Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2016
Copyright (C) HIX
2003-11-24
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Valtozatossag kedveert: milyen nyari gumit (mind)  40 sor     (cikkei)
2 re: Car of the Year (mind)  33 sor     (cikkei)
3 re: Car of the Year (mind)  14 sor     (cikkei)
4 re: Diesel Ford Escort - vege a motornak(?) (mind)  36 sor     (cikkei)
5 re: re: re: re: re: Kozlekedes magyarorszagon!!! Ezen m (mind)  36 sor     (cikkei)
6 Itt a tel! (mind)  12 sor     (cikkei)

+ - Valtozatossag kedveert: milyen nyari gumit (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Az Afatorveny kellemetlen valtozasa miatt - a jovo evtol nem lehet
autoalkatreszrol Afat visszaigenyelni - ugy dontottem, megveszem a tavasszal
aktualis nyari gumi keszletet.
Az egyik opcio, hogy csak kettot veszek, mert a 4-bol ketto meg 10-15ezer
km-t elmegy. Ebben az esetben egyertelmu, hogy marad a P6000.
Viszont ha negyet veszek akkor nagy a kerdes.
A P6000 Powergy ebben az esetben is logikus lehet, mert a ket hasznalhato
regit eltehetem komolyabb defekt eseten torteno felhasznalas esetere.
Viszont ez a gumi brutto 40ezer/db (195/55R15)
Szetnezve a gumibolt.hu-n talaltam meggyozonek tuno mintaju abroncsokat
joval kedvezobb aron is (azonos sebessegindexszel).
Pl.:
FalkenZE 512V29.110,-

Firestone FHSZ80 85V 32.574,-
Nokian NRV 85V 28.580.-
Semperit Dir. Sport 85V 32.851,-
TOYO Proxes T1S V 30.990,-
Yokohama S306 85V 27.530,-
Yokohama A539 85V 28.440,-
Yokohama A520 85V 32.200,-


A TOYO-nak es a Yokohama 539-nek a "legvaganyabb" a mintaja.

Persze a "nagy markak" meg a Pirellinel is joval dragabbak (pl. GoodYear,
Michelin)

Az a gondom, hogy nem tudom, pl. a felsoroltak kozul melyek a valoban modern
gumik es melyek csak olyan szatelitmarkak, melyek a regi keverekeket aruljak
nemi vaganyositott mintaval de nem igazan jo parameterekkel (szeretnem az
M1/M7 szetvalasa utani kanyart tovabbra is 160-nal bevenni :))) )

Valakinek van bovebb infoja?

Koszi,
Gabor
AR145 1,6TS
+ - re: Car of the Year (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
Hat persze, mindenki elfogult.
Peldaul az ujsagirok is.
A parom vett egy Puntot maganak meg szeptemberben, epp akkot toltak ki a
szalonba az uj Pandat. Beleultem, korbekopogtattam a kurva kemeny
muszerfalat, megneztem a kiallitott darab arat, es elszornyulkodtem rajta.
Igaz, hogy a megvett Punto a regi tipus volt, de 2.5 mFt-ert legkondis,
alufelnis, metalfenyezesu,CD-s (es sokkal igenyesebb belsovel ellatott)
autot kaptunk. A Panda joval kisebb belmerettel, metalfennyel, de minden
egyeb nelkul volt 2.3 mFt. Elotte nezegettuk pl a Corsa-t is, a 106-ost is.
Sot ennyiert talan Polot is kapni. Es belul sokkal szebb mindegyik, meg ha
2-4 eves konstrukciok is. Es ne feledd el, egy not nem erdekel, hogy hany
szelepes motor van a kocsiban. Szoval __szerintem__ erdemtelenul nyert a
Panda (illetve is nem tudom, milyen kiskocsi is jott ki meg az iden). Lehet
hogy szar kell az ujsagiroknak? :)) KI
Ui: nem kell feltetlenul lehurrogni, ez az _EN_ velemenyem, nem varom el,
hogy a tied is ez legyen.

>Olvasom az itteni ujsagokban, hogy megint egy Fiat, tortenetesen az uj 
>Panda lett az ev autoja Europaban. Fiat-Alfa egyutt nyolcadszor, 
>tizedszer? Megis kuszkodnek az eladasokkal. Szar kell a nepnek? :-( 
>Fogash

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.541 / Virus Database: 335 - Release Date: 2003.11.14.
 

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.541 / Virus Database: 335 - Release Date: 2003.11.14.
+ - re: Car of the Year (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Olvasom az itteni ujsagokban, hogy megint egy Fiat, tortenetesen az
>  uj Panda lett az ev autoja Europaban. Fiat-Alfa egyutt nyolcadszor,
>  tizedszer? Megis kuszkodnek az eladasokkal. Szar kell a nepnek? :-(
>  Fogash
-------
Eppen az a FIAT problemaja hogy nem kell a nepnek a szar!! A dij megint 
kihuzza oket a godorbol, egy rovid idore. Erdekes, mindig olyankor 
kapjak meg amikor leszallo agban vannak. Az uj Panda is bizonyara jol 
sikerult darab, de hogy valoban jo-e az majd nehany ev mulva derul ki. 
:-( :-( :-(

Udv,  Triznyak
+ - re: Diesel Ford Escort - vege a motornak(?) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  egy 12 eves 1.8-as diesel Escort motorjat kene kicserelni/felujitani.
>  Kb. 200e km van benne,
-------
normalis hasznalat mellett nem olyan sok az.
---
>  borzaszto nehezen indul, fekete budos felhok kovetnek mindenhova, es
>  gyenge is,
-------
Fokozatosan, vagy hirtelen valt ilyenne?
---
>  igy latatlanban, erdemes vajon mas hibara is gyanakodni?
-------
Legelosszor lefujas merest kellene csinalni, ekkor a porlasztocsucsokat 
is megnezik.
Ha ezek jok, marad az adagolo. (esetleg vezerles)
---
>  Apropo, a Bosch adagolok pl. mennyit birnak vajon? (Egyszer benzint
>  tankolt bele az unokahugom,
--------
Nagy atlagban 300000Km-t biztosan kibirnak, de volt dolgom ugyanilyen 
Ford motorral amiben 460000km volt, eredeti adagoloval. Az enyemben 
350000km kornyeken van, kutya baja. (kopp-kopp-kopp) A benzintol nem 
lesz semmi baja. Ha tul sok benzin( 70-80%) van benne, akkor ugyis leall 
a motor.
---
>  Ha feltetelezzuk, hogy a motornak annyi, mik a lehetosegek vajon? Es
>  -- foleg -- az arak?
--------
Nehez masikat talalni,( eleg ritkan kerul bontasra ) az atiratashoz 
eredetiseg vizsgalat kell.
Az alkatresz arai----- csillagos eg. Biztosat csak megbontas utan lehet 
mondani. :-(

Udv,   Triznyak
+ - re: re: re: re: re: Kozlekedes magyarorszagon!!! Ezen m (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!
Hi !

>  annyival kesobb is ersz haza , ha delutan 5 korul vagsz neki a tavnak
--------
Azert ez sem torvenyszeru! Most ketszer akkora tavolsagrol jarok
dolgozni, mint amikor Budapesten laktam, --fele--ido alatt.

Helikopaterral?Honnet?

 A kolegam
Bp-ten lakik, es kb. feluton van amikor en felkelek. :-)
Udv,  Triznyak

Hali !
Mondj olyan tavot, Bp-n belul, ahonnet kesobb er valaki a munkahelyere, mint
az aki barmerrol,/ szentendrerol, pilisbol, erdrol,alsonemedibol,
vecsestol,gyomrorol,
vagy barmely iranybol/ kell , hogy bemenjen, araszoljon KOCSIVAL ... nem
repulore, vagy tomegkozlekedesre /vonat/ gondolok ...
Soxor  igazan beszivom, ha pestrol viszek utasokat, mert vagy igen koran
erek be, ha 2-2.5 oraval elobb indulok, vagy gyomor ideggel neccesre, mert
befutok a dugoba mar ullonel, jobb esetben vecsesnel,  es a 25 km-ert
araszolva kell megtenni,+ utanna meg jon a pesten osszeallt "makosteszta" az
ulloi uton  .... /vagy barkinek barhol/  ... :(
Pentekenkent pl monorrol indulva 4-es, gyors (?) forgalmi, Ulloi ut, Erzsi
hid, Attila, u es Istenhegyi u teteje, 7,15 a kiallasi ido ...... ki indul
el 5.40-kor pesten, hogy fel erjen idore? ...na ki irigyli meg a videkieket,
akik hamarebb beernek mint akik ott laknak ....
Nem tom Te hogy csinalod, de tudsz valamit, amit en nem :))
Megosztanad ? :)
 Udv:BuszosJani
18-fos buszrendeles
Tel/Fax:06-29-410-263
Mobil:06-309-775-609
Külfold-belfold
+ - Itt a tel! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> November 6an jottem haza Belgiumbol (Antwerpen, Brusszel 2
> honap), a kocsipark 5%-an SEM lattam teli gumit. A fritzek
> legalabb itt is kovetkezetesen pedansak, azok veszik, mert
> elmagyaraztak nekik, hogy az jo. Innentol kezdve o az autozas
> TERMESZETES koltsegenek veszi a teli gumit is, ugyanugy, mint a

Hallottuk, hogy Franciaorszagban sem igazan divat a teli gumi,
illetve Angliaban sem. Egyaltalan nem biztos, hogy a tobbsegnek
van igaza, de sokkal hitelesebb lenne, ha az ilyen
kinyilatkoztatasok helyett pl. az emlitett orszagok baleseti
statisztikait kozolne valaki. Ebbol talan lehetne realis
kovetkezteteseket is levonni.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS