Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 978
Copyright (C) HIX
2001-01-04
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Omega ventillator (mind)  24 sor     (cikkei)
2 Calibra, vectra (mind)  13 sor     (cikkei)
3 mobil kut (mind)  18 sor     (cikkei)
4 futomu szakertot kerestetik (mind)  9 sor     (cikkei)
5 Venti (mind)  8 sor     (cikkei)
6 Re. Vectra (mind)  15 sor     (cikkei)
7 Antforce Filozik.. (mind)  92 sor     (cikkei)

+ - Omega ventillator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> Mint korabban mar irtam nekem A Omegam van, 
:> es ezen a ventillatort nem elektronika kapcsolja, 
:> hanem fixen a fotengely fojtatasa az a nyulvany
:> amin a lapatkerek rajta van es kupos csatlakozassal a 
:> fotengely fordulattol fuggo sebesseggel forog. 
:> Ezekbol kovetkezoen telen alacsonyabb a motorhomerseklet 
:> mint nyaron. 

Nekem is Omega-A -m volt eddig, de ott a ventillator *nem*
a fotengely foLYtatasakent csatlakozott es szabadonfutoval
volt szerelve, vagyis hidegen csak egeszen lassan forgott a
csapagy surlodasa reven, melegben pedig fix kapcsolatban
direktben keringett. Ugy tunt, mintha egyszeru bimetall 
kapcsolgatna a homerseklettol fuggoen a tengelykapcsolatot.

A motor homerseklet nekem kozel allando volt telen-nyaron,
futessel es klimaval egyarant. Legfeljebb a huzamosabb 
klimas varosi araszolas tudta fentebb tolni a mutatot...


Szep napokat: Antal Attila
http://www.externet.hu/aas
+ - Calibra, vectra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Azt szeretnem megkerdezni, hogy ki mit tud a fenti autokrol? Ertem ez alatt a m
egbizhatosagot, menetteljesitmeny, fogyasztas, tipushiba, stb... A Calibra-bol 
a 2 literes 150 lovas valtozat, Vectra-bol szinten valami 2 literesen gondolkoz
om. Szerintetek mi jobb egy 9 ev koruli Calibra vagy egy 5 ev koruli Vectra? En
 a Calibra fele huznek csak nem tudom mennyire megbizhato es azert a fogyasztas
 sem mind1 teljesen. A valaszokat legyszives MAGANBA is. Koszi...



___________________________________________________________________
[NEXUS - ingyenes email & honlap mindenkinek - http://www.nexus.hu]
+ - mobil kut (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Orommel tudatom veletek, hogy a mobilkut project beindulni latszik
Fehervaron.
December 10-15 ota figyeltem a tereprendezest a Tesco parkolojaban, es
gyanum
beigazolodni latszik: a mai napon ket fold feletti tartaly kerult
elhelyezesre. Egesz eddig
betonoztak, bejarot csinaltak stb. Remelem, hamarosan a kut beindulasarol is
szamot 
adhatok nektek. A keszulo kuttol kb. 150 meterre van egy Esso kut. Eddig sem
volt nagy 
a forgalma, de ezutan szerintem lehuzhatjak a rolot.

 
        Udv:  Zsolt
              AUDI 100
               Ékezet!
+ - futomu szakertot kerestetik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Boldog Ujevet Autosok !

Futomu szakertot keresek, aki ert a Ford futomuvek javitasahoz-beallitasahoz.

Letezik-e Ford levelezolista ?  Tud-e valaki rola ?

 Balesetmentes (pontnelkuli) kozlekedest kivanok az ujevben is a listatagoknak.

Udv.  Havel Jozsef
+ - Venti (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"nekem A Omegam van, es ezen a ventillatort
nem elektronika kapcsolja, hanem fixen a fotengely fojtatasa az a nyulvany
amin a lapatkerek rajta van es kupos csatlakozassal a fotengely fordulattol
fuggo sebesseggel forog"

Yess, ez a regi trabantomon is igy volt! :))))

SzaboZE
+ - Re. Vectra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

> Mint korabban mar irtam nekem A Omegam van, es ezen 
> a ventillatort nem elektronika kapcsolja, hanem fixen a 
> fotengely fojtatasa az a nyulvany amin a lapatkerek rajta 
> van es kupos csatlakozassal a fotengely fordulattol
> fuggo sebesseggel forog. Ezekbol kovetkezoen telen 
> alacsonyabb a motorhomerseklet mint nyaron. 
> A Vectra-kat nem ismerem, de lehet, hogy az ok
> ugyanez.
>  Kelemen Balazs
Nem nem. A Vectranal elektronika forgatja, nem a fotengely.
Udvozlettel, minden jot
MyChroLesLie
mailto:
+ - Antforce Filozik.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 1/3/2001 +0100, you wrote:
> >Meg nem vezettem amerikai autot.. Milyen ? Erdemes belevagnom ? Azt tudom,
>IGEN! A legjobb!! Vedd meg!!!!

No asszem nem ez a mervado valasz, a hondara is sokan mondjak hogy milyen 
jo auto..
khmm..

>Nem hiszem hogy 60 ezer utan kimulna az Integra hacsak szandekosan nem
>gyilkolod meg...

Az az igazsag, hogy a valtoban a csapagyak elkopasat megcsak bele tudtam 
tenni a szethatas koze (bar nem ertem hjogy egy sportkocsit miert nem ugy 
terveznek hogy menni fognak vele), de egy halom olyan hiba aminek nincs 
koze a vezetesi stilushoz miert jon elo ennyi idos korban elegge 
megfoghatatlan..

>Nekem egy '98-as mustangom van, kb 2000 -el a ford altal javasolt ar alatt
>vettem.
igen igen tudom,  mivel kinn elo autoszerelo ismeros mondta a dolgokat 
onnan indult az egesz otlet.. a mustang meg tenyleg tetszik..
Igaz egy kicsit letortem.. 3.6-osat 4 eveset volt lehetosegem vezetni.. 
Nos.. csalodas.. Utanakerdezek hogy a gt meg ezek jobbak -e..
a problemaim vele: nagyon  nem megy, nem all meg, kanyarban csuszkal 
dulongel elegge instabil. Igaz total alap verzio, de azert tobbet vartam 
volna..  Egy alfaval mentem megnezni, a hondabol atulve az alfaba volt 
negativ es pozitiv erzesem is, alfabol a mustangba atulve csak csalodas, 
igazabol valahogy autobbra vagytam..

>A fogyasztas erosen fugg attol hogy milyen stilusban vezetsz. Gondolom ez
>minden nagyobb  meretu motornal igy van. Nekem a kissebb 3.8 literes motor 
>van az
>automban es a fogyasztas kozel masfelszeresere no amikor jobban hajtom.

Naja.. a baj az, hogy fene se tudja hogy kinek mi a hajtas..  Szerintem en 
nem tolom nagyon az autoknak, van akik szerint meg megyek mint az okor, van 
aki szerint csak dinamikusan de nem vadallatul.. Elegge szubjektiv..

>Ha jol emlekszem a Cobra valtozaton ez gyarilag rajta van, de az elobb
>megneztem es nem talaltam a Cobrat a ford.com-on, megszunt volna?

Van cobra is, en maradnek a gt-nel es egy chargernal igaz az uj cobra 
egyszeruen gyonyoru (bar az uj mustang is kimondottan szep) de felek hogy 
kicsit ehesebb es nem tudom magam visszafogni ha megyek az autoval akkor 
megyek, elautoznam az osszes penzem.. ;)

 > Az osszeszereles minosege sajnos nem tokeletes, a Honda es mas japan
 > autok ilyen szempontbol sokkal jobbak.

Nezd, amit elvarok hogy ne legyen ennyi baja mint a kocsimnak ami 60e km alatt:
zorog benne minden elkepzelheto, a lambda szonda a veget jarja, szetesett 
belu la hatso kipuff dob, szethullo kuplungtarcsa, bugo differencialmu, 
elkopo valtocsapagyak, vizpumpa elhalalozasa, jobb elso feknel is volt 
valami azzal meg nem hoztam el a szervizbol most csinaljak, es ne essen 
szet az ules, ami zorog ha nem ul benne senki (anyosulesnel zavaro csak), 
de mindegyilk ules eros kanyarban megdol eleg rossz egy oldalra billego 
tamlaju ulesbenben ulni.
Roviden ennyi, mas nem jut eszembe, csak haverom preludeje ami vegulsi 
hibatlan (hisz nagyon vigyaz ra a srac) ha azt nem nezzuk hogy 20e km utan:
tempomat meghal, nyaron melegben bal ajto nem volt nyithato, valto kuplung 
mar zajos, felntengely gumiharang csere, hatso szilent csere, es persze 
zorog minden belul, es mostanaban nem nagyon szeret hidegben normalisan 
indulni mig be nem melegszik a motor.

naszoval en ilyeneket NEM akarok egy autotol.. legyenaz barmilyen auto. Ha 
ezeket tudja valamely auto ugy teljesiteni hogy mondjuk max fele ennyi 
meghibasodassal kell szamolnom, akkor en mar boldog vagyok. (a zorgest meg 
elviselem ha betonkemeny a futomu, inkabb zorogjon par dolog a kocsiban 
mint himbalozzon a vas)
Fene tudja, lehet hogy tulzottan igenyes vagyok, de ugy tartom hogy az auto 
legyen ertem es ne forditva.

>es a kezi valto sem kapcsolhato olyan gyorsan es pontosan mint az Integra-e.

Ahamm. Igazabol annyira nem zavart a valtoja a mustangnak amit probaltam, 
bar leeht hogy azert mert elegge hasonlitott az alfahoz..  ha ilyen lesz az 
asszem elmegy..

>Az biztos hogy budapesten parkolaskor sok gondod lenne vele, hatrafele nem
>lehet rendesen kilatni belole, ez jarda melle parkolasnal kellemetlen ha 
>elotted

Ismeros az erzes, pici ember leven (176 centi) a hondabol se nagyon latok 
ki ha tolatok, amennyit kilatnek azt pont a spoiler takarja, igy altalaban 
a masik auto belso visszapillantotukret latom es ugy probalok tolatva 
varialni, kozben a ket oldalso visszapillantoban meg nezem hogy a szeles 
felnik nem verodjenek neki a jardanak. (215/40 gumik es kiallo kulloju 
szeles felnik, szep nagyon csak nem tul kenyelmes)
Szoval ezek nem mervado dolgok, megszoktam hogy ilyen autoval jarok, orzott 
parkolo meg mindenhol van igy ott kenyelmesen megallhatok.. :))

Ant

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS