Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1326
Copyright (C) HIX
2001-12-21
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: HIX matrica genfi rendszammal (mind)  8 sor     (cikkei)
2 Re: tanpalya latogatas (mind)  13 sor     (cikkei)
3 TotalCar (mind)  32 sor     (cikkei)
4 Baleset (mind)  34 sor     (cikkei)
5 vannak meg barmok (mind)  14 sor     (cikkei)
6 Re: szablysertes eredmeny (mind)  12 sor     (cikkei)
7 Felado : janos.simon@audi.hu [Hungary] (mind)  72 sor     (cikkei)
8 Norbito' fityo talan utoljara? :) I. resz (mind)  166 sor     (cikkei)
9 Norbito' mereg (mind)  11 sor     (cikkei)
10 Fityo, kontra Mini (mind)  34 sor     (cikkei)
11 fityozas (mind)  39 sor     (cikkei)
12 Re:hidegindito spray (mind)  22 sor     (cikkei)
13 re: januar (mind)  6 sor     (cikkei)
14 beolloztam (mind)  24 sor     (cikkei)
15 Re: Re: fogyimero (mind)  81 sor     (cikkei)
16 Re: re: tanpalya latogatas (mind)  34 sor     (cikkei)
17 Szeva Hufnagel! (mind)  65 sor     (cikkei)
18 pandor@axelero.hu irta: (mind)  7 sor     (cikkei)
19 Csa pJ! (mind)  18 sor     (cikkei)
20 240 a vegtelenbe es tovabb :) (mind)  66 sor     (cikkei)
21 khm... (mind)  29 sor     (cikkei)
22 Re:Futott garazs telen? (mind)  13 sor     (cikkei)
23 Re: va: VD is back! (mind)  24 sor     (cikkei)
24 Lusta olajlampa (mind)  23 sor     (cikkei)
25 Scorpio (mind)  23 sor     (cikkei)

+ - Re: HIX matrica genfi rendszammal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
> Szerda delben az Europarknal, ezust szinu, talan Mondeo, meg lett
> latva :)

Ezust szinu Mondeo, genfi rendszammal. A Fidrich Lacit lattad. :))

Udv,
Gabor
+ - Re: tanpalya latogatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Az egynapos trening 37500 penz. Csoportos kedvezmeny
> nincs ugyan, de ha XY biztositonal van a kotelezonk az
> -15%.
> Esetleg kiberelhetnenk a palyat egesz napra magunknak,
> a jobb kihasznalhatosag vegett. Az mindossze
> 993.750Ft, hetkoznap... Nem irtam el.

Es mit szoltok az Autoklub tanpalyajahoz? Az 11000 penz (9, ha MAK tag
vagy). Es van lehetoseg csoportot fogadni,, akkor a csoport allithatja ossze
a programot, elozetes egyeztetes alapjan. Most neztem meg a
http://www.autoklub.hu/ -n.

Szabolcs
+ - TotalCar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Friss muvemet szeretnem figyelmetekbe ajanlani a 
TotalCaron. A fooldalrol is elerheto meg, de ime egy 
kozvetlen link is: 

http://totalcar.hu/tortenelem/skoda105136/

Azt gyorsan megjegyzem, hogy a cimet nem en adtam neki!
Tudom, hogy iszonyatos baromsag.

Foleg azoknak ajanlom elolvasasra, akik akar eloiteletbol,
akar meggyozodesbol utaljak a szocialista autokat. S 
hogy az is vilagos legyen, hogy nem a tulburjanzott
kisebbsegi komplexusoktol sult el az agyam, erdemes a 
cikk vegen egy regebbi irasom  linkjere kattintani, amelyben
Porsche-vasarlasi kalandjaimat irom le. (Egyharmad reszet
mar a HIX-en is leirtam.) Kozvetlen link: 

http://www.totalcar.hu/hteszt/pork944t/

A Skodas irassal maris sikerult szelsoseges indulatokat 
kivaltani, most epp e helyt igyekeznek kitaposni a belemet:

http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9012770

Akinek van kedve, csatlakozzon.

udv,
Zoli

Nasfay Zoltan -  - http://www.relax.hu
+ - Baleset (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A minap a szemem elott utottek el egy oreglanyt. Megrazo volt! A pesti
also rakparton jottem eszak fele a Vigado elott. A mi iranyunkban 2 sav,
del fele 1. En a kozepsoben voltam, a szelso sav viszonylag ures volt.
Ott, ahol nem volt sem zebra sem lapma, balrol at akart kelni egy nepes
csalad a gyerekektol a nagyszulokig. 3-4 autoval elottem egy kisteher
meg is allt, hogy elengedje oket, szembol sem jottek, igy a sorunk
megallt, a csalad elindult. Jellemzo a sotet agyatlan szulokre, hogy a
gyerekeket inditottak elsonek, at a teherauto elott, amikor a szelso
savban egy feher astra zugott el az allo sor mellett. Legszivesebben
orditottam volna a kocsiban, mikor mindezt lattam, de csak a tehetetlen
duh feszitett szet. A gyerekek meg atertek, mire az astra padlofek, de
megallni mar nem tudott. A nagymamat kapta el, szerencsere mar csak
minimalis mozgasi energiaval. Igy viszonylag siman meguszta, elesett
ugyan, de fel is allt, ebbol gondolom, hogy nem volt komoly, bar nem
alltam meg bameszkodni, nem tudom a vegkifejletet. Szoval szornyu volt,
leginkabb a tehetetlenseg erzese, hogy LATOD ELORE a bajt, de nem tudod
megakadalyozni. Hat jobb napokat mindenkinek, hasonlo esetek nelkul.

Sziasztok

Hook

ui:Ha addig nem csevegnenk, teljen mindenkinek ugy az unnepi evvege,
ahogy legszebb almaiban kivanta!

ui2:Minden ferfinak szuksege van egy felesegre, mert van olyan csomo
dolog, amiert egesz egyszeruen nem lehet a kormanyt hibaztatni. :-))



---
http://www.mailbox.hu - Mert levelezni kell...
+ - vannak meg barmok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

szambazok ma reggel 5.40-kor a 2/a-n, mar majdnem odaerek a 2/b-hez, itt
mar ketsavos az ut. tok sotet. a kulso savban haladok meg, de mar itt
vannak az elojelzo tablak keresztben az uton, lassan idoszeru besorolni
belulre, ugyanis az m3 fele megyek es nem a regi 2-esre. elottem tok ures
az ut - gondolnam. meg szerencse, hogy az ut felett keresztben levo tablak
ki vannak vilagitva, ahonnan is egy cca. 2m-es savban az utra is jut egy
kis feny. egyszercsak megpillantok egy autot amint atsuhan a
fenysavon. OOPS! NULLA vilagitassal vaksotetben! mogeall, fenyszoro
felkapcs. aztan hagyom, besorolok, eppen utolerem ahogy szetvalik az ut,
egy mazda626, elso fenyszoroi egnek, de halvanyan, meg talan ossze is van
maszatolodva. amikor felkanyarodok a 2/b-re, latom ott all meg a
leallosavban a masik iranyban, nem mer kihajtani, mert senki nem latja, es
kozben meg jonnek az autok.
homer
+ - Re: szablysertes eredmeny (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> Aki emlekszik, es erdekli a vegeredmeny, annak mondom: ma 
> voltam a szabalysertesi hatosagon. Kiderult, hogy azert ideztek
> be, mert a Porscheval meg valamikor augusztusban a Fovam
> teren a nem letezo fuves teruleten parkoltam. (Fu ott nincs egy
> darab se, csak kopar fold.) Hehe. Ha tudnak, hogy hosszu 
> honapokig mindennap jellemzoen ott parkoltam... mindegy. Az 

asszem az a resz mar IX.ker. ugye? ha jol tudom itt mukodik valami civil
szervezet, akik a zoldovezetre vigyaznak. en is talaltam mar a szelvedomon
paoirt toluk, hogy ha megeccer... akkor irgumburgum.
homer
+ - Felado : janos.simon@audi.hu [Hungary] (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Temakor: Udv. ( 14 sor )
> Idopont: Wed Dec 19 18:06:42 CET 2001 AUTO #1325
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  Mindenkinek!

  Szertnek boldog karacsonyi unnepeketes sikerekben 
gazdag uj evet kivanni nektek es csaladotoknak!
Sajnos az iden nem olvasok tobb HIX AUTO-t.
(Nem leszek net kozelben.) :(

Vigyazzon mindenki arra amije van, sajnos fog meg
csuszni az iden is!!

 Udv.: Simon Jani

ui.: Aztan ujevkor ketpofara tomni a lencsefozeleket
     az arcba, hogy legyen eleg della benyara! :)
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Udv. ( 14 sor )
> Idopont: Wed Dec 19 18:06:42 CET 2001 AUTO #1325
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  Mindenkinek!

  Szertnek boldog karacsonyi unnepeketes sikerekben 
gazdag uj evet kivanni nektek es csaladotoknak!
Sajnos az iden nem olvasok tobb HIX AUTO-t.
(Nem leszek net kozelben.) :(

Vigyazzon mindenki arra amije van, sajnos fog meg
csuszni az iden is!!

 Udv.: Simon Jani

ui.: Aztan ujevkor ketpofara tomni a lencsefozeleket
     az arcba, hogy legyen eleg della benyara! :)
 Mindenkinek!

  Szertnek boldog karacsonyi unnepeketes sikerekben 
gazdag uj evet kivanni nektek es csaladotoknak!
Sajnos az iden nem olvasok tobb HIX AUTO-t.
(Nem leszek net kozelben.) :(

Vigyazzon mindenki arra amije van, sajnos fog meg
csuszni az iden is!!

 Udv.: Simon Jani

ui.: Aztan ujevkor ketpofara tomni a lencsefozeleket
     az arcba, hogy legyen eleg della benyara! :)
 Mindenkinek!

  Szertnek boldog karacsonyi unnepeketes sikerekben 
gazdag uj evet kivanni nektek es csaladotoknak!
Sajnos az iden nem olvasok tobb HIX AUTO-t.
(Nem leszek net kozelben.) :(

Vigyazzon mindenki arra amije van, sajnos fog meg
csuszni az iden is!!

 Udv.: Simon Jani

Mindenkinek!

Mivel mar csak Karacsony utan olvasom a listat, ezuton mindenkienek Boldog Kara
csonyt és dellaban, benyaban gazdag Uj Evet Kivanok!

Üdv.:
Helmeczi Zsolt

Ui.:  Orizze meg a bezinar ezen hullamat, menjen csak 150 Ft ala!!!!!
+ - Norbito' fityo talan utoljara? :) I. resz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elore is bocsanat, a levelet ket reszletbe kell, hogy elkuldjem, mivel
majdnem duplaja a sorlimitnek... :)
Addig senki ne reagaljon, amig nem olvasta el mindket reszt!

>> Minit hasonlitotta ossze, az eredmeny nemsokara olvashato lesz a
>> fityoklub honlapjan (http://www.fiat126clubhungary.f2s.com) Annyit
>>azert
>> elarulok, a poent nem lelove, hogy termeszetesen osszesitve a fityo
>> nyert... :)

>Latod, ez az elvakultsag az, ami igazan elborzaszt. Vele valoszinuleg
mar
>vitatkozni sem tudnek. Felo, nem lenne ra energiam. Es szinten
>szakmabeli? Elszomoritasz.

Egy kicsit talan koran iteltel. Eloszor erdemes lenne elolvasnod a
cikket, utana mondhatsz velemenyt. Szolok, ha fent lesz. Termeszetesen o

is, en is tisztaban vagyunk vele (talan ez nem volt egesz helyes
nyelvtanilag... :) ), hogy az uj mini jobb, de ez megse kerulhet fel egy

fityos honlapra, ugyhogy kihozta humorosan, hogy a fityo jobb (pl a
fityoban 110 literes a kesztyutarto... :) ).

>A kenyelemrol altalaban beszeltel, s ennek az ergonomia (amit te
>vizsgaltal) csupan egyetlen parametere. Szerintem a kovetkezo tartoznak

>bele:
>1. ergonomia (kezeloszervek elrendezese, uleskomfort)
>2. rugozasi komfort
>3. kezeloszervek mukodese (valto, pedalok, kormany)
>4. zajkomfort (motor- futomu- es szelzaj, plusz zorgesek)
>A kenyelmet az elso pontra leegyszerusiteni nagyon meresz. Marpedig te
>pedig siman iteletet hirdettel ujauto-ugyben, mindenfajta kitetel
>nelkul.

Nos, allo helyzetben talan megerted, nem tudtam megitelni a rugozasi es
zajkomfortot. Emellett azt hiszem azt te sem mered allitani, hogy
fontosabb, hogy halk legyen, mint hogy a hatad mogott legyen a kormany.
Szoval a legalapvetobb az 1. pont, mogottuk messze lemaradva jon a
tobbi. Azt pedig meg tudtam itelni. A rugozasi komfortrol annyit irnek,
hogy az nagyon relativ, egy fiatalnak valszeg elegge a lista hatuljara
kerul, inkabb legyen kemeny a rugozas, csak fogja jol az utat. A
zajkomfort is olyan amilyen. En pl szeretem a kocsim hangjat. Igaz, hogy

en mar lejjebb halkitottam, de azert a kipuff most is hallatszik.
Mondjuk az is igaz, hogy az enyemen olasz gyari sportkipuff van, ami
ugyan nem hangosabb, viszont joval kellemesebb mely hangja van.
A 3. ponttal szinten nem ertek egyet, a fityonak ebben a pontban semmi
problemaja nincs. A kapcsolok precizek, konnyen es pontosan dolgoznak, a

valto ritka preciz (ezt most itt a keleti autok kozott mondanam), foleg
ha mondjuk egy skodriet vagy zasztiet vesszuk ellenpeldanak. A kormany
nagyon konnyen jar, bar azt elismerem, hogy a rovid tengelytavot meg
kell szokni. A pedalok precizek, jol adagolhato a fek. Azt el kell
ismerni, hogy kozel vannak egymashoz, de talan pont a Totalcaron
olvastam egy ujauto tesztet, amiben egy also kozepkategorias uj autorol
is pont ezt irtak (inkabb finoman elsiklottak felette...). Marmint azt,
hogy egyszerre sikerult a gazt es a feket nyomni. Nos ez nekem addig nem

sikerult a fityoban, amig nem kerultek bele alu pedalok...

>A kesobbiekben is pusztan erre hivatkozva huzod le az altalad vezetett
>70-80 tipus egy jelentos reszet. Derek. Ehhez igy hirtelen nehez lenne
>barmi tobbet hozzafuzni.

Azert en annyit hozzafuznek, hogy a 70-80 tipusbol ugy 4-et 5-ot
emlitettem, ami azert messze nem jelentos resz. Es itt finoman
megjegyeznem, hogy nem ertem ezt az arroganciat, amivel hozzam
viszonyulsz, ami sugarzik a leveleidbol. Es te meg arra sem
hivatkozhatsz, hogy nem annak szantad, mert egy gyakorlo ujsagiro
tisztaban van azzal, mit ir.

>De, megis. A fityonak egy igen sulyos ergonomiai hibaja, hogy a kormany

>nem kozepen, hanem a vezeto kozepvonalahoz kepest kisse jobbra
talalhato.
>Javits ki, ha rosszul emlekszem, de ha igaz, ez azert nem samli.

Nos, ezt a hibat erosen korrigalta az uj ulesem, amivel joval kozelebb
kerultem a kormany kozepvonalahoz. Azt pedig pont te irtad a skodri
tesztben, hogy ez meg a mostani nyugati csodaknal is elofordul (marmint
pont azt dicserted a skodriban, hogy abban nem igy van). No, ez a nem
samli...

>Szerintem pontosan annyira rossz, mint az emberek altalaban hiszik.
>Igazan nem keseriteni akarlak, de 500 ezer forintbol szinte az osszes
>szocialista kocsibol jobb autot lehet csinalni.

Nem, annyira nem rossz. De te semmikepp ne vegyel, mert neked biztos,
hogy meg rosszabb is lesz... :)
De annyira sem jo, mint ahogy te hiszed, hogy en hiszem, hogy jo... :)
Azt pedig senki nem allitotta, hogy a tobbi keletibol nem lehet 500k-bol

jot csinalni. Sot, eppen azt allitottam, hogy keletibol 500k-ert ossze
lehet hozni egy jo, megbizhato, egyedi autot. Szemben a nyugatival,
amibol 500k-ert egy azonos koru fapadot kapsz, ami esetleg meg csak nem
is megbizhatobb, de ha megbizhatobb is, eleg az elso javitasig varni, es

mar be is jott az az osszeg, amit addig a keletire koltottel...

>> Mert ha varosi kozlekedesileg nezzuk, a mostani
>> kisautokhoz hasonlitva az enyembol csak a biztonsag hianyzik
>Remelem, ezt te magad sem hiszed el.

 No, akkor nezzuk. Mi kell egy kisautoban:
    1. megbizhato
    2. kenyelmes
    3. biztonsagos
    4. gyors
    5. jo gyorsulas
    6. kedezo fogyasztas
    7. alacsony koltsegek
    8. Megfelelo meretu csomagter

Mas most hirtelen nem jut eszembe, de asszem a lenyegeseket fel is
soroltam, termeszetesen most a sorrend nem szamit.
Nezzuk pontrol pontra:
    1. Az enyem megbizhato
    2. Az enyem kifejezetten kenyelmes
    3. Hat, nem biztonsagos, azt mindenkepp el kell ismerni. Marmint
balesetbiztonsag szempontjabol
    4. Persze lehetne gyorsabb is, de az enyem is tul tudja lepni a
megengedett sebesseget, mas meg ugye elvileg nem is szabadna, hogy
kelljen... :)
    5. Ezzel az enyemnel tenyleg semmi gond. Varosban akar meg
dinamikusnak is mondhato, amiota kicsit megbutykoltem a legszurohazat,
azota meg 90-rol is "ugrik", meg a Bakonyban se kell visszakapcsolnom
4-bol, ugyhogy ez se gond
    6. No, ezt asszem nem vitatta senki... :)
    7. Ezen sincs mit vitatkozni. Fogyi alacsony, sulyado szinte nincs
is, kotelezo konvergal a 0-hoz. Van meg vmi?
    8. Mivel ketten hasznaljuk, boven eleg a csomagtarto 110l-je plusz a

hatso ules 300 l-je. Ha meg nem, felteszem a tetocsomagtartot. De az
ilyen miniautoknak az ujak kozott se nagyobb a csomagtere...

Amint latszik, en elhiszem. Vagy neked vannak meg szempontjaid? De
alljunk meg egy pillanatra! Senki nem mondta, hogy nem ereznem jobban
magam a 944-esedben. Csak azt, hogy a szupermini kategoriaban elvart
tulajdonsagokat a biztonsagot kiveve az enyem igenis teljesiti, kb.

>Hidd el, hogy nem ereztem volna ra, ha negyvenezer kilometert vezetem
>meg, akkor se. Viszont "menni" nem csak 2 km-t mentem vele, hanem fel
ev
>- 1 even keresztul majd' minden nap ultem benne.
Ezt en nem tudhattam, azt irtad, annyit volt nalad, hogy atmentel vele
az Arpad-hidon. Az meg kb 2km...

>Kollegammal szoftveruzemeletok voltunk, felvaltva jarkaltunk egy
fityoval meg egy
>120-as Skodaval, sot kesobb meg egy 1000 MB-vel is... Mit mondjak,
>zongorazni lehetett a kulonbseget, akar a komfortot, akar fenntartasi
>koltsegeket es a meghibasodasok szamat nezzuk.
>Csekely vigasz, hogy olcso hozza az alkatresz, ha allandoan elromlik
rajta valami.

Mint mar emlitettem, ez engem nem nagyon erdekel, mivel szeretem
szerelgetni. Az megint mas kerdes, hogy en pl utoljara junius korul
nyultam hozza, es azota ment 10-12kkm-t. Ennyit pedig fater regi 105-ose

se birt ki szereles nelkul, pedig o aztan nagyon kimelte...


No, itt az elso resz vege. Ne alkoss velemenyt, amig nem olvastad el a
masodik reszt is... :)
+ - Norbito' mereg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A fene ebbe a rohadt sorlimitbe!
Most latom, hogy nem 199/level, hanem 199/nap. Igy sajnos nem tudom
elkuldeni 2 reszletben, csak ugy, hogy 2 napra elosztom. Nagyon
sajnalom, de leroviditeni nem akartam. Mindenesetre akinek konkretan
szolt a level, annak elkuldom egyben az egeszet, a tobbieknek be kell
erniuk azzal, hogy a masodik felet csak holnap olvassak...
Meg egyszer bocsi.
Remelem, holnap nem felejtem el elkuldeni a masodik reszt...


Norbi :) ///
+ - Fityo, kontra Mini (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Zoli, udv a tobbieknek !
>>Annyit azert elarulok, a poent nem lelove, hogy
>>termeszetesen osszesitve a fityo nyert... :)
> Latod, ez az elvakultsag az, ami igazan elborzaszt.
> Vele valoszinuleg mar vitatkozni sem tudnek. Felo,
> nem lenne ra energiam.

Micsoda drama ...!
Nem olvastam azt az osszehasonlitats, de ugy tudom, hogy
nem kell kiakasztania senkinek sem az agya fole es nem
lesz kotelezoen az esti ima resze. Mi tobb, meg van valahol
poenja is, amit - mint megtudtuk - nem lottek le.

Eselyt sem adsz az osszehasonlitonak ?
Pedig nem nehez a beharangozo sorai kozott felfedezni a mosolyt.
Talan, ez is valamilyen foka az elvakultsagnak.

> A fityonak egy igen sulyos ergonomiai hibaja, hogy a kormany
> nem kozepen, hanem a vezeto kozepvonalahoz kepest kisse
> jobbra talalhato
Kozepre rakott kormannyal nincs helye a bal konyoknek.
(igy sincs :-)
Ergonomiai hiba csak egy nagy (tagas) autoban fordulhat elo.
Egy kis autoban csak kompromisszumok vannak.
A 87-es, vagy a 95-os Escortomban (nem nagy auto) is jobbra
van a kozepvonaltol. Sot, mi tobb - a 95-osben meg a kormany
sikja is ferde. Ha kozepre allitom, akkor nem fer vissza a helyere
a kormanyoszlop boritasa.

Tanulsag:
A kormany a kispolakban ugy a legjobb, ahogy van. Az Escortban
meg el van . :-)))
--
Meszaros Geza
+ - fityozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>melysegesen elitelem az olyan embereket, akik alapbol fikazzak az
>ilyen
> es ehhez hasonlo autokat.


Napok ota olvasom a "fityos" leveleket, de itt mar betelt a pohar. Ma 
Magyarorszagon csak es kizarolag ket tipusu ember vesz "fityot":
1: muszaki guru, aki klubba jar vele, de azert van egy masik autoja is, ami 
autozhato.
2:nem engedheti meg maganak, hogy megvegyen egy nem 35 eves konstrukciot.

Ezuton megkerlek, hogy hagyd abba masok sertegeteset es eliteleset, pusztan 
azert , mert nem tudod elfogadni azt a nyilvanvalo tenyt, hogy a "fityo" egy 
regesregen elavult, 1960as evekbeli konstrukcio masolata. Akkor az olaszok 
azert talaltak ki, mert a csoroknak is kellett autot adni. Topolino, 500as, 
600as. Aztan a lenygelek atvettek a gyartosort.
Hallottal olyasmirol,  hogy utfekves, sebessegfuggo szervokormany, hidraulikus 
felfuggesztes, ABS, ASR, ovfeszitos biztonsagi ov, netan legzsak, elol es 
oldalt? Mond valamit az , hogy tarcsafek, vagy, hogy oldalutkozesvedelem? 
Fejtamla? Ezeket mind azert talaltak ki, hogy az ilyen eszkozoket hasznalo 
emberek toled komplexust kapjanak? 
NE viccelj mar, az egesz olyan, mintha egy ZX spektrum szamitogepet istenitenel
 
egy szamitogepes guru listan. Szinfoltnak ok, de hogy meg te itelkezz? 

Az en velemenyem szerint hatarozottan veszelyt jelent magara es masokra is az 
az ember, aki varoson kivul 1m-t is megtesz egy "fityoval". Megpedig a 
kovetkezok miatt: nem lassul, nem gyorsul, rossz az utfekvese, alulkormanyozott
 
es a legelemibb mai biztonsagtechnikai felteteleknek sem felel meg. Ezer es egy
 
szarsag vonja el a vezeto figyelmet az utrol, ezaltal drasztikusan megno az 
eselye annak, hogy balesetet szenved.


Udv:
Soundria

Xantia 2.0 aut.
+ - Re:hidegindito spray (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Kerlek Benneteket, irjatok nekem a kereskedelemben kaphato kulonbozo
> hidegindito spray-krol bovebben.
> 
> Mit tartalmaz, amitol nagyon-nagyon hidegben is konnyeden indul a
> motor? Hogy lehet az, hogy pl. a dizelek izzitas nelkul is
> po:ccc-ro:ff indulnak?

Jellemzoen valami alkohol-szarmazekot, aminek a lobbanaspontja sokkal
alacsonyabb, mint a gazolaj-levego kevereknek. Annyira, hogy az
izzitogyertya hojetol is robban; ezert nem szabad izzitani, ha
hideginditot hasznalsz.
Ha elsokallod a mennyiseget, csunya munkat tud vegezni: sajat szememmel
lattam mar lerobbant hengerfejet (igaz, MTZ motorrol).

Ha a beteg dizelt mindenkeppen igy kell elinditani, akkor keveset fujj
be, inditsd el, es kis adagokban spriccelj utana, ha le akar allni.

Ha jo az auto, inkabb ne hasznald.

Udv:
-- 
Gabor - mailto: - http://rangers.hu
+ - re: januar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Haverom 4 evesen vette 7800 angol fontert a kocsijat: nem szakadt, nem
>torott, elso tulaj adta le a Bentley szalonban, amikor ujat vett. Ez egy
>XJ-S 5.3-as Jaguar minden szarral telerakva, uj ara 50000 folott volt. Kar,
>hogy jobb kormanyos...
 
Csez+ annyier MIEPes is lehet, meg ugy is megeri!!
+ - beolloztam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)
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+ - Re: Re: fogyimero (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A AUTO 1325-ban irta :
>> De ha valaki megis raszanja magat, akkor mar inkabb
>> atlagfogyasztas-merot probaljon meg osszehozni, mint
>> pillanatnyit, mert sokkal tobb ertelme van.
>
>Picit vitatkoznek Vaddisznoval. Hosszu tavon tenyleg tobb
>ertelme van az atlagfogyi meronak, mert az ad kozvetlenul
>ertelmezheto adatot (mert az egyszer 1, 4 masszor 57,8
>nem az), sot ilyet olyan nagyon csinalni sem kell, mert
>ha mondjuk mindig elso kattra tankolsz, vagy csurig,
>akkor eleg pontosan tudod, hogy mennyi benzin ment el az
>utolso tankolas ota, es utanna meg csak egy osztas.

Pontosan. Es ha az egeszet egy Excel vagy mas tablaban nyilvan
is tartjuk, akkor informaciok kavalkadja all rendelkezesunkre.
Egyszer mar irtam errol, hogy nalam egy par adat beirasa utan
mennyi de mennyi info hullik az olembe. Peldaul tudom azt, hogy
most eppen hanyas keverek van a tankban (persze csak kb.
szinten).

>Viszont a pillanatnyi fogyi mero segit abban, hogy az atlag
>mero egyre kevesebbet mutasson. Nem is az egzakt ertek az
>erdekes, hanem a sok vagy a keves, es ezert a regi mutatos
>sokkal hasznosabb, mint a digitalis, mert rapillantva
>latod, hogy kb. hol allsz.

Igy van. Pontos ertekeket ugysem tud prezentalni a digitalis
muszer sem, de le se lehetne olvasni, olyan gyorsan tud
valtozni.  A mutato mozgasa viszont akar a periferialis
latomezoben is eszlelheto es ertekelheto. A harmadik kijelzesi
mod a LED sor, ami ugye a Trabiban (is) van, ami sajna inkabb a
digitalishoz all kozelebb mint a mutatoshoz, legalabbis
ertekelhetoseg szempontjabol :-(

Nem tud valaki mutatos mutatos atfolyasmerot Trabiba???
A mutatos azert van ketszer, mert jo kinezetu analog muszert
keresek :-)


>Nem kell mindig nezni, csak egy ket esetben megfigyeled,
>hogy mi a helyzet, es mindjart radikalisan kevesebbet
>mutat az atlagmero is.

Hat azert radikalisan nem hiszem, de valoban hasznos infokat ad
a pillanatnyi mero.


>Mellesleg az enyemben sincsen ilyen, mert en is nagyon utalnam
>osszefurkalni a muszerfalat, de a fenti megallapitasok mas
>kocsiban tett megfigyeles eredmenyei.

Pedig nincs is annal jobb, mint amikor egyedi muszerfalat gyart
az ember. Na persze en is csak a Trabiet merem piszkalni :-)))

>Apropo muszerfal. Nekem az a vagyam, hogy az autogyarak
>kihoznanak olyan felszereltseget, hogy techno es nagyon
>magas coolness-faktoru felszereltseg, ami szamomra abbol
>allna, hogy esztelen sok, de gyarilag izlesesen es
>dizajnosan beepitett muszer lenne. En szeretnek minden
>tudni ! Mennyi a szivocso nyomas, az olajhomerseklet es
>a kipufogogaz oxigentartalma. A legtobb ilyen haszontalan
>dolog ugyis rendelkezsre all a computerben, miert nem
>lehet kijelezni, ha megfizetem a muszerfalat extraban???

Szerintem nem erne meg. Biztos lennenek joparan, akik hasonloan
elvontak mint Te ( ;-), de persze en is), de nem hiszem hogy
olyan sokat el tudnanak adni, hogy erdemes legyen foglalkozni
vele. Marad a hazi barkacs, ami persze nem is olyan egyszeru.
A Trabiba epuloben van a muszerfalam, 8 muszert, 16 kapcsolot,
1 radiosmagnot es 1 CD-t (CD-ROM), meg meg egy par aprosagot
tartalmaz. De Lutyoet is erdemes meglesni, az se piskota :-)))

>747-es muszerfalat AKAROK :-)

29-es nem is jó? Az van ketto a polcon, az egyiket
megbiznicelhetjuk :-))))


Udv: Soma
+ - Re: re: tanpalya latogatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Az egynapos trening 37500 penz. Csoportos kedvezmeny
>nincs ugyan, de ha XY biztositonal van a kotelezonk az
>-15%.
>Esetleg kiberelhetnenk a palyat egesz napra magunknak,
>a jobb kihasznalhatosag vegett. Az mindossze
>993.750Ft, hetkoznap... Nem irtam el.

Marha egyszeru. Kisorsolunk valakit, akinek az autojat eladjuk, es
maris megvan a fedezet (vagy csak egy resze) :-)))

>Nincs valakinek arrafele esetleg egy kis protekcioja;
>a nagy reklamerteku, szeles korben olvasott csapatunk
>kulonleges kedvezmenyenek kieszkozlesehez? :)))

Gyorsan felgongyolitek valami rokoni szalat ami Gerhardhoz kot,
mondjuk a nagynenjenek a keresztlanyanak a neveloapjanak az ukhuga
egy oviba jart az en nagymamam feltestverenek a szomszedjanak az
unokajaval... :-)))

>Soma, Te olyan ugyesen csikartal ki hasonlo jellegu
>kedvezmenyt a vasuti muzeum latogatasakor, nem erzed
>esetleg megszolitva magad? :))))))))))


Nem, sajna mar eladtam a Magnumot, ami akkor olyan jo szolgalatot
tett... ;-))))))

Viccen kivul: az egy egyedi eset volt, ami nem az ugyesseggel
hanem a szerencsevel volt inkabb osszefuggesben. Nameg biztos
szimpi voltam a kasszas neninek... :-)))

Udv: SOma
+ - Szeva Hufnagel! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Na, ha olvastad volna a regebbi szamokat, akkor tudnad, 
hogy azert en sem M5-ben kezdtem. Volt mar 1-2 autom. Pl. 
VW bogar 1.6 (egy ket modositas: 2.0cc 914 Porsche motor, 
dupla karbi, tarcsafek, recaro ules, ultetes, szeles kerek, 
stb.), Golf III TDI (komplett VR6 futomu beiktatas, 
komplett VR6 fekrendszer beiktatas, chip, sparco + ules 4 
pontos ov, ultetes, 17-es kerek, sportkipuff, Koni sarga 
gatlok, OMP rugok, sportlegszuro, stb.). Tehat azert ebbol 
latszik, hogy nem adom a lab. A Golfon mindent kicsereltem, 
hogy autoz6o legyen, de nem sikerult azza tenni. Egy rakas 
szar, kanyarban fekezesnel sodrodik a hata, es volt, hogy 
meg is pordult. A 2 ilyen utan eladtam, azert nem fogok 
meghalni, mert kocsog VW nem tud normalis sulyeloszlasu 
kocsit epiteni. Lehet, hogy a Golf IV mar jobb, de 
alapvetoen a jocskan az elso tengely ele helyezett motorrol 
es a 70-30 as sulyeloszlasrol beszelek. Szoval az autonak 
mar nem volt csak 1 cm. rogoutja, meg se lehetett 
mozditani, de a hata sajna konnyu volt. Fek meg ne 
haragudjanak, hatul dob, elol sima tarcsa. (bogarhatumon 
jobb fek volt). Szoval 120-rol 1 szer (ha) megallt, utana 
ugy tiz percig no fek6as. Mondjuk a motorja az jo lett 
agyoncshipezve.
Mint latszik, tenyleg nem aproztam el, es mindent 
megtettem, hogy olyan autom legyen, amivel kedvemre 
autozhatok. Ugyis tudom hogyan vezetek, es ahhoz kell 
kocsit valasztani. Nem szoktam 80-nal menni, es nem 
probalom altatni magam, hogy egy gyengebb kocsival biztos 
sikerulne magvalositanom a sebesseghatarmaniasok almat, 
azaz betartanom a hatarokat. Szoval ezek utan elegem lett 
es megvettem az M5-ost. De ez sincs teljesen gyari 
allapotban. Fek csere, versenyfekre, 18"-os kerekek, M-
power sportrugok elol, hatulra nem kellett berakni, mert a 
hidraulika segitsegevel lejjebb lehetett allitani a 
magassagot. Meg a 250 korlat mar ki volt veve mikor vettem. 
Szoval 273 most. Ha rpm is kivesz, akkor 285 korul menne, 
de nem akarom szethajtani, en csak finoman megyek vele. 
Szoval ugyis az a legjobb, amit gyarilag kifejlesztenek, 
erre itt rajottem, marmint MPOWER-eknel. Nem garantalom, 
hogy mas autogyarak gyari tuningcegei is jok, de ezek ott 
mozognak a szeren. A kocsi teljesen biztonsagos, es jol 
autozhato. Es csak epphogy kellett hozzanyulni, de az is 
inkabb csak azert, hogy jobban tetszen nekem a latvany.

>Azert utananezhettel volna, hogy egy gyari ezerocsi 
mocinak mennyi a
>teljesitmenye es meddig lehet felhuzni. Ez az adat nagyon 
santa, kb.
>az 1.0 Suzukira illik. Abban egyetertunk, hogy nem azert 
kell egy

Felreertettel. Ezeken a zsigakon szerintem az egyetlen 
tuning a MAruzsi Team felirat, szakadt 1200-esek, 
szetrohadt, tobbnyire, hogy ugy mondjam kisebbsegi fiatalok 
kezeiben. En mar masnal nem latok Zsigulit. Szoval azert 
van nagy hangja, mert szet van rohadva a kipuff rsz, nem 
azert mert tuning van rajta. Gyari 155-os kerek, aztan csak 
a csikorgatas padlogazon. Alapmotorral az tuti. Ja es az 
auto nem attol megy, hogy nagy hangja van, csak ezek azt 
hiszik, hogy a ketto egyenesen aranyos. 

>A sebessegkorlatozast azt viszont telleg haggyuk. :-))
Ebben 1etertek!

Udv,
Vaddiszno
+ - pandor@axelero.hu irta: (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ritkan, de megis vannak olyan kanyarok, ahol a tablas 
>bacsi elcseszte.
>60-as a tabla, oszt naponta ott hevernek az arokban a 
>delikvensek, akik
>hozza szoktak, hogy a szamot merfoldben is lehet 
>ertelmezni. Mert tobbnyire lehet.
Hat igen, az is hulye, aki a tablakra hagyatkozva autozik!!!
+ - Csa pJ! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:
>Nejt tanitgattam a kocsiban. Indulas utan az elso 
>osszetett mondat a reszemrol:
>- Ugye, hogy ezen nincs kis gaz... oppa'... de milyen jok 
>a fekek!

Multkor haverom vezette az enyemet, csak ugy finoman 
probabol. Neki 944-es Porscheja van/volt, aztan csak 
figyelt, mikor majdnem lefejelte a kormanyt, mikor kicsit 
lassitani akart:))). En a kocsiban nem azert kotom be 
magam, mert felek a karamboltol, meg ilyen baromsagok, 
hanem 1 esetleges veszfekezes eseten siman kirepulnek az 
ablakon, de hogy a kormanyt lefejelnem, az tuti. Igaz, hogy 
egy kicsit 2x akkora fek van rajta, mint a gyari:)))


Udv,
Vaddiszno
+ - 240 a vegtelenbe es tovabb :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
 irta:
>Mi is az osszefugges az auto gyorsulokepessege es a 
>_biztonsagos_haladasi sebesseg kozott? :-)
>Esetleg "ugathatna" olyan valaki, aki (ugyan nem autoval) 
>gyorsult mar ettol jobban (mondjuk kb 3 mp alatt szazra ;-
>)))? Neki hinnel?

Nem kell emberkedni, nekem is van motorom, es en is 
gyorsultam mar 3 mp alatt szazra, 10 alatt meg 200-ra, 
onnan meg 293-ra (ora szerint). Meg mentem volna, de ott 
mar le kellett kanyarodnom, szoval fek. De a motor alig 
szitalt me'g. Allat. Azert jellemzo, hogy ezt 
Horvatorszagban tettem, autopalyan, mert Mo-n nem jutok 
olyan minosegu autopalya kozelebe (M1, M7) amin ez 
kivitelezheto lenne biztosnaggal. Horvatoknal meg tok 
egyenes, tok uj, tok jo minosegu, tok ures autopalyak 
vannak. (By the way, ti fizettek az M1-esert, mert en nem 
vagyok hajlando, egyszeruen az egy TSZ-ut, es nem 
autopalya. Mert ugye azt nem a savok szama hatarozza meg.)
Szoval vissza ide, az osszefugges: Nem lattam meg olyan 
autot, aminek 250 felett lenne a vegsebessege, de 30 mp 
alatt gyorsul 100-ra , 6 perc alatt 200-ra, es 1 ora alatt 
250-re. Amelyik auto 250 felett megy, az mind 5-6 exrem 
esetben 3-4 mp alatt van szazon. Es amit ugy terveznek, 
hogy 250 felett is lehessen vele tartosan utazni, annak mar 
van jo futomuve, es lehet vele biztonsagosan (sabban) 
gyorsan haladni.

>Ha mindezt pl autopalyan, akkor semmi gond. :-)
>A _megfelelo_helyen_ lehet gyorsan menni. Probaltam mar 
>olyan sebesseget )a megfelelo helyen), ami valoszinuleg 
>nagyobb, mint a Te autod vegsebessege, es akkor, ott, 
>tenyleg biztonsagosnak tunt ;-))
Azt azert nem hiszem, de tenyleg, a Lambo Diablo gyorsabban 
megy, meg 1-2 Ferrari, de azok is csak ora szerint, meg a 
Porsche turbo (mellekesen ki van szedve a 250kmh-s 
szabalyzo). De sokkal nem lehetett azert gyorsabb, marmint 
arra a max 5-10-zel gondolom. De mint mondtam nem vagyok 
benne biztos, hogy neked ilyen autod van. Amugy meg en is 
ultem mar repulon, tehat 1200(??) kmh en nyertem:-)) (amugy 
meg lattam mar F-18-ast, ami tobb mint 1 Mach-ot tud, es 
kulonben is az en apukam erosebb).
A megfelelo hely ott van, ahol az auto megengedi. 
Autopalyan sem szoktam 200 felett menni, mert sok a barom, 
aki kijon elem. De amugy baratnom is neha parazik (nagyon 
ritkan, mert csak eros kanyarokban veheto eszre, hogy 
kicsit "gyors" a 160, egyenesben fel sem tunik) de pl. 
multkor o vezetett, es lam o is 160-nal ment. Mondom neki 
ha annyira izgul, akkor minek megy o is ilyen gyorsan, erre 
jol elcsodalkozott, hogy o nem is nezte a km orat, csak 
ment, ahogy kenyelmes. Szoval az auto birja, futomu birja, 
fek birja, az ut is, ugyhogy miert ne?

>Nagy teljesitmenyu, jo autoban ketsegtelenul lehet 
>magasabb a A _biztonsagos_ sebesseg a "nyulketrecesektol" 
>is fugg, meg a reszeg bringastol, es persze ugye az uton 
>megfordulo osztraktol is... ;-)
A reszeg bringast megneztem  a KRESZ-ben. Ha elutod 
sotetben, nem vagy hibas, csak ki fizeti ki a kocsimban a 
kart? Biciklire miert nincs kotelezo, meg utalap? Szerintem 
amig nem fizetnek ilyeneket, addig reszeg bicikliseknek 
foleg pofa be.

Udv,
Vaddiszno
+ - khm... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hat (mivel azzal nem illik kezdeni) pincemely (ahogy az oreg
ZSSanya mondana) tiszteletem a Tarsasagnak!

Nima! Van aki meg emlekszik ram! :o) Koszi!
Most is marha attraktiv leszek! Mint az elmult egy evben!
Mivel a tegnapi AUTO-t sikerult elolvasnom az elmult
fel ev termesebol (tan megbocsajthato) igy most autos temaban
semmire nem reflektalok, mert nemigen vagyok kepben! :o(
Amikor utoljara irtam, - tan fel eve - igeretet tettem, hogy most
megint visszaallok a Lista napi eletebe, legalabb is olvasas
szintjen, de nem sikerult!
Ismet ez a tervem, remelem most osszejon! Lehet, hogy ez a
nagy visszateresek ideje? :o) Ugye VD! :o) Azert orommel 
tapasztaltam, hogy ostagjaink meg mindig aktivak!
Amiert most irtam az az, hogy Mindannyiotoknak nagyon boldog
es nyugalmas karacsonyt es sokkal jobb uj evet kivanjak! Nem
mondom, hogy a mostani nem lehetett volna rosszabb is, de a
kovetkezo a turoba is! Legyen jobb!

Kozben egy Astra 1.4SE boldog tulaja lettem, de 1 hopja sikeresen
ossze is tortek! Na majd elregelem ha erdekel valakit!

Most a mar jol megszokott: A kormanyok legyenek velunk!
Udv!

 ************************
*      A.i.: Peace bye Gyimi       *
*  mailto:  *
 ************************
+ - Re:Futott garazs telen? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Szerintem a rafagyott jeg nem okoz korroziot, ellenben a zart meleg
>garazsban a paras levegoben remekul fo a kocsi.

Koszi a valaszt, az az igazsag, hogy nem fejtettem ki teljesen, nem "igazi
futott garazsrol" van szo, hanem a miskolci Interspar melygarazsarol, ahol
a "futes" fogalma azt jelenti, hogy legalabbis plusz fokban van az auto
este. Sokak szerint nem eri meg havi 10.000-ert te'lire levinni a kocsit,
so"t -es ez volt a kerdesfeltvesem fo motivaloja- egyesek szerint
kifejezetten artalmas, ha leolvad rola a jeg es egyeb nyalanksagok. Tehat
attol, hogy fo"jo"n a kocsi, nem kell felni, csak az a kerdes marad tehat,
hogy a 10.000 Ft meltanyos osszeg-e vagy sem egy belvarosi, orzott,
"futott" parkoloert... De ezt majd eldonti az ido szava...
Udv: Horvath Gabor
+ - Re: va: VD is back! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Géza!

>> az olvtarsak rovid ido alatt alkalmazkodtak egyeni
>> stilusahoz,
>Hat persze...
>Egy ellagyult pillanatomba pedig orokbe fogadom a
>faxmastert, a faxadmint es a faxservert.
--
>Meszaros Geza

Nem kotelezo VD-nek orulni, nekem mindenesetre ugy
tunt, hogy a tobbseg toleralni tudja az atlagtol
eltero stilusat es akezdeti teljes elutasitas utan
elvitatkozgatnak vele (lasd: tegnapi HA).

A fax.....-ok orokbe fogadasarol pedig annyit, hogy
nemtom, rajtam kivul hanyan probaltak erintkezesbe
lepni veluk, hogy rossz helyen vannak, majd a 
sikertelen probalkozasok utan vajon ki konyorgott
HIXJozsihoz segitsegert...

Piece, es Boldog Unnepeket Mindannyiotoknak:
nme1
(Azert tovabbra is "Know your enemy")
+ - Lusta olajlampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mar tavaly telen is kerdeztem, de nem kaptam valaszt. Nagyon furcsan
viselkedik az olajnyomas-visszajelzom. (D-Kadett 1.3s)

A mostani hidegben egy-ket nap allas utan beinditva a motort, nem akar
elaludni fel perc alatt sem. Ha leallitom egy percre a motort, akkor az
ujboli inditozas utan viszont rogton elalszik. (Van, hogy a masodik
inditozas utan nem, csak hasonlo varakozas utan a harmadikra.) Ilyenkor
leallitas utan visszaadva a gyujtast szinten eleg hosszu ido utan gyullad
meg.

Ha csak par orat all az auto, akkor nem lep fel ez a jelenseg.

Mi lehet ennek az oka? Az olajgombat mar csereltuk, szoval nem az.


Ed

UI.: teljesen igazuk volt a kollegaknak. Valoban a legszurohazbol megy a
vakuumcso a beszivott levegot iranyito klappantyura.


Amint lathato, megvaltozott a cim, amirol a Hixre irok. A regi,
crosswinds-es cimre irt leveleket nemigen kapom meg.
+ - Scorpio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

üdv

scorpios listan hallottam, hogy a 2.9-es legalabbis a 204 loeros nem eros, 
alacsony fordulaton nem huz, es a gyorsulasa is hagy ennel fogva 
kivannivalot. csak a tipikus automatavaltos-hang van meg benne.
en is kiprobaltam, nem voltam tole elragadtatva. jobban gyorsul, mint a 2, 
vagy 2.3-as, de a varosban lenyeli a 16-20 litert kapasbol. Persze a 2-es 
is 14-ig is felmegy.
A 2-es is eleri a 210-et, es a 2.9-es a 230-at. Tehat nem nagy a kulonbseg...
Igy letettem almomrol, es nem adom el a gepemet, hogy egy 2.9-es 24v-t 
vegyek....a szamok es a betuk masfajta variacioja miatt (es amiatt, mert 
rajta virit a 24v az auto oldalan...).
Az teny, hogy alapjaraton csendesebb, viszont a zakatolo 4 hengeresek is 
megadjak a kello motorhangot, ha megvannak gyepalva, es akkor majdnem 6 
hengeresnek tunnek.

A polgari autok kozzul a chrysler 3.5-ost ajanlanam. A nemetek nem erik meg 
a penzuket, sokat kernek ertuk, valami miatt, amire meg sosem jottem ra. 
(Lehet, hogy kispolgar vagyok.)

üdv

csaba

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS