1. |
bmw (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Veszvillogo/ iranyjelzo/fekbetet (mind) |
76 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Hutomosas (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
4. |
Ujabb rekord :) (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: eh! (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: gyorsulas (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
|
+ - | bmw (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Jol olvasom a lenti hirdetesben, hogy 5 millioert hathengeres BMW-t arulnak ? :
-o
Vagy ez megint a szokasos csusztatas (arulunk ocsoert alapmodelt, de a hirdetes
ben inkabb azt irjuk le, hogy az otszorannyiba kerulo _auto_ az milyen szuper)
?
########################################
Az igazi szenzáció azonban nem az autó külsejét és belsejét érintő változás, ha
nem az ár amennyiért az autót kínálják. Az elmúlt években elképzelhetetlen volt
, hogy új
BMW-hez 5 millió forint alatt jusson az ember. Ezzel szemben az Új BMW 3-as Com
pact alapára most 4 990 000 forint és a Wallizing kedvező finanszírozási konstr
ukciójával már 998 000 Forint kezdőbefizetéssel elvihető.
Az Új BMW 3-as Compact vásárlói is ugyanarra a megszokott BMW minőségre számíth
atnak, mint az összes többi modell vásárlói. A Compact 4 légzsákot kap szériába
n, van benne kipörgésgátló, elektromosan állítható tükrök, stb. Sőt ez év márci
usától ez a modell is, csakúgy, mint minden BMW, szériafelszereltségként megkap
ja a DSC menetstabilizátor rendszert. Egyszóval az Új BMW 3-as Compact minden k
ényelmi- és biztonsági funkciót tartalmaz, amit egy BMW-től elvárhatunk, hathen
geres benzin- vagy négyhengeres Common Rail dízelmotorjai pedig verhetetlenné t
eszik.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: forties.sophos.com)
|
+ - | Re: Veszvillogo/ iranyjelzo/fekbetet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Vontatas: Miert nem lehet a gyujtast raadni?? Vontataskor az
>>iranyjelzonek is mukodnie kell! Ezek szerint annak is kellene gyujtas
>>nelkul mukodni?
---
> Azert, mert mondjuk egy regi Skoda gyujtotrafoja nem biztos hogy
> orul neki... Azonkivul ha vontatnak akkor VESZVILLOGOT bekapcsolni, hogy a mo
go
> ttem jovo is lassa, hogy vonatnak. Sokkal inkabb fel
> tud keszulni, ha latja a veszvillogot. Mert ha indexelek, nem
> biztos hogy idoben eszreveszi. Ha veszvillogok sokkal jobban
> figyel, hogy merre fogok menni. Uis tortek meg mar ugy, hogy
> vontattak haza, apamat (o vontatott) beengedte egy Transit
> majd elindult moge :((((( en meg csak dudaltam es vegigneztem,
> ahogy osszetori a kocsi bal elejet :((( Es annak ellenere,
> hogy veszvillogtam, nem tunt fel neki. Kepzelem mi lett volna,
> ha nem is veszvillogok...
>
> Chip
--------
Eloszo: Nem kivanlak kioktatni, letolni vagy hulyenek nezni, mindossze a
tevedesekre szeretnem felhivni a figyelmedet!
Tehat: a Skoda es minden megszakitos gyujtasu auto trafoja leegne egy
ilyen esetben. Aki ezt tudja az a megoldast is ismeri valoszinuleg. Az
egyik vezeteket le kell huzni a traforol es a problema megszunt.
(lehetoleg a trafo es az osztofej kozott levo vezeteket)Ebben teljesen
igazad volt. (elektronikus gyujtas eseteben nincs jelentosege)
Vontataskor ELOIRAS hogy a feklampanak es az iranyjelzonek MUKODNIE
KELL, azaz nem hasznalhatod a VESZVILLOGOT. (Ezt itt nehany hete mar
kitargyaltuk) Ugyanezen okbol mozgo jarmuvon sem szabad hasznalni!
Ha veszvillogsz hiaba figyel a mogotted jovo nem fogja tudni hogy mit
akarsz, plane nem hogy kanyarodni fogtok-e vagy sem.( mint ahogy a
Tranzitnak is hiaba veszvillogtal) Az oldalrol jovo legtobbszor csak az
egyikoldali iranyjelzot latja, vagyis nem tudja hogy a veszvillogo van
bekapcsolva, es ilyenkor kanyarodasi szandekot feltetelez. En ugy
gondolom hogy a KRESZ ez esetben a legnagyobb bitonsagra torekszik.
Tudom most tobben felhordulnek, hogy jobb a veszvillogot hasznalni, a
teny akkor is az hogy a szabaly tiltja.
Nem art a hatso ablakba kitenni a haromszoget.
--
> (most a VW-rrol beszelek, mert azt tudom konkretan) Van egy leiras,
>hogy adott km utan mit KELL kicserelni, akkor is ha jo, ha nem! Ez nem
>valaszthato, ha odaviszed a kocsit, legfeljebb, ha alairod, hogy
minden >felelosseget atvallalsz. Ilyen 15000-kent az olaj, 30000-kent a
>fekbetet, 600000-kent a tarcsa, 90000-kent a vezermuszij pl. es ez
>MINDEN!!!! VW szervizre vonatkozik! (mind a 3-ra pesten)
----------
Az olajcsereben van igazsag, bar nem minden VW-ben 15000km a csere
periodus. A tobbirol csak annyit tudok mondani hogy a VW, mint Gyar soha
nem irt elo ilyeneket. Hogy a markaszervizek mivel probalkoznak arrol
nem tudok mit mondani. A Vezermuszij csereperiodusat a VW soha nem adja
meg!!! A gyari utasitas ugy szol, hogy 30000km-kent ellenorizni, ha
szukseges cserelni. A 90000km egy "szokas" magyarorszagon. ( En is ekkor
cserelem.) A fekjavitasra van egy eloiras, de ez minden szervizre
vonatkozik. Hibas, nem biztonsagos fekkel nem szabad a jarmuvet kiadni.
Ha a javitast megrendeli az Ugyfel, annak mertekebe nem szolhat bele.
Ugytunik vannak szervizek ahol ezzel alaposan visszaelnek.
Ha nem kivanja megjavittatni akkor a szamlara ra kell vezetni, hogy a
jarmu kozuti kozlekedesre alkalmatlan.
--
>....Hatso feket 120000-nel (komplett fekszervisz, dob szabalyo- zas,
>stb.) javitottak,.....
----------
A hatsofek nagyaltalanossagban ket garnitura elsobetetet szokott
kibirni. A 120000km nagyjabol megfelel a VW-k atlaganak. (ha nem volt
mar korabban cserelve. de lehet hogy ezt is "elorehozta" a szerviz.)
Ha feltunoen sok elsobetet fogy a hatso pedig nem, akkor ott valami baj
van. A hatsofek nem mukodik megfeleloen, ezert az elsok fekezik az autot
es intenziven fogynak.Erre azonban a Szerviznek az elso fekhatasmeresnel
ra kellett volna jonnie!! (persze szamukra igy a jovedelmezobb) A hibat
legtobbszor a hfek automata utanallitoja okozza.(VW-nel!) Hiaba aut. nem
hajlando utanallni. Az olaj cserek alkalmaval manualisan ez potolhato.
Az viszont teny, hogy a Mszervizek ez elol elzarkoznak.(???) Azt mondtak
hogy fizikai keptelenseg. Nekem eddig mindig sikerult.
UDV, Triznyak
|
+ - | Re: Hutomosas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szoval azt a hutomosast nagynyomasu mosoval keretik finoman csinalni.
>Hasznos, csak tenyleg ovatosan......Kiszereles, el egy benzinkuthoz,
>nagynyomasu hadd szoljon. Elso 2 perc szuper, hihetetlen
retekmennyiseg >jott le rola. Utana egy fel mp. alatt kifujtam 6
lamellasort. Ezek >legyezoszeruen voltak behajtogatva a fugoleges csovek
koze. A huto >mondjuk 60 cm magas, megis egy lamellaoszlop vagy 3 meter
lett. Nem >tudtam, hogy sirjak, vagy nevessek........
>A lenyeg: stabilan allt a mutato utana nyaron is. Szoval azert fura,
>hogy egy markaszerviznek nem jutott eszebe egy ilyen alapveto dolog...
>Meg hogy nekem sem.
>Udv, Biomernok
-------
Az elsovel En is hasonloan jartam, bar szet nem jott, csak elhajlottak a
lamellak. Egy nap rament az egyengetesre. Azota csak olyan mosot
hsznalok amelyiknek allithato a vizsugara. Teritett vizsugar es
szigoruan merolegesen a huto feluletehez viszonyitva.
A "markaszerviznek" lehet hogy nem jutott eszebe, de a dolgozoi azok
tudjak. Viszont jovedelmezobb a hutot cserelni, mint mosni. (nem
alacsony arres!) Ugy gondoljak hogy, "Egy BMW-s" ne kukacoskodjon par
forinton.
Udv, Triznyak
|
+ - | Ujabb rekord :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> konyv szerint). Az elso garnitura betet 1200000 elott 200
> km-rel fogyott el (itt lett hangja), itt cserltek a tarcsat
Na ez mar valoban nem semmi... Es a motor hogy birta az egymillio
kilometert? :))
|
+ - | Re: eh! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Wed, 30 Apr 2003 wrote:
> >Kicsit paranoid vagy. Csak egy kerdes volt... Gondolkozz...
> >
> >c
>
> Ja, paranoid vagyok. Mondd hat el kedves c Te, hogy mit is ereztem en akkor,
> mert mar bizonytalan is vagyok.
Miert mondjam el? Honnan tudnam?
c
--
"Szeles a Chevy, mint egy kombajn
Elvezd a cabriot, feel the sunshine"
|
+ - | Re: gyorsulas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Wed, 30 Apr 2003, Szakacs-Vass Sandor wrote:
> Egy szemelyszallito repulo felszallaskori gyorsulasa 0.5G alatt van.
> (Calver 6.5-ot ir [gondolom az m/s2], tehat ~0.66G de az szerintem valami
nem, mint azt a levelben irtam az s. 0-100km/h-ra valo gyorsulasig eltelt
ido. A 767-esek picit jobbak.
c
--
"Szeles a Chevy, mint egy kombajn
Elvezd a cabriot, feel the sunshine"
|
|