Ha mar uborkaszezon van en is irok egy tesztelmenyt :-)
Tortent hogy becses nejem felvetette, hogy felesleges nekunk ket auto,
adjuk el oket es inkabb vegyunk helyettuk vmi "terepjarot".
(Fene erti a noket, a volvot nem hajlando vezetni mert "tul nagy",
Viszont nagy autot akar a KA helyett :-)
Mivel tudom hogy terep max az iskola saros focipalyaja lesz
(ha mashol nem tud parkolni :-) ), ezert rogton elmentem kiprobalni
a lexus hibridjet (meg mielott meggondolja magat :-) ).
Szoval a kocsi elsore tetszett.
Kezdodik azzal, hogy a csomagtarto gombnyomasra nyilik es csukodik,
viszont egy kulcs nelkuli ajtonyitas/inditast rakhattak volna bele.
Kulcs bele, eltekerni, kormany beall az elozo sofor altal beallitottra,
a muszerfalon kigyullad, hogy kesz es semmi mas.
Valto hatramenetbe, a tukrok azonnal lekonyulnak, hogy lassam a jardat,
a kozepso kijelzo meg mutatja hogy mi van a kocsi mogott, zold meg
piros segedvonalakkal segitve a manoverezest.
Keresem a kezifeket, sehol. A kereskedo segit, hogy a harmadik pedal
amibe beszallas utan bevertem a labam az az amit keresek.
Egy minuszpont. (hiaba a lablegzsak, komolyabb karambol eseten
garantaltan megnyomorit az az idetlen pedal).
Es ha mar a minuszpontoknal jarunk, a beepitett cd-lejatszo hat lemezt tud beke
belezni, de mp3-at nem ismer, raadasul nem szabvanyos, ugyhogy
meg kicserelni sem lehet. Bezzeg a kolykoknek a hatulra szerelt dvd
tud mp3-t is de azt csak fejhalgatoval lehet elvezni.
Szoval kezifek ki, feket elengedem, es varom hogy induljon.
Nem indul. Mint kiderult, ez nem olyan automata, hogy azonnal kuszni
kezdjen amint nem fekezem. Erdekes, de meg lehet hamar szokni.
Szoval sikerult elindulni, teljes a csend, csak a kerekeket hallani.
Na akkor nezzuk, hogy mit tud. Padlogaz, es had szoljon.
A kocsi szepen megindul, semmi brutalis ero, de nem tellik el 8 mp
sem es szol a kereskedo, hogy igaz hogy orszagut, de a gyorshajtasert akkor is
ennekem kell fizetni ha lefenykepeznek :-).
Kicsit furcsa a bologatasmentes valto, de gyorsan meg lehet szokni.
A kocsi elegge billegett egyenes uton (bar lehet hogy a magasabb epites
miatt ereztem csak annyira), de meglepo modon a kanyarokba gyonyoruen belefekud
t (pedig nam kimeltem :-) ).
A kocsi nagyon le van hangszigetelve, nemigen lehet eszrevenni amikor
beindul a benzinmotor (a padlogaz es az auto megindulasa kozott kevesebb ido va
n mint amennyibe a volvomnak telik felporgetni a motort es visszavaltani egyet)
, felhuzott ablakokkal csak nagy odafigyelessel
lehet hallani a V6 brummogasat.
Szoval osszessegeben jol osszerakott auto, ha feleennyibe kerulne gondolkodas n
elkul megvennem, de igy kisse huzos az ara, es hiaba a
hobbi-terepjaro kinezet, ez a kocsi aszfaltra valo.
A'kos
Ha erzeketlen robot vagy begyujtheted a
mailto: cimet.
Amennyiben erzo humanoidkent irnal,
csereld ki a kukac utan freemail.hu-ra.
|