Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2556
Copyright (C) HIX
2005-05-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Re: re: lathatosagi melleny (mind)  7 sor     (cikkei)
2 re: Riaszto szerelo-nehany tipp (mind)  38 sor     (cikkei)
3 sebessegvalto (mind)  23 sor     (cikkei)

+ - re: Re: re: lathatosagi melleny (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Most a Metroban ha 4 db veszel egyszerre, akkor 3700 Ft. 
>UGYANEZ a gagyi melleny EGY DB a Shell kutnal 1990!!

Idiotak... tescoban 799/darab...

Udv joe
XM 2.1TD
+ - re: Riaszto szerelo-nehany tipp (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  A muhelyben csak villamossagi munkat vegezzenek. Tehat inkabb egy
>  muszeresz muhelyre hasonlitson, mint egy olajsaros retkes satupados
>  motorszerelo muhelyre.
Nem tudom milyeneket lattal eddig, de egy "motorszerelo" muhelynek sem 
kotelezo olajsarosnak, retkesnek lennie. Hogy a satupad miben bunos azt 
nem ertem.

>  muszereszek ruhaja tiszta legyen. Ugyanis a kocsiban is fog matatni,
>  beulni, es mindenhez hozzaerni.
Nos attol tartok, hogy az olyan "muszeresznek", aki "matat" is a 
kocsiban, nem lesz tiszta a ruhaja. Akinek patyolat a ruhaja, az kozel 
sem jart autohoz.Leteznek egyeb modszerek is a z auto tiszan tartasara. 
Tapasztalataim alapjan, nem ritka az sem, hogy a ruhat kell vedeni az  
auto belteretol. Persze azzal egyet ertek, hogy nem szabad 
osszekenni/koszolni az auto belsejet. (sem)

>  Ne legyen tele a muhely "megmaradt" alkatreszekkel.
>  Vezetekdarabokkal, csavarokkal, szetszort holmikkal. Mert
>  feltetelezheto hogy a csomagban levok helyett abbol kerul beepitesre.
A csomagban levok tobbnyire hasznalhatatlan gagyik!!!! Altalaban ezert 
maradnak meg.
A csomagban tobbfele beepiteshez vannak alkatreszek, csavarok, ezek egy 
resze mindenkeppen megmarad.

>  Legyen kabeldobon legalabb 10 fele szinu vezetek. Mert esetleg
>  pirossal kabelezik be az egesz autot.
Bizony ez jo lenne. Kar, hogy nem lehet hazai viszonylatban ennyi 
szinben beszerezni a kabeleket. Mindenesetre egy riasztonal nem problema 
az egyszinu vezetekezes, sot (!!!), sokkal nehezebb lekovetni a 
bekoteseket igy.

Gondolom, mindezeken tul, legyenek gyorsak, es olcsok.
Egyetlen aprosag kimaradt, bar ez valoszinuleg lenyegtelen, ha tobbi 
kriteriumnak megfelel a muhely. Ez az aprosag a hozzaertes/szakertelem.

Udv,  Triznyak
+ - sebessegvalto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Lenne egy kerdesem: mitol lehet az, hogy egyesbe illetve hatramenetbe
recsegve, nagyon nehezen vagy alig-alig lehet berakni a sebvaltot?
Hatramenetbe bemegy, csak sokszor recsegve, egyesbe neha csak ugy,
hogy elotte kettesbe rakom, de neha akkor is csorompol. Sokszor meg
semmi baja, de azert jo parszor elofordul mostanaban, hogy makrancoskodik.
A delikvens egy '87 LADA 1200S, 118.000 km-rel (biztos hogy annyi mert 1.
tulaje, aki csaladtag), amiben kb. 100.000 km-nel lett kuplungtarcsa
cserelve
(akkor se volt baja, csak a biztonsag kedveert) meg a kuplung beszabalyozva.
Tobbet ment 25 km-es utakat, mint varost, inkabb 1-2 honapja megy tobbet
varosban. Telen nezte a szerelo a kuplungot, a hatramenet meg az egyes neha
nehezen ment akkor is (nem ennyire), de akkor a hidegre lett fogva a dolog.
Akkor mintha csak hidegben 1-2 hetes allasok utan indulasnal csinalta volna.

Szoval szerintetek mitol lehet a fenti jelenseg???

Udv!

GERI

Ui: hogy birjatok ezeket a melegeket? Es az autoitok?

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS