Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2773
Copyright (C) HIX
2006-01-20
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: re: RE:re: Emelkedon indulas (mind)  18 sor     (cikkei)
2 Re: re:re jobbratartas (mind)  16 sor     (cikkei)
3 re: gazfroccsos visszavaltas (mind)  8 sor     (cikkei)
4 re: re: Re: Jobbra tartas (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Kerdes (mind)  9 sor     (cikkei)
6 Jobbra tartas (mind)  24 sor     (cikkei)
7 Tovabbra sem erti... (mind)  76 sor     (cikkei)
8 Jobbrol elozes - masik kerdes (mind)  26 sor     (cikkei)
9 Kozlekedesi moral (mind)  23 sor     (cikkei)
10 Valasz:re: vihart kavartam. *** HIX AUTO *** #2772 (mind)  23 sor     (cikkei)
11 Valasz: re:re jobbratartas *** HIX AUTO *** #2772 (mind)  17 sor     (cikkei)

+ - Re: re: RE:re: Emelkedon indulas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halika!

>Ti kifuzve huzzatok le/fel az edzocipot, vagy bekotve?

2 (mármint 2 pár) edzöcipöm van, az egyiket minden
le-felvételnél ki-befűzöm, a másiknak meg fixre van
állítva a fűzője.
Most vettem egy harmadikat, annál még nemtom hogy lesz,
lehet hogy a balost fűzöm, a jobbost meg nem. Csak úgy
hülyén néz ki.

>PS: nehogy valaszoljon valaki :-)

Ja, bocs, mostmár mindegy, lezártam a borítékot... ;-)))

Soma

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: davidi.otpbank.hu)
+ - Re: re:re jobbratartas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

>Viszont azt is utalom, hogy amennyiben tenyleg
>van hely, akkor az aki "szaguldozni" akar, mi
>a feneert villog, ahelyett hogy savot valt es
>elmegy.
>Inkabb beall valaki seggebe es dudal-villog.

Valahogy az fogalmazódott meg bennem, hogy ha ő akar gyorsabban menni mint
 én, és van helye, akkor váltson
sávot ő, ne engem villogjon le. Pláne ha már eleve én
is gyorsabban megyek mint szabadna.

Üdv: Soma

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: davidi.otpbank.hu)
+ - re: gazfroccsos visszavaltas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  En probaltam kis/rovid gazfroccsel, nagy/hosszu gazfroccsel felporgo
>  fazisban, leeso fazisban, de nem talaltam olyan modszert, amivel ne
>  recsegne. Mi lehet a trukk????
A gazfroccs idejere felengeded a kuplungot???????

Udv,  Triznyak
+ - re: re: Re: Jobbra tartas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  A közlekedés (mint sok más az életben) egy közös "társasjáték", ahol
>  nem mindig csak és kizárólag az én igényeimnek kell teljesülnie,
>  sokszor jobb, ha figyelek a másikra is, és azt is szem elött
>  tartom, hogy neki mi a jó...

Ez annyira jo, hogy  tablara kellene vesni, es MINDEN MUSZERFALRA 
kitenni!!!!!
Naponta elolvasni!!!!!

Udv,  Triznyak
+ - Kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

Sikerult valakinek rajonnie, hogy milyen szisztema alapjan jelennek meg 
az egyes cikkek?
Neha masnap, tobbnyire ket nap mulva, elofordul harom is, meg esetenkent 
soha. A visszaigazolasok is ugyanilyen keveredesben, vagy csak utolag.
Ez csak nalam van igy, vagy Nektek is???????

Udv,  Triznyak
+ - Jobbra tartas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

En komolyan mondom nem hiszem el, hogy ezen megy a vita kinek mikor kell a
kulso savban haladni.

Kovezzetek meg de szerintem mindenkinek aki nem akar balra kanyarodni es nem
akarja az elotte levot zaros hataridon belul meg elozni. Mar persze ha nincs
sok auto.

A sebesseg hatarokrol meg annyit hogy mindenki annyival haladjon amennyivel
o es az autoja biztonsagosan tud. Isten latja a lelkem en notorius gyors
hajto vagyok de meg soha nem okoztam a gyorsan haladas miatt balesetet az
elmult 400.000 km alatt. pedig mentem mar a Kerepesin 150 km/h-val (
napsutes nyar nulla ember vagy auto). Tessek mindig az utviszonyoknak
megfeleloen vezetni es akkor nem lesz baj. Tudjatok nem gyorsan menni nehez,
hanem gyorsan megallni.

Legyetek jok.


U.i.: Mit fogok en ezert kapni :-)))))))


Gyugyo
+ - Tovabbra sem erti... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> Mivel elofordulhat olyan forgalmi szituacio,  ahol
>> hosszu idon at csak 90-nel, vagy annyival sem lehet haladni,
> Es ebben az esetben mit csinalok? Leszoritom az elottem
> totyogokat, jobbrol padkan elozok, 3 auto is elfer egymas
> mellett (kozepen elozok), vagy beallok a sorba? Annyi segitseg,
> hogy 700k levezetett km utan meg eletben vagyok.

Es abban is biztos vagy, hogy mindenki mas is eletben van, 
akivel fizikailag ugyan nem utkoztel, csak pl. 
megijesztetted, hirtelen manoverre kenyszeritetted, stb.?

Vagy esetleg megsem vagy annyira eletveszelyes lassan sem?

Mellesleg ha az egyetlen kriterium az, hogy eletbenmaradj, 
akkor regen rossz. Kivancsi vagyok, milyen reakciokat 
valtanak ki az alabbiak:

- Sosem kotom be az ovemet, nem is kell, meg eletben vagyok!

- Gyerek a kalaptarton, vagy kozepen allva, es persze ott a 
kutya is szabadon, tok jokat utazunk igy, es meg mindenki 
eletben van! Kozben ott az a sok hulye, szabalyokat 
gorcsosen betarto alak, szanalmas, ahogy leszijazva, 
guzsbakotve autoznak, hiszen ugy figyelni sem lehet igazan! 
Ha barmikor a nyakamba eshet a gyerek, vagy a kutya, javul a 
figyelmem, nem alszom el olyan konnyen, igy no a biztonsag 
is!

>> Hiaba igaz a konkret esetben, meglehetosen szuklatokoru
>> onigazolasi kiserlet...
> Ezt a masik oldalrol irtad? A szabalyokat gorcsosen betartok
> mondjak, hogy mi lett volna ha lassabban megy. Soha nem
> azt mi lett volna ha gyorsabban.

Az, hogy egyes konkret esetekben nagyobb sebesseggel is 
elkerulheto az utkozes, nem jelenti azt, hogy ettol a 
globalis kockazat nem no.

> Csak az a baj, hogy nalunk 10M Senna van, aki azt hiszi a 
> sebesseg a lenyeg, pedig a megallas fontosabb. Latod En 
> mit tartok esszerunek? A megallast.

Ne aggodj, szoveg szinten mindenki. Tovabba az osszes 
onjelolt Senna azt hiszi, hogy egyedul o az igazi, pont ez 
lathato most itt is.

>> kisebb sebessegnel nagyobb az esely a problema eszlelesere,
> Melyik a jobb mar kerdeztem? 7 oran keresztul 160, vagy 14 oran
> keresztul 80? Az elso 7 oraban talan egyertelmu. Es a masodikban?

Az a megoldas fel sem merul, hogy nem kell rendszeresen 
annyit menni egy nap? En is joparszor vezettem 12-16 orat 
egy nap alatt, a megtett tavolsag 1300 km, es volt benne 160 
is, meg dugok is. Idonkent siman meg lehet csinalni, de ha 
valakinek rendszeresen napi 14 orat kell vezetnie ahhoz, 
hogy ne hagja at durvan a szabalyokat, akkor ott mar egeszen 
mas hiba van.

Ujra: a problema az, hogy elhiszed, es masokkal is 
megprobalod elhitetni, hogy 160-nal biztonsagosabb vagy, 
raadasul ez a hited egyre erosodik, hiszen meg eletben 
vagy...

Ha mindenki ezt az elvet vallana, akkor viszont garantaltan 
nem sokaig lennel.

Es igen, erre johet, hogy nem mindenki Senna, aki annak 
kepzeli magat, amivel melyen egyet is ertek. Akkor mar csak 
az a kerdes, hogy rolad honnan tudhato, hogy az vagy?

Az, hogy ezt sugallod, es meg eletben vagy, nagyon keves, es 
osszessegeben jobb, ha a kozutakon egy Senna sincs.

[Anno lattam Sennat egy Dacia taxival megerkezni a 
Hungaroringre, tulelte o is... De azt biztos nem mondta, 
hogy maskor is igy akarja csinalni :)]
+ - Jobbrol elozes - masik kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Ha mar elokerult a tema...
Sokszor eszembe jut, hogy vajon mi a banat vezethette
a jogalkotokat anno arra az elhatarozasra, hogy a
jobbrol torteno elozest megtiltsak lakotteruleten
kivul, tobbsavos uton. Foleg annak fenyeben, hogy
lakott teruleten belul meg teljesen legalis. 
Remlik vmi olyasmi (lehet, h. hulyeseg!), hogy az
egyik 'elozes', a masik pedig 'elhaladas'(?), vagy vmi
egyeb jogi csu:r-csavar... HA igy van, akkor viszont
hadd ne akarjuk mar becsapni magunkat, a lenyeg
ugyanaz.
Vezettem mar nehany ezer km-t olyan orszagban, ahol
legalis jobbrol elozni es szemlatomast jol mukodott a
rendszer. Mindenki tudomasul vette, hogy esz nelkul
(ertsd: korulnezes nelkul) nem valt savot jobbra, es
kesz.
Van vkinek vmi elfogadhato magyarazata, vagy legalabb
a 'hivatalos verzioja' a dologra?:)

Udv,
Peter

    A biztonsági öv lehet hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira 
mint a tolószék!:)
+ - Kozlekedesi moral (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
A kozlekedes is lenyegeben olyan mint a hetkoznapok barmely
terulete. Figyelmesseg, tolerancia, durvasag, kivagyisag...
Fugg az ember viselkedese (a kozlekedesben is) faradtsagtol,
surgos feladattol, vagy eppen raeros, napos, jokedvu
kocsikazos egyeni, vagy csaladi kirandulos hangulattol, stb.
En magamrol is tudom, hogy az atlagos vezetesi stilusomhoz
kepest (nalam tehat ez a jellemzo: viszonylag nyugodt,
elozekeny), neha gyokeresen maskent vezetek: ha sietek, ha
rosszabb napom volt, ill. ha idonkent alkap a hev, nezzuk
mit tud ez a Corolla :))
Vagyis, a belso savban eszlelve, hogy mogottem eszeveszett
tempoban jon valaki, reakciom: biztosan siet, savot valtok.
Viszont, ha "mas allapotban" vagyok, reakciom: mi a sz*rt
akar ez itt mogottem? Ha siet, menjen el jobbrol mellettem!
Ha valoban sietek, en is elmegyek a szarakodo autos mellett
a kulso savban - a szabalyokrol most nem beszelnek. (Ezt
kulonben tenyleg nem ertem: velem is elofordult egyszer,
hogy inkabb villogott, tolongott, de ki nem ment volna az
ures kulso savba! Most akkor ez siet, vagy  "kozolni" akarja
az elotte haladoval, hogy: tunj el az utambol!)

-SaBe-
+ - Valasz:re: vihart kavartam. *** HIX AUTO *** #2772 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : Triznyak
> Temakor: re: vihart kavartam. ( 13 sor )
> Idopont: Wed Jan 18 14:43:55 CET 2006 AUTO #2772
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> >  Aztan az is lehet, hogy az oktatonak Wartburgja, Trabantja vagy
> >  Barkasa volt, aminek egyszeruen a sok hasznalattol eltorik
> >  (meghajlik) a kezifekkarja, es innen datalodik a Nagy Es Serthetetlen
> >  Elv.
> Akkoriban az autovezeto kepzes allami monopolium volt, nepvagyont kepezo 

> jarmuvekkel ( Skoda, Zsiguli, UAZ, VW Bogar), az oktatok meg 
> alkalmazottak voltak.
> Kutyat sem erdekelt, hogy mi art, vagy mi nem, az oktato kocsiknak.
> Ennyit a jol kigondolt  "Elv"-ről.

Mar megint az a baj, hogy nem arra reagalsz, amit irok, hanem arra, amit 
ez alapjan gondolsz. Egy szoval sem irtam, hogy azokon oktatott (vicces is 
lett volna Barkas, mint oktatoauto), egyszeruen azt irtam, hogy esetleg 
ilyen autoja VOLT, es ebbol levonta azt az egesz eletet vegigkisero elvet, 
hogy a kezifeket hasznalni tilos.

udv: Akos
+ - Valasz: re:re jobbratartas *** HIX AUTO *** #2772 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 
> Temakor: re:re jobbratartas ( 22 sor )
> Idopont: Wed Jan 18 08:53:37 CET 2006 AUTO #2772
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> Viszont azt is utalom, hogy amennyiben tenyleg van hely, akkor az aki
> "szaguldozni" akar, mi a feneert villog, ahelyett hogy savot valt es 
elmegy.
> Inkabb beall valaki seggebe es dudal-villog.
> 
Ja, mert o az Ubermensch. Ha tenyleg siet, akkor szinte eszre sem veszed, 
mar el is ment melletted, az elozes szempontjabol nezve teljesen 
szabalyosan. Ha csak egyszeruen a jelleme diktalja, hogy o az utak ura es 
mindenki adjon neki utat, mert o ugyan nem valt savot, spricceljen elole 
mindenki, hat akkor szerintem csak kuzdjon nyugodtan.

udv: Akos

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS