Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 280
Copyright (C) HIX
1999-01-31
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Hunyadi (Re: *** HIX AUTO *** #278) (mind)  20 sor     (cikkei)
2 FIAT Tipo problema (mind)  12 sor     (cikkei)
3 Re: back street (mind)  10 sor     (cikkei)
4 Re: presztizs (mind)  32 sor     (cikkei)
5 "tanpalya" (mind)  7 sor     (cikkei)
6 gumifustoles, fogyasztas turboval (mind)  35 sor     (cikkei)
7 polski , felni (mind)  8 sor     (cikkei)
8 Re: Turbo (mind)  35 sor     (cikkei)
9 Fiat 500 (mind)  10 sor     (cikkei)
10 fordulatszam mero (mind)  5 sor     (cikkei)

+ - Hunyadi (Re: *** HIX AUTO *** #278) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Hyundai Pony 1500 ( 16 sor )
> Idopont: Fri Jan 29 04:10:44 EST 1999 AUTO #278
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> Hello!

> Sok tapasztalatom nincs vele, a kocsi a sogoromeke. Nagyon keveset
> vezettem, akkor korrekt volt. Egy dolog nem tetszett benne, az a fek
> volt. Alig leptem ra, maris blokkolt, de a sogorom szerint ugy volt jo.
...
> (a nagy -15 -- -19 fokos ejszakak idejen) indult el. Nekem tetszik a
> kocsi, ha elfogadhato aron adjak, erdemes megvenni.

Egy dolog miatt vigyazz vele: aranyarban van hozza az alkatresz. Nekem az
ismeretsegi koromben egy Hunyadi Excel van, amig megy, addig OK, csak ha nem
megy, az alkatreszarak az egekben vannak. Szerintem lutri: ha sok hiba lesz,
a gatyad is ramegy, ha nem, akkor jo bolt lehet.

akos
+ - FIAT Tipo problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Keresek FIAT Tipoba valo 2.0 16V motort kompletten.
Ha esetleg valaki jaratos ebben a temaban, megkoszonnnem ha tanacsot adna: A
most a kocsban levo dupla veztengelyes 2.0 motorra ra lehet-e tenni a 16V
hengerfejet, mert akkor azt asszem konnyebben talanek.

Es meg1: Keresek Maserati Biturbot lehetoleg 2.5 motorral.



Koszi
+ - Re: back street (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>megkoszonheted. (engem vadi uj sport kocsiban egy hatso utcaban a
fekete
>kornyeken a falhoz allitott, majd szepen figyelmeztetett, hogy nekem
nincs
>semmi keresni valom azon a kornyeken ilyen autoval - megkoszontem, hogy

Valoszinuleg a rendor tudott valamit !
Mit is arulsz te ott a hatso utcaban, hogy vadi uj sportkocsira fussa ?!

Tamas
+ - Re: presztizs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helloka!

Eddig, csak hirdeteseket irtam, erre a HIX forumra, de
mindig elolvasom.
Most ugy ereztem irnom kell.
Az alabbi sorokat nem tudtam tetlenul olvasni:


HA> Annak idejen en nagyon olcson vettem,
HA> szinte semmilyen presztizse nem volt meg Europaban, mostanra viszont
HA> mar egyre jobban tartjak az arukat.
HA> Ha vannak meg kerdeseid, maganban szivesen valaszolok.

Egy Hyunday Pony-rol szolt a szerzo.

Haaat, nem is tudom.
En 3 eve kereskedem autokkal, minden hetvegemet az
autopiacon toltom, es errol kicsit mas tapasztalatom van.
Szerintem az ilyen Koreai tipusokat csak a madarak veszik.
Az ilyen autoknal nem a vetel a problemas, hanem az eladas.
En csak egyet tudok javasolni, ha nem vagy a sajat penzednek
az ellensege, akkor CSAK NE`MET !!!! autot vegyel.

Gondolom, most jonnek a reagalasok, hogy ilyen jok az olasz
kocsik, meg huu de jok a Seat-ok is. En elhiszem, de azert
elgondolkodtato, hogy egy ALFA 33 1.8TD-t nem tudok eladni
650e Ft-ert mar szeptember ota, mert a kutyanak nem kell,
de az AUDI 1.6TD-m 1350e -ert szerintem 1 honap alatt elmegy.
Mellesleg mindketto 90-es. Ha valakit esetleg erdekel :-).

Best regards,
 Nagy                          mailto:
+ - "tanpalya" (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Ha csuszkalni akarok, akkor a XI. ker. Hengermalom u. Budafoki ut és Duna
kozti reszet hasznalom! Persze nekem ez van a legkozelebb (kb. 500 meter).

Udv:
Csaba
+ - gumifustoles, fogyasztas turboval (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv autosok!
> Tovabba meg tudja valaki mondani, hogy az amerikai kocsiknal oly divatos
> gumifustolest hogy csinaljak?
Csak tippelek. Pl: ket patentfogoval elszoritjuk a hatso (gumi) fekcsoveket. Ha
 mar 
megindult a csuszas, es eg a gumi, akkor mar biztosan egeszen kis erovel meg 
lehet tartani. Vagy lekotik, es ledugozzak a hatrameno fekcsoveket a 
fofekhengernel?
> Es erdekelne meg, hogy altalaban miert csak a jobb hatso kerek porog ki? A 
> differencialmuhoz van valami koze?
Ha a vezeto egyedul ul az autoban, akkor a bal hatso kerek jobban van terhelve,
 
nagyobb a tapadas, es a differencialmu jovoltabol a masik kerek hamarabb  
megcsuszik. Mintha az egyik kerek aszfalton lenne, a masik jegen, csak itt 
nagyobb a kulonbseg.

>Tévhit, hogy a turbós motorok többet fogyasztanak. A feltöltött motorok
>effektív fogyasztása kissebb a szívómotorokénál. A többletfogyasztást a
>vezető lába okozza.
Ez reszterhelesre is igaz? Ugyanis szerintem max teljesitmeny biztos jobban no,
 
mint az ua. fogyasztas egy turboval, de egy forgalomban resztvevo szemelyauto 
feltoltott benzinmotorja sokat jar ugy, hogy a turbo nem noveli szamottevo 
mertekben a nyomast.(kis fordulat es terheles, varosi uzem) Ekkor viszont elo k
ell 
hogy jojjon a feltoltes miatt visszavett kompresszioviszonybol(kopogas miatt) 
szarmazo hatasfokcsokkenes, legalabbis regebbi motoroknal. A mostani 
szuper-hiper turbok mar biztos nagyon alacsony fordulaton szallitanak megfelelo
 
nyomassal, de a sok alapjarat (varosi araszolas) biztos jobban noveli a fogyasz
tast, 
mint egy szivomotornal. Egyebkent a mosani korszeru valtozo geometriaju 
turbofeltoltok kb. milyen fordulattol kezdenek nyomast adni?
Elore is koszi a valaszokat!
Udv LLaci
+ - polski , felni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
1500-as Polski 89'-es piros szinu elado. Ar: 200 000 Ft

Mas:
Mi az elonye az alufelninek a lemezfelnivel szemben a kullemet leszamitva?
Erdemes alufelnit javittatni vagy az olyan mint a futozott gumi (hulladek)?
Koszi
B. Csaba
+ - Re: Turbo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Lenne megegy kerdesem. Mitol fugg az, hogy a turbonyomas mennyi ido alatt
>eri el a maximalis erteket. Tehat lassan vagy gyorsan megy fel a
>turbonyomas. Vezerlesi (elektronikai) vagy aramlasi (furat, szukites) oka
>van?

A turbo ( a turbinalapat) meretetol.

Kis turbo = kis tehetetlenseg, kis erok hajtjak, mar alacsony
motorfordulatnal/terhelesnel eleri a legnagyobb fordulatszamat es
toltonyomasat. Magas motorfordulatnal mar nem sokat valtozik a motor
toltottsege. Lapos nyomateki gorbe.

Nagy turbo = nehezkes felporges, turbolyuk (gazadasra kesedelmesen ebred a
huzoero, 1-2 masodperces felporges kell a turbonak), viszont kozepes
motorfordulattol/terhelestol iszonyatos nagy turbonyomas, extrem nagy
teljesitmenyek. Hegyes nyomateki gorbe.


Pl. Saab azonos ketliteres motorja kis es nagy turboval:

150 LE / 5500              190 LE / 5500
240 nm / 1800 (!)          300 nm / 3500

A kisebbik teljesitmenyu autozhato kellemesebben varosban, keves
valtogatas, alapjarat korul ebredo boduletes nyomatek, folyamatos
erotartalek, gazadasra azonnali reakciok. Az erosebbikkel pedig jol lehet
musorozni, gyakori valtogatassal, fordulaton tartva, es lehet mutogatni a
nagy teljesitmenyadatokat.


    ..oo.......
  o................Egeer.......     mailto:


===
+ - Fiat 500 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A fenti auto tipusbol vennek egyet ha valaki tud eladot.
Ezen kivul mindenfele tervdokumentaciot keresek az autorol.
Felujitas szempontjabol minden info hasznos lenne.
Inkabb magan cimre kerek valaszokat mert a rovatot nincs mindig idom vegignezni

Elore is koszonettel

By Buciba
+ - fordulatszam mero (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Diesel automhoz (opel ascona c) szeretnek elektromos fordulatszam merot
epiteni de sajnos nem talalok hozza kapcsolasi rajzot ha valaki tud kerem
segitsen.
Elore is koszi!

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS