Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1257
Copyright (C) HIX
2001-10-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 miert kell hasonlitgatni? (mind)  39 sor     (cikkei)
2 quo vadis autogyartas (mind)  19 sor     (cikkei)
3 FIAT - javitom magam (mind)  13 sor     (cikkei)
4 testveriseg (mind)  23 sor     (cikkei)
5 Gyorshajtas (mind)  33 sor     (cikkei)
6 Melegites (mind)  15 sor     (cikkei)
7 MIndenfele (mind)  59 sor     (cikkei)
8 deffenzv vezetes (mind)  23 sor     (cikkei)
9 tlada (mind)  12 sor     (cikkei)
10 minekminekminek (mind)  15 sor     (cikkei)
11 melegites (mind)  36 sor     (cikkei)
12 Citroen (mind)  12 sor     (cikkei)
13 15 milkas auto (mind)  24 sor     (cikkei)
14 Melegites 20 makiert, Feekek (mind)  29 sor     (cikkei)
15 Kiakadtam mint a Taxi ora (mind)  23 sor     (cikkei)
16 Re: Egyebek (mind)  29 sor     (cikkei)
17 Re. Horror :-) (mind)  51 sor     (cikkei)
18 Re. Feek (mind)  29 sor     (cikkei)
19 vegyes (mind)  30 sor     (cikkei)
20 Re: Jogserto adatkeres (mind)  12 sor     (cikkei)
21 sztori a hataron (mind)  30 sor     (cikkei)
22 Elado '88 Trabant kituno allapotban (mind)  7 sor     (cikkei)

+ - miert kell hasonlitgatni? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok,

> Tedd! A Skodri egy 1977-ben megtervezett es 1991-ig nem nagyon (ugy
> ertem nem gyokeresen) modositott kocsi volt, nem ertem miert kene a
> maiakkal hasonlitgatni. 

Peldaul azert, mert nem nyulketrecnek hasznaljak, hanem autozasra,
ergo ugyanarra, amire a maiakat. Kapisto? Mindenki ugrik, ha 
Trabirol es Skodarol, Ladarol van szo es a fejem koveteli, mert azt
mondom, hogy nem kepesek szinte semmiben hozni a mai szintet,
aztan ha ez ala is van tamasztva, akkor mindenki megsertodik.

> Valoban igazad van, regen tenyleg nagyon jo lista volt, ma 
> meg... :-(((

Ez is csak egy al-nosztalgia. Az elejetol olvasom a listat, flame csak 
akkor nem volt, amikor 4-5 hozzaszolasos listak jartak es 12-en 
olvastuk az egeszet. Azota egyfolytaban flame - sajnalkozasok,
nyilvanos bucsuk - flame, regi lista visszasirasa. Pedig tenyleg csak
arrol van szo, hogy paran elmondjak a velemenyuket a hix autora 
nagyon is illo autozasrol. Tudom, hogy az lenne a szep, ha mindenki
a Skodat istenitene, meg Trabi szerelesi manualt linkelne be, de arra
ott vannak a specialis listak. 

Akkor csinaljunk egy kis statisztikat:
- ki mit var a HIX Autotol, mit javitana rajta, mit tart felesleges dumanak?

Vegezetul:
> alatt van sok mai autohoz kepest. Nade konyorgom, a lampanal 
> altalaban _normalis_ mertekben gyorsulunk, nem az aszfaltot 

Mi a _normalis_ gyorsulas? 

> ezutan kiszalok letakaritani ...

csak egy labbal szallsz ki?

Cs.
AR 146 / Punto II
+ - quo vadis autogyartas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Tiszy,

> Azert a ronda vagy korszerurtlen auto nem szinonimaja a a 
> SZAR autonak, meghogyha szerintem mi mindketten hajlunk is 
> effele.

Te Tiszy gyerek, mikor mondtam en olyat, hogy szar a Thalia, te?
:)))  En azt fejtegettem, hogy egy-egy gyarnak megeri-e presztizs-
rombolo modellel kijonni, nem lehetne ezt valahol mashogy?
Peldaul ha en vagyok a Merci nagykutyaja, 100%, hogy az A
modellt nem Merci neven adom ki. Vagy a Thaliat adtam volna,
mint Daciat. De azt inkabb ne, akkor nem vettek volna ennyien.
Talan nem is presztizsrombolo, hisz a Renault presztizse az
olasz markakeval vetekedett? Talan illik is a Renault politikajaba -
a jovobeli olcso tomegautotol a draga luxusmodellig mindent
akar gyartani. Hmmm? Velemenyek?

Cs.
AR 146 / Punto II
+ - FIAT - javitom magam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

a multkor irtam, hogy 20 millio eladott Punto - most ezt
csak szeretnem :)) Nem tudom honnan jott ez a szam, de
tenyleg tullottem a celon.
Fogalmam sincs, mennyi Puntot adtak el eddig, az viszont
teny, hogy 1993 vege es 1995 osze kozt 1 milliot adtak el,
a Punto II-bol pedig 19 honap kellett, hogy eladjanak 1 milliot.
Havonta kb. 25-28000-et adnak el. Tehat egesz jol megy a 
Puntonak, de a 20 millio jo nagy bakloves volt a reszemrol,
ezert elnezest kerek a listatol.

Cs.
+ - testveriseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Abban
>igazad van, hogy tipustol fuggetlen ez a jelenseg, hisz a maca
>uj mercije is be tud ragadni.
Koszonom! Pont ezt szerettem volna mondani.

>> Vagy a Trabi fikazasrol most atterunk a Skodara?
>Azert mert Skodad van, meg nem kell magadra venned. Vagy netan
>magadra ismertel?
Nem magamra ismertem ra, hanem egy sajnalatos jelensegre.
Irrital, ha valaki felsobbrendunek erzi magat es
vagdalkozva kifejti kirekeszto gondolatait. Ilyen
esetekben mindig hangot adok az ellenerzeseimnek.
(60 ev feletti jogositvanymegvonas, Trabi kitiltas
es most Skoda kitiltas, ... stb sajnos)

(Ja, soha nem volt se Skodam, se Trabantom, es ilyen autokat
nem is vezettem. A 60 eves kor is igen messze van, es dinamikusan
vezetek.)

Reszemrol ezzel a tema be is fejezve.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>A hatarozat ertelmeben a rendorseg koteles lesz
>>feltuntetni az adatkero lapon az okot (gyorshajtas
>>adatai) valamint a hozzatartozokra vonatkozo
>>adatszolgaltatas megtagadasi lehetosegre valo
>>utalast. Mindossze ennyi!
>>Amennyiben nem sikerul megallapitani a gyorshajto
>>szemelyet, a jarmu forgalmi engedelye tovabbra is
>>torvenyesen bevonhato (mint nyugaton).

>  Egy fraszt! Kepzeld mar el! Az alkotmany szerint nem vagy
>koteles vadolni sem sajat magad, sem kozvetlen hozzatartozo-
>dat, ami a jogi gyakorlatban nem azt jelenti, hogy "nem vagy
>ugyan koteles, de ha megteszed, megbuntetunk", hanem hogy
>nem jar semmilyen retorzioval. Azaz _joggal_ megtagadhatod
>az adatszolgaltatast, de a renorseg ezert Teged megbuntet...
>Szepen is neznenk ki!

A birosag pont ezt a figyelmeztetest hianyolta az adatlaprol.
Nem is ezert buntetnek meg, hanem a gyorshajtasert.
Pontosabban nem teged, hanem jobb hijan a jarmuvet, azzal,
hogy kivonjak fel evre a forgalombol. Nem tudom ez a
megoldas mennyire torvenyes, de a birosag ezt meghagyta.

>  Bizony saaaajnos :-)))) ez a hercehurca arrol szol, hogy
>a rendorseg _egyetlen_ esetben tud gyorshajtasert megbuntet-
>ni, ha a helyszinen meg is allitanak.
Ha igy gondolod, akkor hajts! En csak jo szandekkal
figyelmeztetni akartam. Ha eszembe jut, azert majd
elokeresem az eredeti cikket. (Nepszabadsag, oktober 9.
Kedd)

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Melegites (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"A melegitesrol: hatalyos nemet jogszabaly szerint jaro motorral jeget
kaparni a szelvedorol felesleges kornyezetszennyezes, kb. 20 DM buntetes."

Ez tenyleg igaz lehet, es igy mar ertem, hogy miert valasztja szet a kocsim
kezelesi konyve a hideginditasi technikat orszagok szerint. Valahogy ugy
fogalmaz, hogy Nemetorszagban inditsuk be a kocsit, aztan kis fordulaton
menjunk. Mashol meg jarassuk egy rovid ideig, mielott elindulunk. (de szo
sincs percekrol). Ezt nem ertettem idaig, arra gondoltam, hogy ott valamit
modositanak a konstrukcion valamilyen okbol. De szerintem semmi modositas
nincsen a nemetorszagi darabokon, csak ott ilyen szabaly lehet eletben.

Udv,

Biomernok
'99 Corolla
+ - MIndenfele (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

<<Felado :  [Hungary]
> Temakor: sebesseg ( 14 sor )

Neha szokott latni. Itt most megint orakig lehetne irkalni arrol, hogy hol
mennyivel lehet menni, hogy melyik auto mire kepes, hogy az ember mennyire
ismerheti az utat, a viszonyokat, satobbi, hogy kinek milyen reflexei
vannak, satobbi.
Nem teszem, nem erdekel. En is minden este haza akarok erni, a
kockazatvallalasom talan kicsit magasabb, mint az atlage, de nem celom
senkit kinyirni, inkluzive magamat is. Legyen ennyi eleg, es amig nem
ultetek mellettem, addig ne itelkezzetek felettem.>>


Fogash! Te nem vagy veletlenul azonos VD-vel?


> Felado :  [Hungary]
> Temakor: 50=100? ( 18 sor )

<<Egyebkent Nagyaknak (meg VD-nek is) igaza van. Ha en 42kmh-val felloknek
egy reszeg, kivilagitatlan biciklist, aki a bicajon szallitott kaszaval
levagna a sajat fejet, az osszegyulo tomeg biztosan engem akarna
meglincselni, mert draga kocsival vagyok, mobiltelefonalok, oltonyben jarok
ergo en biztos olyan szaguldozos varosi ficsur tomeggyilkos vagyok...Szarok
ra, a SAJAT erdekemben nem akarok masokat kinyirni meg akkor sem, ha ok
hibaznak, vagy hulyek eredendoen!>>

A tomeg meg csak hagyjan, de ha a rendorok is teged hibaztatnak (sebesseg
tullepesebol eredeztetheto baleset), akkor mar gaz van. Vagyis, ahogyan mondtad
volt: "SAJAT" erdekedben nem kell szarni ra...


Megegyszer a kornyezet es az o szennyezese:
Ha reggel kaparod a kocsirol a jeget jaro motorral, akkor azon a helyen no a
kornyezet szennyezese. Ez azt is jelenti, hogy a kocsi korul jarva te is szivod
a kipufogobol kiaramlo gazokat, amelyeket raadasul a szivato is dusit (nem
oxigennel). Ez eddig rendben van, mert ezaltal valamennyire tisztitod is a
levegot (marmint a lelegzeseddel a kocsi korul), amit a jaro motorral
szennyezel. DE: ugyanugy orra ala fustolsz meg jo par embernek (pl
lakotelepeken), amit ok ugyanugy zokon vesznek, mint te esetleg a Trabibol
aramlo gazok osszetetelet. Ezert leszen nem javasolva a reggeli melegites.
merthogy a tobbieknek is joguk van...
Migha elindulsz egybol, akkor az altalad keltett sznnyezes kevesebb lesz azzal,
amit a jaro motorral valo kpirgalas soran kiaramlott a kipufogobol. Ilen
egyszeru; hogyha erezkenyek vagyunk a kornyezetre...

Kerdes: mikor eri el egy mar meglevo auto hasznalatabol fakado
kornyezet-terheles egy uj auto eloallitasabol fakado szennyezes merteket
(beleertve a kocsibol kijovo olajok, akkumulatorok, vizek, alkatreszek stb.
osszesseget a majdani roncs ujrahasznositasaval, illetve a gyartashoz szukseges
energia megtermelesebol fakado illetve az ott keletkezo hulladekok szennyezeset
is)? En ugy tudom atlagban olyan 200 ezer kilometernel. Vagyis, aki ez alatt
csereli le a regi kocsijat ujra, az jobban szennyezi a kornyezetet...
/keretik nem elojonni azzal, hogy a Lupo 3l majd csak 900e km-nel eri ezt el,
mig a Trabi mar 1 km-nel... ;-)/


Udv,
Attila
+ - deffenzv vezetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

<"A deffenziv vezetesi stilus megov az ilyesmitol.
<A kozlekedes tarsasjatek, figyelni kell a masik hibajara is..
<Nincsenek teljesen vetlen emberek.."

Teljes mertekben egyetertek a leirtakkal! Nagybatyam kb 40 eve vezet
..Fogalmam nincs, hogy van-e olyan kozuti jarmu amit ne probalt volna.
Egyetlen karesete az volt amikor ejszaka a haz elott valaki betorte a
szelvedojet (kb 10eve volt).Az autot napi rendszeresseggel hasznalja, tehat
nem csak unnepnapokon kozlekedik . Nos , a lenyeg: O azt allitja, hogy azert
nem okozott es nem szevedett balesetet, mert minden autovezeto kell
(-ene )rendelkezzen azon tulajdonsaggal, hogy a tobbiek fejevel tudjon
gondolkodni, azaz ne csak az autoja erejere es kemenysegere alapozzon, hanem
talalja ki hogy a masik vajon mit fog csinalni az adott helyzetben és
ilyenkor a leghihetetlenebb kombinaciora is szamitani kell! Szerinte (es
szerintem is) aki ezzel a tulajdonsaggal nem rendelkezik, az potenciális
balesetveszély a kozuton. Még akkor is ha a KRESZ szerint teljesen
szabalyosan kozlekedik Ezert teljesen egyetertek a beidezett levelresszel.

udv. sancho

Szabó János


+ - tlada (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 10/12/2001 +0000, you wrote:
>belul tudod tartani a karos anyagok mennyiseget. Latogasd meg Turbo Ladat
>a Soroksari uton (hazszam termeszetesen 164 :)))), olyan rendszert csinal,
>amilyet csak akarsz, sot turbositja is az autod, ha megfizeted :))

Igen de az a fatalember egy akkora paraszt, hogy foszereplo lehetne a 
talutvben, de legalabb rosszul hazudik igyhamar rajon az ember hogy le 
akarja huzni penzzel tisztessegesen..

Szoval csak ovatosan..

Ant
+ - minekminekminek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 10/12/2001 +0000, you wrote:
>Gondolataim:
>minek valakinek 15millios auto, aki ugy ul benne, mint en az 500as Fiatban?
>minek valakinek 15millios auto, akinek nincs ezer forintja egy headsetre ,

Minek ha egyszer itt a kozelben lakik egy csajszi, 50 folott meg nem lattam 
menni, de 2 naponta latom, szovla egy szep fekete integraban szaguldozik, 
kispolszkik megelozik meg ilyesmi.. Kerdezem en minek annak olyan auto ami 
zug, hangos, betonkemeny futomu, szinte 0 kenyelmi berendezes van benne ?? 
Ja igen a savvaltas sem az erossege, forgalom leall, no korbefordul parszor 
mert a tukor felesleges es savot valt.. van meg egy ilyen egy piros 
integraban az mindig a 6os uton jar, o se fiatal, o legalabb egyenesen 
elore tud mennni....

Ant
+ - melegites (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Simon Janos irta:
: Tehat ha beinditom az autot es ezutan kiszalok letakaritani az :
ablakot, mikozben jarva hagyom a motort (melegitem) az buntetest : is
vonhat maga utan?????

Nemetorszagban igen. Pontosabban fogalmazva nem birsagot, hanem
'szabalysertesi dijat' (Bussgeld).

: Hol vannak itt a személyisegi jogok, es a magantulajdon 
: tiszteletben tartasa?

??? Mi koze a szemelyisegi jogomnak ahhoz, hogy eloszor le kell
takaritanom az autot es csak utana indithatom be a motort? Ez
ugyanolyan, mint hogy korlatoznak a szemelyisegi jogomban, mert nem
engednek a leeresztett fe'lsoromponal athajtani a sineken...

: Biztos, hogy ezert buntetnek?!

Igen, a dolog a 'Politessen' hataskorebe tartozik. Ok azok, akik a
tilosban parkolokat folirjak. Ok nem rendorok, hanem kommunalis
alkalmazottak. Ha eppen folirjak a rendszamodat es visszaszolsz nekik,
hogy "Hulye tyuk!", akkor az egy targyalast jelent (a szabalysertesi
dijaknal postazzak az atutalasi szelvenyt, tehat 5 perc alatt el lehet
intezni), aminek a vegkifejlete minimum 1000 DM-es birsag "hivatali
szemely sertegetese" miatt. Esetleg az agresszivitasod miatt meg
beutalnak egy pszichologushoz, hogy allapitsa meg, hogy alkalmas vagy-e
a kozlekedesben reszt venni.
Ezen a teszten (a koznyelvben 'idiotateszt'-nek csufoljak) a --
tobbnyire reszegen vezetes miatt -- beutaltak fele elverzik, ami a jogsi
azonnali bevonasat vonja maga utan.


Udv,
marky
+ - Citroen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

"2.) arra, nehogy atvagjanak. Tudtommal Citromban van GS, AX, BX, CX, XM, ja
es DS19, ha a ketbetus nevueket sorolom. DXrol en nem tudok, ez persze nem
zarja ki, hogy letezik.

AR 155 2.0TS16V Super"

....es van ZX is, bar bizonyara csak lefelejtetted.

Adios, 
Chucky
+ - 15 milkas auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

"Gondolataim:
minek valakinek 15millios auto, aki ugy ul benne, mint en az 500as Fiatban?
minek valakinek 15millios auto, akinek nincs ezer forintja egy headsetre ,
vagy tizezer egy kihangositora?
minek valakinek 200+ LE-s auto, aki lefulladas nelkul elindulni sem tud?
minek valakinek ABS, aki olyan kozel ul, hogy at sem tud lepni a fekre?
minek valakinek legzsak, ha olyan kozel ul, hogy a nyilo lufi meg az
ulestamlat is letori, nemhogy a sofor nyakat...

AR 155 2.0TS16V Super"

Egyetertek.

Annak idejen kerekparokkal kapcsolatban tettem fel a kerdest: "Minek
valakinek felmillios bringa, ha a Libego alatt sem mer lejonni?"

Azt hiszem a sznob szo a legjobb kifejezes.

Adios,
Chucky

ui.: Bocsi az elozo levelemben szereplo ekezetekert.
+ - Melegites 20 makiert, Feekek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Erot, sebesseget !

Tiszy most azt irta: "Bonszur" - ilyen van magyarban is hasonlo,
pl. la`bonszur vagy hasbaszur :-))))))))

Aki kitalalta annak biztos van allofutes a kocsijaban...
(meg garazs otthon es a munkahelyen) es szarik a plebs-re.

Ant,

Ismered a "power-disc" tarcsakat ? Allitolag nagyon tuning, nem tudom
melyik marka gyartja es hogy Hondahoz vajon van-e, de jobb mint
altalaban a gyariak, van rajtuk nehany horony ami a keletkezett port
elvezeti, ezert jobb hatasfoku mint a sima. Termeszetesen ezek
is hutottek, egy kozeli alkatresz bolt kirakataban lattam egy ideig es ugy 
volt hogy en is veszek belole de eladasra kerult a gep, es igy egyelore nem 
lesz csere. Ha esetleg erdekel, utananezhetek.
A Xsarahoz 40e alatt volt a ketto ara, pontosan mar nem emlekszem.
Talan Frigyes mester is tudja mirol van szo es ajanl neked egy parat.
Udv

GLaci (+Zoltan)
mert asszem van megegy G.Laci
akivel mar ossze is kevertek eccer...:-)



_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - Kiakadtam mint a Taxi ora (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Ugy latszik az amerikai esemenyek hatasara a magyar rendorok maradek agya is ny
ugallomanyba vonult.

Tegnap mentem Ferihegyre 1 router tarsasagaban amit ott szandekoztam hagyni az 
ugyfelnel. 1 orara vartak.
Felketto kor kezdtem kicsit ideges lenni a gyorsforgalmin mert nem sikerult meg
mozdulni ugy 20 percig. Mikor oda
erek a Repterhez leint a rendor.
Kiszallok, papirok, szonda, minden oke. Nyissamki a csomgtartot. Kinyitom. Mi a
z a Doboz? Mondom, hogy egy
router. Csomagoljam ki. Kicsomagolom. Szedjem le a burkolatot. Na erre begoromb
ultam es azt mondtam hogy NEM.
Erre azt mondja a Rendor, hogy akkor nem viszem be. Mondom neki, hogy ha levesz
em a burkolatot elveszik a
garanciaja es ha valami baja lesz akkor nem cserelik ki. Kicsit meg alkudoztunk
 aztan elengedtek. Kb 25 percig
tartottak fel a hulyeseguk miatt.

Semmi hasonlot nem kivanok senkinek.

Sziasztok: Gyugyo
+ - Re: Egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

>> "Azt tervezem, hogy ellopom a kocsidat és a tetejébe még odaszarok a
>> helyére. Amíg hazánkban lépten-nyomon lopják a kocsikat, addig Te,
>> ismétlem, Te, Te, Te ne gyere majd azzal, hogy én kinek a kocsiját
>> lopom
>> el."
> Ugyes hasonlat, tetszik! :-) (Most komolyan.) Az egyetlen,
> amibe ezen hasonlat kapcsan bele lehet kotni, hogy nem ugyan-
> az a fajsuly, mint amirol en beszeltem...
  Nincs fajsúly... elv van. Ha beleszarsz egy hordó borba, akkor
teljesen mindegy, hogy mekkorát fosol...

> Mert ha kiszedett katalizatorral lebux, legfeljebb ujra
> zoldkartyaztatnak jol. Es ez a megfelelo bunti. Nagyjabol.
  Hát ezt nem találtad el.

> Viszont ha rajtakaplak autolopas kozben, kitolom a fel szemed,
> plusz a sajat comb-csontoddal dofom at a tudodet, es akkor meg
> humanusan jartam el Veled szemben...
  Hidd el, hogy bármelyik átlagosnál agresszívebb listatársunk fejében
megforul ugyanez a büntetés, ha észreveszik, hogy katalizátor nélkül
jársz. És igen... még a humánus megoldást választotta veled szemben.

  Mint említettem volt, már nincs alapod rá, hogy másokkal szemben ilyen
kijelentéseket tegyél.
-- 
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 /+36303687792
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 7.2 -=- http://andromeda.rgstudio.hu
+ - Re. Horror :-) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz -  Autofelszereles

Sziasztok autosok.

Fogash levelere valaszolnek :-)

>Tegnap a Magrit hidon araszolva lattam egy autot. Saab 93, kiralykek
>metal.
>Kozel erek hozza, je, ez Viggen!

Nem rossz tipus :-))) Csak egy baja van orrmotoros :-)

>Ki ul benne? 50-55 koruli banya, az ulestamla a
>B-oszlop elott 20 centivel, fuggolegeshez kepest kicsit elorehajtva, >keze
a
>kormany tetejen, konyoke 3cm.re a kormany aljatol, a masik kezeben >mobil.

Ez meg nem banya kategoria :-)) Ha banyat akarsz eljossz a nepmuveszeti
uzletunkbe es vehetsz nalam hercig boszorkanyt a tukorre himbalozni ;-)

>Gondolataim:
>minek valakinek 15millios auto, aki ugy ul benne, mint en az 500as >Fiatban

Szegeny holgy valoszinuleg alacsony termetu leven es a popsija alatt levo
magasito parna miatt nem megfeleloen eri el a pedalokat. Ezert az ilyen
kormanyra borult testhelyzet. Engem is idegesit, ez van :-)

>minek valakinek 15millios auto, akinek nincs ezer forintja egy >headsetre ,
>vagy tizezer egy kihangositora?

Van egy sajat tapasztalatom. Kinek minnel dragabb autoja van az annal
. Szvsz sajnalja a penzt nemcsak erre, hanem eljon hozzam es a
legolcsobb leggagyibb alkatreszt kell nekik beszereznem :-o))) Persze nem
vesznek mert minden draga :-)) Inkabb ezert maradok a Skodanal , ugyanis
nekem telik uj alkatreszre :-)

>minek valakinek 200+ LE-s auto, aki lefulladas nelkul elindulni sem >tud?

Azert mert mar a Trabant snassz neki :-) Mert olvassa a HiX auto 2T vitajat
;-) Sikerult lebeszelnetek a 2T - rol es atult egy jobb kategoriaba.

Udvozlettel: Frigyes

A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50  ; 06-20-9446-107

HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak
+ - Re. Feek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz -  Autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Ant.

>Most csereltem fekbetetet, es ugy tunik az egyik tarcsa meg van egve, >sot
>mi tobb hajszalrepedesek vannak rajta..
>A szerelom szxerint cserelni kene, szerintem is, de a 2 tarcsa 100e ft
>korul lenne,

Na vegre :-)) Mar alig vartam, hogy segithessek valakinek :-) Ugyanis mar
uncsi az egymas jarmuveinek nagyfoku becsmerlese :-=(

Autod reszletes tipusleirasa utan, ha van utangyartott tarcsa arajanlatot
adok. Ugyanis azzal a tarcsaval nem igazan szabadna kozlekedned.

>anyam osszekarcolta a szep mubort a muszerfalon mert fát
>pakolt a kocsiba (sajna a kispolszki tul ertekes igy a hondaba kell
>pakolni) gondolom megcsinalni nem lehet..

Milyen szinu a mubor ??? Fekete ? Ugyanis van egy ceg ami ilyen
festekpigmentes apoloszereket forgalmaz. Ez a IX. keruletben , Illatos ut.
valahanyszamon van elerheto. Volt nekem anno e cegrol prospektusom, de azota
lomtarba kerult erdektelenseg miatt.

Udvozlettel: Frigyes


BARDI autotol vett alkatreszek utan 10% kedvezmeny listatarsaimnak
+ - vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash:
>minek valakinek 200+ LE-s auto, aki lefulladas nelkul elindulni sem tud?

Mert a 100 lovassal meginkabb lefullad. :)))


Nagyak:
>Viszont ha rajtakaplak autolopas kozben, kitolom a fel szemed, plusz a sajat
comb-
>csontoddal dofom at a tudodet, es akkor meg humanusan jartam el Veled
szemben...

Ez marha jo! Be kene venni a BTK-ba. Garantáltan csokkenne a kocsilopasok szama
.


Nemes Marcus:
>Fogash, irasodrol jutott eszembe: a nemet KRESz-nek van egy olyan
>passzusa, ami azt mondja, hogy "indokolatlanul lassan" nem lehet
>kozlekedni. Tehat egyenes uton, jo latasi viszonyoknal, eso nem esik, stb.
>az utra megengedett max. sebesseggel (ill. a jarmu max. sebessegevel)
>illik haladni (a "keresem a hazszamot" termeszetesen elegseges indok).
>Tudom, hogy nem vigasztal, de Mo-n nincs ilyesmi?

Tudtommal ez a magyar KRESZ-ben is benne van. En speciel szemrebbenes
nelkul ravillogtam volna a rendorre.


Udv,
     Zotya
+ - Re: Jogserto adatkeres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

.....
> Amennyiben nem sikerul megallapitani a gyorshajto
> szemelyet, a jarmu forgalmi engedelye tovabbra is
> torvenyesen bevonhato (mint nyugaton).

A kerdes mar csak az, hogy mi jar a forgalmi bevonas melle, illetve hogyan
kaphato vissza? Mert ha a masik lehetoseg a jogsi bevonasa + kotelezo
tanfolyam + ujravizsga, akkor lehet hogy jobban megeri a forgalmit
pihentetni fel evre, hiszen amugysem tudnad hasznalni az autot jogsi
nelkul, ha mas nem vezeti.

jts
+ - sztori a hataron (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

marky irta:
>Egyebkent levelezni kell
>az illetekesekkel. En mar irtam a nemetorszagi cseh nagykovetsegnek, hogy
>bunkok voltak a hatarorok, postafordultaval jott is egy valaszlevel, hogy
>elnezest kernek es intezkednek, hogy ilyesmi ne forduljon elo tobbet 

En egyszer a magyar-szloven hatarton ugy jartam...
Allok vagy 5 perce a hataron (sehol senki), leallitom a motort. Kijon a
hataror, hogy nem vilagit a lampam. Mondom neki, hogy le van allitva a
motor, es lekapcsoltam a lampam. Mire O: nem volt bekapcsolva a biztonsagi
ovem...
Szovan felreallitottak, es kozoltek, hogy megbuntetnek 20e tolarra (azt
hiszem, ez a helyi egyseg neve), ha kifizetem a helyszinen, akkor a fele.
Mar vartunk vagy egy orat, de patthelyzet volt, mert sietni kellett
hazafele. Volt egy penzvalto a hataron, ott valtottunk penzt, kifizettuk a
buntetest..
Irtam levelet Szolvenia magyarorszagi nagykovetsegenek, - leirva a sztorit,
es kifogaslova a hatarorok viselkedeset stb. 
Kb fel ev muva kaptam egy szloven nyelvu levelet (amig szlovenul beszelo
embert talatam...) a muraszombati valamilyen hatosagtol, hogy megsertettem
az o torvenyeiket, meg hogy bunko modon viselkedtem (arrogansan) a
hatartorokkel, - ebbol persze egyszo sem volt igaz - es teljesen jogos volt
az eljarasuk.
Elotte tobbszor jartunk arrafele, nyaraltunk is a tengerparton, - azota
valahogy nem akarodzik.... 
Es nem is megyunk tobbet, - ha ez igy jo nekik, akkor legyen.

Koli
+ - Elado '88 Trabant kituno allapotban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

Elado a fenti jarmu"! Kituno allapot, garazsban tartott.
Uj gumik, uj akkumulator, erdeti festes ! kek szinu" limuzin!
Megtekinteheto Gyo¨ngyo¨s mellett 12 km-re Kara'csondon !
Iranyar: 160 E HUF
Erdeklo"dni a fenti mail-en lehet vagy 06-37-322-385

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS