1. |
Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor? (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
2. |
hix 1792 (mind) |
137 sor |
(cikkei) |
3. |
Vizpumpa (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
hutoviz problema (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
5. |
Kinek mikor ert fulig a szaja (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
6. |
va: Re: vizbeeses (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
re: bmw (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
8. |
Fiat-robbantott kepek (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
9. |
BMW es egyebek (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
10. |
Re. hutoviz BRAVO (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
11. |
Re.: kilometeroran pottyok (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: vd BMW (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: legurester (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: korkerdes (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
15. |
Re/Re/Re/Re: vd BMW (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: Fulig kocsi szaj kinek mikor (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
17. |
re: suzuki uzemanyag (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
18. |
korkerdesre valasz (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
19. |
102 kod (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
20. |
Vizbeeses interju hamarosan! (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
21. |
milyen olcso autot (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
22. |
102-es kod (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
23. |
RE: ***ingyen se? na ne... *** #1792 (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
24. |
RE: *** bmw *** #1792 (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Korkerdes: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?
nekem pl. tegnap, amikor hengerfej-csere utan elhoztam
az automat a szerelötöl... :(
üdv, Zsolt
Golf III 322e km
|
+ - | hix 1792 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok autosok,
> a 316i-t amit ugy hirdetnek hogy 200 felett megy, bar soha nem irtak
> oda hogy mekkora az a leejto es hatszel ahol eleri :)
Mar a 91-es 1.6-os 316 megfutotta a 195-ot. A mostani 316 1.8, hidd
el, a 2 kilo megvan neki...
> - Nem, nem. A muszer forditva mukodik. Teletanknal ureset
> mutat, amikor egyre kevesebb van benne, halad a "Full" fele...
Sima ugy - nem a benzint meri, hanem a benzin hianyat ;)))
> Korkerdes: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?
Nekem mindig, ha az Alfamban ulok. Ha 3-ban huzatom, barmilyen
rossz a kedvem, fulemig er a szam. A legkiralyabb erzes azonban az,
amikor elindulunk a nagyvilagba. Sokszor mar akkor elkap a vigyorgas,
mikor kilepek az ajton es meglatom a feneket.
>ul, majd eleped egy ilyen utan, de fel kell ebresszelek Rip van Winkle
>almodbol: akkor sem kellene, ha ingyen adnak (akar a merci), ha
Kemeny... ekkora adag frusztracioval nem lehet konnyu elni...
> A tobbi problema a BMW-k egyebkent is jelentkezo hibai.( folyamatos
> elektromos hibak a silany minosegu horganyzottacel erintkezok es a
Engem a muszerfal nehany megoldasa haboritott fel a 316-ban, meg
nem volt 9 eves az auto, mikor a km orarol egyszeruen felkunkorodott
a raragasztott skalazas :((( Most 12 eves 151000 km-el, nemreg
meghalt a kupplung munkahenger, azon kivul sok kinja nem volt.
> Csak a tenyszeruseg miatt: a regi Civic 1.6 VTI volt 160 LE, az uj Civic
> Type R-ben 2.0 motor van 200 LE-vel.
Ezek a loerok. Es most beszelgessunk az emissziorol. Mert ugye a
hipermodern 1.6 VTI csak Euro II-t tudott, ezert mar nem is gyartjak...
A jelenlegi motorfejlesztesnel sokkal nagyonbb iramban szigorodik a
kornyezetvedelmi norma, ezert egyre jobban vissza vannak butitva a
motorok. Az Alfa JTS 2.0 is 180 lovasnak indult, aztan 170 lett, mire
megjelent a piacon, 165 LE lett a vege, igy viszont siman hozza az Euro
IV-et.
> Vegul: a sport kompakt kategoria legjobb autoja a Focus RS! ;)
Volt, mig meg nem jelent az Alfa 147 GTA :)
> egy állat, nem azt hogy a hülye rizsrakétás emberkedik valahol a
> BMW mögött, mert bizonyítási kényszere van, hogy az is jó valamire.
A bizonyitasi kenyszer nem auto, hanem emberfuggo. Tudod mekkora
eges egy 316-nak, mikor a kulso savbol siman lerajtolom a 60 lovas 8V
1.2 Puntoval? 60 folott persze visszaeloz, ha torik, ha szakad, de az
mar nem lenyeg...
> Csak az 1 magasabb kategória (még más pár autóval), mint az autók
> többsége, és simán meg lehet vele csinálni olyan dolgokat, amiről 1
> átlag autós nem is álmodik. De ezt persze neked hiába is
> magyarázom. Szóval ez a
Ez igy ebben a formaban nem igaz. Nagy motor eseten talan, de a
BMW-nek is vannak vadhajtasai, peldaul az udvarunkon parkolo 91-es
316. 1.6-os motor, automata klima, 105 LE. Valami 1300 kg. Az
automata klima gyorsitaskor nem kapcsol ki, a kikapcsolashoz addig kell
nyomkodni a < gombot, mig a ki nem alszik az utolso LED is. Ezert
nagyobb elozesre mindig keszulni kell. 0-100-as gyorsulasra nem tudja
befogni a Puntonkat!!!! A Punto 1.2 8V, 14,x gyorsulassal... Es lemarad
a BMW. Pedig nagyon jo allapotban van, szinte csak a Roma-vissza
nagyobb utakra volt hasznalva. Egyszeruen lusta dog. Ezzel a motorral
bun volt arulni.
> mert ha BMW-nek gázt adsz, az megy is.
Lasd feljebb. Nem minden arany, ami BMW es nem minden BMW
fenylik :)
>>Fiat Brava 1.9 TD -t erdemes venni?
>>A 100LE -s valtozatra gondoltam.
>NEM :-)
DE :) 1:1
> Ha szerelembol vehetnek autot, egy 15-20 eves hatsokerekes benzin
> (esetleg benzin-gaz) uzemu 100 LE feletti gepet valasztanek. Akkor
Legyen az a >100 inkabb >150... Bar 20 eve eleg konnyuk voltak az
autok, akkor talan eleg volt >100 is ;)
> Azert egy kis elony is illeti a P307-est: 16-os alufelnikkel, 205-os
> gumikkal, szo szeirnt oda van ragasztva az aszfalthoz.
Sima csaladi kocsi, ezert elnezzuk neki, hogy csak ekkora gumikkal tud
odaragadni :) Az en Alfikam a 185R14-es gumival is ugy ragad, mint a
sinauto, a nyari 195R15-el meg valoban sinauto ;)
> Bolyaztunk vele 7
Bojaztunk :)
> Terepen meg egy otvaros Niva le fog alazni. Nagyon. Hummer
> meginkabb
Ez nem olyan biztos. Marmint a Niva - Hummer sorrend. A baratom
erdesz, Nivaja es Patrolja van, huzott mar ki elakadt Hummert a
Nivaval....
> Nem, nem erdekelnek a kifogasok. Aki hatulrol belemegy valakibe az
> mindig reszben hibas az en ertekrendem szerint.
Minimum harom eset van, mikor nem...
1. berantom a kezifeket, megpordulok, a mogottem jovo belem rongyol
2. oldalrol bevagok valaki ele es satuzok
3. mikor elkezd elozni, elevagok
A 2. es 3. eset sajat tapasztalat, szerencsere baleset nelkul, de nem
vagyok benne biztos, hogy a hatso lett volna a hibas (vagyis en).
> Tekintve, hogy ez egy 86-os motor volt, talan manapsag az 1.4-
> esekkel merheto ossze.
Inkabb 1.2 - 1.3.
> Hasonlitsuk össze pl. a csodalatos aerodinamikával felvértezett BMW-
> t 1.6-os motorral és egy 1.6-os Civicet mondjuk VTi motorral.
Ez is ugyanolyan ferdites lenne. 10 eve volt BMW 1.6 (most mar csak a
Miniben van, ott rogton 3 fele, koztuk 160 lovas is...), a VTI-s
spanyolviaszt (ertsd copy-paste Alfa :), kijavitva, tovabbfejlesztve)
nemreg fedeztek fel rizsorszagban. Tehat elavult vs. ujabb fejlesztes.
Akkor inkabb VD-nek van igaza, mert a ket csucsmodellt hasonlitotta.
Amugy meg piros lampanal tok mindegy a loero, kobcenti, datum, ott az
a fontos, hogy elso legy, es bele ne fulladj az orrodon, szadon dolo
adrenalinfolyoba ;)
Cs.
www.cuoresportivo.sk
|
+ - | Vizpumpa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Alaneztem otthon es a vizpumpabol egeszen
> finoman csopog a viz kb 1perc per csepp sebesseggel. kovetkezo
> vezermu szij cserenel tomites csere is lesz.
Tegnap elsiklottam felette. A vizpumpakon alul van egy kis luk, hogy
ha a tomszelence szetmegy, akkor ott follyon ki a viz. A vizpumpakban
nem tomites, szimmering van, hanem tomszelence. Szerintem hazilag
javithatatlan, legalabbis nekem nem jott ossze. Egyszer betettem egy
szimmeringet, de 1 hetig birta. Van a II. keruletben egy olcso vizpumpas,
ha altalanosabb kocsid van, akkor keszen is van felujitott, de amugy
1 nap alatt megvan. En 1 nyaron at jartam csopogo vizpumpaval, ha
odafigyelsz ra nem veszes. Csak telen kicsit draga a fagyallo. Szoval ha
igy is, ugy is csinaltatni kell, akkor minel hamarabb. 5 eve 10k alatt volt,
ez a (talan) Celicaba olcso volt, de mas kocsinal nem biztos, hogy megeri.
|
+ - | hutoviz problema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Hosszu ut utan beerve a varosba
>fentebb megy a hofokom, vagy hosszabb varosi kocsikazas alatt is.
Es a hutoventillator megy egyaltalan? Ha nem haladsz, akkor nem huti
a menetszel a hutot, hanem a ventillatornak kellene.
Egyebkent az elobb elirtam, nem a Celica volt vizpumpas, hanem
masfel eve a Honda Prelude. A cim (talan): felsozoldmali utca 10.
|
+ - | Kinek mikor ert fulig a szaja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az enyem kb 2 het mulva fog fulig erni, amikor beulok az uj Opel
Comboba es arra fogok gondolni, hogy tobbe' nem kell lefejelnem a regi
Astra ajtokeretet. Azutan megint fulig fog erni a szam, amikor
kiveszem hatulrol a horgaszbotokat es szejjel horgaszom magamat.
--
Meszaros Geza
|
+ - | va: Re: vizbeeses (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>mindenesetre Peugeot 307-be, mar szarazfoldon is szorultak be azert,
>mert zarlat miatt kinyult az aksi es az ajtok nem voltak nyithatoak
>(talan be volt reteszelve)
Tuzolto ismerosom ugyanezt meselte. Motortuz es mielott atterjedt
volna az egesz kocsira a jarokelok felteglaval nyitottak az ablakot es
ott huztak ki a vezetot, mert az ajtokat nem lehetett kinyitni.
Hogy az ajtok eleve reteszelve voltak, vagy a tuz miatt zarodtak, az
nem derult ki a mesebol.
--
Meszaros Geza
|
+ - | re: bmw (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ha valaki meglát 1 BMW-st akkor 1ből megpróbálja legyorsulni. Csak ez
>elég ritkán sikerül, mert ha BMW-nek gázt adsz, az megy is.
Mi az, hogy "ha valaki meglat 1 BMW-st" ?
Lipotmezon esetleg... A sok kicsi Napoleon elozgeti egymast a parkban.
Esetleg az ovisok a felforditott hokkedlivel rodeozva. Vagy, ahogy Te
megfogalmaztad - akik traktorbelsoben elnek, nyomas alatt, sotetsegben.
Ki kell menni az utakra - ott sokkal jobb a helyzet !
--
Meszaros Geza
|
+ - | Fiat-robbantott kepek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Hogy ne csak a BMW rol szoljon a szo ismet van valamim ami erdekes lehet a leir
asokat torlom a netről mert kell a hely :-( , viszont hozzajutottam egy FI
AT programhoz ami az 1999 marciusig gyartott Fiat es Alfa gepkocsik robbantott
kepeit tartalmazza szuper minosegben egy hianya hogy mig a Haynes szerelesi kon
yv ez inkabb alkatreszlistara hasonlit a merete csomagolva 290MB ami kicsomagol
va 570 Mb egyebkent 155 Mb ot tesz fel instalalaskor a meghajtora.Akit erdekel
szoljon kitalalunk valamit es felteszem a netre.
Üdv
Zsolt
Fiat127/500
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl-66-73.adsl-pool.axelero.hu)
|
+ - | BMW es egyebek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mar nem birtam ki,hogy ne szoljak hozza, kezdenem awender kollega
kerdesevel, hogy
"Korkerdes: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?" Nekem
akkor,amikor
szar napom van es reggel beulok azutomba es otthonosan erzem magam, es
feldobja a
hangulatom.
Egy-ket gondolat:
Volt mar nehany autom (2xkispolszki,Peugeot 205GRD,CTI,Rolland
G,Escort,Orion,Mondeo,
BMW 325TD,3xPeugeot 406, 605 SV 3.0,605 2.5 SVDT, SV 3.0 24V aut., Mercedes
E430 4m,
S500 4m.) Es meg soha sem vettem presztizsbol autot, aki azt hiszi flacbol
irom,az ne valaszoljon,ok?
Nos a lenyeg: Az ember habitusa es kepessegei alapjan vezet,en kispolszkis
koromban is le tudtam huzodni
a belso savbol es a mercivel is lehuzodok ma is,ha jon egy gyorsabb suzi. Az
autoval extrakent nem adtak exclusive
uthasznalati jogokat. Az teljesen igaz,hogy a magasabb osztalyu autokkal
jobban lehet manoverezni, de ha az ember nem gondolkodik, ugyan ezt varja el
a kisebb autoktol is. A tukorbe bamulas meg nem auto kerdese. Nem tudom azt
mondani a tapasztalataim alapjan, hogy a BMW-sek a bunkok az utakon, mert
ugyan ugy kacerkodnak velem a bmw-k, mint a regi w140-s mercik, inkabb csak
az a tapasztalat,hogy a regebbi modellek probaljak kihivni az ujakat,
sajnalom oket.
Meg egy : Pont semmit sem er a felso osztalyu auto,ha nem tudod vezetni. A
mercinel az tetszett,hogy amikor autot
valasztottam, kivittek Stuttgartba, 3 napra vezetestechnikai treningre.
Megtanitottak olyan dolgokra, amit itthon
Mogyorodon nem mernel megtenni,mert sajnalnad az autodat. A program cime
valami ilyesmi volt : "Mi biztonsagos
autokat gyartunk, de mi van a soforokkel?" Ez alapjan valasztottam inkabb a
4-maticot az AMG verzioval szemben.
Akit erdekel a dolog bovebben, irjon. Egyebkent az lenne a jo,ha mindenki
megtehetne minden uj auto vasarlaskor legalabb
a mogyorodi treninget.
Az elvakult tipus imadatrol meg valami psziches potcselekves jut eszembe.
:)
Ennyit tomore,
Tovabbi szep napot,
Gabor
|
+ - | Re. hutoviz BRAVO (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
KisM irta:
Olvasva a hutovizes problemakat es az elozmenyeket, elszornyedek. A FIAT
Bravo-m is ilyeneket produkal. Hosszu ut utan beerve a varosba fentebb
megy a hofokom, vagy hosszabb varosi kocsikazas alatt is. Ezt csinalta
-20 fokban is, most is. Tavaj osszel kezdodott, elotte nem volt, nem
vettem eszre. Ez normalis??? Nincs tovabb olyan intenzitasu menetszel? A
kiegyenlito tartaly rendben, melegen talan egy kicsit a max. folott is.
Valami hiba lehet vele?
valasz:
A jelenseg termeszetes, valoszinuleg korabban is megvolt, csak kisebb
mertekben.
Elso lepes : Hutolamellak kitisztitasa (por,sar, madartetem, bogar hullak)
Ha nem segit a termosztatot kell ellenorizni.
Udv, Triznyak
|
+ - | Re.: kilometeroran pottyok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>most vettem eszre, hogy a km-oran vannak bizonyos sebessegeknel apro
>>pottyok a csikozas mellett: 20, 30, 70, 80, 150, 160-nal. mi ez? a
>>kocsi automata, ha szamit vmit.
A pottyok a gyartashoz kellenek, ezek segitsegevel szerelik ossze
illetve ellenorzik a pontossagat.(pl. a mutato alaphelyzete.)
A muszer gyartojanak nem mond semmit az hogy 30,50,160. O adott
percenkenti fordulatszamhoz kalibralja a merot. Hogy ez szamunkra
ertelmezheto km/h erteket adjon az auto gyartoja (illetve a valto)
hozza illeszti a kmspiral vagy jelado attetelet.
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: vd BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
VD Irta: (BMW)
Sot meg a legzsakot is kiszedtem belole, nehogy az arcomba >robbanjon
veletlenul.
Hova lett a bizalom a LEGENDASAN tokeletes BMW irant? (veletlenul nem
szoktak a legzsakok durrogni!!)
Persze az oroszrulett is izgalmas jatek!
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: legurester (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>Szerintem legures terben az erek nem robbannak szet. Az erek ugyan
>>>kidagadnak es feszitenek, de robbanni azert nem robbannak.
>>
>>legures terben a nyomas 0 (bar). benned 1 bar (mivel 1 bar kornyezo
>>nyomashoz vagy szokva). ettol szetpukkansz.
>
> :) Valoban csupan "kis fizika", amit leirtal. Ugyanis ha 1 bar nyomast 0 bar
> melle teszel, akkor a nyomas kiegyenlitodik. Csak eppen a valo elet picit
> mas. Nezzuk a vilagurt :), ott elobb megfagysz, igy nincs lehetoseg a
> szerpukkanasra.
>
> Aztan van ilyen, hogy a hegyekben joval kisebb a nyomas, megsem pukkannak az
> emberek konnyebben. Akiben van egy kis mazochista beutes, az probalhatja
> mondjuk a kezet legures, vagy kozel legures terben tartani. Fesziteni fog a
> keze es fajni is es orjitoen kellemetlen + cseppet sem egeszseges sokaig ott
> tartani, de pukkanastol nem kell tartani.
>
> Udv,
>
> awender
Sajat velemeny: 0-bar nyomason a folyadekok tobbsege mar
szobahomersekleten felforr, a ver mindenkeppen! A veraramba kerult
gozok, gazok, buborekok pedig hallalt okoznak. Elegendo ha csak a
kezedet teszed vacumba, szerencsetlen esetben temetes lehet a vege.
Ezert inkabb NE PROBALJA KI SENKI!!!!
A hegyekben tavolrol sem ilyen alacsony a nyomas es nem hirtelen kerul
oda az ember. Van ido a nyomas kiegyenlitodesere.
Javaslat: kerdezzuk meg ez ugyben a Dokit, ha mar ki tudott szallni a
vadonatuj 307-bol.
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: korkerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Korkerdes: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?
Chevrolet Camaro: gyari tuning nagyblokk, kompresszor, nitro, kb. 1000LE
(egyezer) nitro nelkul 700-800LE. Sajnos csak "hetkoznapi" gumikkal.
Udv, Triznyak
|
+ - | Re/Re/Re/Re: vd BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello! Minenkinek
< Nyugodtan szolj csak bele, en elvezettel olvastam :-)
< raki
Koszonom! Ez jol esett!
Bonzsur,
> kedves Triznyak listatarsam/sunk!
> Ambivalens erzesem van:
> * Feltetelezhetoen fiatal korod ellenere meg kivanunk (IMHO
> mindnyajan) ovni a VD-levelezest koveto esetleges szivrohamtol.
>
> * viszont szarkasztikusan irhatnam azt is, hogy addig jo, amig vannak
> ujoncok titanok a listan, mert azok birnak csak igazan harapni az
> ilyenre, es rendesen megtolteni a listat kardvillongassal. REMEK!!
>
> Felreertes ne essek, VD-t nem irtuk le (kompetenciailag), sot, en
> szemely szerint orulok, hgoy visszatalalt. Csak meg kell tanulni olvasni.
> Szoval irjal is, hogy elvezhessuk, de azert ne kapj infarktust! :-)
>
> tiszy
Koszonom egeszsegem irant erzett aggodalmadat, szerencsere nem ilyen
sulyos a helyzet! VD megnyilvanulasait elsore kisse megdobbenve
olvastam, es alkottam egy elsodleges velemenyt Rola. De ugye a mondas is
azt mondja , ne itelj elsore! Igyhat hozzaszolasaimat nem a duh vagy a
visszavagas vezerelte. Valaszaibol mostmar biztosan tudom hogy elso
benyomasom helyes volt. A tovabbiakban vitazni sem kivanok Vele, mert
kepessegeibol adodoan ez lehetetlen. Visszadorongolni pedig plane nem
akarok, mert ez meg engem minositene.(lezarult a teszt idoszak)
A neten es a listan valoban "ifju" vagyok, de sajnos a szem.szamom eleje
1 57...
Rendkivuli orom szamomra hogy sikerult itt emberkent viselkedo es
gondolkodo embereket talalnom. Manapsag ez sem aprosag!
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Fulig kocsi szaj kinek mikor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HIX AUTO #1792, :
>Korkerdes: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?
Amikor 12 evesen vezethettem a nagyiek Trabijat.
Legkozelebb az elso sajat automba uleskor fog.
--
Udv,
Hunter -[HE 1.15beta8+1;]-
|
+ - | re: suzuki uzemanyag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
Erdekes megoldas, de ha legkozelebb Swift kornyekere keveredsz, akkor
se aggodj. Amikor az E-nel levo vonalra er a mutato, meg 7 literem
van a tankban.
bye
TLantos
|
+ - | korkerdesre valasz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>Korkerdes: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?
Amikor beindult az 1998 ccm benzines OPEL ASCONA-m
dübörgése, akkor szinte mindig :-)
GERI
|
+ - | 102 kod (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Megkaptam az uj jogsit, azt a kartyaforma izet. Tudja valaki, hogy mit
>jelent a korlatozasoknal a 102-es kod?
>Udv joe
>XM 2.1TD
Igen, azt hogy csak Citroent vezethetsz, BMW-t nem :-)
|
+ - | Vizbeeses interju hamarosan! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Remek hirem van! - talaltam egy bajai not, aki vizbe esett a kocsijaval,
elmerult es kiuszott belole.
A heten mindenfelekeppen keszitek vele egy telefoninterjut, es fel fogom
tenni a listara. Szerintem izgalmas lesz, mar keszulok is a kerdeseimmel.
Udv: Sas
|
+ - | milyen olcso autot (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A csaladunk most szandekozik autot vasarolni.
Tavaly decemberben megszabaditottak bennunket a jo oreg 4utemu Wartburg-tol
a Muegyetem elotti parkoloban. Kedves autotolvajok!! Vajon nem volt jobb
auto a tobb100 kozott?? (koltoi kerdes)
Mivel a csaladban senki nem nagyon ert az autokhoz felunk hasznalt autot
venni. Annyi rosszat hallani, hogy megtort, szethajtott kocsikat rasoznak a
gyanutlan vasarlokra, ezt szeretnenk elkerulni.
Ha viszont uj auto, akkor csak a legolcsobb kategoria johet szamitasba.
Ahogy nezegettem ebben a kategoriaban van Suzuki 2M-ert, Skoda Fabia Eco
2M-ert, talan Opel Corsabol is van 2M-ert, vagy kicsit tobbert, aztan ott a
Renault Thalia 2,1M-tol, biztos Fiatbol is van ebben a kategoriaban
versenyzo...
Igazabol nem lenyeges, hogy mennyire gyorsul, vagy mekkora a csomagtere,
inkabb a gazdasagossagi szempontok erdekelnenek. Nem sokat hasznaljuk az
autot, de akkor viszont szeretunk biztosan epiteni ra, es minel kevesebb
penzt otthagyni a kutnal/szerelonel.
Melyiket erdemes megvasarolni? Melyiknek a legalacsonyabb a fenntartasa?
Melyiknek milyenek az alkatreszarai? Milyenek a meghibasodasi aranyok?
Szoval mindenkitol varnam a tanacsokat, otleteket, akar maganba is, hogy
milyen autot, ujat, vagy megis inkabb hasznaltat, milyen tipust, miert epp
azt?
Bye:
Fast Driver
|
+ - | 102-es kod (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Megkaptam az uj jogsit, azt a kartyaforma izet. Tudja valaki, hogy mit
> jelent a korlatozasoknal a 102-es kod?
101 : szemuveggel vezethet
102 : Citroent nem vezethet :)))
Na jo, 102 : kontaktlencsevel
106 : szemuveggel vagy kontaktlencsevel
Van meg egy csomo fajta, koztuk eleg erdekesek is, pl.:
507 : autopalyan nem
508 : szeszesital-fogyasztas kizarva
|
+ - | RE: ***ingyen se? na ne... *** #1792 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
# Mar bocsi, de ez scifi. Szoval egy legujabb merci vagy
# bmw ingyen sem kellene? Na ne.....
nem olvastad el a mondat masodik felet:
"...ha kotelezo lenne avval jarnom..."
nos, nem kellene...
epp ugy, mint ahogy soha nem vennek fel bocskay-ruhat, vagy akkor
sem akasztanek ruhan kivulre aranykeresztet magamra, ha
fizetnenek erte
tudod, az embernek vannak ilyen dilijei neha... :-))
tovabb megyek: nem koltoznek a Havanna lakotelepre sem es Hos
utcaba sem
harminc eve nem ettem meg olyan etelt, amit nem szeretek
lehet, hogy sci-fi, de igy van :-))
nem fenyeget az a veszely, hogy megkinalnak egy ingyen bmw-vel,
vagy mercivel, de ha megis, akkor inkabb egy 75-os rovert kernek
helyettuk...
abban van elegancia
udv
kuttelke
|
+ - | RE: *** bmw *** #1792 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
# Ha valaki meglat 1 BMW-st akkor 1bol megprobalja
# legyorsulni.
ez a ti kenyszerkepzetetek, mert mas nem jar az eszetekben...
:-((
akarja a rosseb legyorsulni a bmw-t, meg a tobbi kocsit...
az emberek normalisabb resze nem versenypalyanak tekinti a
kozutat, hanem a helyvaltoztatas tartozekanak, ahol a tobbi
kozlekedo nem hulye mazsola, meg rizsraketas, meg wasweissich,
hanem partner, akire tekintettel kell lenni, mert nem vagyok
egyedul es a kocsival nagy grimbuszok ateloje / vagy haloja lehet
az ember, ha nem figyel
# Szoval jot rohogtek rajta. Es akkor a BMW-sek allatok.
# Nem! Csak az 1
# magasabb kategoria (meg mas par autoval), mint az
# autok tobbsege
latod, ez a gond...
te tobbnek kepzeled magad, es mert szembe mesz a normalis
gondolkodassal, azt kepzeled, hogy mindenki mas hulye
holott az abszolut kozossegellenes (devians), ahogy ti
kozlekedtek, es mert tulnyomoreszt ilyen eroszakos minden
megnyilvanulasotok, az emberek a balhe elkerulese vegett ratok
hagyjak...(sajnos)
ma direkt figyeltem az osszes bmw-st a varosban, akikkel csak
talalkoztam, haaat.... a pofajuk alapjan a nagy tobbseg riaszto
volt, de ugy is mentek :-(((
fustolgo kerekek, eroszakos bevagasok, kopasz, vagy kefefrizuras
lombrozok...
amugy ismerek nehany bmw-st: mind azt hiszi, hogy o a
spanyolviaszt es mennyire vagany, jo fej, pedig mind csak
eroszakos, agressziv fazon...
azert ragom ennyire a szadba, mert magadtol ugyse jonnel ra...
nem a kocsidrol van szo: a stilusodrol
senki nem mondta, hogy a bmw szar, de ahogy te itt lekezelsz
mindenkit, es lefikazol mindent, az bunkosag, ertve vagyok?
talan anyazasnak tunik, de tapasztalatbol tudom, hogy a szep szot
ugyse ertitek :-))
elmondom meg egyszer, mint Ovi a nagygyulesen: nem a tobbi autos
majom, meg nyuszi, hanem ti vagytok antiszocialis, agressziv
alakok :-)
persze, falrahanyt borso az egesz... :-(
udvozlettel
kuttelke
|
|