Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 263
Copyright (C) HIX
1999-01-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 S-100 (mind)  8 sor     (cikkei)
2 traffipax a 6-os uton (mind)  21 sor     (cikkei)
3 Arak es velemenyek (mind)  22 sor     (cikkei)
4 Skoda (mind)  39 sor     (cikkei)
5 Tipo (mind)  32 sor     (cikkei)
6 huto-letakaras + Opel Astra 1.4 + Skoda rezonancia (mind)  27 sor     (cikkei)
7 Help! (mind)  15 sor     (cikkei)
8 Opel Astra II (mind)  10 sor     (cikkei)
9 Skoda kerdes (mind)  12 sor     (cikkei)
10 Traffipax a 6-os uton (mind)  32 sor     (cikkei)
11 reagalasok (mind)  20 sor     (cikkei)
12 Re: *** HIX AUTO *** #260 (mind)  37 sor     (cikkei)
13 kalap (mind)  10 sor     (cikkei)
14 Re: Hutotakaro (mind)  18 sor     (cikkei)
15 Repulogep (mind)  5 sor     (cikkei)
16 Astra (mind)  10 sor     (cikkei)
17 kalap (mind)  15 sor     (cikkei)
18 traffipax info Rozsahegyi Belanak (mind)  23 sor     (cikkei)
19 Kiss Gabor-nak (Bitman) (mind)  5 sor     (cikkei)
20 huto, skoda tunning, elado skoda (mind)  68 sor     (cikkei)
21 Hutotakaro (mind)  25 sor     (cikkei)
22 Urak, hatrabb az agarakkal ! (mind)  17 sor     (cikkei)
23 Trabant motorcsere (mind)  8 sor     (cikkei)
24 6os PAX, huto (mind)  16 sor     (cikkei)
25 trafipax info (mind)  17 sor     (cikkei)

+ - S-100 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Latom mostanaban sok Skodas olvassa ezt a lapot.
Kerlek segitsetek!
Van egy S-100-as Skodam, ami mukodokepes ugyan, de nincs ervenyes
muszaki vizsgaja es rendszama. Ferjem autoszerelo volt, ezert rengeteg
alkatreszt halmozott fel hozza. Egyben szeretnem eladni autoszerelonek,
bontonak vagy olyan S-100-as tulajdonosnak, aki hasznositani tudna.
Koszonom, 
Balazsne Gyorgyi
+ - traffipax a 6-os uton (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Egy villamkerdesem volna csak.... a 6-os uton szoktak-e trafipaxozni, es
ha
>igen, akkor melyik reszen?

Hello,

roviden egy-ket szokasos hely (Pecs -> Budapest utirany szerint nezve) -
bar tulajdonkeppen szerintem nem  olyan tul gyakoriak szerencsere:

*Tolna-Dunaszentgyorgy kozt Tolnahoz kozelebb van az ut jobb oldalan egy
"erdei bufe" es parkolo, na ott pl. szoktak allni  - sajnos kedden is ott
alltak... -:)
*Szekszard-Szfvari elagazo kozt a duplasavos szakaszon, mindket oldalon,
mindket vegen, de kozepen is
*Dunafoldvar utan Dujvaroshoz kozelebb egy nagy volgy mindket vegen
*Paksi Atomeromunel (eszaki, deli bejarok kozt)
*Pecs utan (Szekszard fele) ahol lakott teruleten keresztul at halad az ut

Udv.

RT
+ - Arak es velemenyek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Olvasok,       

 Koszonettel vennem ha tajekoztatnanak a kovetkezo kerdesekrol:

 - uj szemelygepkocsi es SUV (Sport Utility Vehicle)
   arak M.o.-n 
   csak a "nyugati" gyartmanyok
   alaparak (a legolcsobb megvasarolhato kivitel)
   csak kiepitett szervizu gyartmanyok (semmi "alom")
 
 - uzemanyag arak (milyen octan osztalyok leteznek?)

A fentieken tul meg igen kivancsi lennek Ford gepjarmu
tulajdonosok tapasztalataira is, jora es rosszra egyarant.
Kulonosen 1996 es ujabb Ford jarmuvekkel kapcsolatos elmenyek
erdekelnek, beleertve a szervizhalozattal kapcsolatosakat is.

Minden informaciot elore is koszonok, irjanak batran, minden szemelyes
uzenet teljes confidentiality alatt all.

Tisztelettel,
 Csaba B.
+ - Skoda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

eloszor is szeretnem leszogezni, hogy eletemben nem ultem Skodaban
(Felicia elottiben).
Amit tudok, az az, hogy annyi penzert, amennyiert itt futnak a Skodak,
itt jobbat nem 
nagyon kapni (egy ismerosom 150 kilos malacert cserelt, de az aruk
50-300e Ft korul van).
Nagyon olcso az alkatresz ra, olcso a szerviz, olcso a biztositas.

Viszont minden reggel arra ebredek, hogy a 12 skodas szomszed egyutt kb
76-szorra
inditja be motrot, aztan a szivatoval meg nyerit a motor 5-10 percet...
Kierek az utra, elottem
egy skoda 15 km/h-val szaguld... A masik kanyar utan 7 skoda egymas
utan, termeszetesen
egymasra ragadva, meg veletlenul se lehessen egyenkent megelozni. Kierek
az orszagutra,
a skodak atlagsebessege 80, a luxuskategoria 3. savot kepez ki maganak
es mennek a szembejovo
autok mellett. En nem merek menni (85 LE-s Tipo nem a vilag - a multkor
tul szeles voltam,
es elvesztettem a tukrom), hat Pozsonyig docogok 80-al.

Akkor meg jon a nyari termosztat-problema, a hid kozepen 3-4 skoda
fustolog...

Ezek utan talan nem csoda, ha a skodakat ki nem allhatom. Regebben sokan
voltak,
akik torodtek a skodajukkal, nem bontoban vasaroltak a gumikat, ... de
ezek 90 szazaleka
nyugati kocsit vett a valtozasok utan, es rank maradt a sok kacat. Bar
allitolag sokkal
jobban vagyunk vele, mint Magyarorszagon...

Tehat minden vita es ironia teljesen felesleges, azert az arert, amit
kernek erte, megfelelo kocsi.

Udv:     Csaba
+ - Tipo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

akit erdekel: a multkori problemam (bedoglott a motor menet kozben) oka
a piszkos es emisszios vizsgalaton elallitott karburator volt es
valamilyen digitalis eritkezes. Az egesz cca. 6000 Ft-ba fajt.

Mitol kerul kosz a karburatorba, ha vadi uj a legszuro is es a
benzinszuro is?

Tiposok, menet kozben (10-15 km utan) hany fokot mutat nektek a
beepitett homero?
Ha futok, megall 3 palcanal (60 fok), ill. visszaugrik 50 fokra. Ha nem
futok, es nem araszolok/allok max. 70 fokig maszik fel a "mutato". Tudja
valaki, hogy ezek az ertekek minek a homersekletet mutatjak ill.
normalisak-e?

Az otodik ajto zarjaval mit szoktatok csinalni? Tudniillik telerakodik
porral, es csak kulccsal lehet azutan 
kinyitni. Szet is szedtem, injekcios tuvel probaltam atolajozni, de az
sem segitett, a szerviz megcsinalta,
de 2500 Ft-ert...

Meg azt mondja meg valaki, hogy lett a Tipo az ev autoja... Maga a kocsi
nem rossz, ennyi hibat mas
kocsinak nem ne´zne´k el, de...

Fogyasztas: varosban betartom a 60-at, kint 110 korul jarok, a sztradan
130-140, Magyarorszagon igyekszem
betartani az 50/80-at, s igy:   1998-ban 31000 km, 7.61 fogyasztas. Sok
ez egy 1.6 benzinmasinatol?

Udv:    Csaba
+ - huto-letakaras + Opel Astra 1.4 + Skoda rezonancia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Maganak a _huto_ letakarasanak semmi ertelme nem lenne, hiszen arra
> talaltak ki a termosztatot, hogy csak akkor engedje a hutohoz a vizet, ha
> mar jo meleg. Persze ez arra szolgal, hogy a _motorterbe_ ne engedje a
> hideg menetszelet, ami kozvetlenul a blokkot hutene.

Ahhoz kepest letakart hutot en szinte kizarolag csak farmotoros Skodakon
latok... mindegyik termosztathibas?

> Szerintetek mennyit fogyaszt egy Opel Astra 1.4 NZ tipusu auto ?
> Most vettem nemreg, es 10 liter ala nemmegy a fogyasztas.

Nem tudom, hogy az 'NZ' jelzes mit takar, de gondolom a 60 loeros
valtozatra gondolsz, az varosban 8 es felet eszik. A 10 liter a 90 loero
eseten is sok, annak 9-9 es fel a fogyasztasa.

>>> de tenyleg rezonal,
>> Hany Km/ o nal rezonalt neked. Mert nekem csak 60- nal rezonal, alatta
>> es felette oly csendes a motor szinte nem is hallani.
> nekem is, utana telenyomattam uregvedovel, igy felment 65-re :-)

Hogyan csinaljatok, hogy csondes a motor? En sok evet atszenvedtem
a rezonancia miatt. Valaki utaster-zajszigeletesre is celzott, de aztan
nem fejtette ki bovebben. A kerdes komoly, adjatok valami tampontot,
mert nagyon kivancsi lettem, hogyan szuntetheto meg a problema.

Nasfay Zoltan

+ - Help! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi mindenki!
     
     Nem tudna valaki segiteni, hogy miert lehet az (ill. 
     kikuszobolheto-e), hogy telen, ha vissza van tolva a szivato, nagyobb 
     fekezeseknel leall a motor? Hosszabb ut utan, ha rendesen meleg a 
     motor, nem teszi, de egy 4-5 km-es uton igen. Elegge idegesito, ha 
     lehet nem szeretnek allandoan kihuzott szivatoval jarni.
     
     A kocsi: 1.1-es VW Derby, de ugyanez elofordul egy kollegam Polski 
     125-osenel is.
     
     Minden segitseget kulon koszonok.
     
     
     Frigyes
+ - Opel Astra II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A fenti autóval kapcsolatos tapasztalatok iránt érdeklődöm. A gyári könyv
szerint 6-6.5 liter körül kellene fogyasztania országúton, ehelyett nem
lehet 8 liternél kevesebbel megúszni! Ez még enyyit javul ha bejáratódik
(most 2000 km van benne)?

Vélemény?

Karcsi
+ - Skoda kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Mivel ugy tunik rengeteg Skoda szakerto van a listan,
ezert megkerdezem:
Rovidesen kell vennem egy autot, es 5-600-at szanok ra.
Skoda Favoritra gondoltam, mivel felek az idosebb nyugati
autoktol. Van valakinek tapasztalata ezzel a tipussal?
Mire kell figyelni?

************************************
    Ákos   
************************************
+ - Traffipax a 6-os uton (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

A 6-os uton traffipaxozni gyakran szoktak. Ezek kozul nagyon vigyazz
a 138-as km szelvenytol a 145-os km szelvenyig. Ez a Szekszardhoz 
legkozelebbi 2 x 2 savos utszakasz. Erre hetente tobbszor elofordulnak.
Kozel van Szekszardhoz es az idegenek nem tudjak, hogy itt nem szabad
sietni.

Allitolag Dunaujvaros kornyeken is szoktak.
Pecs elott is szoktak a 2x2 savos reszen.

Lattam mar traffipaxot a 6-os uton Bp belteruleten is.
Lattam Szazhalombatta mellett is ahol egy regesregi ut van
es az autosok pihenonek hasznaljak. Az ut Sz.batta felo eso oldalan van.
Bufe nincs.

Lattam mar Dunafoldvar es Dunaszentgyorgy kozott ugyanazon napon
egymas utan 3 kocsit. Az egyik Dunafoldvar deli vegen volt a
benzinkut mellett. Talan VW transporter. A kocsiszekrenyben volt
a heromlabu ketyere, amibe kukucsgalt a rendor. Ekkor
mind a 3 helyen volt 1-2 ornagy vagy annal magasabb rendfokozatu
rendor. Persze mindez elore megjelent a helyi ujsagban szerencsere.
Ha nem jelent volna meg, akkor a 3-bol 2 megfogott volna.

De, hogy valami jot is irjak:
Az elmult fel evben este 6 es reggel 6 kozott nem lattam
egyetlen trafipaxot Bp es Szekszard kozott. Persze
ez csak a kulteruletekre vonatkozik. Lakott teruleten
inkabb be szoktam tartani az 50-et mint, hogy a traffipax
figyelessel farasszam magam.

Udv. Tibi
+ - reagalasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

1. Antforce: Suzuki rulez ! Nalam legalabbis.
2. 6-os traffipax ugyben eleg huzos, foleg a deli resze szexard es
   kornyeke.
3. Gyorshajtas es kovetkezmenyei. Haverommal 110-zel teptunk at egy
   200 m-es falun (tudod, tabla- kocsma Mogotte zsaru :-(- tabla).
   Feljelentes erkezik, jogsi plusz penz hegyek, vegul lealkudtam
   eloszor csak penzre, erre kikuldtek 30 rugot, ezt fellebbeztem,
   vegul megfeleztek. Vegul is a 16 penz is sok, de a 110 is az volt.
   A lenyeg, hogy a jogsit ki lehet dumalni (hacsak nem a 10-edik
   eseted), a penzbirsag ellen meg erdemes fellebbezni - idohuzas,
   es altalabban csokkentik. Es ez legalis megoldas, nem mintha
   ellenvetesem lenne az Auto-ban irt trukkel kapcsolatban :-) Foleg
   ha tenyleg mukodik.
4. Kalapos temaban csak egyet tudok erteni. Kriminalis a stilusuk.
5. Valakinek a listan mintha lenne egy suzuki oldala, ha erdekli
   csinaltam par kepet a hetvegen a sotetkek GLS-emrol, 1280-as
   felbontasban (ez persze csokkentheto).
6. Philips premium H4 a Cora-ban ezer penz. Nem durva ez ? Ha ez
   is addig birja, mint az elozo akkor a Philips reszemrol elasva.
Bunny (Suzuki GLS 1.3)
+ - Re: *** HIX AUTO *** #260 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HALI mindenkinek !


>Legyen szives magyarazza el nekem valaki, ha letakarjuk a hutot
>(telen), vagy mi fene, akkor miert, es mitol csokken a fogyasztas?


A huto letakarásának csak akkor van hatása, ha már rossz a termosztát.  Amíg
ugyanis a motor nem éri el az üzemi homérsékletet, addig a jó termosztát
zárva tart, a huton nem áramlik át hutofolyadék

A flöki tehát nem itt van elhantolva!

A motor, üzem közben kb. kétszer akkora teljesítményu hot termel, mint
amekkora teljesítménnyel a járgányt hajtja (lásd még hatásfok,
környezetszennyezés). Ezt a hot több módon adja át a környezetnek :
kipufogott forró gáz, az utastér futése, a blokk mellett áramló levegonek
átadott ho formájában. stb.
A kipufogó gáz melege mindenképpen elvész. Az utastér futése már akkor nagy
mennyiségu  hot von el a motortól, amikor az még nem érte el üzemi hofokát,
tehát hideg motorral ne fütsd a kasznit.

Most pedig egy kérdés :
Mit csinálsz a vasárnapi ebénél, ha forró a leves?  Fújod.
Hát télen ezt teszi a beáramló mínusz 5-10 fokos levego a motorral.
Orkánszeru szélsebesség mellett. El lehet gondolni, mi energia kellene
ahhoz, hogy egy  kiszerelt motort váltóval az udvar közepén -10 fokban 70-80
fokra futsük, akár szél nélkül is..
Lényegében tehát nem a hutot takarjuk le, hanem a motortérbol zárjuk ki a
szelet.
A módszertol csodát nem kell várni, a megtakarítás néhány % lehet. A
korszerü, mindenféle muanyag elemekkel hang(és ezzel ho)szigetelt motoroknál
ennek már nincs jelentosége.

És a hideg motor nem csak a szivató miatt fogyaszt többet! De mára ennyit.

Üdv : Szu
+ - kalap (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Aruljatok mar el nekem, hogy mely tarsadalmi
reteget takarja a Kalapos ember kifejezes? Ugy
latom, rajtam kivul mindenki eszrevette mar, hogy
permanens eletveszelyben van az ilyen allatfajtak
kozeleben, szeretnem en is megtudni, hogy mitol
kell tartanom.

Tisztelettel

Csussz
+ - Re: Hutotakaro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A kartonpapirra azert kenyszerul kedves autos tarsunk, mert
nem jo a termosztatja !! (Megfigyelheto, hogy altalaban csak
az oreg autokon van ilyen muszaki megoldas. Mentsegukre
szolgaljon, hogy van olyan tipus - Dacia - amihez nem lehet(ett
4-5 eve) normalis termosztatot kapni.)
Innentol kezdve tehat semmi ertelme a normalisan mukodo
termosztat elvevel barmit is magyarazni.
A karton papir zsenialitasa az egyszerusegeben rejlik: a hutofelulet
rendkivul finoman szabalyozhato.
Ha tul hideg vagy meleg a motor gyorsan kiugrik az urge az autobol
es arrebb tolja a papirt par centivel.

Tamas
--
A Káró Dáma és a Tref Bubi
Együtt mennek a Körúton
Akarnak egy fagyit enni
A Kôr Király elment buszon.
+ - Repulogep (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>0 fokban allna. Nem veletlenul fagy le a rep'gepek  orra sem ott fenn,
>marha agasan.
Nem bizony, ugyanis ott qrva hideg van (-30 / -50 C).

Tamas
+ - Astra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Szerintetek mennyit fogyaszt egy Opel Astra 1.4 NZ tipusu auto ?
>Most vettem nemreg, es 10 liter ala nemmegy a fogyasztas.

Ez eleg durvanak hangzik. Igaz nem nyilatkoztal, hogy hol es
hogyan vezetsz.
Nekem Astra Caravan van 1.4 16V (tehat nem ua a motor, mint
neked) es 8.5 l/100 km fole meg 150-es temponal sem tud menni.
Varosban sem.

Tamas
+ - kalap (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Multheten a Rakoczi uton a kozepso savban menve, mig a stuszi kalapos
urge a
>kulso savaban mellettem. Az uttoro aruhaz utan latom hogy kocsijaval
Ezt biza nem hiszem !
A kalapos mindig a legbelso savban megy a megengedett sebesseg-10
km/oraval.
A kulso savban altalaban a majerek haladnak (megengedett sebesseg+20
km/oraval).

Tamas
--
A Káró Dáma és a Tref Bubi
Együtt mennek a Körúton
Akarnak egy fagyit enni
A Kôr Király elment buszon.
+ - traffipax info Rozsahegyi Belanak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Sziasztok

> Egy villamkerdesem volna csak.... a 6-os uton szoktak-e trafipaxozni, es ha
> igen, akkor melyik reszen?  
> Hetvegen megyek picit kirandulni.... es szeretnek jol tajekozott lenni :)))

hello bela,

en altalaban csak dunafoldvarig jarok, azon a szakaszon nem szoktak szarozni (e
hhez idomul az 
atlagsebessegem), viszont a mult hetvegen jol ram ijesztettek. a racalmasi kere
sztezodesben 60-as tabla van, 
nahat bemertek az egesz egyenest, meghozza egy automata sebessegmerovel, amihez
 meg videokamera is 
attacholva volt.
nem volt egy hires az alcazas, de a hosszu egyenesben nem biztos, hogy mindenki
 elnez a kanyarban levo 
faiskola lehajtojaig.

azert is varatlan volt, mivelhogy ott nem tudok balesetekrol. 
dehat sok ertelmetlenseget csinalnak, mert pont ez lenne esszeru? :)

sok szerencset.boleny.
+ - Kiss Gabor-nak (Bitman) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En is szeretnem kifejezni koszonetemet Kiss Gabornak (Bitman) az HIX Auto "UseN
etesitese" miatt.

A legjobbakat minden olvasonak!
CsZ
+ - huto, skoda tunning, elado skoda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!



> Maganak a _huto_ letakarasanak semmi ertelme nem lenne, hiszen arra
> talaltak ki a termosztatot, hogy csak akkor engedje a hutohoz a vizet, ha
> mar jo meleg. Persze ez arra szolgal, hogy a _motorterbe_ ne engedje a
> hideg menetszelet, ami kozvetlenul a blokkot hutene.
>



> Nem akarok tudalekoskodni, de a valaszok egy
> reszeben a huto kapott eros hangsulyt.
>
> Az en kocsimba a tervezok egy termosztatot raktak :-))
> (ami persze nyaron, indulas utan, felig zarva felakadt a
> budai also rakparton cammogva - volt nagy orom)
>
> Amig a viz nem eri el az uzemi hofokot, addig a huto
> bemenete zarva van, arra nem kering a viz.
> Tehat, igazabol nem hutoradiatort kell babusgatni.
>

es meg volt par level, amiben az allt, hogy akkor minek van a
termosztat.
Nagyon egyszeru. Amikor beinditod a kocsit, a  motorban es a motor
kornyeken
nagyon gyorsan felmelegszik a viz, viszont a motortol tavolabb, a
csovekben, a
hutoben meg jeghideg. Tehat a motornal meleg a viz, kinyit a termosztat,
es mar jon is
a nehany fokos viz. Jo, ekkor megint elzar a termosztat egy ido mulva,
es aztan megint
felmelegszik a motorblokkban levo viz.Deez  igy ki be ki be egy jo
darabig. Itt van pl
az en kedvenc skodam  :-))))  Ebben 12 liter hutoviz van, es azert ezt
felmelegiteni 80
fokra...

Sokan kerdeztek tolem, hogy hol csinaljak majd a tunningomat. Ime a cim:

IX. Ecseri ut 2. /Ulloi ut sarok/
Telefon: 281-0151

Ez egy nagyon jo skoda bolt, mindent lehet kapni, van gyari es bontott
is...

Es a segitsegeteket is szeretnem kerni
Egy kollegamnak van egy skoda rapidja. Na kb ket hete egy kreten (nem
piros suzuki,
de meg csak kalap sem volt rajta :o)  , szoval nekiment, es totalkarra
torte az autot.
A biztosito fizet neki most 170000 penzt, de ebbol nem lehet megcsinalni
az autot
(ja, a biztosito amugy a sokat dicsert Agrosz) Szoval egyreszt jo lenne,
ha valaki
megvasarolna tole ezt az autot valamennyiert, mivel a bontoban
fizetnenek ert kb 50000-et,
es azert annal joval tobbet er. (ha autoszerelo lennek, mar reg
megcsinaltam volna magamnak)
Masik kerdes, nemtud e valaki jo allapotu elado skodat, inkabb rapid
vagy GLS erdekelne
a kollegamat.

Elorre is koszi

Sziasztok.......Adam
+ - Hutotakaro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenki!

   Olvasgatom itt a felhaborodott valaszokat
a karton papirral letakart huto ugyeben. En
speciel a letakaras mellett vagyok, mert a
tuningolt golfom egy picinyket tulhutott, ami
azt "takarja", hogy ilyen teli idoben meg
az olaj sem akar 60 fok fole menni, a viz
meg meg az legalso beosztas sem eri el a sakalan.
Letakart hutovel, viszon uzemi homersekleten
van a motor, a viz a felso harmadban, az olaj
fixen 90-en fokon.
Es meg egy megjegyzes: a nemetek (bar ezek
mos eppen a regi keletiek) a jo oreg
wartyogoba gyarilag beszerkesztettek egy
racsot, amit el lehetett zarni telen.
Igy csokkentett levegomennyiseg jutott
a hutore illetve a motor terbe.
Szerintem tuti megoldas volt.

 Nagykekesi Arpad
 t:   +36/1-461-0261
 m:   +36/30-9544-480
 ICQ: 5035085
 WEB: www.extra.hu/nagykekesi
+ - Urak, hatrabb az agarakkal ! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A _kalapos embert_ en dobtam be, de ugy latom, hogy
egyeseknek a noi vezetokkel is baja van.
Szerintem kalapos, suzukis, medzsos, vezetovel lehet gond,
de a holgyekkel SOHA.

Szerintem bajosak, aranyosak, jol vezetnek - imadni kell oket.
(-: surun kell mondogatni es elogg-utobb bevesodik :-)

Az elozekenyseg, es egy mosoly attetelesen ugyan, de 
kamatostul megterul.

Ha vicsorogsz es beletaposol a lelkebe, akkor otthon a
ferje nem kap vacsorat. Soha nem tudhatod, hogy teged 
meg miert loknek ki neha az agybol.
--
Meszaros Geza :-)
ui: Az egeszseges onzes emelkedjen felul az indulatokon :-)
+ - Trabant motorcsere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

Van valakinek tapasztalata Trabant 601 motorcserevel
kapcsolatban? Ketutemurol negyutemure szeretnem.
(Hol csinalnak ilyet, mi penz, milyen motor jo bele,
egyeb tudnivalo...)

Szabi
+ - 6os PAX, huto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Egy villamkerdesem volna csak.... a 6-os uton szoktak-e 
> trafipaxozni, es ha
> igen, akkor melyik reszen?
Villamvalasz: igen
Kicsit bovebben: Tolna megye elsosorban a veszelyeztetett, foleg a
szekszardi delta kornyeken (ahol 2x2 savos lesz az ut, azaz lehetne
biztonsagosabban elozni:-)  Ezen kivul meg Bonyhadnal lehet baj, ahol
bemegyunk a varosba egy nagy lejton, tovabba Hidas, es Hird
telepuleseknel, amelyek eleg rovidek, es neha beall egy-egy
fenykepezogep.

> Es miert melegszik ugy hamarabb a motor?
Szerintem nem csak errol lehet szo.  Igy nem sziv annyira hideg levegot
a motor.

Borbely Gabor
+ - trafipax info (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

a 6-os uton szoktak-e trafipaxozni, es ha
igen, akkor melyik reszen?  

Szoktak biz' a. a leggyakrabban a Szekszard elotti negysavos szakaszon.
Majdnem mindig






Mit freundlichem Gruß, Best Regards, Üdvözlettel
   Attila Szász
______________________________________________________
Robert Bosch Kft.- H-1103 Budapest, Gyömrői út 120.
Tel: (+36-1) 4313-872, Fax: (+36-1) 4313-899
E-MAIL: 

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS