Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 909
Copyright (C) HIX
1998-11-02
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Dune2000CD elado (mind)  7 sor     (cikkei)
2 Trespasser (mind)  7 sor     (cikkei)
3 Colin rally (mind)  4 sor     (cikkei)
4 Starship titanic (mind)  7 sor     (cikkei)
5 NFS3 (mind)  5 sor     (cikkei)
6 Unreal vs V2 (mind)  8 sor     (cikkei)
7 re: Riva (nem tulzas ez?) (mind)  30 sor     (cikkei)
8 Re: Quake2 telepites halal :(( (mind)  12 sor     (cikkei)
9 Re: cd-tk (mind)  14 sor     (cikkei)
10 Re: Emergency benazas :) (mind)  19 sor     (cikkei)
11 NFS 3 (mind)  27 sor     (cikkei)
12 re: riva meg mas (mind)  58 sor     (cikkei)
13 Re: Riva + VP2 rip + Hellfire (mind)  85 sor     (cikkei)
14 Re: Commandos ujra (mind)  25 sor     (cikkei)
15 Re: Heart Of Darkness HELP (mind)  19 sor     (cikkei)
16 Windwalker (mind)  14 sor     (cikkei)
17 688 (i) (mind)  8 sor     (cikkei)
18 Re: Kulfoldi konyvek... Hogyan? (mind)  24 sor     (cikkei)
19 Re: Sanitarium (mind)  24 sor     (cikkei)
20 Re: Klingon Honour Guard (mind)  26 sor     (cikkei)
21 Mocsok Trespasser :) (mind)  17 sor     (cikkei)
22 Re: *** HIX JATEK *** #904 (mind)  9 sor     (cikkei)
23 Szotar (mind)  7 sor     (cikkei)
24 NFS3 (mind)  10 sor     (cikkei)
25 Re: Unreal nem indul (mind)  6 sor     (cikkei)
26 Diablo Hellfire (mind)  8 sor     (cikkei)
27 Re: NFS3 (mind)  27 sor     (cikkei)
28 Re: Riva (nem tulzas ez?) (mind)  33 sor     (cikkei)
29 Re: RE:Emergency + majmolas (mind)  27 sor     (cikkei)
30 Re: Ultimate race Pro problema (mind)  25 sor     (cikkei)
31 Re: STARCRAFT vs Win98 (mind)  26 sor     (cikkei)
32 nfs3 - riva (mind)  37 sor     (cikkei)
33 Csere (mind)  18 sor     (cikkei)
34 Unreal 3D Test (mind)  30 sor     (cikkei)
35 NFS III, Milyen 3D s kartya kell neki ? (mind)  30 sor     (cikkei)
36 free battle net (mind)  13 sor     (cikkei)
37 DUNE2000 (mind)  6 sor     (cikkei)
38 NFS3 (mind)  6 sor     (cikkei)
39 re cdborito (mind)  24 sor     (cikkei)
40 Re: Commandos 3. palya (mind)  12 sor     (cikkei)
41 NFS (mind)  10 sor     (cikkei)
42 Re: Unreal nem indul (mind)  7 sor     (cikkei)
43 Castrol Honda (mind)  12 sor     (cikkei)
44 psx jatekok (mind)  10 sor     (cikkei)
45 MAME URL-ek (mind)  9 sor     (cikkei)
46 Magic: The Gathering Spells of Ancients (mind)  11 sor     (cikkei)
47 Fallout UFO, penzszallito kocsi (mind)  40 sor     (cikkei)
48 Re: unreal nem indul (mind)  13 sor     (cikkei)
49 NFS III (mind)  12 sor     (cikkei)
50 Re: Commandos ujra (mind)  27 sor     (cikkei)
51 Re: klingon (mind)  17 sor     (cikkei)
52 Megint klingon honor (mind)  7 sor     (cikkei)
53 Apache longbow (mind)  7 sor     (cikkei)
54 Tomb Raider II (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - Dune2000CD elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Dune2000 elado 800penz, bpi atvetellel (BME, Moszkva
ter kornyeke..)
Irj vagy hivj: 06-20-9767-406

Chris
+ - Trespasser (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kuzdogetek ezzel a game-van, a masodik palyan hol a banatban van a
kijarat ? Van, aki jatszik mar vele ? Meglehetosen eromu igenyes,
de eleg hangulatos. A grafikatol viszont nem vagyok elajulva, en
azert tobbre szamitottam. Soxor beakadnak a dinok (amik mellesleg
eleg szogletesek, bar a texturajuk kiraly) ...
Szoval nyomulvele valaki ?
Bunny
+ - Colin rally (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Aki szereti a rally-t, annak nagyon ajanlom a fennti programot, baro a
hangulata, jo rally suli van benne, szoval tutko, a RAC rally ota reg
nem autoztam ilyen jo. Azert egy jo joy- vagy kormany elegge ajanlott.
Bunny
+ - Starship titanic (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

D.A. otlete nyoman keszult, 3 CD (ha jol emlexem), erdekes technikailag,
a CD-k 90%-a AVI formatum, az egesz jatek egy player-re epul. Allitolag
lehet mindenfele dologrol beszelni mindenkivel (na nagyon sok "emberre"
ne szamolj, csak robik vannak, abbol se sok, ja meg egy papagaj), foleg
erre a reszere helyeztek a hangsulyt, de nem igazan tudok nyilatkozni,
mert keves volt hozza az angol tudasom. A grafika ray-trace, eleg szep.
Bunny
+ - NFS3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nagyon tetszett az a "kuld el emailben az NFS3-mat" level, itt rohogtem
rajta a haverjaimmal :-) Dinya Tomi: NFS 3-ban software-esen és nemely
brutalisabb 3D kartyan van muszerfal (pl. az en 12MB-os v2-moon van, a
8 megason meg nincs, v1 isoraz). Nem veszitettel vele, nagyon gyenge.
Bunny
+ - Unreal vs V2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Remlik valami, hogy regebben valaki irta, hogy Unreal es Voodoo2 gondjai
voltak, nos nalam is. Kicsit porgetni akartam a gepet, hadd melegedjen a
proci, tehat beinditottam az unrealt a vadisuj gepen (PII350->464-en,v2)
es par perc alatt elszallt az elejen a kastelyos resznel. Nem azonnal,
mittomen 15x korbejarta, aztan egyszercsak bumm. Visszavettem a procit
350-re, ott is. Mintha valaki valami v2 driver problemat irt volna ?!?!
Kicsit sok talalat van az unreal-ra, hogy atnezzem mindet :-(
Bunny
+ - re: Riva (nem tulzas ez?) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Sun, 1 Nov 1998  wrote:

