus - Powerful. Affordable. Sign up now.
http://mailplus.yahoo.com
|
+ - | bremsbelag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A segitsegeteket szeretnem kerni.
Van nekem egy Opel Omega B-m, és inditas utan a komputer mindig kiirja, hogy
'bremsbelag'. A brems feket jelent nemetul - ha jol tudom -, ugyhogy a tippem
az, hogy a fek elhasznalodasara figyelemztet. A muhelyben megneztek és kiderult
,
hogy az elozo tulajdonos olyan fekpofakat rakott be, amikbe nem lehet bekotni a
z
erzekelot. Van valami lehetoseg arra, hogy lebeszeljem arrol a komputert, hogy
mindig figyelmeztessen? (Mármint azon kivul, hogy lecserelem a fekpofakat.)
Levente
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1708 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok autosok!
Mar reg nem irtam a listara, mert amint jol tudjatok tel van, es ezt
vagy kihasznalja (elvezi) az auto tulajdonos vagy kegyetlenul szenved
tole , vagy nincs autoja :-) En mar kiprobaltam mindharom szituaciot
ezen a telen.
Uzenem nektek hogy iden telen az termeszet velem(unk) tartott, eleg
szep horeteg (helyeken kicsit nagy is) alakult ki a kornyeken. Ennek
kovetkezmenyekeppen lattam sok balesetet, sok felenk es sok tul meresz
sofort. En valahogy kozelebb allok a "tul meresz" kategoriahoz, ami
nem zarja ki a biztonsagot. Valahol a hataron kell lenni, ott a
legerdekesebb. Sokmindent kiprobaltam a kocsimmal ezen a telen,
kezifekezes, egyhelyben porges, veszfekezes jegen (nix ABS), szlalom,
es mondhatom hogy meg kell tanuljak. Remelem lesz alkamam ra soha sem
hogy ezeket a kis gyakorlatokat elesben is bevessem, hiszen jobb
elkerulni a bajt ugyebar.
Ami meg elmondhato: teli gumival felszerelt (Semperit TopGrip2, '97)
jarganyom sokkal jobban viselkedik extrem korulmenyek kozott (eg.
kezelhetobb, dinamikusabb, rovidebb a fektav, konyebben "kiassa" magat
a lisztszeru hobol) mint az ugyanolyan felszereltsegu volt autom az
Opel Astra Caravan. Nagy resze ezeknek a sulykulonbseg miatt van,
tudom. Hatrany az hogy a kocsi alja igencsak kozel van az uthoz, igy
neha neha az ember odaveri kovekhez, jegtombokhoz, hasonfekvo
mezeinyulakhoz :-))) Napokban egy retisas sinylette meg ezt. Sajna nem
tudtam kikerulni, volt szembeforgalom is, dudaltam is, veszfek, megis
ott maradt, valami elozoleg elutott allat, lehet pont egy hasonfekvo
mezeinyul kototte le a figyelmet), igy aztan a kaja okozta a vegzetet,
ja meg en a negykerekuzoldhalal. Erdekes modon mire megalltam, a
szembejovo savbol is megallt valaki , behajitotta a madarat a
csomagtartoba es elporzott... Nesze nekem vadasztrofea. En meg
maradtam par tollal az elso rendszamtablan. Mindenesetre erdekes es
egyuttal megrazo elmeny volt. Aznap morfondiroztam magamban hogy
hasonlo helyzetekben a nagyszamu varjucsapat miert huz el tustent ha
kocsit lat kozeledni. Azok nem erdemlik meg a kaszabolast?
Na de terjunk masra:
Itt irja nekunk Avi baratunk hogy:
HA> Felado : [Hungary]
HA> Temakor: talalkozo kepek ( 10 sor )
HA> Idopont: Wed Jan 15 09:13:58 CET 2003 AUTO #1708
HA> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
HA> Yo Penti szolt, hogy hol vannak már a hixtali (HAT) kepei. Igaza van, meg s
zere
HA> tnem mar megosztani, ezert aki fotozott (volt ilyen sok) azonnal irja meg,
hogy
HA> juthatnek a kepekhez, amit publikalunk valahol egy weblapon.
Namarmost. Amennyire szereny perszonamtol tellett, keszitettem en is
kepeket, es azokat ha jol emlexem, felmazoltam egy weblapra, es
megirtam ide a HA-ba a cimet. Ha nem hiszitek, nezzetek utana itt:
http://www.100free.com/szabee/
Es ami a tobbi talis kepet illeti, lehetne nekik talalni egy helyet,
akar a lista arhivum-oldalan, es oda csoportositani oket. Szoval,
legyen valaki aki megkerdezi a fotexnet-eseket hogy van-e erre
lehetoseg. Ha nincs, akkor marad az ingyenes weblap. Abbol meg van
boven mindenfele.
Hasznaljatok ki a teli viszonyokat addig amig vannak, szerintem ez egy
nagyon jo alkalom arra hogy sok uj dolgot tanuljatok, tokeletesitsetek
magatokat a vezetes teren es ha jol belegondolunk nem is olyan
koltseges , felteve ha nem tortenik valami baki.
Udvozletem mindenkinek
Szabi
Seat Ibiza 1.4i
|
+ - | teligumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felteve, ha eleget mesz vele evente. Teli gumi tudtommal 4 ev utan
kidobando, ...
Es miert menne hamarabb tonkre mint a nyari? Az en teli gumim tobb mint 10
eves! Hasznaltan vettem, mert gyorsan kellett es olcson. Igaz hogy nem
Tesco gazdasagos, hanem Michelin. Meg mindig legalabb 50%-os allpotu, es
kivaloan mukodik.
A teli guminal inkabb az a gond, hogyha mar csak 2-3 mmm a profilmelyseg
akkor hoban szinte semmit sem er.
Udv,
Zotya
|
+ - | Re: re : 155/60R14 (#1708) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> 165 : a gumi szelessege mm-ben
> /60 : a falmagassag a szelesseg 60%-a. ha nincs per, akkor /80.
Continental szerint nem 80, hanem 82. Csak a pontossag kedveert.
Ed
|
|