At 02:31 AM 1/3/2001 +0100, you wrote:
> >Meg nem vezettem amerikai autot.. Milyen ? Erdemes belevagnom ? Azt tudom,
>IGEN! A legjobb!! Vedd meg!!!!
No asszem nem ez a mervado valasz, a hondara is sokan mondjak hogy milyen
jo auto..
khmm..
>Nem hiszem hogy 60 ezer utan kimulna az Integra hacsak szandekosan nem
>gyilkolod meg...
Az az igazsag, hogy a valtoban a csapagyak elkopasat megcsak bele tudtam
tenni a szethatas koze (bar nem ertem hjogy egy sportkocsit miert nem ugy
terveznek hogy menni fognak vele), de egy halom olyan hiba aminek nincs
koze a vezetesi stilushoz miert jon elo ennyi idos korban elegge
megfoghatatlan..
>Nekem egy '98-as mustangom van, kb 2000 -el a ford altal javasolt ar alatt
>vettem.
igen igen tudom, mivel kinn elo autoszerelo ismeros mondta a dolgokat
onnan indult az egesz otlet.. a mustang meg tenyleg tetszik..
Igaz egy kicsit letortem.. 3.6-osat 4 eveset volt lehetosegem vezetni..
Nos.. csalodas.. Utanakerdezek hogy a gt meg ezek jobbak -e..
a problemaim vele: nagyon nem megy, nem all meg, kanyarban csuszkal
dulongel elegge instabil. Igaz total alap verzio, de azert tobbet vartam
volna.. Egy alfaval mentem megnezni, a hondabol atulve az alfaba volt
negativ es pozitiv erzesem is, alfabol a mustangba atulve csak csalodas,
igazabol valahogy autobbra vagytam..
>A fogyasztas erosen fugg attol hogy milyen stilusban vezetsz. Gondolom ez
>minden nagyobb meretu motornal igy van. Nekem a kissebb 3.8 literes motor
>van az
>automban es a fogyasztas kozel masfelszeresere no amikor jobban hajtom.
Naja.. a baj az, hogy fene se tudja hogy kinek mi a hajtas.. Szerintem en
nem tolom nagyon az autoknak, van akik szerint meg megyek mint az okor, van
aki szerint csak dinamikusan de nem vadallatul.. Elegge szubjektiv..
>Ha jol emlekszem a Cobra valtozaton ez gyarilag rajta van, de az elobb
>megneztem es nem talaltam a Cobrat a ford.com-on, megszunt volna?
Van cobra is, en maradnek a gt-nel es egy chargernal igaz az uj cobra
egyszeruen gyonyoru (bar az uj mustang is kimondottan szep) de felek hogy
kicsit ehesebb es nem tudom magam visszafogni ha megyek az autoval akkor
megyek, elautoznam az osszes penzem.. ;)
> Az osszeszereles minosege sajnos nem tokeletes, a Honda es mas japan
> autok ilyen szempontbol sokkal jobbak.
Nezd, amit elvarok hogy ne legyen ennyi baja mint a kocsimnak ami 60e km alatt:
zorog benne minden elkepzelheto, a lambda szonda a veget jarja, szetesett
belu la hatso kipuff dob, szethullo kuplungtarcsa, bugo differencialmu,
elkopo valtocsapagyak, vizpumpa elhalalozasa, jobb elso feknel is volt
valami azzal meg nem hoztam el a szervizbol most csinaljak, es ne essen
szet az ules, ami zorog ha nem ul benne senki (anyosulesnel zavaro csak),
de mindegyilk ules eros kanyarban megdol eleg rossz egy oldalra billego
tamlaju ulesbenben ulni.
Roviden ennyi, mas nem jut eszembe, csak haverom preludeje ami vegulsi
hibatlan (hisz nagyon vigyaz ra a srac) ha azt nem nezzuk hogy 20e km utan:
tempomat meghal, nyaron melegben bal ajto nem volt nyithato, valto kuplung
mar zajos, felntengely gumiharang csere, hatso szilent csere, es persze
zorog minden belul, es mostanaban nem nagyon szeret hidegben normalisan
indulni mig be nem melegszik a motor.
naszoval en ilyeneket NEM akarok egy autotol.. legyenaz barmilyen auto. Ha
ezeket tudja valamely auto ugy teljesiteni hogy mondjuk max fele ennyi
meghibasodassal kell szamolnom, akkor en mar boldog vagyok. (a zorgest meg
elviselem ha betonkemeny a futomu, inkabb zorogjon par dolog a kocsiban
mint himbalozzon a vas)
Fene tudja, lehet hogy tulzottan igenyes vagyok, de ugy tartom hogy az auto
legyen ertem es ne forditva.
>es a kezi valto sem kapcsolhato olyan gyorsan es pontosan mint az Integra-e.
Ahamm. Igazabol annyira nem zavart a valtoja a mustangnak amit probaltam,
bar leeht hogy azert mert elegge hasonlitott az alfahoz.. ha ilyen lesz az
asszem elmegy..
>Az biztos hogy budapesten parkolaskor sok gondod lenne vele, hatrafele nem
>lehet rendesen kilatni belole, ez jarda melle parkolasnal kellemetlen ha
>elotted
Ismeros az erzes, pici ember leven (176 centi) a hondabol se nagyon latok
ki ha tolatok, amennyit kilatnek azt pont a spoiler takarja, igy altalaban
a masik auto belso visszapillantotukret latom es ugy probalok tolatva
varialni, kozben a ket oldalso visszapillantoban meg nezem hogy a szeles
felnik nem verodjenek neki a jardanak. (215/40 gumik es kiallo kulloju
szeles felnik, szep nagyon csak nem tul kenyelmes)
Szoval ezek nem mervado dolgok, megszoktam hogy ilyen autoval jarok, orzott
parkolo meg mindenhol van igy ott kenyelmesen megallhatok.. :))
Ant
|