> 
> Hali!
> 
> > Ui. Nalam mellesleg egy Intel Pentium 133MHz-es proci figyel a Riva mellett
> > (83*1.5-on hajtva), 48 MB RAM. NFS3 800*600, minden effekt high, view
> > distance close és akadakmentes, TR2 1024*768- ban csak néhány helyen szagga
t
> > be, de nem zavaro.
> Mar ne is haragudj, de ezt nem tudom elhinni. Ha ez valoban igy van a
> rivaval (ami koztudottan gyorsabb, minel gyorsabb alatta a proci) akkor
> en egy sima 233-as mmx-el tudok 1200x1024-ben jatszani az nfs3-al. A tr2
> pedig megy 2000x3000-ben is nem? (persze neha beszaggat...)
> 
> Legyszi irja meg valaki valoban igaz-e ez, mert akkor azonnal veszek egy
> ilyen kartyat es a voodoot meg a tsenget felajanlom a voroskeresztnek.
> 
Hello!

Szerintem is tulzott az urge. Teny, hogy egy P-II 336-on Matrox G200-zal nem
szaggat, lehet vagy 40-50 frame/sec...(Ugy saccra...)
Bar, lehet hogy valami hiper-szuper Super Socket7-es alaplapja van 2x AGP
tamogatassal, es akkor a kartya 166 MHz-s AGP-n kommunikal a memoriaval, bar
ezt erosen ketlem, hogy igy lenne. Persze az erosebb proci ekkor is kene, es a
48 RAM se lenne sok. Egyik baratom panaszkodik (64-e van), hogy az AGP-s riva
lezabal 32 megat, es jatek csak a maradek 32-t latja... Ugyhogy akar meg
memoriat boviteni...

							Nemeth Laszlo
+ - Re: Quake2 telepites halal :(( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi all!

> Lehet hogy bena vagyok, de...
>
> "This version of Quake 2 will not install on this language version of
> Windows 95/NT."

A megoldas: ha angol win9.x-ed van, akkor a control panelen
a regional settingset allitsd at mondju hungary-ra, vagy masra.
Igy mar menni fog...

Bye: Zsotyo
+ - Re: cd-tk (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv ..

 írta a következő üzenetben: ...
>
>hello
>
>tudna valaki 1 olyan helyet ahol talalok kulonbozo progik cd-tokjait


Az alabbi cimen vannak mindenfele cd boritok bescannerelve ...
audio , pc-s game , alkalmazasok , psx ... szoval igen jo ....

   Udv :
         *** Kova ***
+ - Re: Emergency benazas :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote in message ...

>>Highway, of course), de azok a szerencsetlen rendorok meg mentosok
>>ki nem szallnanak a kocsijukbol... Szoval valami rovid hasznalati


>Remelem embereket ultettel az autokba :-)
>Ha ezekkel megvagy, akkor a helyszinen rakattintasz a jarganyra
>es a kep aljan megjelenik egy menu (ha jol emlekszem (reg jatszottam a


Na, ilyesmitol tartottam :( Uldogelnek az emberkek az autokban,
kivonulok a helyszinre, rakattintok az autora, de semmi menu
nem jelenik meg alul :( Rip verziom van, mukodik valakinel,
akinek szinten ilyen van?

Koszi,

  Gabe, aki fighter akar lenni for life :)
+ - NFS 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Lenne egy amator kerdesem (men kell kovezni). Van e muszerfalas belso
>nezet a jatekban? En sehogy sem talalom viszont lattam egy screenshotot
>amin meg volt.
>Elore is koszi.
>-=- Dinya Tamas (Tom) -=-

Hali!
Van benne muszerfal valoban, de csak akkor latod ha D3D-t hasznalsz es
nem voodoot. Pl. Riva 128. Vagy esetleg voodoo II-nel is van ugy tudom, de
ez nem biztos. Az ok a kartya texturamemoria elegtelensege.

>Tenyleg, mondja mar meg valaki, hogy miert latok feher haromszogeket a
>feny helyett ejszaka a NFS3 -ban. Es miert nem szep elmosott a fust,
>meg a lampak fenyudvara. A Quake-ben perfektul mukodik ez. Ekkora ku-
>lonbseg lenne a D3D es az OpenGL kozott?
> Hofy

Sajnos ez igy van, de szerintem attol is fugg, milyen alaposan irjak meg a
progit D3D-re. Mert ugye a voodoo siman kezeli. habar lattam szep kodot
D3D-ben is, megpedig a Turokban. Ugy latszik ott megtudtak csinalni.
  By!

KvAzAr ------------------------


Ui: Remelem nem irtam semmi hulyeseget... :-)))
+ - re: riva meg mas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Remelem mindenki erezte az ironiat a hangombol, meg akkor is ha nemtudok
'ironia' jelet rakni (smiley meg csak csak megy :)
Igen, valoban 3000x2000 (mert a nagyobbat irjuk elore :) de ezzel csak
fel akartam hivni a figyelmet arra, hogy nem kellene ilyene
'balgasagokat' irogatni.

> Ne tedd!!! Inkabb add nekem ;-)
megse olyan yo a rivad? ;-)
> Na de komolyan: nalam egy Celeron333(83*4) 64Mb RAM folott ( alatt? ) megy
> az ASUS AGP 3DExplorer, es a NSF3 full reszletesseggel 640*480-ban eppen
> csak elmegy ( ugy ertem 300 -on mar nem jatszamek igy vele ) Volt szerencsem
> latni Voodoo1 -en is, ott sem gyorsabb, csak kisebb geppel is beeri
>  P250MMX ). Persze felre ne ertse valaki, nem rosszabb egy Voodoo1 -nel,
hat nemtom. en 233-on (sima MMX) a tseng+v1 es parossal teljesen meg
vagyok elegedve, sot lattam 133-ason is futni. ott sem lasssu, de azert
nalam jobb :)

A trespasser viszont komolyan 'ketseggbe' ejtett. Eddig az unrealnek
voltam kegyes engedelyezni 64 mega mellett a swap teveknyseget, azzal a
feltetellel, hogy a game kozben nem tekeri a vinyot. (es tenyleg nem
tekeri :)
Viszont ez a dinos ize, meg high beallitasokall olyan tetu es annyit
reszel, hogycsak na. Ez alatti minoseggel meg nem tudok foglalakozni,
mivel meg high-on sem kepes mindent rendesen megcsinalni (tehat amikor
kozelebb megyek akkor finomitja a texturakat) Mediumon meg low-n
egyszeruen annyira szar, hogy csak a kozvetlen elottem levo dogokat
kepes rendesen megcsinalni, a hatterbe akkora kockak vannak (bazi nagy
pixelek), hogy majd' szivrohamot kaptam. Eloszor aszittem software
renderen van... hat ott meg ketsegbeejtobb...

A fejlodes sebeseggenek szuksegesseget elismerem (meg ha nem is ertek
vele egyet, illetve ha ennyibe kerul, akkor miert laposodik ennyire?),
de ez a trespasser nem akkora durranas, mint az unreal es megis
nagysagrendileg nagyobb gep kell hozza. (lassuk be, akarki akarmit mond,
az unreal egy 'mezei' 166MMX-en meg egy V1-en 64 mega rammal viszonylag
jol futkoraszik... mai arakkal ez nem egy elerhetetlen konfig)
Kerdes, hogy az 'oscso' celeronokon egy ocso V2-esel mit tud nyujtani a
trespasser. (any tapasztalat?)

Ha mar itt tartunk, meg tudja nekem valaki mondani, hogy egy AGP-s
rivaTNT-n mi a banatnak van 16 mega ram??? Akkor most mivan ezzel az
agp-vel? Aszittem el lehet felejteni a video memoryt (marmint olyan max
8 mega lesz, mivel abba mar eleg nagy felbontas belefer meg true
colorban is) es a texturak meg mennek a sima ramba a gyors agp-n
keresztul.  (Mondjuk 128 mega ram mar nem olyan bazi draga es abba sok
mindent lehet pakolni. 64 mega a progynak, 64 a vid. kartyanak)

-- 

F A R K Y )

Bunko-phone: (06/20)9-603-209, Mail a mobilra:  (max
150 char)
ICQ UIN: 12972570
Gamez Pagez: gamez.hungary.nu
Html, e'kezet... tolem aztan johet
+ - Re: Riva + VP2 rip + Hellfire (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

> =======================================================
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: re: Riva (nem tulzas ez?) ( 23 sor )
> Idopont: Sat Oct 31 01:05:10 EST 1998 JATEK #907
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> Hali!
> 
> > Ui. Nalam mellesleg egy Intel Pentium 133MHz-es proci figyel a Riva mellett
> > (83*1.5-on hajtva), 48 MB RAM. NFS3 800*600, minden effekt high, view
> > distance close és akadakmentes, TR2 1024*768- ban csak néhány helyen szagga
t
> > be, de nem zavaro.
> Mar ne is haragudj, de ezt nem tudom elhinni. Ha ez valoban igy van a
> rivaval (ami koztudottan gyorsabb, minel gyorsabb alatta a proci) akkor
> en egy sima 233-as mmx-el tudok 1200x1024-ben jatszani az nfs3-al. A tr2
> pedig megy 2000x3000-ben is nem? (persze neha beszaggat...)
> 
> Legyszi irja meg valaki valoban igaz-e ez, mert akkor azonnal veszek egy
> ilyen kartyat es a voodoot meg a tsenget felajanlom a voroskeresztnek.
> 
   Figyelj, elvileg nem elkepzelhetetlen. De nem a 133 -mas proci, hanem
a 48 mega ram miatt, ui. a Riva (nekem is ez van) nagyon szepen es
gyorsan (!) kepes a sajat memoriajan tul a rendszerbol is venni par
megat (elvileg akarmennyit, de tapasztalatom szerint az 5-10 koruli
ertek mar jo, ha nagy es sok textura van). Az NFS3 -mat meg nem
probaltam ki a gepemen (225MMX (3x75), 32 SDRAM, ...), de azert en is
kivancsi vagyok most mar ra. A masik ok lehet a "close distance". Ez
egyertelmu, csak a legkozelebbi objekteket szamolja le a program, igy
egy csomo idot es memoriat megsporol.
   Es a Riva 128 egyertelmuen megveri a Tseng ET + VooDoo1 kombot ! De
az
igaz, hogy izom is kell ala ...

> =======================================================
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Virtual Pool 2 ( 13 sor )
> Idopont: Sat Oct 31 01:04:42 EST 1998 JATEK #907
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> Hello Mindenki!
> 
>   A level keletkezett, 31.10.1998, (szombat), 1:12.
> 
>   Azt az embert keresem, akinek megvan a Virtual Pool 2(rip), es
> meg arra is hajlando lenne, hogy eljuttassa hozzam (valahogy).
> 

   Biztosan akarod ? Sajna, a rip olyan rossz lett, hogy valami
borzaszto ! Allandoan kifagy, menteni nem lehet es a tournament sem
mindig (! ; neha igen ...) mukodik. Ha pedig kifagy, akkor a W95 ugyan
visszater, de semmit sem latsz, mert a VP2 kepernyoje letakarja a
desktopot (kis gyakorlassal el lehet talalni a start gombot es a kilepes
menut ... :).

> =======================================================
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Re. Hellfire Multiplayer ( 15 sor )
> Idopont: Sat Oct 31 02:45:21 EST 1998 JATEK #907
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> Szasztok !
> >Segítsééééggggg!!!
> Meg tudja valaki mondani nekem, hogy hogyan lehet a Hellfire-t multiplayerben
 j
> átszani???
> 
> Hat azt hiszem el kell keseritselek, de legutobbi es legjobb tudomasom szerin
t
> a Hellfireben nincs multiplajer opcio. Ezt egy kicsit Blizzardek el...tak.

   Nem ok, hanem a Sierra ...

> Ha valaki egyebken tud valami patchrol ami lehetove teszi ne tartsa magaba.
> 

   En ugy tudom, hogy letezik ilyen, de meg nem lattam. Talan a
Blizzard vagy a Sierra hp -n erdemes keresgelni ...
-----------------------------
 Toth Peter / Petrus
 E-mail: 
 Home: www.extra.hu/petrus/ (frissitve : 1998.10.05.)
   -"A personal hell is where I reside..." /Slayer/
+ - Re: Commandos ujra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Azon a parton felveszed a ruhat ahonnan indulsz majd a gaton atmenve a taboron
belul lekapcsolod a keritest. A kapcsolo oszlopon van egy piros villogo.

Udv,
Draxx

 wrote:

> Sziasztok jatekosok!
>
> Elnezest, hogy ilyennel zaklatlak titeket, de orulnek, ha valaki sgiteni tudn
a
> nekem a fent emlitett ptogramban. Szuksegem
> volna egy ket tamacsra a palyakkal kapcsolatban. Pl. a 3. palyanal hogy kapcs
ol
> hatom ki a drotkeritesbol az aramot? Ugyanis
> nem tudom elvagni, amig van benne delej.
>
> Segitsegeteket elore is koszonom!
>
> Udvozlettel: Andrew
>
> 
+ - Re: Heart Of Darkness HELP (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Andras!

  A level keletkezett, 02.11.1998, (hétfő), 11:18.

A>Elakadtam a Heart Of Darkness cimu jatekban. A vegefele jarok, a fogonosz
A>mar magaval rantott a sotetsegbe, de onnan nem tudok tovabb jutni. Ott allok
A>a sotetben, es nem tudom, hogy mit kell csinalni.
A>Aki tud segiteni, vagy van leirasa a jatekhoz, az irjon.
A>Elore is koszonom.

  Ha mar bent vagy a sotetben, akkor csak az arnyak elol kell
elhuzodnod, egy ido utan vege lesz es Andy felebred....

  Üdv.: Ferro
  
  Ferro's Magic: The Gathering page
  http://www.extra.hu/mathga

  /* Vitalitas a vitaminoktol, brutalitas a brutaminoktol. *\
+ - Windwalker (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!
A Windwalker nevezetu reges regi jatekot  keresem akarmilyen platformra.
/Pc re van, de az a gondom vele hogy nevmegadas utan azt feleli:
Put magnetic scroll -c- to magic box. es kerregteti a floppyt.
Ha beteszek egy lemezt az sem segit, szoval valoszinu hianyos kicsit a jatek, 
vagy kulcslemez kellhet neki.
Ha tud valaki erre megoldast, vagy van neki mukodo Windwalkere
akar C64-re Amiga-ra Pc-re az irjon mar egy levelket.
Koszi 
Szaki

-- 
        
    Kolozs Sandor			
+ - 688 (i) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Jatekosok!

Szanjon meg valaki a fenti simulator mukodesenek leirasaval magyarul,
mert csak okosan klikkelgetek es fogalmam sincs minek.
Vagy legalab az elso lepeseket....
Johet attach-ban, nem baj ha tizen is kulditek;-)

Udv.Sandor
+ - Re: Kulfoldi konyvek... Hogyan? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Kulfoldi konyvek... Hogyan? ( 17 sor )
> Idopont: Sun Nov  1 06:18:02 EST 1998 JATEK #908
>   Tanacsot, otletet vagy barmit szeretnek kerni toletek, azzal
> kapcsolatban, hogy hogyan juthatok itthon hozza egy kulfoldon kiadott, egy
> PC-s jatekhoz szorosan kapcsolodo konyvhoz. A javaslatoknak nagyon tudnek
> orulni, mert szuksegem lenne a konyvre.

A dolog rendkivul egyszeru. Szukseged van egy bankkartyara, amit 
kulfoldon is hasznalhatsz (errol meg tudod kerdezni a bankod).
Telepited a Netscape 4.5-t. Beallitod az osszes biztonsagi 
kapcsolot, ami letezik benne. Fellepsz az Amazon comra, 
kivalasztod a konyvet (ott tuti megvan, ha nincs, akkor utanajarnak).
Beirod a postacimed es szamlaszamod. Ezutan varhatod a 
konyvet.

Az ar a forint USA dollar kozotti aktualis USA arfolyam+legiposta 
koltsege.

Udv,

	awender
+ - Re: Sanitarium (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Kerdesek ( 16 sor )
> Idopont: Sat Oct 31 06:42:42 EST 1998 JATEK #907
> Lenne par, a temaba vago kerdesem:
> 1. Aki tud valamit, kerem irjon par sort, velemenyt a Sanitarium illetve a
> Starship Titanic cimu jatekokrol, erdemes-e beszerezni oket?

Sanitarium: 3 cd-s game. RIPpelve ugy 150 mega.
Rendkivul hatborzongato temaju maszkalos kaland. Egy 
ideggyogyintezetben kezdesz, kesobb egy mutans gyerekekkel 
teli varoskaban maszkalsz, ahol a torz arcu gyerek a templomban 
legyilkolt es kibelezett felnottek hullai kozott bujocskazik. En eddig 
birtam, aztan gyorsan elraktam cserealapnak.

Ja igen, utoljara ehhez hasonlo gyerekeket egy 
dokumentumfilmben lattam Indiaban, ahol a kozeli atomeromuben 
dolgoztattak a szuloket. Amelyik szulo vedofelszereles nelkul 
dolgozott, az dupla penzt kapott. Ezert a gyerekeik fizettek meg...

Udv,

	awender
+ - Re: Klingon Honour Guard (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: klingon ( 12 sor )
> Idopont: Sat Oct 31 01:05:03 EST 1998 JATEK #907
> Szerintem nagyon szep a Klingon Honore Guard a startrek next
> generationnal. Szerintem nagyon klassz, hogy az ellenfelek okosak, nem
> csak ugy jonnek feled.

Valoban szep. Mar amikor beindult, tudtam, hogy az lesz, hiszen 
az Unreal motorja indult be. Az iranyitasnal nagyon tetszett, hogy 
a kessel pl. nem csak szurni lehet, hanem hajitani is.

Nekem a hangulattal volt csak gondom. Valahogy a Star Trek nem 
errol szol, hogy klingonokat irtunk, szerintem. En csak az elso 
palyat neztem. Lehet, hogy kesobb ez valtozik.

En jobban  szerettem volna, ha mondjuk olyan Half Life-os a 
megvalositas, hiszen ott elsosorban nem a gyilkolas a fontos, mint 
ahogy a Star Trek -ben sem az. Persze egy-ket klingonnal 
kevesebb nem problema. De az, hogy szobankent 2-t kinyirok, az 
kicsit sok.. :)

Udv,

	awender
+ - Mocsok Trespasser :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Tresspasser ( Dinok) ( 35 sor )
> Idopont: Sat Oct 31 07:17:59 EST 1998 JATEK #907
> Akinek a jurassic Park, vagy a Lost World, az fetetlenul szerezze meg a
> Tresspassert, mert vadallat game.

Persze csak az szerezze be, akinek Pentium Pro-ja, vagy Pentium 
II-je van, mivel nalam 166mmx-nel kiirta, hogy nem vagyok 
kompatibilis vele. Utoljara ezt a JDK csinalta velem. Azt meg se 
neztem, hiszen mire lett pentiumom, addigra megjelent az Unreal, 
ami kenterbe veri a JDK-t. (szerintem)

Udv,

	awender
+ - Re: *** HIX JATEK *** #904 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Engem is erdekelne a Transport Tycoon magyar nyelvu "verzioja"

Üdv


Ilka
+ - Szotar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ki tud segiteni? Keresek olyan cimet, ahonnan olyan nemet-magyar es 
magyar-nemet szotarakat lehet letolteni, amelyek legalabb 70 ezer 
szot tartalmaznak. 

Üdv

Ilka
+ - NFS3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

Amikor NFS3-mal TWO Playerrel bvetolti a Game-t megjelenik az osztott
kepernyo & kilep a WIN98-ba

Tudnatok segiteni?

U:dvo:zlettel : RICHIE


+ - Re: Unreal nem indul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Valami ilyesmit csinalt nalam is!
Felraktam a 3dfx kartya driver-jet ujra es attol javult meg?

Udv, Rat
+ - Diablo Hellfire (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Maganban mar irtam a sracnak, de lattam hogy mas sem tudya :
Szoval a Hellfiret nem a Blizzard csinalta hanem a Sierra!!! Masreszt pedig
kell hozza pach es viola. En szoktam nyomulni es hott Yo.
Bye,

Zergenye
+ - Re: NFS3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!



>
>Sziasztok!
>
>Most nyomatom a Need For Speed 3-at. Az elsoben
>volt olyan, hogy kozuti forgalom, tehat amikor civil ko-
>csikat kerulgetve kellett versenyezni, kozben jottek
>a zsaruk is, nagyon jo volt. :)) Azt szeretnem tudni,
>a 3-ban van-e ilyen, marmint kozuti forgalom, es ha
>igen, hol tudom beallitani. Sajnos nem talalok ilyet.
>  By!
>
>KvAzAr ------------------------



Amikor beallitod az ellenfeleket, ott lehet kivalasztani ugye, hogy milyen
osztaly, hany ellenfel (full grid, vagy one) <- itt kell one-t valasztani,
es akkor be lehet allitani, hogy traffic on. Az a lenyeg, hogy ne abbol a
menubol valaszd ki az ellenfeleket, ami csak oldalra legordul (ne a
haromszogre kattints), hanem az Opponents... (vagy mi, ha jol emlekszem)
feliratra.

SAHIB
+ - Re: Riva (nem tulzas ez?) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!



>Ne tedd!!! Inkabb add nekem ;-)
>Na de komolyan: nalam egy Celeron333(83*4) 64Mb RAM folott ( alatt? ) megy
>az ASUS AGP 3DExplorer, es a NSF3 full reszletesseggel 640*480-ban eppen
>csak elmegy ( ugy ertem 300 -on mar nem jatszamek igy vele ) Volt
szerencsem
>latni Voodoo1 -en is, ott sem gyorsabb, csak kisebb geppel is beeri
> P250MMX ). Persze felre ne ertse valaki, nem rosszabb egy Voodoo1 -nel,
>csak jobb gep kell neki. Es nem D3D-s jatekok, mert ott nem az igazi a
>latvany.
>Tenyleg, mondja mar meg valaki, hogy miert latok feher haromszogeket a feny
>helyett ejszaka a NFS3 -ban. Es miert nem szep elmosott a fust, meg a
lampak
>fenyudvara. A Quake-ben perfektul mukodik ez. Ekkora kulonbseg lenne a D3D
>es az OpenGL kozott?
>
>Hofy



Ezt nem ertem. Nalam p200, ugyanaz a 3d kartya, es tokeletesen megy.
Tokeletesen=800*600, minden effekt a maximumon (az elso palya kiveve: ott
view distance medium), es a lampak fenye es a fust is szepen szort. Ez
utobbit egyebkent a menuben lehet allitani, ha vertex-re rakod, akkor nez ki
jol. Le is irjak, hogy ehhez z-bufferre van szukseg, amit a programon belul
kikapcsolhatsz (azaz beallithatod, hogy hasznalja-e vagy se).



SAHIB
+ - Re: RE:Emergency + majmolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!



>Most jutott eszembe egy otlet a bo jatekleirasokkal
>kapcsolatban...
>Volt nehany honappal egy otlet, hogy valaki csinalna egy jatekos
>oldalt, ahol jatekleirasok lennenek.
>Van ezugyben valami haladas, vagy holt az egesz, mert az ilyen
>leirasokat nyugodtan fel lehetne tenni egy lapra es barki
>hozzaferhet aki csak akar....
>Laco
>---- 98-10-30 08:54 ---- Sent to       ---------------------------
>  -> jatek(a)hix.com



Nekem volt egy ilyen otletem, haladgatok is a dologgal. Egyelore ott tartok,
hogy amit a jatek-ba kuldozgettetek be leirast, azok megvannak, csak persze
nem tudom, hogy felhasznalhatom-e. Persze ha az illeto ide bekuldte, akkor
valoszinuleg igen, mert itt is kozhozzaferheto. Ugy lattam, idokozben lett
par masik ilyen rendszeru jatekleiras-gyujtemeny, fejbol csak a megawatt jut
eszembe. De minel tobb, annal jobb, en biztos ki fogok rakni egy linket az
en oldalamra, ami a tobbire hivatkozik.


SAHIB
+ - Re: Ultimate race Pro problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!


>valamit a fiuk elbaltaztak /marmint a fejlesztok/ mert nalam
>canopus/miroHIghscore voodoo I /6mb/ csak akkor megy ha a win98 'sajat'
drivere
>van fennt /igy viszont a kartya olyan mintha 4mb lenne/
>ha a sajat driverek vannak felinstallalva akkor nem talalja a barom a
glide-ot
>pedig ott van...
>ismerosomnel diamond monsteren meg  van a kepernyo jobb oldalan egy vastag
>fuggoleges csik amit sehogy sem tud eltuntetni :)
>ugy hogy nincs min meglepodni...
>by chmas
>

Emlekszem, voodoo 1-em volt, tokeletesen ment a jatek demo valtozata. Aztan
mikor rivara csereltem, elojottek a texturaillesztesi hibak: lehetett latni
a drotvazat. Mivel masik programnal ezt meg nem lattam, meg ez meg a regi
riva driverekkel volt, nem is foglalkoztam vele. A 2.0-as meghajtokkal is
ezt csinalja?



SAHIB
+ - Re: STARCRAFT vs Win98 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!


>A CD markaja nem szamit semmit, ott a gond, hogy a rosszul lett atirva,
>mert nem hosszu file nevekkel(Juliet-ben), hanem regi rovid file neves
>formatumban kell kiirni. Mert hosszu file-neves formaban a CD labelje
>Starcraft, es nem STARCRAFT, ezert nem talalja a win98 a lemezt. A win95
>gondolom, ezt meg nem kulonboztette meg.
>
>Udv!
>BaD - <mailto:>
>      <mailto:>
> "Kezdetben vala a sotetseg,
> es ahogy nezem az is maradt"



Ebben csak az a poen, hogy azzal a cd-vel, amivel ugyanazon a gepen en
peldaul jatszottam win95 alatt, win98 alatt mar nem nem lehetett. Mas
jatekkal ilyen eddig nem fordult elo.
Valamelyik kollega itt javasolta a cdfs.sys, vagy melyik file cserejet,
oszinten szolva en ezt meg nem probaltam ki, merthogy a Starcraft mar nincs
nalam, csak kolcson kaptam. Masnal ez vajon mukodik?


SAHIB
+ - nfs3 - riva (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !
Szia Farky !

>> Ui. Nalam mellesleg egy Intel Pentium 133MHz-es proci figyel a Riva mellett
>> (83*1.5-on hajtva), 48 MB RAM. NFS3 800*600, minden effekt high, view
>> distance close és akadakmentes, TR2 1024*768- ban csak néhány helyen szaggat
>> be, de nem zavaro.
>Mar ne is haragudj, de ezt nem tudom elhinni. Ha ez valoban igy van a
>rivaval (ami koztudottan gyorsabb, minel gyorsabb alatta a proci) akkor
>en egy sima 233-as mmx-el tudok 1200x1024-ben jatszani az nfs3-al. A tr2
>pedig megy 2000x3000-ben is nem? (persze neha beszaggat...)
>
>Legyszi irja meg valaki valoban igaz-e ez, mert akkor azonnal veszek egy
>ilyen kartyat es a voodoot meg a tsenget felajanlom a voroskeresztnek.

Nalam egy 3x75 Mhz-en hajtott iMMX-en RIVA PCI-jal, SDRAM-mal
a 640x480 a vege. Full detail-lel lehet szemre egy olyan 20-25 fps. Tobb
tutti nincs.

Persze attol fugg, hogy kinek hany fps az elfogadhato.

Amugy vehetsz nyugodtan ilyen kartyat. Nem rossz.
Foleg most, hogy mar 14 korul van. Es ebbol nincs
noname, mint a voodoo-bol.

Ja, es nem kell bele 12Mb, hogy lasd a muszerfalat :-)

>A TR2 Rivan (asszem az volt)  nem 2000x3000 ben megy (menne), a "hivatalos" sz
a

>bvany a 3000x2000 ;-) Mindig a nagyobb szamot irjuk elore!

Ilyen felbontasban mar erdemes lenne materializalni Croft kisasszonyt
Csak kellene vmi external SCSI-s device ...   :-)

Udv:
Gabor
+ - Csere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Szeretnek nehany programot kiprobalni, cserebe az illetonek
tudnek erte irni nehany CD-t (ingyen, csak a nyersanyagot
kerem beszerezni).
Engem az alabbiak erdekelnenek, csak a full verzio, rippelt
vagy crackelt nem:
NFS3, Screamer ill. hasonlo, jonak tartott szimulaciok
Emergency
Quake 2 es kuldetesei
A StarWars alapjan keszult 3D akciok.

Ha ugy gondolod, hogy nem problema, ha a CD-d 3-4 napig nalam
van es utana kapod vissza az altalad kert irottal, akkor keress
meg e-mail-ben. (Csak budapestiek, Kobanyatol lehetoleg ne tul
messze.)

Udv: Steiber Janos
+ - Unreal 3D Test (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


>Hmm, no, es hogyan hasonlitod ossze mondjuk a Riva TNT-t az Intel 740-el az
>Unreal segitsegevel? Megmondom: sehogy. Az Unreal csak Voodoo-n es
>PowerVR-en fut, a tobbihez max. beta (es igen gagyi minosegu) d3d vagy ogl
>patch van. Az Unreal-t majd akkor lehet teszteleshez hasznalni, ha
>befejezik. Addig felejto.
>
>Jo, hogy nem a Shadows of the Empire-t (csak Glide) ajanlod 3d kartyak
>osszehasonlitasahoz... :)
>
>Marton

Nos az Unreal pl. a Matrox G200 son is fut, mivel van hozzá Patch, és
800*600 ban  fulban sokkal szebb, mint a régi Voodoo1 es kártyámon, ráadásúl
1000x gyorsabb is. a Matrox.com on minden jatekhoz van patch, rz nerm gagyi
kartya.

Egyenlőre felejtsétek el a TNt-t, vegyetek Matroxot, király.
A TNt csak akkor lesz, jó, ha kijon az uj változat, ami már verni fogja a 2
db voodoo II őt.

Intel 740-el  sem rossz valasztas, de csak akinke nincs penze a Matroxra,
mert 2 Dben enek a kartyanak a legszebb a kepe, 3D ben ( is) pedig veri
joval az Intel 740-el , amirol tobb szamitogepes magazin is irta, hogy nem
az igazi 3d ben.

Levi

Hallgassatok ram, 23+AFA t meger, RIVA 128 at, Intel 740-el  meg senki se
vegyen. szarok.
+ - NFS III, Milyen 3D s kartya kell neki ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Na de komolyan: nalam egy Celeron333(83*4) 64Mb RAM folott ( alatt? ) megy
>az ASUS AGP 3DExplorer, es a NSF3 full reszletesseggel 640*480-ban eppen
>csak elmegy ( ugy ertem 300 -on mar nem jatszamek igy vele ) Volt
szerencsem
>latni Voodoo1 -en is, ott sem gyorsabb, csak kisebb geppel is beeri
>P250MMX ). Persze felre ne ertse valaki, nem rosszabb egy Voodoo1 -nel,
>csak jobb gep kell neki. Es nem D3D-s jatekok, mert ott nem az igazi a
>latvany.
>Tenyleg, mondja mar meg valaki, hogy miert latok feher haromszogeket a feny
>helyett ejszaka a NFS3 -ban. Es miert nem szep elmosott a fust, meg a
lampak
>fenyudvara. A Quake-ben perfektul mukodik ez. Ekkora kulonbseg lenne a D3D
>es az OpenGL kozott?

>Hofy

Nekem is celeron 300 am van es a Matrox G200 am van es a 800*600 ban
tokeletes gyorsan, folyamatosan megy, minden effekt fullra van teve, es
gyonyoru a grafikaja, ezek szerint a 3D explorer szarabb mint a Matrox,
raadasul a fust, a fenyek, mind gyonyoruek, hiszen a Matrox minden effektet
ismer pl. a rivaval ellentetben, ahol 2 effektet is  softwaresen kell
emulalni.
Feher haromszogeket sem latok sehol, raadasul a regi gepemen ami egy 266 MMx
+ Monster 1 volt, csak 640*480 ban lasabban ment, joval, mint most 800*600
ban.

szoval, mi a tanulsag ?


Levi
+ - free battle net (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hy

>Kerem valaki kuldjon egy keygen-t a subj-hoz, vagy legalabb 1 mukodo
>number-t, mert enelkul meg installalni se tudom, s a regi szamom
>elveszett amivel annakidejen felraktam. Nem akarok Battle.net-en
>nyomulni, csak itthon, ugyhogy nyugodtan kuldhettek eredeti szamot is :)

multkor egy kis free surf kozben talaltam a kozvetkezo oldalt.
engem ugyan nem erdekel annyira, mivel a sc nem piszkalja a
fantaziamat, de szerintem van itt par ember aki orul majd neki. tehat:
http://fsgs.hungary.nu/
csekkit. legyen jo napod. udv:
                                            hubi / nmi
+ - DUNE2000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok.
Arra kernem mindazokat hoyg akiknek van valami kodjuk, toresek dune 
2000 hez azok irjanak nekem privatba.
Iyeneket keresek mintpeldaul: orok penz...erosebb fegyverek....
Elore is koszi

+ - NFS3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

KOSZI MINDENKINEK AKI SEGITETT, DEMEG NEM OLDODOTT MEG A HIBAM.
--
Üdv
GELI
+ - re cdborito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali

>én egy olyan helyet ismerek ahonnet cd boritokat lehet letolteni
>http://cdcovers.fbibbs.com
>Ha valaki ezen kivul ismer ilyen cimet engem is érdekelne.

En ismerek meg egy nehanyat:

http://welcome.to/magnum/
http://come.to/cdcover
http://usuarios.intercom.es/lolo/
http://covers.lamers.org/
http://www.wukong.net/
http://www.webt.com/psxcovers/main.html
http://members.xoom.com/twd/
http://fmedia.base.org/JustGames/index.html
http://www.emusic.com/ -> itt asszem csak zenei CD-k boritoi vannak.

Csa

Name: Juhasz Miklos (Nick: Mike)
E-mail: 
ICQ UIN: 5544511
Mobil phone: (36) 30/97-91-793
+ - Re: Commandos 3. palya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Menj be a kemmel a taboron belulre, es a pirosan villogo lampa alatt, a
torony oldalan van egy kapcsolo, ami kikapcsolja az aramot. Utana mar at
tudod vagni a keritest a sapperrel.
Bye.

--
"...Master, Master, Where's the dream that I've been after?
    Master, Master, You promised only lies..."

DamageInc
+ - NFS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Van egy kis problemam. Feltettem az NFS_3-mat, fut is rendesen, de maikor vegig
mengyek egy futamot es vissza kene lepnie a fomenube vagy attennie a kovetkezo 
palyara, akkor LOADING es kifagy.
Mi lehet az oka? Aki tud valamit irja meg! 

  koszi: GABI
     

____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - Re: Unreal nem indul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nalam ez igy tortent : 

Win98 Angol + DirectX6 = Rivan Opengl-lel rondan, de OK, 3dfx-szel OK,
aztan attertem a magyar win98-ra, es maris ugyanaz a hibauzenet fogadott, 
mint teged... Hm? Tobbi game megy d3d-n, glideo-n azota is, unreal nem.    

Zotyo
+ - Castrol Honda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Regebben, mig egy v330-as csak a gepemben, szuperul ment. Most van a
gepemben egy monster voodoo1. Azota a jatek olyan darabos lett, hogy
teljesen elvezhetetlen lett. Szerintem meg szoftveresen is gyorsabb lenne.
Probaltam a valtoprogrammal is (v330 es voodoo1 kozott valt), de ugy is
pocsek! Talalkozott mar valaki ilyennel?

Koszi!

Toth Peter (TpS)
mailto:
mailto:
uin:2057391
+ - psx jatekok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Aki foglalkozik psx cedek masolasaval (is), az dobjon mar meg 
egy levelellel (esetleg listaval). 

Koszi

Lantos Tibor     ICQ UIN : 1029460    IRC : CsAlAmAdE
     http://iq.rulez.org/~tlantos
/\/\/\/\    A legszebb irasjel a kerdojel (?)    /\/\/\/\
+ - MAME URL-ek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Kozkivanatra itt van nehany MAME link:

www.digitpress.com/emu/mame_rom.htm (es kornyeke)
ftp.techweb.com/pub/filemine
www.classicgames.com/mame32

Norbi
+ - Magic: The Gathering Spells of Ancients (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Megvan a Magic: The Gathering fullcd-s valtozata, es az ehhez 
megjelent Spells of the Ancients kiegeszites, utobbi rippelve. A 
kiegeszitesben uj kartyak volnanak. Sajnos hiaba probalkozom, nem 
tudom osszehozni a kettot. A SOTA felrakasa utan ugyan az uj .exe 
fajllal indul a program, mashogy nez ki a menu stb., de egyszeruen 
nem hajlando az uj kartyalapokat eszrevenni. Tudna valaki ebben 
segiteni?

Norbi
+ - Fallout UFO, penzszallito kocsi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tobb olyan levelet kaptam, amelyek iroi azt gondoltak, hogy viccbol  
irtam azt, hogy a Fallout-ban lezuhant UFO-t es felborult 
penzszallito teherautot talaltam. Nos, nem vicc volt. Bizonysagkeppen 
megint felraktam a Fallout-ot, es kiirtam a mentett allasbol nehany 
adatot:

Az Alien Blaster tulajdonsagai:
"A strange gun of obviously alien origin. Looks like it can support 
small energy cells, however. It has 22/30 shots of Small Energy Cell. 
It weighs 5 pounds.

Dmg: 30-90  Rng: 10  Ammo: 22/30  Small Ene"

Osszehasonlitaskent: a Plasma Pistol Dmg-je: 15-35, a 10 mm SMG-e: 5-
12. Mint lathato, nem nagyon hasznaltam a Blastert. Ennek ket oka 
volt: egyreszt kesobbre tartogattam, masreszt meg meg a jatek elejen 
csatlakozott hozzam egy kutya (szep patkanyfarka van :-) aki 1-2-3 
harapassal leterit mindenkit, es ebbol nem fogy ki a loszer :-) Csak 
meg kell vedeni. Ezzel a kutyussal meg a Blasterrel kiirtottam egy 
kisebb falut (nem teljesen onszantambol :-)

A karakterem Luck tulajdonsaga: 10 (Heroic). Osszesen 12127 Bottle-
caps van nala, meg egy csomo tuti felszereles.

A gamet egyebkent nem jatszottam meg vegig (jott kozben egy M&M VI :-
), a datum 2162 feb. 25 volt, a helyszin pedig a Boneyard Library.

Sajnos sem az UFO-t, sem a penzeskocsit nem lehet csak ugy 
megtalalni. Amikor ket helyszin kozt megy a karakter, veletlenszeruen 
generalodnak esemenyek, en is igy kaptam ezeket. A szerencses 
karakterek szuperfegyvert es kisebb vagyont talalnak, a kevesbe 
szerencseseknek be kell erniuk a patkanyokkal es a dilis urgevel, aki 
roncskocsikat arul a sivatag kozepen ;-)

Norbi

Ui. az UFO-n a kovetkezo felirat volt: "az 51-es korzet tulajdona" :-
) Ket halott alien is volt mellette.
+ - Re: unreal nem indul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Lehet, hogy az a baj, hogy feltetted a 2.46-os glide-t. Ezzel az
Unreal valamiert nem szeret menni. Csereld ki a glide2x.dll
file-t a 2.43-as valtozatra, akkor mennie kell.
Egy tartalek konyvtarban megtarthatod a 2.46-ost, es ha kell,
csak feluliratod. Igy tudsz koztuk valtogatni, ha olyan progit
akarsz futtatni, aminek a masik kell.

Udv:                  Sanya
mailto:

FreeMail Chat Page: http://www.extra.hu/freemailchat
+ - NFS III (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Meg mindig NFS III...
Ocsemmel nagyokat jatszunk egy gepen osztott kepernyon, 
rendoros versenyt (HOT Pursuit). Nagyon allat.
Viszont szerintem bugos, mert ha za elso jatekos a rendor,
(Pursuit Corvette) akkor elszall a jatek.
Sajnos csak 320*240-en megy normalis sebesseggel, de igy 
is elvezheto.

Settler2
Ui: a  irjatok valaszt!!!
+ - Re: Commandos ujra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Sziasztok jatekosok!
>
>Elnezest, hogy ilyennel zaklatlak titeket, de orulnek, ha valaki sgiteni
tudna
>nekem a fent emlitett ptogramban. Szuksegem
>volna egy ket tamacsra a palyakkal kapcsolatban. Pl. a 3. palyanal hogy
kapcsol
>hatom ki a drotkeritesbol az aramot? Ugyanis
>nem tudom elvagni, amig van benne delej.
>
>Segitsegeteket elore is koszonom!
>
>Udvozlettel: Andrew
>

>
>

Yo!

A kemmel meg kell szerezned az "1-es tabor"-ban levo
tiszti ruhat. Miutan felvetted, nyugodtan atszambazhatsz vele
a "2-es tabor"-ba, ahol van egy epulet, amin voros lampa
villog. Annak az oldalan van a kapcsolo, ami kikapcsolja az a
aramot a keritesbol.

Q-Tas
+ - Re: klingon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hali !
>
>Szerintem nagyon szep a Klingon Honore Guard a startrek next generationnal.
>Szerintem nagyon klassz, hogy az ellenfelek okosak, nem csak ugy jonnek
feled.
>
>Velemeny?

Na na, hogy szep, hisz Unreal enginennel megy.
Amugy az ellenfelek az Unrealban is gondolkodnak.
En csak azert nem rendeltem meg, mert attol
felek, hogy az egesz a Klingon kornyezetben
jatszodik. Kedvencem a ST THE NEXT GEN. de
inkabb a foderaciot kedvelem, nem holmi
izomagyu, startegiai zseni klingonokat, akik
egy repulo ketszemelyes vaskukaval is
le tudnak szedni egy kisebb cirkalot... :))
+ - Megint klingon honor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi SBLive tulajok!

Ha valakinek sikerult valamilyen patch -et szerezni
a Klingon H.G. programhoz amellyel fut hanggal szoljon!
Koszi.

                                                Jamez
+ - Apache longbow (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek!

A fenti jatekhoz kernek informaciokat (billentyuzet, radar jelolesek, stb.)

Koszi:

Yokewine
+ - Tomb Raider II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Teljes leírást keresek a TR2 - höz. Tud valaki segíteni ?
Elakadtam.A 40 Fantom utáni pályán vagyok és nem találom a 3. elterelő csövet ,
 hogy eloltsam a gázlángot.
Segítenétek ? 
Kösz.

> -----------------------------------------
/\ \/ /\ Dipl. Ing. László Tóth /\ \/ /\
           R4 Motorenfertigung
                     AUDI
> -----------------------------------------

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS