Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1096
Copyright (C) HIX
2001-05-04
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Yamaha Jog ROBOGOre: (mind)  16 sor     (cikkei)
2 Kerekcsere (mind)  20 sor     (cikkei)
3 Legkondi utolag (mind)  9 sor     (cikkei)
4 Lopott auto visszakerul (mind)  11 sor     (cikkei)
5 Re: 74 eves no a volan mogott (mind)  27 sor     (cikkei)
6 Honda Talalkozo (mind)  8 sor     (cikkei)
7 potkerek es ami mogotte van (mind)  29 sor     (cikkei)
8 Feltengely felujitas (mind)  10 sor     (cikkei)
9 RE: az autozas elvezete (mind)  39 sor     (cikkei)
10 RE: yamaha jog (mind)  15 sor     (cikkei)
11 teszt pontozas es ertekvesztes es biztositok es mas sem (mind)  61 sor     (cikkei)
12 potkerek es szaguldozas (mind)  62 sor     (cikkei)
13 Hasznalt auto vasarlas - probaut (mind)  23 sor     (cikkei)
14 1996-os Astra elakadasjelzo kapcsoloja (mind)  13 sor     (cikkei)
15 Re: Trabi-Warbi levlista (mind)  21 sor     (cikkei)
16 Re: Trabi-Warbi levlista (mind)  18 sor     (cikkei)
17 Me'g hireq (mind)  18 sor     (cikkei)
18 bunti; HIXAUTO; PJ (mind)  71 sor     (cikkei)
19 RE:Alfa elso fek (mind)  27 sor     (cikkei)
20 Va: *** HIX AUTO *** #1095 (mind)  48 sor     (cikkei)
21 Re: Trabi-Warbi oldal (mind)  23 sor     (cikkei)
22 Re: Skoda, akkumulator (mind)  42 sor     (cikkei)
23 Autoradio meglovasitas ellen (mind)  24 sor     (cikkei)
24 Adalek kopott dizelhez (mind)  13 sor     (cikkei)
25 sebesseg es egyebek (mind)  68 sor     (cikkei)
26 Peugeot 206 1.0 vs Skoda Fabia 1.4 (mind)  33 sor     (cikkei)
27 vasarnapi gokart (mind)  6 sor     (cikkei)
28 Uj gumik es egyeb Passat-os dolgok (mind)  53 sor     (cikkei)
29 RE: rendorsztori, A vezetes elvezete (mind)  29 sor     (cikkei)
30 Toltesgond - Skoda lista (mind)  36 sor     (cikkei)

+ - Yamaha Jog ROBOGOre: (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nekem van egy Yamaha Jog robogom. Akarmilyen sebesseggel megyek vele pislog
a SPEED lampa.
>Mi lehet a problema.

Kedves Gergo!

Velemenyem szerint semmi, ha nagyon zavar ragaszd le egy darab sotet
szigeteloszalaggal, esetleg ha vannak barkacs hajlamaid, a muszerfal
szetszedeseutan egy laza mozdulattal kiveheto a LED. (barkacs Rulez!) Ez
(tudomasom szerint) olyan celt szolgal, -otven korul kezd pilacsolni,- hogy
nem lepd tul a speed limitet. Majd minden ilyen kis Yapan pocskoszorube van
ilyen loszar. (olasz Rulez!)
Nekem spec meg soha nem volt japan koszorum, en jobban szeretem az olaszokat
kicsibe is nagyba is.

Udv.: A Luigi a Bajarol
+ - Kerekcsere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Szerintem en veztem az ejszakai kerekcsere/osszes kerekcsere aranyt 2/2
alkalommal...:) 
1. Samara, Debrecen, friss jogsi, buli utan megyek
haza. De furcsan megy ez az auto. Nem is akar 40-50 folott menni (meg
60nal lehetett!!!!) Meg raz is. Meg zajos is. Mi lehet? Kiszall, korbejar,
semmi. Megy tovabb. Ujra kiszall, korbejar, hat a jobb hatso kereket
sikeresen taccsratettem....:) Villanyoszlop keres, kereket
cserel: 1. Felemli a kocsit. 2. Tekeri a kereket a
kerekkulccsal. 3. Kezifeket behuzza. 4. Leforditja a kocsit az
emelorol. 5. Karomkodik mint a kocsis. :) Innentol kezdve semmi extra,
minden sikerult.
2. BMW, evekkel kesobb. Itt a meglepetest a potkerek okozta: kb. 4
centivel magasabb volt a potkerek, mint a rajta levo felnik (peres gumi
rulez). A difi valszeg nezett utana, hogy miert kanyarodunk folyton...:)

Jo utat!

   Geza
+ - Legkondi utolag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok autosok,

van tapasztalatotok, informaciotok arrol, hogy utolagos
legkondi beepites hogyan s mikent zajlik ?
Hol lehet szerezni olcson HW-t ? Mennyi lehet az az olcso ?
Ki tud beszerelni ugy, hogy elotte meg is nezi, mukodni fog-e ?
Nekem speciel egy Suzuki Swift 1.6-ba lenne jo, ha lenne....

Attila
+ - Lopott auto visszakerul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Van egy '86-os gyartasu 1.3S Kadett E. Hat eve a jarmuvet elloptak a haz
>elol, majd nemreg szerencsesen megbukott egy eredetvizsgalaton, es kicsit
>mas szinben ugyan, de visszakerult hozzam, persze erosen leamortizalt
>valtozatban.

Sajna a porlasztod dolgaban nem tudok segiteni, de irhatnal tobbet a visszakeru
lesrol! 
Eddig ilyesmirol nem hallottam, hogy lopott auto megkerult volna. Hogy esett a 
dolog?

Szilard
+ - Re: 74 eves no a volan mogott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Tue, 1 May 2001 00:59:45 +0000 (UTC),  wrote:

>Ebben a percben nezem az RTL Klub Fokusz musorat, amiben egy 74 eves no
>mint kuriozum, autot vezet.
>Ez egyenesen tragedia. Nincs eleg baja az embernek, meg egy ilyen
>idozitett bomba is.
>Az oktatoja elmondja, hogy keveri a feket a gazzal, es forditva. Es
>termeszetesen lassan maga elott motyogva ismetelgeti, .. kuplung ki

A nagyapam 73 eves koraban halt meg es mig a betegsege agyhoz nem
kototte, az elette levo evekben aktivan vezetett - jobban, mint anno a
40egynehany eves apam, pedig neki is volt evtizedes gyakorlata.
Nagyapam a 40-es evek ota vezetett, sajat hibajabol SOHA nem okozott
meg koccanast sem. El kellett volna tiltani a vezetestol, csak a kora
miatt???

Nem kell altalanositani. A bemutatott neni is kuriozum volt. Nala
ezerszer rosszabb es foleg veszelyesebb huszon- es harminceves vezetok
vannak... Nem az a baj, ha valaki 60 vagy 70 vagy 80 evesen vezet,
hanem az, ha a nyilvánvaló alkalmatlansaga miatt megis vezethet.  A
neni tenyleg tragedia volt. Most a dolog vagy igaz, akkor pedig egy
hatalmas szegenysegi bizonyitvany az egesz magyar kozlekedesi
rendszerrol, a burokraciarol, ha pedig nem igaz, ami a Panik TV-ben
azert mexokott, akkor meg a TV-rol szegenysegi bizonyitvany.

Üdv: Zak

+ - Honda Talalkozo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

A jovo het vegen Honda talalkozo lesz Alsópáhokon - Hevizen 
-Keszthelyen - Zalaegerszegen es kornyeken.
Minden erdeklodot szeretettel varnak a szervezok.
Reszletes info a www.hondaklub.hu cimen talalhato.
Udv!
VTI
+ - potkerek es ami mogotte van (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv,

Potkerek-ugy: gratulalok, sikerult zsenialisan szelsoseges peldakat
felhoznotok, hogy dramatizaljatok a szuksegpotkerek hatranyait.
Sokan csak azt nem veszitek eszre, hogy mar maga a defekt egy
szelsoseges eset. En autovasarlaskor biztos nem csinalnek
ilyen ideologiailag is jelentektelen aprosagokbol elvi kerdest,
mert felo, hogy a vegen nem lenne mibe beleulnom. Akkor inkabb
uthenger. De tudjatok mit? Mindenki ugy bunteti magat, ahogy
akarja :)))

> Felado :  [Hungary]
> Ebben az agymosasos sztoriban kegyetlen nagy igazsagod van, s itt
> vilagitottad meg azt is, amiert a budos eletben nem kivanom az ujvilagot
> latni. Meg a Batman...meg a Batman. Ahol az ilyen "mu" kasszasiker lehet,
> hat arra a vilagra valahogy nem vagyok kivancsi.

Hmmm... USA-fikazast, mint koztudottan szeles latokoru egyentol, eppen
Toled nem vartam, de ha csak a betmenrol es hasonlokrol tudod megitelni,
akkor a rendelkezesedre allo minta fenyeben azt kell mondjam igazad van.
Azt viszont hasznos dolog eszrevenni, hogy az USA-bol ide csak a fogyasztoi
kultura szemetje jon at, semmi mas. Az alapjan aztan lehet itelkezni, mas
kerdes, hogy nulla ertelme van.

udv,
Zoli

- Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kulturális Magazin | http://www.relax.hu 
-
+ - Feltengely felujitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Azok segitseget szeretnem kerni akik feltengely felujitas ugyeben nehany
cimmel el tudnanak latni (elsosorban paksi vagy bp.-i elerhetosegek). Az
auto Renault 19. Ha esetleg azt is meg tudnatok mondani, hogy ez mibe
fog kerulni ( az elsoket kellene megcsinalni) azt is megkoszonnem.

Udv!

Csillag T.
+ - RE: az autozas elvezete (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Chipi irta:

> ad6: Volt olyan ismerosom, aki ugyanigy vitte a parjat korhazba.
> megallitja a rendor, hogy hova szaguldozik. fel perc muva a rendor
> vezette fel es csinalta neki az utat a fel varoson keresztul, hogy
> mielobb odaerjenek epsegben... Azert az leovashato barkinek
> az arcarol, hogy most azert megyek 120-at mert olyan kedvem van,
> vagy valami  nagy gaz van... nem mindegy...

Csak a sajat tortenetem erre:
Hugomnak perforalt a vakbele (3 napig azt mondta a doki, hogy gyomorrontas,
utanna, mar rogton a korhazba vittuk, de ez egy masik sztori) a 11 eves
kiscsaj
a hatso ulesen sir es okadik egyszerre, apam meg olyan 90 es tempoval (boven
nem padlo!)
mindez ejszaka a XI. keruletben (sehol egy lelek) Rendor lemeszel, -
sietunk, sietunk? 
Apam mondja, mi a helyzet. Rendor: bla, bla, bla akkor a feljelentes, es bla
bla, es akkor nyissa ki a 
csomagtartot... Ekkor lepett apam ismet a gazra... Legkozelebb a korhaz
elott kaptak el, feljelentes, anyazas, hatosagi szemely sertegetese :) stb.
vegul 20.000Ft. Szolgalunk es vetunk...

Csak a hatosagi szemely sertegeteserol jutott eszembe:
Kb 10 eve batyam vett egy renault-ot (akkoriban meg azert nagy szamba ment
;) Zsigulis rendorok leallitjak:
- Hu, de szep, hu, de jo, mi a maga foglalkozasa?
- Egyetemista vagyok
- Es az osztondijjabol vette?
- Ugy, valahogy...
Na erre verszemet kaptak, es az izzokeszlettol a kerekrece-melysegig mindent
leelenoriztek. Amikor mindenbol kifogytak, es meg mindig nem talaltak semmi
kivetnivalot, az egyiknek eszebe jutott: - Mutassa be a kezifeket!
Batyam (aki a feloras maceratol mar kicsit begozolt):- "Rendor ur - kezifek,
Kezifek - rendor ur"...
Hazavagtak 2000Ft-ra hatosagi szemely sertegetese cimen, pedig szerinte a
kezifek volt megsertve...

Boccs, ha hosszu voltam, sziasztok: Pappa
+ - RE: yamaha jog (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >Sziasztok
> >Nekem van egy Yamaha Jog robogom. 
> >Akarmilyen sebesseggel megyek
> >vele pislog a SPEED lampa.
> >Mi lehet a problema. Van
> >esetleg koztetek olyan akinek
> >hasonlo problemaja volt, vagy van?
> >Segitsegeteket elore is koszonom.
> >Gergo
> 
> 
> Nekem volt (nem is egy  ;) A speed lampa meg ugy van bekotve (legalabbis
> nekem ugy volt, mig ki nem kotottem) hogy ha 30 km/h (japan kressz) nal
> gyorsabban mesz, akkor villog, magyarul szol, hogy japanban nem mehetsz
> tobbel, mint 30! (hehe) Pappa
+ - teszt pontozas es ertekvesztes es biztositok es mas sem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello, o:sme't e'n...

- Gonci Csabi erzett ra:
>Mikor az ev autoja lett az Alfa 156, az OSSZES nemet
>erdekeltsegu ujsag (meg a tobbi) lehuzta az Alfat, nemohogy
>mar jobb legyen, mint a Toledo meg Passat...
>A menettulajdonsagokban gyozott az Alfa, szinte minden
>kategoriaban elso, de a vegeredmeny hirdetesenel utolso.
Itt kanyarodtunk a masik kedvenc temamhoz. Egy idoben megfigyeltem (ma mar
nem nezem) hogy a teszteknel, ha pl. Golf szerepel az autok kozott a
pontozasnal igyekeznek mindenfele image, design, presztizs, ertektartas es
egyeb megfoghatatlan bizbaszokra annyi pontot adni, hogy biztosan elhuzzon a
mezonytol, mikor ezek 99.5% egy nagy parasztvakitas. Valamikor regebben
talan a negyes Golfnal borult ki a bili, mikor millio egy pontot soztak az
autora presztizs cimszoval, de a Focust meg igy sem tudta lenyomni. Milyen
presztizsrol karattyolnak egy szutykos Golfnal. Milyen presztizsrol ??? Egy
utolso mocsok kis nepauto. Az. Presztizs ?! Akkor az M5-nel, a Volvonal uram
bocsa' egy holmi "kis" Mercedesnel vajh' mi a reparol beszelunk ? Szivesen
elmeselnem a majmanak, hogy 3.5millioert hol az anyukajaban kap presztizst.
Szoljon ha tud, en is oda megyek. Esetleg az ertektartasra gondolt ? Az mas.
Egy honapja egy urge a fel eve majd' 6 millioert vett 20000-et futott
Borajat megvigyorogtam 4penzert. Ezt nevezem ertektartasnak. Hat ennyire mas
is tartja.
Egy szo mint szaz, az autos ujsagokat inkabb ne emlitsuk, mert egy
"hangyanyit" felrehordanak.
Itt kapcsolodunk mindjart a kovetkezo imadott temamhoz, megpedig az
ertekveszteshez.
Ez tipikusan az a pont, amit KIZAROLAG csak akkor ertekel az ember, mikor
nyakig benne van. Oreg autoknal ez gyakorlatilag akar 0 is lehet, de 3-4
millional is csak forszirozott viszonyok kozott (rengeteg kilometer)
jelentkezik. Nemet autoknal (benzines) a masfel honappal ezelotti
vasarlasomnal tapasztaltam, hogy szinte osszemosodnak az ertekvesztesek. Pro
es kontra egy-egy szazas lehet. Feljebb viszont emberfeletti amit az arak
muvelnek. Az asszonypajti nemreg veletlen kezebe vette a Kepes Autoexpressz
c. mertekado hetilapot, es azzal a lendulettel le is allitotta uj
szerzemenyunk (2001-2002-es C220CDI) beszerzesi elokeszuleteit. Mit mondjak
igy utolag. Milliokat ero menyasszonyom van, es total igazat adok neki. Bar
a csalad egyseget a CORA aruhaz a napokban megprobalta (majdnem sikerrel)
megbontani egy kiallitott gyonyorrel, de a fentiek utan soha.
Na ezek utan vegkepp' nem ertem az ujsagokban agyon-vissza pontozgatott
imidzs, ertekvesztes stb. marhasagokat. Lovera megy az egesz !

- Biztositok ugyintezese:
Nekem _ket_honapja_ az oregasszonyt (123/300D) egy jobbkezes utcanal balrol
enyhen eltalaltak, es azota semmi hir. A biztosito kussol, egy centit sem
tesz. Egy valami viszont piszkosu furgyajja az o'gyalast. Az addig o.k.,
hogy az enyhen:) korrodalt sarvedot 60%-kal amortizaltak. Az szinten o.k.,
hogy a lokharitot 60%-kal amortizaljak. De kerdem en !!! Az iranyjelzon mi
az oregapja rongybatekert f....-t amortizalt szinten 60%-ot ez a mocskos
farmotoros hegyirablo. Mit ?! Nem allat az ilyen ? Most azon mar nem is
meditalok, hogy egy hetre ra mar ki is kifizettem a szerelonek a
rendberakasert 176000.- forintot. Jatszuk azt, hogy En vagyok az uriember,
es a lovemra mar futyulok, de akkor legalabb egy telefont elengedhetne ez a
bargyu tusko banda. Sot. Inkabb ne is fizessen, mert ha ezek utan lessz
pofaja egy huszast fulig szaladt szajjal az orrom ala dugni az
agyonmuveltje, hat tuti felrugom, hogy a levegoben ehenhal.

Hirtelen ennyi.

Udvozlettel:
Marci
+ - potkerek es szaguldozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

folosleges linkelnem a sok hozzaszolast, szinte mindegyikkel 
teljesen egyetertek. Sot, megjelent olyan hozzaszolas is, amely 
az enyemhez hasonlo szituaciorol szolt (Chipi), es szerinte is
lehetseges voros kod nelkul szaguldani egy kikenyszeritett
szituacioban. Azt viszont mind remeljuk, hogy ilyen szituaciok
nem fordulnak majd tul gyakran elo az eletunkben.

A csomagos dologhoz viszont meg szeretnek hozzaszolni, mert
sokak szemeben szalka az altalam leirt "extremista" szo.
Az extremistat arra ertettem, hogy a standard, mindennapi
szituaciotol eltero helyzetben.
Aki az autot arra hasznalja, hogy pl. a munkajabol kifolyolag
cipekedjen vele (kvazi tehertaxi...), annal biztosan szempont
lesz, hogy a potkerek teljes erteku legyen, sot, inkabb visz 
magaval kettot is, biztos legyen a dolgaban. Es nem a helyere
rakja, hanem alulrol felcsavarozza, vagy a hatso ulesre kesziti.
Szamomra viszont ez extrem helyzet, ill. az auto extrem 
kihasznalasa. Az auto normalis kihasznalasa tersegunkben
evi 5-20 ezer km. Evente altalaban 1x kap valaki defektet.
A valoszinusege mondjuk kilometerenkent 1:10000.
Annak a valoszinusege, hogy ez ejjel lesz minimum 1:10,
mert az atlagember ejjel alszik, vagy a feleseget maceralja.
Annak a valoszinusege, hogy gumistol messze tortenik az
eset szinten minimum 1:10, mert az atlagember altalaban
konkret A es B pont kozott ingazik, illetve varosban, ahol
minden sarkon van gumis. A kedvenc autosujsagomban volt
egy teszt, ahol defektet szinlelve ejjel 2 es hajnali 4 kozott
mentek gumishoz nagyobb telepulesek kozeleben. Ha hiszed,
ha nem 85%-os eredmenyt ertek el, tehat a gumis sokszor
nyogve bar, de felkelt es megcsinalta! Sehol nem tartozkodtak
30 percnel tobbet. Tehat az eselyed, hogy a defekt teljesen
elbaltazza a napod, kb. 1:1000000. Ekkora eselye konnyen lehet
annak is, hogy 0,5 bart leeresztett a kerek, es 150-es sebessegnel
ugy felforrosodik, hogy elszall. Kepzeld el, Pozsonyban 1x kaptam
eletemben defektet (nem volt hova parkolni, es 2 fa koze tolattam,
eppen egy hegyes vasrudba). Ill. 1x fordult elo velem, hogy a mellettem
balra kanyarodo villamos nem kovette a sint balra, hanem a sinpart
elhagyva egyenesen ment tovabb, es majdnem ramesett. Minimalis 
eselye volt, hogy ez megtortenjen. Eppugy, mint egy defektnek.
Azt irod, 3 borond, 5 taska nem extrem szituacio, mert egy klasszikus
csaladi kirandulas. Hanyszor kirandulsz az egesz csaladdal autoval?
En evente lefutok a tengerhez, ill. a Tatraba sielni. Sajnos a szitu
az, hogy ezt kevesen engedhetik meg maguknak, de legyunk 
optimistak, es mondjuk, az atlagpolgar bepakolja evente 2x a csaladot
es a fel lakast a kocsiba, es elindul vilagot latni. Es ujra ott vagyok,
ahonnal elindultam. Mekkora az eselyem, hogy defektet kapok?
Odafont nem vigyaztak ram, kerek kilyukad. Ott allok a tele koffer
elott... Mekkora az eselye, hogy szidni fogom az Alfat, mint a bokrot,
mert nem tanultak el a Skodaektol, hogy a potkerek kivulre is 
mehet? Talan nem vagyok ideges tipus, de en egy jot rohognek, es
fogadasokat kotnek az asszonnyal, hogy amit kipakolunk, az vajon
visszafer-e. Kellemetlen, meg biztos kibirnam nelkule, de aki 
autoval kirandul, az ne idegeskedjen :-)
Istennek nem tudtok meggyozni, hogy uj auto vasarlasakor 
eszembe jusson, hogy milyen a potkerek........
Ja, ilyen alapon nem vennek Corollat, mert a teto terhelhetosege
csak 50 kg..... 

Cs.
AR 146 (a teto terhelhetosege 100 kg :-))
+ - Hasznalt auto vasarlas - probaut (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Berzsenyi Zoltan kerdi...

> Probautat milyen stadiumban szokas kerni?
Ha az allo auton mar minden megnezhetot megneztel, az
elinditott motort is megsasoltad es meg nem riasztott el semmi.
Kerd meg az eladot, hogy mutassa be a kocsit menet kozben.
Hagyd egy kort vezetni. (nagyon meg fog lepodni)
Egy hasznalt auto tukorkepe a gazdajanak. Oda-vissza igaz.

> Hogyan kell udvarisan lelepni, ha tetszik az auto, de inkabb
> varok egy kedvezobb fogasra: majd visszahívom?
Igy, ahogy leirtad. Ezt elmondod.
Persze lehet maskent is.
Csak az a szo kotelez, amire kezet adtal. Minden egyebb
esetben hasbaakaszthatjatok egymast es - ne felj - az eladok
zome meg is teszi.
Az egesz autovasarlas egy jatek. Szeretem, ha nem en vagyok
a jatekszer, hanem az elado es az autoja.
Ha tapasztalatlan vagy ilyen kerdesben, akkor ne indulj el egyedul
autot venni. Illetve ne vigyel penzt magaddal az elso par korben,
mert akkor nincs csabitas.
--
Meszaros Geza
+ - 1996-os Astra elakadasjelzo kapcsoloja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok !
Kollegam kerdi...
Hogyan lehet kiszedni es korbejarni.
Kozepen, a ket levegobeomlo nyilas kozott van.
Kontakthibasnak tunik. 
Neha nincs index (se jobbra, se balra) es ennek a 
kapcsolonak a csesztetese utan egy ideig minden oke'.
A villannyal nincs bajunk ez a szakmank, de a barmolast 
kerulni akarjuk.
Erdemi valaszokat elore is koszonom es maganba is kenem.
(egy nap elony)
--
Meszaros Geza
+ - Re: Trabi-Warbi levlista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Gun irta:
>Meg tudja valaki irni, hogy van-e Trabi-Warbi levlista,
>vagy internetcim??

Persze, hogy van.
A levlista honlapja:
 http://www.egroups.com/group/Trabant-Wartburg
Feliratkozas:
mailto:
Leveliras:
mailto:

Egyeb trabantos honlapok keresesehez jo kiindulo lehet a:
http://www.trabee.com

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - Re: Trabi-Warbi levlista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Gun irta:
>Meg tudja valaki irni, hogy van-e Trabi-Warbi levlista,
>vagy internetcim??

Persze, hogy van.
A levlista honlapja:
 http://www.egroups.com/group/Trabant-Wartburg
Feliratkozas:
mailto:
Leveliras:
mailto:

Egyeb trabantos honlapok keresesehez jo kiindulo lehet a:
http://www.trabee.com

    Udv!
+ - Me'g hireq (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csa'pua Pápua Autósok, no meg Suzy-HAT-osok!


További pontosítások.

Május 11-én, pénteken 9-re várnak bennünket Esztergomba.

Kérek ismét minden jelentkezőt, küldje el magánba az állandó lakcímét, és a
szigszámát.

Hogy hol és mikor kellene találkoznunk, konvojilag?

Várom javaslataitokat!


Üdvi:
	Penti
	:-)
+ - bunti; HIXAUTO; PJ (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ihajja Mindenkibe!

		_______ bunti ________
Na azert nem ennyire jo a kedvem.
Sajnos tegnap megbuntiztek a XIII. ker Visegradi utcaban. 
Olyan helyen parkoltam, ahol tilos a ....mostmar azt sem tudom, 
hogy megallas, vagy varakozas. Egy a lenyeg, rohantam egy 
targyalasra es annyira arra figyeltem, hogy hol van hely, hogy 
nem vettem eszre a tablat. :o( Ez az en hulyesegem, meg is kaptam. 
Erdekes, hogy nem mikulas csomagot kaptam, hanem egy 10cm x 20cm-es
cetlit, aminek az egyik oldalan egy varakozni tilos tabal meg 
valami felirat van, a masikon meg az adatok, meg hogy 5000 penz lesz.
Remek. Mondjuk orulhetek, hogy nem vittek el! Tudom, hogy 
megerdemlem, ha ilyen hulye voltam, hogy kifizessem, de az 
az igazsag, hogy most valahogy az az 5000 is hianyozni fog.
Nincs valakinek otlete, hogy hogy lehetne valahogy elsimitani, 
vagy legalabb csokkenteni az arat a dolognak? Van rajta egy 
olyan adat is, hogy fenykep kocka szama, tehat, vagy beirt egy 
kamu szamot, vagy tenyleg lefenykepezett.
Szerintetek?

		________ HIXAUTO _________
Igaz, hogy mar egy hete is van, de talalkoztam megegy HIXAUTO-s
kollegaval! Egyik reggel munkaba menet mar a Kerepesi uton kiszurtam,
hogy egy szep Ascona jon mogottem. Mivel nekem is volt es szerettem,
szoktam figyelni az Asconakat.
Ahogy a Pongrac utra befordultam, lattam, hogy igencsak a seggemben
nyomul es jon, mint akit a tatar hajt. En gyorsitottam, akkor O is. Amikor
a masodik kanyart vettem mar lattam, hogy O is kavar utanam, de akkorra
mar le is villogott. 
Az elso gondolatom az volt, hogy O bizony HIX-es. :o) Ki mas lehetne.
Felrealltunk, Peter kipattant az autobol es boldogan udvozoltuk egymast. 
Mivel O egy tanfolyamra rohant, en meg a munkaba, igy nyugodtan
elbeszelgettunk, vagy 20 percet :o) mikozben letolt, hogy nem indexeltem
a Pongracra valo rakanyarodaskor. :o) Azt mar akkor megbeszeltuk, hogy
nem is kotelezo, mert kotelezo haladasi irany van, a lampatol csak arra
lehet menni, de lanyos zavaromban meg visszavagni sem tudtam! Na most!

Peter! 
- Mennyivel toltal le az utrol??? :o))
- Hol volt a kovetesi tavolsag??? :o)))

Szoval nagyon orulok, hogy immar a 4. HIXAUTOs tarssal ismerkedhettem
meg az utakon! 3-szer engem kaptak el, egyszer pedig en fuleltem le.
Elkapott most Peter,
regebben Abraham Zsolti, jo a Honda? :o)
Egyszer Sagi Chris is kiszurt, de vele csak kesobb tudtunk oszefutni,
En meg Richter Vikort kaptam el. :o) Viktor! Vagy meg?
DJTiszy papa nem tartozik ide, ot en fuleltem le, de szemelyesen. :o))

AHH! Es meg egy! Ugy 3-4 hettel ezelott lattam egy parkolo fekete Alfa 145-t
a Nagy Lajos kir. uton az Orstol nem messze a Kacsoh Pongrac fele az OTP-vel
szembe. Nagyak! Nem Te voltal. Sajnos akkor nem tudtam megirni.

		_________ PJ _________
Jozsi!
Szep a Scorpio! :o) Sajnos csak kutyafuttaban neztem meg, de legkozelebb
ha olalkodik egy furcsa emberke korulotte, akkor eloszor nezz korul, hogy
nincs-e a kozelben egy HIXAUTO! :o))) Apropo! Mi van a matricaval?

Tenyleg!
Aki eladta az autojat es mar volt rajta matrica az leszedte? Vagy
kalimpalunk
boldog-boldogtalannak? :o)))

No a kormanyok legyenek velunk, Udv!

 ************************
*        A.i.: Peace bye Gyimi        *
*  mailto:  *
 ************************
+ - RE:Alfa elso fek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

To: 

Tok igazad van, bizony ra kell maszni az arcukra a gagyi markaszervizeknek. 
Azt bizony en sem ertem, hogy 20.000 km utan miert kellett cserelni a 
fekbeteteket, de mint mondtam, tenyleg megnezettem mas szerelovel is, 
szerinte is kopottak voltak, ugyhogy megnyugodva hagytam jova a cseret, 
merthogy ugye fo a biztonsag. Ez bizony lehet, hogy palimadar-szoveg - pl. 
elvihettem volna a kivett beteteket (mar ha azokat kapom meg ha nem magam 
nezem vegig a szerelest egy nap szabadsagot kerve munkahelyemrol) a 
fogyasztovedelmi fohatosaghoz bevizsgalasra plusz pert indithattam volna a 
szerviz es az Alfa gyar ellen, de mindezekre sajnos eleg sokat dolgozo ember 
leven egyszeruen nincs idom, ahogy reklamalni es allandoan visszamenni sem 
erek ra sajnos.
Az szokott lenni a fo baj, hogy az ember (legalabbis en) nem tud ottmaradni 
egesz nap a kocsija mellett alldogalni a szereleskor - akarmit bemeselnek 
bizony ma is, meg is probaljak.
A tarcsat egyebkent nem tette tonkre a betet kopas, csak az uj betethez 
hozza kellett allitani (ez volt a magyarazat legalabbis). Egyebkent most ugy 
allunk, hogy mar halkul a dolog, talan igaz lesz, hogy lassan bekopik es oke 
lesz, meg talan az is igaz, hogy az uj azbesztmentes fekbetet hetekig 
nyikorog.

Udv,

Peter
_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com
+ - Va: *** HIX AUTO *** #1095 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> >> Kit leptem at?
> >Ugye nem kell elmagyaraznom Neked, hogy Szlovakiaban hol mennyi
> >a megengedett sebesseg? 
Ugy laccik, egy kicsit tisztazasra szorul, amit eredetileg irtam: "atlepni".
Ezalatt azt ertem, hogy vannak autosok, akik ugy kepzelik, az o "utazasuk"
automatikusan elonyt elvez masokeval szemben, pl. nekik nem kell 
megvarniuk a masik autos udvariassagat, ok nyugodtan kovetelhetik azt, 
pl. a masik autos leszoritasaval, azaz kenyszeritessel. 
Ennek mar nem csak az adrenalinhoz van koze, hanem valami egesz 
mashoz. Vagy inkabb annak hianyahoz...

> Nem tudom elkepzelni. Harom eve minden reggel attepek azon a
> bizonyos kanyaron, jott mar szembe busz, volt mar elottem reszeg
> biciklis, ugrott mar ki nyul, kobor kutya, roppent mar fel facan.
> Tudom, addig jar a korso a kutra... De remelem tevedsz. 
A vezetes biztonsaga ne legyen ma' "korso", vagy _remeny_ targya...!!!
Egyebkent nem ertelek... Tudod, hogy a korso...?  De remenykedsz?
Eleg komoly ellentmondas rejlik a szavaidban.
Es nem ertem igazan, miert vetted magadra mindazt, amit irtam...

> Mert a relative gyors, vagy dinamikus vezetes nem jelenti 
> automatikusan, hogy veszelyes. Ezt kell megerteni.
Nem jelenti automatikusan. De a "relative gyors" lehet "relative 
veszelyesebb". Neked is nyilvanvalo, irtad, ismered a korso esetet...

> Nem ismerek olyat, hogy lila/piros/barmilyen kod. Nemcsak a vezetesben,
> mashol sem. Ahhoz tul realista vagyok, hogy az erzelmeim befolyasoljanak.
> Gyorsan mentem, de nem annyira, hogy egy pillanatra is veszelyhelyzetet
> okozzak a kozuton. Bar e magas sebesseg mar eleve veszely...
Hat akkor...???   

> En az utakon nemcsak azoktol tartok, akik bizonytalanok, tapasztalatlanok,
> hanem azoktol _is_, akik a _jo_ auto birtokaban hasznaljak is azok
> kepessegeit (mert hiszen azert vettek!). Mert lesz amikor hibaznak. Es en
> akkor nem szeretnek a kozelukben lenni.
En sem...

> Az autozas termeszetesen elvezheto, en is elvezem (no jo, neha nem),
> viszont nem jo erre azt mondani, "dol az adrenalin", mert ez mar mast
> jelent. Adrenalint akkor termel a szervezeted, amikor _veszelyhelyzetet_
> erzekel, vagyis _te_magad_ veszelyesnek iteled, ami tortenik.
Na igen.

Udv

Andras
+ - Re: Trabi-Warbi oldal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, hello Gun!

A AUTO 1095-ban irta :
>Meg tudja valaki irni, hogy van-e Trabi-Warbi levlista,
>vagy internetcim??

Kimondottan Trabi-Warbi levlistarol egyrol tudok:
http://www.groups.yahoo.com/group/Trabant-Wartburg
Feliratkozni a 
cimen lehet.


De probalkozhatsz a www.trabee.com-mal is, ez jelen pillanatban
novi ki magat a magyar Trabantos oldalak kezdolapja'va'.

Az indexen is van Trabis forum, talan a
http://index.hu/forum/forum.cgi?a=f&f=24 cimen.


Udv:
          ___/ Soma \__/ OE4+HE114 \__/ 601DL \___
          Normál leveleket ide: 
          Csatolt file-okat ide: 
+ - Re: Skoda, akkumulator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, hello Gabor!

A AUTO 1095-ban irta :
>Tegnap reggel a Skoda Favoritom akkumulatora minden
>elozmeny nelkul beadta a kulcsot. Gyujtas nem volt,
>az osszes visszajelzo sotet, igy meg betolni se volt
>erdemes. Telefon egy ismeros sracnak, "bikazas" utan
>az auto siman indul, a 3V-ra lecsokkent feszultseg
>feltoltodik 12V-ra. Az elektrodakat leszereltem
>(hatha valahol zarlatos a rendszer), de ma reggel
>megint nem tudtam elindulni. Gyujtas meg volt, de az
>inditomotor mar nem indult. Uj akkumulator vasarlasa
>(700 SEK = 20eFt) es beszerelese utan az auto indul,
>minden renben levonek tunik, egy dolgot kiveve: az
>akkumulator visszajelzoje nagyobb fordulatszamnal ill
>kivett kulcsnal is (!) folyamatosan vilagit. Van
>valamelyikotoknek otlete, hogy mit jelenthet ez?
>Az auto par hete volt szervizben (olajcsere,
>olajnyomasmero-csere, termosztat javitas).
>Elkepzelheto, hogy valamit rosszul kotottek be?

A beadott kulcsra ezt tudom mondani:
A nagy almoskonyv szerint ha levett saruk eseten is lemerulo az
aksival almodunk, az masnapi aksicseret jelent.

A generatort es a fesszabalyzot mindenkepp ellenorizd, vagy
ellenoriztesd, mert lehet hogy ott van a bibi.
Az az aksivisszajelzo mit jelez? Alacsony es/vagy magas
toltottseget?

A kivett kulcshoz viszont nem tudok hozzaszolni :-)

>PS. Megadna valaki a Skoda lista elerhetoseget?

http://groups.yahoo.com/group/skodaklub
Feliratkozas: 


Udv:
          ___/ Soma \__/ OE4+HE114 \__/ 601DL \___
          Normál leveleket ide: 
          Csatolt file-okat ide: 
+ - Autoradio meglovasitas ellen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nekem bevalt!
1. A leveheto elolap helyere egy kis kepzeloerovel,
vagy egy regi "ket gombos" autoradio felaldozasaval
nagyon RANDA elolapot lehet gyartani. A huseg
kedveert nem art ha egy kicsit hiteles.
A "regi tekergetos" autoradio a tolvajnak nem kell.

2. A hangfalak letakarasat (kalaptartoban) javaslom
valami bovli (lehetoleg TESLA) dobozokkal.

Ha egy 10 evesnel oregebb autoban van mindez,
nem kelt gyanut.

Ujabb kocsikban, megfelelo "vak elolappal" el lehet
takarni a radiot. Felhasznalhato hozza mindenfele
dolog. Es meg mukodnie sem kell (Kapcsolok, LED
diodak, stb.)

Akinek kell otlet, szivesen adok az eddig megvalositott
alcakbol.

Peter.
+ - Adalek kopott dizelhez (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Volna nekem 1990-es Ford Fiestam, amely 1.8-as dizel motorral rendelkezik és
meglehetosen(na jo, nagyon) kopott allapotban van.(marmint a
motor)Olyannyira, hogy most ebresztenem fel 5 honapos teli almabol, mert nem
volt hajlando indulni a draga.Szoval nehezen indul es nagyon fustol. A
kerdes, hogy tudtok-e ajanlani valami ertelmes adalekot amely, netan meg
femet is tartalmaz es segithet valamit a motor kompressziojan.Az ar nem
szamit illetve megis olyan 10000 Huf-ig gondoltam ra aldozni.
Udv.
Laci

Ui: Csak atmeneti megoldas lenne ez, mert a vegleges az ,hogy eladom :-)))
+ - sebesseg es egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Csaba, irod:

: Arrol volt szo, hogy 80-al mentem egy kanyarban,

Nem arrol volt szo. Beidezem az eredeti irasodat:
:: Szamomra viszont az az autozas, hogy abba a kanyarba fekezes
:: nelkul beszallok 80-100 kozott, a kanyar kozepen meg odalepek
:: neki es boldog vagyok. 

: amit altalaban 30-as sebesseggel vesznek be az autosok, es jo
: erzesem volt belole. Hol leptem itt tul a sebesseghatart? A KRESZ
: szerint ha nincs egyeb korlatozas, lakott teruleten kivul 90 km/h, ill.
: a korulmenyeknek megfeleloen. 80 < 90, korulmeny szerintem ok,

Ott leped at a sebesseghatart, amikor 100-zal fekezes nelkul bemesz a
kanyarba. De ha csak 80-nal mesz be -- elnezest, szallsz be -- , es a
kanyar kozepen odalepsz neki, akkor csak 90-ig gyorsitasz? Ragozzuk meg
egy darabig? 

: Mert a relative gyors, vagy dinamikus vezetes nem jelenti automatikusan,
: hogy veszelyes. Ezt kell megerteni.

Meg van ertve. Azert, ha rajtad kivul mindenki 30-cal veszi azt a kanyart,
akkor annak esetleg az az oka, hogy a tobbi vezeto ezt a sebesseget iteli
meg biztonsagosnak ahhoz, hogy varatlan akadaly eseteben se okozzanak
balesetet. Ilyenkor ugye 2 eset lehetseges: vagy ok itelik meg rosszul a
helyzetet, vagy Te. Ezt eldonteni innen nem lehet, mert nem ismerjuk a
kanyart.

:> Ugyan nem nekem szolt, de valaszolok: Probald meg elkepzelni! Amig
:> magadtol nem jossz ra, addig ugyis felesleges taglalni a dolgot...
: Nem tudom elkepzelni. 

A Kresz-oktatasnal jelentos szerepe van az un. defenziv vezetesnek, ami
azt jelenti, hogy e'lju:k bele magunkat a masik helyzetebe, probaljunk az
o fejevel gondolkodni, es kitalalni, hogy mit fog csinalni -- ezt
mondogatja Meszaros Geza atlag kethetente itt a HIX AUTO-n.

: Tudom, addig jar a korso a kutra... De remelem tevedsz. 

En is remelem, hogy tevedek, es tovabbi balesetmentes kozlekedest kivanok
mindannyiunknak. Ehhez az is hozzatartozik, hogy egy huzosabb kanyarban a
szembejovo nem hozza ram a fraszt azzal, hogy ezerrel levagja, esetleg,
hogy a terelovonalhoz kozel halad, mikozben kicsit dobalja mar a kocsija
hatuljat, stb. [ez most nem Rad ertettem, ezek a magyar kozutakon
szerzett tapasztalataim] Mert esetleg a szembejovo rant egyet a
kormanyon, az autoja nem olyan jo, mint a Tied, es porogve kikot az
arokban. Tudom, az ilyen ne uljon autoba, de az autozas arrol szol, hogy a
kozlekedes tobbi resztvevojeert is felelos vagy, akarmilyen hulyek.

: Ahhoz tul realista vagyok, hogy az erzelmeim befolyasoljanak.

Szemmel lathatoan ez nem igaz. Abban a kanyarban az a celod, hogy boldog
legyel, hogy az autozas ne ures benzinpufogtatas legyen, hanem elvezet.
Nekem is vannak ilyen pillanataim, de ezeket forgalomtol elzart teruleten
elem ki. Peldaul kegyetlen klassz erzes 30 fokosan dontott U-kanyarban
autozni 140-nel, mikozben a kormany egyenesen all. :-)

: A csaj pedig sokkban volt. De kivanom, ne tudd meg, milyen az...

Most vagy nem volt sokkos a lany [a szo orvosi ertelmeben], vagy megvan a
velemenyem azokrol az orvosokrol, akik sokkos beteget kirugnak a
korhazbol, de ez mar offtopic.

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Peugeot 206 1.0 vs Skoda Fabia 1.4 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

>> Peugeot 206 1.0 vs Skoda Fabia 1.4????
>Szvsz egyertelmuen Fabia 1.4.
>A 206-os 1.0-val nem elegge auto (kiveve varosban), inkabb
>csak dizajntojas...
Gyorsulas szempontjabol szerintem pont ugyanazt kapod,
a 206 1.0 (ami egyebkent 1060 cm3, amit ha kerekitunk
inkabb folfele kellene ...:-) tenyleg eleg nyongecske, 900-950 
kg korul lehet es 60LE. A Fabia boven tonna folott van es 
67LE. Ezek alapjan nem nagyon van kulonbseg. A regi Feliciaban
jo volt ezt a motort vezetni, mivel lent eleg nyomatekos, a Fabia
viszont a nagyobb tomeggel elfeledteti ezt az elonyt.
A Fabianak picit jobb a torestesztje. Szerintem szebb egy Fabia
fenyezese, valahogy jobban megcsinaltak, mint a 206-et. 
206 sokkal sportosabb formaju, a Fabia az en szememben 
egyertelmuen csaladi auto kulseju. A 206 belso teret en imadom,
nem tudnek megszokni egy kis ablaku, rovid muszerfalu autot.

Csak egy tipp: emlekeim szerint elegge lecsokkent a kulonbseg 
a 206 full fapad (2,1 folott van), es a 206 1.4 legkondi, szervo, kozponti
zar, magno, stb. kozott (2.5 korul van, Mistral?). Ha meg tudsz egy 
kicsit sporolni, es a 206 mellett dontesz, lenyegesen jobb dontes
a 2.5 koruli auto.
Arban ugyanaz a felszereltseg szerintem tobbe van, ha Fabia-t veszel. 
Mielott dontesz mindkettot vezesd, es nezz korul a piacon, mivel 
2.5 kornyeken mar vannak also-kozepkategorias autok is, bar 
csak az alapmodellek (a 306 tuti olcsobb lesz, ha megjon a 307). 
Focus 2.8 korul mar legkondival is van.

Udv,
Nandi
206 1.4
+ - vasarnapi gokart (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vasarnap talalkozhatunk az M3 kivezetojen levo SHELL parkoloban ( Miskolc
iranya ).
En kettokor ott leszek, aztan mehetunk egyutt. Ha esetleg valakinek gond a
kijovetel az Erd-Mogyorod utvonalon szivesen felveszek barkit. Egyeztetesre
a (20) 9705445-os szamon dumaljunk, amint a SAHAL listan is olvashato.
A vasarnapi viszontlatasra : Laci
+ - Uj gumik es egyeb Passat-os dolgok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nem uj tag vagyok, csak regota nem szoltam hozza a listahoz, mert uj munkahelyr
e kerultem. Most Munchenben dolgozom informatikuskent es egy 1997-es VW Passat 
1.8T-t hajtok. 

Ehhez kapcsolodoan is irok most ide.

A regi gumijaim sajnos lekoptak, igy korbeneztem, merre mennyiert talalok uj gu
mikat a gyari mereteben (205/55/16).
Meglepodve tapasztaltam, hogy itt kint Nemetorszagban sokkal olcsobbak mind a g
umik, mind az alufelnik.
Az altalam preferalt (es megvetelezett) Michelin Pilot Sport pl. majd feleannyi
ba kerul, mint otthon.

Itthon: 4x70 kHUF=280k
Nemeto.: 4x300DEM= ~160k 

Az arak mindenhol szerelessel, regi gumi megsemmisitessel, centirozassal es itt
 N.o.-ban kerek-gazzal valo feltoltessel ertendok (Brutto).

Ha mazlim van, akkor meg az itteni AFA-t is visszakapom... :-)))
Szerintem erdemes elgondolkodni azon, hogy az igy megsporolt gumipenz joval tob
b, mint a benzinkoltseg, amivel az ember megjarja oda-vissza Nemetorszagot...

Ezt mind csak hasznos informacionak szantam. 
___________________________________

Nem tudja veletlenul valaki, hogy ha epitettek be valaha is Passatba esoszenzor
t, az milyen elven mukodik? Itt rengeteget esett mostanaban az eso, es meglepod
ve tapasztalom, hogy elegge eltero sebesseggel mozog az ablaktorlo szakaszos uz
emmodban... Tudni szeretnem, hogy csinalhatja-e ezt valami elektronika.
___________________________________

A hungaroringi gokartversenyhez kapcsolodoan: 
Itt Munchenben reszt vettem mar ket fedett palyas gokartversenyen is. Szerencse
mnek vagy tudasomnak koszonhetoen mindkettot megnyertem... :-))))
Nagyon erdekelne az otthoni verseny is, de sajnos idekint leszek. :-(((

Na ennyi, koszi, hogy elolvastatok,
rendormentes utakat,
Zoli (VW Passat)

P.S. Voltam kint a Ringen a Renault napon, de senki ismerossel nem talalkoztam.
.. 	
________________________________________________________________________
S
FULOP Zoltan
Siemens AG		phone:	+49 89 722 40866
ICM N MR GE DC 1		fax:	+49 89 722 54859
Mobile Networks		mobile:	+36 20 9465 766
Hofmannstr.51		mailto: 
D-81359 Muenchen		http://fulcsi.freeservers.com
+ - RE: rendorsztori, A vezetes elvezete (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

VAti irta:
>Ugy tunik, vigyazott ram az orangyal azon a delelotton.
Ilyen rendorok is vannak.

Sziasztok,
nekem meg nincs nagy tapasztalatom, de az elmult 8 honapban, miota a
kislanyunkkal autozunk mindig elengedtek ellenorzes nelkul. Sot meg a
tilosban parkolasert se buntettek meg. Regebben allandoan igazoltattak,
kerdezgettek, szondaztattak...
Batran allithatom, aki nem birja a rendori zaklatast vallaljon gyereket!
Persze nem csak ezert...


A vezetes elvezete:
Nem szeretnek idezgetni az elmult szamok sardobalasaibol es
szemelyeskedeseibol.
En szeretek vezetni. Imadom a gyorsulast, a keresztgyorsulast, a motor
hangjat - szerintem ezt nem kell tovabb ragozni. Biztos sokan hulyenek
neznek, amikor egy lampatol kilovok, vagy egy belathato! kanyart 70-el
veszek az atlagos 40 helyett (a 4WD kiraly). 
Vannak, akik nem szeretnek vezetni, de szükségük van autora, mert "menni
kell". Regebben nem kedveltem az utobbi csoportot, mert ugy ereztem, csak
akadalyoznak. Kb. 150e km utan ra kellett jonnom, hogy az uton a 2.
csoport van tobbsegben, es hogy a temaban azert nem minden fekete es feher.
Tovabbra is elvezem a vezetest, csak pl. nem kivanom a halalba az elottem
levo teherautosofort, hiszen o dolgozik, en pedig ugy is tul leszek rajta
2 percen belul. 

ToBa
+ - Toltesgond - Skoda lista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Gabor.

>minden renben levonek tunik, egy dolgot kiveve: az >akkumulator
>visszajelzoje nagyobb fordulatszamnal ill kivett kulcsnal is (!)
>folyamatosan vilagit. Van valamelyikotoknek otlete, hogy mit >jelenthet ez?

Szvsz csak tippem lenne. Elektronikus fesszabalyozo halala, avagy egy kabel
amely szigetelese testet er. Miszerint a drot szigetelo resze valamely okbol
megserult.

>. Megadna valaki a Skoda lista elerhetoseget?

;-)))))
Post message: 
Subscribe: 
Unsubscribe: 
List owner: 

Lista napi forgalma csekely , ugy 100 - 150 level korul mozog :-) Digest
modban kerjed ;-)

Udvozlettel: Frigyes


Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS