Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 898
Copyright (C) HIX
1998-10-22
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Matrox G200 8 MB AGP tapasztalatok (mind)  19 sor     (cikkei)
2 Aknakereso (mind)  8 sor     (cikkei)
3 Starcraft & Win98 (mind)  7 sor     (cikkei)
4 Caesar3 valaszok omlesztve (mind)  61 sor     (cikkei)
5 bocsi (mind)  2 sor     (cikkei)
6 CC - AI (mind)  17 sor     (cikkei)
7 Re: Jagged Alliance 2 (mind)  22 sor     (cikkei)
8 ceasar 3 (mind)  29 sor     (cikkei)
9 7k II (mind)  33 sor     (cikkei)
10 Viper 330 agp driver kellene (mind)  6 sor     (cikkei)
11 Re: Need for Speed III (mind)  11 sor     (cikkei)
12 Re: Need for Speed 3 (mind)  28 sor     (cikkei)
13 Re: Need for Speed III (mind)  10 sor     (cikkei)
14 Re: RIVA TNT a legjobb .. (mind)  11 sor     (cikkei)
15 Re: NFS III + 3Dfx (mind)  30 sor     (cikkei)
16 anonymus? (mind)  35 sor     (cikkei)
17 Caesar3 (mind)  22 sor     (cikkei)
18 Re: *** HIX JATEK *** #897 (mind)  54 sor     (cikkei)
19 Quake 2 Riva patch (mind)  8 sor     (cikkei)
20 Re: WWW oldal (mind)  16 sor     (cikkei)
21 Re: Caesar 3 (mind)  12 sor     (cikkei)
22 Re: Caesar 3 (mind)  17 sor     (cikkei)
23 Dink Smallwood+Emergency (mind)  13 sor     (cikkei)
24 Caesar 3 (mind)  68 sor     (cikkei)
25 Mortal Kombat 1 (mind)  10 sor     (cikkei)
26 OFFTOPIC - Szlovak levlista a szamitogepes jatekokrol.. (mind)  12 sor     (cikkei)
27 Cobra Gunship cheat (mind)  6 sor     (cikkei)
28 M.A.X. cd (mind)  12 sor     (cikkei)

+ - Matrox G200 8 MB AGP tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szoval, ez a kartya egyszeruen csucs.
Nemreg vett egyet az ismerosom es most le tudtam tesztelni.
A Final Reality, csucsebeseggel futott rajta es az NFS3 is megdobbento
sebeseggel futott rajta 640*480 ban.
Felraktam mindent fullba, es 800*600 ba, de semmi lassulast nem
tapasztaltam, kb ugy ment mint egy msaik gepen VoodooII vel lattam.
Ez egy CeleronA300 as gep volt 128 SDRAM al.
Szoval a Matrox G200 AGP 8 MB rammal, egy jo valsztas, csak 24+AFA es nagyon
szep kepe van,  3D ben sem rossz, legalabb is a Reality szerint es az NFS 3
ban is gyors volt.
A RIVA TNT egyenlore nagyon draga es meg kell varni a 0.25 os technologiat.
Tehat aki ilyen kartyat vesz az jol jar, mert olcso es nagyon jo, nem kell
melle, VoodooII, mert szerintem,  800*600 ban az NFS3 ban nem lattam semmi
kulonbseget a VoodooII es a Matrox kozott.

Csak mondjuk annyi, hogy ez 2D es 3D egyben es minden jatekhoz van hozza
patch, valamint jo driverekkel adjak.

LEvisoft
+ - Aknakereso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!! Van egy baro cheatem a fent emlitett szuper progihoz!!!!!!!!
Jatek kozben nyomjatok meg a jobb es a bal gombot meg az esc-et egyszerre,
es maris nincs ora.

Hali!


UIN:16688379
+ - Starcraft & Win98 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Mi lehet az oka annak, hogy a Win95-on siman futo Starcraft (rip) a
Win98-nal bekeri a cd-t, anelkul nem hajlando mukodni. Hogyan lehet
kikuszobolni ezt a "hibat"?

kraszi
+ - Caesar3 valaszok omlesztve (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]

>hogy lehet elerni, hogy azok a tetves karavanok megalljanak a
>warehouse-ban es kereskedjenek?

Az advisor menuben: "harom emberke -> szolo" be kell allitani,
hogy mivel kereskedjenek. Termeszetesen csak a Trade Route
alatt lathato cuccosokkal uzletelnek.

>Felado :  [Germany]

>Mitol fugg a tuz illetve az osszeomlas rizikoja a Cesar3-ban ?

Az osszeomlas az Enginering post, a tuz a Prefecture szamatol.
Ha lenyomod az "F" billentyut, akkor az epuletek helyen egy piros
szinu oszlop jelenik meg. ha sokaig magas, akkor hamarosan kigyullad.
A "D" billentyu ugyanezt mutatja az osszeomlas veszelyerol.
Ha az uton elsetal elotte egy or "sisak, kek kopeny, kard a kezben",
akkor eltunik az oszlop, majd ujra novekedni kezd. Az osszeomlast
a letras emberke szunteti meg.
Ha viszont tul sok ember hianyzik a varos uzemeltetesehez, akkor
az oszlopoktol fuggetlenul is lehet tuz, vagy osszeomlas. Akkor
viszont a legfejletlenebb lakonegyedek gyulladnak ki, vagy a Barrack,
vagy a Dock omlik ossze.
Tipp: a kalapacs menuben a prioritast allitsd ennel a ket dolgozo
          tipusnal 1-re illetve 2-re.
        Egyenletesen oszd el a varosodban a ket epulettipust.
        Csak akkor uzemelnek, ha a zaszlo is leng rajtuk, tehat ne messze
          rakd a lakoepuletektol, de mindig hagyj a lakoktol ket kocka
tavolsagot,
          mivel ruhellik a prefecturat.
        A tartomanyon atvezeto utba csak akkor kell bekotni a varosodat, ha
          mar karavanokkal is kereskedsz, mivel imadnak a tekep szelen
          kolbaszolni, es akkor sokkal tobb kell beloluk.
          is kereskedsz, mivel szeretnek

>Felado :  [Hungary]

>Mondhatni egesz jol boldogulok vele, csak nemely palyakon jonnek idegen
>fickok, es teljesen leromboljak a falumat :(. Ha mar az elejen elkezdek
>katonakat gyartani, akkor is pillanatok alatt lerombolnak.

 A katonakhoz kell Barrack, ezt mar Te is tudod :)
Kell fegyver. Ezt Iron mine -> weapon workshop modon kell legyartani, vagy
importalni.
Kell Fort. Ezt barhova lehet tenni, nem kell neki se ut, se semmi.
A jobb katonakhoz Military Academy kell.
A barbarok harom ev mulva tamadnak eloszor, kiveve ha megserted Mars
istent. Kivedheto templom lerakasaval vagy fesztivallal. Ha barackot raksz
le,
es nem teszel rogton utana fortot, es nincs fegyver raktaron a katonak
felszerelesehez,
szinten azonnal tamadnak.
A jo sorrend: Iron mine -> Weapon workshop, es ha van raktaron 5-6 fegyver,
akkor
johet a Barrack es azonnal a Fort. Az erodbol csak a Legionnare jo, a tobbi
penzkidobas.

            FireFox

e-mail: 
+ - bocsi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocsanat, de a hix replyt megnezve rajottem, hogy az Outlook
valami erdekes modon tordelte a levelemet.
+ - CC - AI (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> Szornyu, en se. Mikor felnezek, fel egy. :(
>Fel egy??????? Nekem a rekord hajnali 5, es ezt a jatszmat is csak
>a 125 Ft-os kedvezmeny lejarasa miatt kellett megszakitani :))

Oke, de minden nap fel egy?!? :))

>Emberi ellenfelre leginkabb Switeck AI-ja hasonlit, a legkemenyebb
>pedig a BAI.
>Ha van ra igeny, elokaparom az URL-eket.

Nana'! De eleg, ha a nevekre ra tudok keresni.

--
Lehet, hogy itt maradunk eletunk vegeig. Lehet, hogy megtovabb.
En:      http://www.geocities.com/SoHo/Studios/5431/index.html
Tobbiek: http://www.geocities.com/SouthBeach/Shores/3909/index.html
Ki ez?  ...  Most jott.  ... ... ...  Mikor megy el?
+ - Re: Jagged Alliance 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A JA tenyleg nem jon, csak jovore. Amikor a demot vegigjatszottam, meg a
jaggedalliance2.com-on is oktober szerepelt, mint megjelenesi datum. Aztan
belemerultunk az oktoberbe, es megjelent az uj felirat, hogy early 1999.
Allitolag a strategiai reszevel vannak problemak - a taktikai resz, mint azt
kiprobalhattuk, egyszeruen tokeletes.

Ami Ivan-t illeti, persze, hogy o a nyero. Bar a demoban egybol megkapod, az
igazi jatekban o amolyan fonyeremeny statuszt tolt be. Messze o a legdragabb
zsoldos, szoval csak a jatek vege fele lesz elerheto. Addig meg inkabb ilyen
Gasket tipusu arcokat kell a vagohidra hajtani. (Megrakod dinamittal,
odasetal az ellenfel egy csoportosulasahoz, aztan banzai! Persze meghal o
is, de nagon mukodokepes kis taktika. Nem veletlen alkalmaztak a japcsik a
masodik vilaghaboruban...) Egyebkent nem az AK Ivan legjobb fegyvere, hanem
a Dragunov. Mondjuk ez csak a demo hard fokozatan talalhato meg... jo
szorakozast!

A kesesen elszomorodva eloszedtem a regi JA ripet, es ra kellett jonnom,
hogy minden nyavajalya ellenere (egy negyeves jatekrol van szo, kerem
szepen) meg mindig megallja a helyet. CD iro urak, nincs valakinek egy full
verziója? (Plusz a Deadly Games kiegeszito?)

Marton
+ - ceasar 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok
>=======================================================
>Felado :  [Hungary]
>Temakor: caesar 3 ( 6 sor )

>hogy lehet elerni, hogy azok a tetves karavanok megalljanak a
>warehouse-ban es kereskedjenek?

Sajnos ugy latom hogy a ceasar 3-mat ugy egeszeben tulzottan
leegyszerusitettek, azaz a lenyeget kisse hat elrontottak, azert hogy
egyszerubb legyen az egesz. Nos ennek ellenere van benne nehany ujitas is,
ez is olyan.
1, Eloszor elmesz a empire terkephez otrt nyitsz egy kereskedoutat aztan
latod hogy mit venne a masik varos. 
2, Ezutan odamesz a kereskedelmi advisorhoz (szolo) es ott atallitod a
termeket kereskedelmi modba es megmondod mennyi egyseg felett adjak el  az
arut
3, Ezutan vehet arut a kereskedo, de persze nem mindig vesz (piac!).
Nyiolvan nem kell neki vagy pl tul soka kell varni mire megerkezik az aru
akkor se vesz sokat.

>=======================================================
>Felado :  [Germany]
>Temakor: Cesar3 ( 7 sor )
>Mitol fugg a tuz illetve az osszeomlas rizikoja a Cesar3-ban ?

mennyi mernok es prefekt van ill hol vannak azok elhelyezve.
udv
Pista
+ - 7k II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok
A 7k eddig az egyik legmelyebb es legosszetettebb startegiai jatek
folytatasa  hamarosan varhato. A jatekot tul elhallgattak, ezert a
folytatasarol kuldok itt nemi infot, hogy felkeltsem az erdeklodest:

Interactive Magic Touts Seven Kingdoms II 
by Joel Hulsey 

Interactive Magic has announced new features in its highly anticipated
game Seven Kingdoms II, the sequel to Seven Kingdoms. The original
Trevor Chan-designed game was a classic genre-bending title, which
incorporated the mystical elements (deities, for example) of a role-playing
game with the structure and design of a real-time strategy game. 

In Seven Kingdoms, player take charge of one of seven quasi-historical
kingdoms and try to conquer the world. On the surface it looks something
like a historically-based Clone & Conquer game (or even an Age of
Empires clone), and indeed the combat element is very reminiscent of
other games in the genre (especially WarCraft). This facet of the game,
however, is but one of many aspects of this title. Seven Kingdoms is
really a real-time kingdom/civilization sim that contains elements of
Civilization and Lords of the Realm (and, yes, Command & Conquer)
and tosses in some elements all of its own. 

New to Seven Kingdoms II will be the ability to play as monsters
(Frythans!) and employ powerful and distinctive heroes. Also, a random
campaign generator is being included as are four additional cultures
(Carthagenian, Roman, Indian and Celtic) and expanded espionage
capabilities (we could tell you what these are, but then we’d have to kill
you). 

For more information on Seven Kingdoms II, go to
www.imagicgames.com
+ - Viper 330 agp driver kellene (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nem tudna e valaki mondani egy cimet, ahonnan letölthető egy Diamond
Viper330 AGP driver.
Olyan kellene, amivel mondjuk az Unreal is gyorsan fut. Értitek.
Aki tud valamit: 

Előre is kösz.
+ - Re: Need for Speed III (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Otthon egy P 166(210)MMX-en Tseng 6000 4M-as kartyaval
>is kicsit szakadozott volt 640*480-ban.
 Sziasztok!
Arra azert kivancsi lennek!
Az unoka ocsem ASUS TX lapjaban levo iP210MHz-en futtatott procija (166)
ET6000-el Full grafikaval eleg szegyenletesnek latszott!
Az en Celeron 448MHz-en futtatott ASUS AGP nVIDIA kartyammal
full grafikaban mar elviselheto, de az azert tenyleg tulzas, hogy neked
kicsit szaggatott!

AMD
+ - Re: Need for Speed 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A palyak valtozatosak: hegyek, sivatag, tengerpart, varos. Ezek egy
>palyan belul is varialodnak. Van alagut, hid, magasvasut, teherhajo,
>sifelvono, helikopter, repulogep, es meg sok minden a palya korul,
>ami eletszeruve teszi a dolgot.
Sziasztok!

En a TITANIC-on lepodtem meg a leg jobban! :-)
Meg kell jegyeznem idaig a gepen egy heten atlagban 70-80percet jatszottam.
Miota megvan a NeedFor Speed 3 azota ez megnott 490!! percre.
Szerintem ez "A" jatek!
Elotte mikor megjelent a Need for Speed 2 a hanyinger kerulgetett (nagy
szavakkal :-) )
Pontozasom (magasabb ertek jobb)
Quake 0
Dukenukem 4
Starcraft 5
Emergency 7
F22   7
Team Apach 9
TombRaider 0
RAIN 8
F1GP2  10
GTA 10
Need For Speed 20

Ezek azok a jatekok amik valamennyire lekotottek.

AMD
+ - Re: Need for Speed III (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>3dfx-en mindent full-ba kapcsoltam, na ugy nem semmi... :)
>_Szerintem_ nem erdemes 3dfx nelkul nyomulni vele.

>Udv,
>  Gabe
Na ja!

BIBIII Sima 3D kartyaval meg muszerfala is van :-))) (Pl: ASUS V3000)

AMD a kotozkodo
+ - Re: RIVA TNT a legjobb .. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A legjobb azert egy kicsit tulzas volt. Nezd meg a Quantum Voodoo
leirasat!:
>2 db voodoo2 12Mb-os vcard van rajt egybeintegralva!, 6 db graphikus
procival!
>sZoMy
Szisztok!
2db voodoo II-az mar ketto videokartya!!!
Arrol volt szo, hogy "KARTYA" es nem "KARTYAK" !! EJJJ!
A Voodoo nemsokara befellegzik!! Hidd el!

AMD
+ - Re: NFS III + 3Dfx (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Temakor: Need for Speed III ( 14 sor )	
> 640*480-ban eppen meg elment szakadozas nelkul.
> Otthon egy P 166(210)MMX-en Tseng 6000 4M-as kartyaval
> is kicsit szakadozott volt 640*480-ban.
> LEkapcsoltam mindent amit lehetett, de nem az igazi.
> 3DFX 1-el is ilyen lenne?
> 
> Settler2

Nekem sima (nem MMX-es), 189 MHz-re tuningolt P166-on, gagyi 4MB 
Helios 3Dfx1 kartyaval (12000 + AFA volt) szinte minden game vagy 
demo, amit eddig probaltam (Incoming, Forsaken, NFSIII, Team Apache, 
Motorhead, Jane's F-15, F22ADF, BeastWars, Croc, Sin - most ezek 
jutottak az eszembe) siman, akadozas nelkul ment 640x480-ban, 
maximalis reszletesseggel! Nagyon kicsit szaggatott a Monster Truck 
Madness 2. es teljesen indokolatlanul a Panzer Commander (nem volt 
zavaro egyiknel sem). Es mindegyik _sokkal_ szebb volt, mint gyorsito 
nelkul (na jo, a Panzer nem olyan sokkal :-) Szoval en mindenkinek 
ajanlom, hogy vegyen 3D kartyat. Megeri. En az autos programokat pl. 
sose szerettem, de annyira szepek lettek a kartyaval, hogy mostanaban 
 szinte csak a latvany kedveert jatszom a demoikkal. Es miota a 
kartyahoz adott regebbi driver helyett felraktam a legujabb 3Dfx 
drivert, fagyas sincs ;-)

A 3D kartya aran megsporoltam a mostanra betervezett, PII-re torteno 
upgrade-olast. :-)

Norbi
+ - anonymus? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Ezt irta egy kollega:
> =======================================================
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Divat 98 ( 20 sor )
> Idopont: Tue Oct 20 17:10:05 EDT 1998 JATEK #896
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hali!

Sracok ez azert mar kicsit sok. Olvasom a 19.-ei jatekot es ekozben:

Talalok 2 (nem is egy) levelet, melyben szerencsetlenul jart gamer-ek keresik a
tett(v)eseket akik atvertek oket. Ez azert mar csucs, ez 98 divatja? Engem szer
encsere meg csak CD-vel vertek at (nevet nem irok).

Miert nem irsz nevet?????
Hadd verjen at masokat is?????
Vagy korrekt akarsz  lenni vele szemben, miutan o atvert?????
Feltetlenul ird meg a nevet, hadd okuljunk belole!
A tobbivel egyebkent egyetertek!

Udv.

Zsoca.

E'kezet READY!

> ---------------------------------------------
Az oroszlan csak a mennydorgesre valaszol, a sakal uvoltesere soha.
A va'za't osszetorheted, de a rozsak illata megmarad orokre.
Egy feluleti serules is vegzetes lehet annak, aki csak feluletbol all.
Egy hal es egy siraly szerethetik egymast, de hol fognak feszket rakni?
> ---------------------------------------------
+ - Caesar3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tobb kerdes is elhangzott a Caesar3-mal kapcsolatban.
- a karavanok annal a raktarnal fognak kereskedni, amelyikre a jobb click
utan elerheto panel specialis opciojaban (panel alja) beallitod, hogy az
legyen a kereskedelmi kozpont).
- a tuzmegelozes a prefecturak dolga (latszolag csak a tuzoltas, de ahol van
eleg polgaror :), ott ritkabban, vagy egyaltalan nem keletkezik tuz)
- a hazak nem dolnek ossze, ha van a kozelben mernok, aki rendszeresen
ellenorzi es javitja az ingatag allapotu epuleteket
- a tamadasok ellen nagyon hatasos vedekezes, ha legalabb harom sor
szelessegu falakat keszitesz, ezekre pedig tornyokat. A tornyok messzirol es
igen hatasosan irtjak az ellent. A falon legyen egy kapu, es ha jon az
ellenseg, par egyseget felsorakoztatsz kozvetlenul a fal kulso oldala elott.
Ok feltartjak az ellenfelet, kozben a tornyok es a falon levo dardasok
irtjak oket. Iszonyu tulerot le lehet igy kis veszteseggel gyurni, ha eleg
hosszu a fal(= sok tornyot lehet ra rakni).  Az ert kell sereg a fal ele,
mert az elefantok pillanatok alatt, a katonak is eleg rovid ido alatt
megrongaljak a falat es akkor a torony mar tud loni.


McLee
+ - Re: *** HIX JATEK *** #897 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> =======================================================
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: RE: Repszimek ( 14 sor )
> Idopont: Wed Oct 21 17:34:29 EDT 1998 JATEK #897
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> Szia Miki!
> 
> Ez nem flame, de szerintem ToM-nak nem volt igaza azzal kapcsolatban,
> hogy jobb az FS98-al tanulni. Hat, hadd ne minositsem az FS-t. Eleg
> nehez elhinni, hogy egy S-32-es Schweizer vitorlazogep nem szakad szet
> 200 mph-nal, es meg siman lehet vele orsozni, meg loopingozni is...
> Szoval ez minden csak nem realitas. A Flight Unlimited 2 mar mas teszta.
> Az mar valoban realisabb. Azzal erdemes tanulni.
> Ha viszont fogod a Jane's Longbow 2-t, akkor ott el is magyarazzak a
> training kereteben, hogy mit miert kell csinalni. De hat ez helikopter.
> A parja a Jane's F-15. Ez is egy paratlanul realisztikus jatek, foleg az
> idokozben kiadott patch-el. Csak ennyi. Szerencses leszallast! Bye!
> 
>                                 Jago


Hi all!

Szinten nem flame-gerjeszto akar lenni, :)))) 
de biztos eszrevetted a menurendszerben a ko-
vetkezo pontokat:

Aircraft -> 
Aircraft settings -> 
Realism / Reliability / Crash&Damage

Itt eleg sok mindent lehet allitgatni, ami a 
repulest kisse realisabba teszi. Bar szemely 
szerint nem nagyon kedvelem a vitorlazogepe-
ket, de kiprobaltam, amit irtal. Sajnos nem 
tudtam 200-as sebessegnel sem orsozni, sem 
bukfencezni, mert mar a 150-160 koruli sebes-
segnel darabokra esett a gepem AIRCRAFT OVER-
STRESSED felirat kisereteben. Egyebkent iga-
zad van, eleg sok hibat benne felejtettek Billyek,
(itt elsosorban a grafikai megoldasokra gondolok)
es a latvany sem merheto ossze az F-15 , illetve
a Longbow2 latvanyaval, de meg mindig az a vele-
menyem, hogy repulni tanulni inkabb a civil szimu-
latorokkal erdemes. Emellett meg eleg sokfele ge-
pet ki lehet probalni, a Sopwith Cameltol kezdve
a II. vilaghaborus gepeken keresztul a Boeing utas-
szallitokon at a modern vadaszgepekig, ugyanis a net-
rol ezek ingyen letolthetoek.

Na, flood end, over.

bye by ToM
+ - Quake 2 Riva patch (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Yo!

A haverom vett egy ASUS riva 128-as kartyat.
A Quake 2-hoz van valamilyen patch amivel
elvezhetove tehetobb a jatek a fentebb emlitett
kartyaval is?

Q-Tas
+ - Re: WWW oldal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Nandi_ba'!

On Wed, 21 Oct 1998 21:33:15 EST, HIX JATEK wrote:

>Latogass el az alabbi cimre: http://www.nexus.hu/megawatt
>Ne feledjetek: Ezt az oldalt ti szeresztitek!
>Egy lap jatekokrol jatekosoknak!
>
>Hat ami azt illeti, nincs (legalabbis ezidaig) ott semmi erdekes !

Leszimitva ket magyar Total Annihilation site linkjet :)
Alkalmasint esetleg az is erdekes lehet...


Bye !
Szirty
+ - Re: Caesar 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> hogy lehet elerni, hogy azok a tetves karavanok megalljanak a
> warehouse-ban es kereskedjenek?

Csak annal a warehouse-nal allnak meg, amely ki van jelolve trade 
center-nek. Massal nem kereskednek. Illetve a kereskedelmi 
tanacsadonal be kell jelolni, hogy adott termekkel kereskedhetsz.

Udv,

	awender
+ - Re: Caesar 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Mitol fugg a tuz illetve az osszeomlas rizikoja a Cesar3-ban ?

Prefekturaktol. Az Overlay kepernyon lathatod a tuz altal 
veszelyeztetett helyeket. Trukk: Ha az ut menten epitkezel, akkor  
szakits meg az ut folytonossagat a hazak szelenel. Igy a kezdetek 
kezdeten az embereid nem maszkalnak el a kepernyo szeleig.
Be lehet allitani, hogy a tuzoltas hangsulyos legyen. A tuzoltok 3-
as szelessegig felugyelik az epuleteket. Minel kevesebb 
keresztezodest csinalj. Hosszu sugarutak rules.

Engineer's Port ugyanez, csak osszeomlas ellen.

Udv,

	awender
+ - Dink Smallwood+Emergency (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helo!

Elado a Dink Smallwood CD 800,-ert.

Tovabba akinek van egy mentett allasa
az Emergency foldrenges (27. palya)
utani palyajabol (repulogep baleset) ne
kimeljen. Vagy csitje, hogyan lehet palyat
ugrani.

Koszi: bali

mail to: 
+ - Caesar 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 [Hungary] :

 HJ> hogy lehet elerni, hogy azok a tetves karavanok megalljanak a
 HJ> warehouse-ban es kereskedjenek?

Nyiss kereskedelmi utat!   A  senatus  gombja  mellett  van egy terkepet
abrazolo.   Ha  azt  lenyomod,   elojon   a   birodalmi   terkep.    Ott
kivalaszthatsz (altalaban  2-bol)  egy  varost,  azokbol,  amin  piros a
zaszlo.   Megmutatja  mivel  akarnak  kereskedni.   Ha  megfelel,  akkor
nyithatsz veluk kereskedelmi utvonalat, x denariusert. x erteke  400  es
650  kozott  volt  nalam  eddig.   Ha  szarazfoldi  uton elerheto, akkor
karavanok jonnek-mennek a ket  varos  kozott,  ha tengeren, akkor dokkot
kell epiteni es hajokkal kozlekednek a kereskedok.  Ebben az esetben nam
art Neptunus-szal  joban  lenni.   Az  is  hasznos,  ha  a  kereskedelmi
kozpontnak  kijelolt  raktarhaz  (Warehuose) kozel van a foutvonalhoz es
nem dugtad el tul  melyen...   Meg  hely  is  van benne.  Meg ember, aki
dolgozik.  Meg a kereskedelmi  biztosnal  allitsd be, hgoy a termekekkel
kereskedni akarsz.  Alap helyzetben nem kereskedik semmivel, hanem  vagy
felhasznalja,  vagy  raktarozza.   Raboksz  a kivant termekre, akkor egy
panelen 3 gomb jon  elo.   (Illetve  ha nincs olyan kereskedelmi partner
varos, amelyiket erdekli a termek,  akkor  csak  2)  A  felsot  benyomod
(alapban  No  trade  van  rajta) beallithatod, hogy importalsz (ha nalad
nincs ilyen) vagy exportalsz, ha van.  Az exportnal azt kell megmondani,
mennyin felul adsz el.  Tehat ha itt az van, hgoy 5, akkor csak abban az
esetben van export, ha 5-nel tobb  van  a raktarakban.  A kozepso gomb a
gyartas (termeles) ki-be kapcsolasa, az also a szabad  forgalom/raktarba
gyujtes.  Ez utolso akkor jo, ha Roma ker mondjuk 10 gyumolcsadagot.  Ha
szabadon  felhasznalhato,  akkor  sose  jon  ossze es nem nagyon szereti
Roma, ha nem kapja meg, amit ker.

*************************************************************

 [Germany]:

 HJ> Mitol fugg a tuz illetve az osszeomlas rizikoja a Cesar3-ban ?

A  tuzek  a  Prefekturak  szamatol, az osszeomlase a mernoki "irodaktol"
(Engineering pod).  Ahova nem jut el a mernok, ott osszedol a haz, ahova
a prefektus, ott tuz  leyz.   Ha  eljut,  akkor  is lehet, de ritkabban.
Ezen kivul tuz ut ki ha felkeles volt es gyujtogatnak, illetve ha pestis
pusztit, akkor felgyujtjak a hazakat...

A nezetekben meg tudod nezni a risk-nel, hgoy melyik teruleten mekkora a
veszely.  Ha van idod, akkor figyeld meg azt a mukit  (illetve  tobb  is
van),  aki  egy  letraval  a  vallan  kodorog  a varosban.  Amelyik tomb
mellett  elmegy,  arra  kitejed  a  felugyelet.   A  prefektus  meg  egy
egyenruhas muki.  Ha tuz van, vodorrel rohangal...

***************************************************
 [Hungary]

 HJ> Keresek magyar nyelvu leirast a Caesar 3-hoz. Van ilyen a neten? Honnan
 HJ> lehetne beszerezni? Esetleg ha vki el tudna kuldeni valamilyen formaban
 HJ> azt nagyon megkoszonnem. Mondhatni egesz jol boldogulok vele, csak nemely 
 HJ> palyakon jonnek idegen fickok, es teljesen leromboljak a falumat :(. Ha
 HJ> mar az elejen elkezdek katonakat gyartani, akkor is pillanatok alatt
 HJ> lerombolnak.

Leirast  meg nem lattam.  Az idegen fickok ellen csak a katonasag segit,
meg a fal.  Viszont ha a  csaszar tul sokszor tapasztalja, hogy minuszba
mentel a penzzel, elobb utobb megunja es elkuld  egy  legiot.   Azok  is
leromboljak  a  varost, de nem is tudsz ellenuk vedekezni.  A kormanyzot
meg elviszik egy tengeri korutra. Mint evezos rabszolgat...

--
Hali                                            SaGa
  , 
  SANDOR Gabor, A Magyar TeamOS/2 tagja
+ - Mortal Kombat 1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Egy nagy kérésem lenne hozzátok. Aki tudja küldje az MK1-et.
Nagyon fontos lenne!

Előre is köszi mindenkinek:
                    Peti

____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - OFFTOPIC - Szlovak levlista a szamitogepes jatekokrol.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocs az offtopic-ert, gondolom, eleg sokan vannak itt Szlovakiabol is..
nos, "inditottam" egy szlovak nyelvu levlistat a szamitogepes
jatekokrol,
ha vakit erdekelne, akkor mail  a , a
levelbe
egy sor: subscribe games
Megegyszer bocs!

bye,
               Feri (the bjs)

-  - telnet://computer.sano.sk:7000 -
+ - Cobra Gunship cheat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hellósztok!!!!!!!!!!!!!!

Ha valaki tud a Cobra Gunship nevezetű helikopteres játékhoz cheat-t ill.
egy  webcímet ahol ez megvan akkor azt írd ide          

Nézzetek el http://theking.netchicken.hu    -ra
+ - M.A.X. cd (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hellósztok!!!!!!!!!!

Ha valakinek megvan a M.A.X. játék első részének a cd-je mert már régóta
szeretném megszerezni.
Szegedről lenne jó ha jelentkezne valaki mert különben nem
lehetséges!!!!!!!!!!!!!!!!!

Várom a jelentkezéseteket ide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E-MAIL:    

Nézzétek meg!!!!!!!!     http://theking.netchicken.hu

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS