Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2348
Copyright (C) HIX
2004-10-29
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Want a Rolex Watch? (mind)  1 sor     (cikkei)
2 Re: Forma-1 (mind)  20 sor     (cikkei)
3 F1 Zsolt (mind)  13 sor     (cikkei)
4 Rere: dobfek -> tarcsafek (mind)  8 sor     (cikkei)
5 Re: Re: Nemetorszag (mind)  23 sor     (cikkei)
6 shell dizel (mind)  15 sor     (cikkei)
7 re: re: re: gyorshajtas (mind)  8 sor     (cikkei)
8 hajduszoboszlo (mind)  7 sor     (cikkei)
9 Re: Forma-1 (mind)  31 sor     (cikkei)
10 Do you want a Rolex Watch? (mind)  1 sor     (cikkei)
11 Re: Gyorhajtas, Zsolti, Vectra (mind)  47 sor     (cikkei)

+ - Want a Rolex Watch? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://usu.evif.com/r/giggles/watchs.html
+ - Re: Forma-1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nem akarom bantani Zsoltot, mert tenyleg mar az is teljesitmeny, hogy 
egyaltalan ott van - bar rossz nyelvek szerint nem az o erdeme, hanem 
a menedzseree.

Ami nekem nem tetszik benne, hogy semmi versenyszellemet nem latok 
rajta, az autot tudasanak megfeleloen jomunkasemberkent beviszi a 
celba, ha birja, de inkabb nem kockaztat (mert ezt mondtak neki a 
fonokei). Azert a Minardi legalabb a Jordanekkel lehetne versenyben, 
ha csak egyszer is azt lattam volna, hogy Zsolti szorongatja a sarga 
autokat, _harcol_ veluk, sokkal jobban ereznem magam vele 
kapcsolatban. A masik, hogy nezzetek meg az eletrajzat es 
hasonlitsatok ossze barmely mas F1 versenyzoevel - nincs egyetlen 
nyert bajnoksaga sem, meg Bruninak is van egy nyert Formula Renault 
europai bajnoki cime!

Arra en is kivancsi lennek, mit kezdene Zsolti egy rendes autoban, es 
amire meg jobban, de sosem tudhatom meg, hogy hogyan kuzdott 
volna Schumi Kesjar Csaba ellen...

Dani
+ - F1 Zsolt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kicsit lemaradtam a hozzaszolassal, bocs.
 Elore kell bocsatanom, hogy nincs az F1 tudas a portfoliomban :-), de azt 
latom a belso
kameras kepeken (szoval amikor a vezeto fejet meg a kormanyt latni), hogy 
Zsoltnak a
tobbi versenyzohoz kepest erosen birkoznia kell az autoval. Allandoan 
korrigal, a kocsi meg
csuszkal ide-oda. Persze olyan kepet igen ritkan adnak, amikor az o 
autojat mutatjak igy.....
Szoval en is ugy gondolom, hogy egy jobb autoval o is jobb teljesitmenyre 
lenne kepes.

Attila
+ - Rere: dobfek -> tarcsafek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Miutan a tipus keszult mindket fekkel, igy "csak" alkatresz, es penz 
>kerdese a dolog.

Csak kivancsisagbol kerdezem hogy ilyenkor ki kell csrerelni a hatso
fekero szabalyozot is, vagy ugyanazt a szabalyozot hasznaljak a gyarak a
tarcsa es dobfek eseten? 
Udv,
Gigi
+ - Re: Re: Nemetorszag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

kicsit lemaradva reagalok, mert most jottunk meg Nemetorszagbol, de azert kiege
szitenem az eddig leirtakat.
nemet kozutakon erdemes figyelni arra is, hogy ha egy keresztezodesben kanyarod
ik a fout, akkor hasznalni kell az iranyjelzot akkor is, ha a fouton maradsz. e
llenben ha egyenesen mesz "le" a foutrol, nem kell iranyjelzo. lattam mar olyat
 is, hogy a kanyarodo foutrol csak egy foldut vezetett el, megis kellett indexe
lni. nem vagyok biztos benne, de a tapasztalatom azt mutatja, hogy akkor el ez 
a szabaly, ha tabla jelzi a kanyarodo foutat (foutvonal tabla + kiegeszito).
szinten kulonbseg (bar halvany emlekeim szerint ez mar regen megvaltozott), hog
y gyalogosnak nincs elsobbsege a kanyarodo autoval szemben, kiveve persze ha ze
bra van. zebranal elvileg akkor is meg kell allni, ha a gyalogos meg le sem lep
ett az uttestre.

ha esetleg Szaszorszagban jarsz lepten-nyomon szamitani kell utepitesre (en mos
t Drezda-Freiberg kornyeken az Erchegysegben voltam), viszont ha uteltereles va
n (Umleitung), kitunoen kitablazzak.

mas most nem jut eszembe

udv
robi

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: proxy30.sap-ag.de)
+ - shell dizel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

kerdesem a nagyerdemuhoz.
tud-e valaki arrol, hogy kis hazankban tesznek-e shellnel valamilyen adalekot a
 gazolajba? feltunoen keveset eszik belole az autom. meg pontosabban egy bizony
os kutnal (oroszlany es tatabanya kozott a majki repuloter mellett) tankolt uze
manyag nagyon tetszik a motornak (eddigi atlag -0,6 liter), mintha az olajfogya
sztas is csokkent volna. a nemetorszagi ut elott teliraktam az emlitett kutnal 
es teljes terhelessel (teli csomagtarto, 2 felnott+3 gyerek + sibox a teton) 13
0-140 temponal ugyanannyit evett, mint a hetkoznapi ingazasom soran. ellenben a
 cseh shell kutnal tankolt gazolajjal 0,6 literrel tobbet fogyasztott.
nem mintha reklamalnek, de erdekelne.

robi
mg 1.8td

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: proxy30.sap-ag.de)
+ - re: re: re: gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Engem tavaly kicsit többert 30 penzre huztak meg, es egy pottyre.
>>A jogsit meg elsore visszasirtam.
>Mert szagulduztok allandoan :-). Iden volt egy 73 -am. 7k + 1 pont.

