1. |
sport citrom (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
daewoo (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
3. |
nagyauto (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Stilo, matrica, Varso (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
|
+ - | sport citrom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Reszlet a totalkarrol:
"A Xsara WRC-vel elert sikereket követoen osszeallt a gyar
koncepcio-reszlege es a Citroen Sport, es elkeszitettek egy autot, mely
hiven tukrozi elkepzelesuket a jovo sportautojarol.
A Citroen C2 Sport egyben a Saxo Super 1600-as versenyautok utodja is. 1600
cm3-es szivomotorjaból 225 loerot ad le 8.500 1/min-nel, es 205 Nm-es
nyomatekot 7.000 1/min-nel. A valto hatsebesseges es szekvencialis, az elso
kerekek hajtottak. Az auto tomege mindossze 1000 kg."
Na most itt sokan tudjak hogy az elsokerekhajtas milyen szar, ez meg
megiscsak sport autonak keszul. Nem kellene felhivni ra a figyelmuket,
gyerekek? Irjatok nekik vagy valami, nehogy baj legyen.
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | daewoo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
RE: Daewoo [Hungary])
: A Daewoo abba ment tonkre, hogy dompingaron, onkoltseg alatt arulta az
: autoit, hogy piacot szerezzen. Csakis ezert olcsobb. Nem jott be nekik,
: a vasarlok makacs "amig olcsobb az biztos rosszabb is" hite miatt.
Kicsivel tobb ez, mint makacs hit. Nezz meg egy 60ezret
futott Daewoot, hogy mennyire latszik rajta. Eskuszom
lepusztultabb, mint egy ugyanennyit futott szocialista auto.
Meg mar ahogy a gyarbol kijon. Fogtal mar sorjas kormenyt?
Daewoo Ticoban mar lattam. A Skodaban/Ladaban mikor volt ilyen?
Az sem piskota, amit Ant meselt ket HA-val ezelott a Lanosrol.
Nem hinnem, hogy kulonosebb erdek fuzne ahhoz, hogy fikazza. Az
A2-ben szokott lenni mostanaban egy egesz jo kis rovat,
valami "tipusbizonyitvany" vagy hasonlo a cime. Egyes
autotipusok tulajdonosait (!) szondaztatjak, hogy mivel mennyire
vannak megelegedve az autojukon. Amit a Daewoo Lanosrol osszeirtak
- hangsulyozom, a marka irant kenyszeruen elkotelezett emberek! -,
az botrany a tobbihez, meg a Suzukihoz kepest is. Ez is azert mar
sejtet valamit. A Daewoo Matiz oke, nem emlitheto az elodjevel egy
lapon. De speciel ezt nem is nagyon lattam meg sehol,
hogy szidtak volna.
: Daewoo-s ismeroseim eskusznek ra, hogy semmi baj vele tok jo kocsi.
Onigazolas. Ki szokta fikazni a sajat kocsijat?
: Masok viszont fikazzak hogy rossz menettulajdonsagok, rohad, igenytelen
: belso, silany, stb. stb. amit minden relative olcso autora rahuznak.
Persze mert tobbnyire igy is van. Hebe-hoba elofordul,
hogy egy-egy tipust tenyleg csak eloiteletbol ertekelnek
alul, de ez azert igen-igen ritka eset. Ha valamit
fikaznak, annak a legtobbszor van alapja.
: Azoknak eri meg akiknek nincs penzuk dragabbra, de nem egy zsebautot
: akarnak. Kozep- es felsokozep kategorias kocsikat is gyartanak, en
: ha D.-t vennek ezt celoznam meg (Nexia, Nubira), talan igenyesebbek.
Nekem marhara tetszett kulsore a Nubira II., amikor kijott.
Ennyi penzert, milyen jopofa, milyen szep kis auto! Aztan
olvastam egy tesztet valamelyik autoslapban. Elbol nem szoktam
elhinni a felet sem annak, amit irnak, de olyan kritikakat
fogalmaztak meg Nubiraval kapcsolatban, amiknek ha csak a negyede
igaz, mar akkor se kene.
Z.
|
+ - | nagyauto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Saab-Nasfay Zoli, Suzuki [Hungary])
Válasz | 2003-03-03 11:53:54+01
: mar hogy mast ne mondjak csodalatos allapotu keveset futott 98 koruli
: B Vectrat is lehet kapni, keves kilometerrel. (egy baratom epp ennyiert vett
: kint ilyet, 4 legzsakkal, 62 000 km-rel...)
Valami ilyesmire gondoltam.
: Mi ujsag a Saabbal? Meg lett csinaltatva, vagy vettel valami nagyautot
: helyette?
Koszonom kerdesed, nem lett megcsinaltatva, hanem csinaljak.
Biztosito egyelore nem fizet, mar ugyvedi kezben van a dolog, addig is
elkezdtem sajat penzbol. De ugy fest, at fogok ulni valami nagyvasba,
mert a lelki beke lehet, hogy tobbet er, mint ritka autot dragan tartani.
Z.
|
+ - | Re: Stilo, matrica, Varso (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A matricaval elfogadom a velemenyed, igazad van.
A kotelezo biztosítassal viszont kezdhetnenek valamit. Nekem biztos lenne
legalab 3 autom, ha nem kellene mindharomra kotni, pedig egy seggel csak egy
kocsit vezethetek. Meg abba is belemennek, hogy a 3 kocsira csak egy
rendszamom legyen (mindharmat levizsgaztatom), akkor biztos nem megyek
egyidoben az utakra. Hogyan lesz igy autogyujtemenyem?
(Lehet hogy P-s rendszamot kellene szereznem? De azzal alitolag sok a
megkotes (hanyan ulhetnek a kocsiba, mehet-e kulfoldre,stb)
Ennel jobban csak a bonus modszer ellenszenves. Probald csak meg, hogy elobb
vedd meg az uj kocsit, mint a regit(Esetleg e regit tartst meg meg 1 evig),
es tetesd at az uj kocsira a bonust.
KI
> az alábbiakat írta a következő
hírüzenetben: ...
...........
> > Egy matricaval egy auto koptatja a palyat, miert nem
> > jo az ha 5-en veszunk egy matricat, es akinek kell viszi?
> > Tobben ugy sem mennenk mivel egy a matrica.
> > Szoval nem ertem. Csak jobban kihasználnánk a matricát.
> > Vagy pont ez a baj?
>
> Pont ez a baj. Nem veletlen, hogy a legtobb matricara ra kell irni a
> rendszamot. Ugyanis nem emberhez, hanem autohoz tartozik. Sok
> helyen a matrica suly, teljesitmeny vagy motorfuggo. Ez esetben mindig
> a legdragabb matricat venned, hogy az osszes autodban hasznalhasd?
> Esetleg egy szazasert meg a szomszednak is kolcsonozni? Hmmm. Nem
> tudom, en ugy vagyok vele, hogy aminek latom ertelmet, azert szivesen
> fizetek, aminek nem (M5), azt elkerulom. Hatso kapuzos mentalitas nem
> rulez :(
.........
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.456 / Virus Database: 256 - Release Date: 2003.02.18.
|
|