A 73 csak egy fel kicsivel tobb... ;-)

Péter
Citroen XM V6 3.0i
+ - hajduszoboszlo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Hamarosan Hajduszoboszlora megyek, lakik ott valaki a kozelben?  Szeretnek
kerdezni nehany dolgot maganban!


Dodo
+ - Re: Forma-1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Gyula:
>>>
Hogyan kell ertekelni Baumgartner eredmenyet?
...
En nyilvan elindulni se tudnek egy F-1 kocsival -- szerencsere, mert
vszg. nem elnem tul, ha megis.


El tudnal indulni.
En is el tudtam, elsore (- es eletem legnagyobb elmenye volt), foleg, hogy a
tarsasag nagy resze 2.-3.-ra tudott csak :-) Abban az autoban (99-es Arrows)
meg nem volt rajtgep.

Tulelned: sebesseget nem erzel (egy "mezon" hajtasz), mutatok meg nincsenek.
Esetleg a kanyarokban akarna leesni a fejed, mint nekem.

Zsoltrol:
Nem a vezetni tudas a kunszt, hanem IMO mint egy sportban a folyamatos jo
teljesitmeny-nyujtas. 2 ora rettenetesen hosszu ido. Persze kell hozza
nemi tehetseg is, anelkul csak vergodes a verseny. De emlekezzetek
Verstappenre, a kedvenc eso-menomre, aki utoljara a Minardinal szenvedett -
feleslegesen. Abbol a gepbol valszeg nem lehet kihozni tobbet, a
beallitasokat sem egy Ferrari-szintu csapat vegzi. Sauberek mar valamivel
szofisztikaltabb vassal futnak - van is eredmeny. Ugyhogy Zsolt
teljesitmenye igenis ertekelheto. Remelem, feljebb is tud meg jutni.


dj
+ - Do you want a Rolex Watch? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://chf.evif.com/r/giggles/watchs.html
+ - Re: Gyorhajtas, Zsolti, Vectra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> 50 helyett (ora szerint) kb. 62-65-tel mehettem.

Megkaptad mar a nyilatkozattetelre a felszolitast? Mert addig felelsleges 
izgulni. Akkor meg - leragott csont - nyilatkoznod kell, hogy nem 
nyilatkozol, mivel ezzel magad, vagy csaladtagod ellen vallanal. A nepi 
bolcsesseg szerint az ilyen csekely tullepesert hagyni fogjak a fenebe, mert 
tobb macera van vele. Ha meg megsem hagyjak, akkor ugyanott vagy. Parezer 
forint meg egy-ket pont.


>   Ha mar olyan jol kielemeztetek anno a Parizs-Dakar magyar versenyzot:
> Hogyan kell ertekelni Baumgartner eredmenyet? Majd minden verseny
> vegeredmenyet megneztem (talan 1-2 maradt ki nyaron) es Zsolt

Hat, ez nagy vita lesz. Szerintem a pozitivum, hogy legtobbszor celbaert, de 
ez egyben negativum is, mert ez valahol azert azt is mutatja, hogy nem 
igazan kuzdott. (Valszeg en is beernek egy kis hatrannyal a sajat kocsimmal 
egy ido utan :-). Bar egy pont pont azert esett be, mert szep nyugisan 
poroszkalt.

Ketsegkivul igaz, hogy a vegefele jobb volt csapattarsanal, meg nem 
volt -Brunival ellentetben- bunkoskodo es hisztizo.
Mondjuk jo, ha egy versenyzo stabilan behozza a kocsit, de nem latom rajta, 
hogy probalkozna, es, hogy lenne benne valami kimagaslo tehetseg. 
Emlekezzunk, hogy Schumi talan elso versenyen valami hasonlo vacak 
technikaval rogton a 7. helyre kvalifikalta magat. Persze lehet, hogy a 
Minardi annyira rossz, hogy semmifele sofor nem kompenzalhatna.

>   Az csak gonoszkodo kerdes, hogy mennyi adoforintba is kerult
> az idei moka es esetleg mennyi lesz jovore a szamla. Nem sokallom
> (nem is tudom), csak zavar a tudatlansagom.

Tudtommal semmibe, mert volt arrol szo, hogy beszall az allam, de vegul a 
papa osszeszedte a penzt. Persze lehet, hogy volt valami titkos 
megallapdas...

> A barátom 93-97 közötti Vectra vásárlásán gondolkodik.
> 2.0 vagy 2.5 literes benzines közül szeretne választani.
> Megkért , hogy kérjem ki a fórum véleményét a két tipust illetően.

Kolleganak van egy 2.0-as ilyesmije (asszem 95-os es automata), es eleg jo 
menetteljesitmenye van. Probalta a nagyobbat is, de azt mondja, hogy nem 
sokkal jobb, ha egyatalan.

Szabolcs

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS