Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1422
Copyright (C) HIX
2002-04-01
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Ki a hibas (mind)  17 sor     (cikkei)
2 Teherauto (mind)  14 sor     (cikkei)
3 va: ez + az (mind)  41 sor     (cikkei)
4 ropirat (mind)  9 sor     (cikkei)
5 va: eu csomag (mind)  10 sor     (cikkei)
6 va: Hutoproblema koszonet (mind)  14 sor     (cikkei)
7 va: sebessegben parkolni (mind)  13 sor     (cikkei)
8 Re: Vamolas (mind)  9 sor     (cikkei)
9 rendor (mind)  14 sor     (cikkei)
10 Re: *** HIX AUTO *** #1420 (mind)  185 sor     (cikkei)
11 Re: elozes "szabalytalanul" (mind)  7 sor     (cikkei)
12 Re: Re: Murena (mind)  7 sor     (cikkei)
13 Pentek Arkad, cirka, Frigyes (mind)  17 sor     (cikkei)
14 kerekor (mind)  22 sor     (cikkei)
15 Re: sokminden (mind)  12 sor     (cikkei)
16 RE: kovetesi tavolsag (mind)  20 sor     (cikkei)
17 Katyu es gumi - keresre (mind)  26 sor     (cikkei)
18 Rendor (mind)  6 sor     (cikkei)
19 nyelvlecke, Mitsubishi 3000GT, kezifek, + (mind)  55 sor     (cikkei)

+ - Ki a hibas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Javitsatok ki, de en ugy tudom, ez mar nincs teljesen igy. Igenis,
>vizsgaljak, hogy az adott forgalmi helyzetben indokolt volt-e
>(lehetett-e) a satufek.
Es ki vizsgalja ki? Es mikor? Ha halalos aldozat van, akkor igen, de egy
koccanasnal MINDIG a hatso a hibas. A kutyat nem erdekli mit mondasz,
egyszeruen radhuzzak, hogy nem tartottad be a kovetesi tavolsagot.
Hasonlo szituacio: Nem indexel elottem a ficko, En siman elkezdek
elozni, erre belemegy a hatso ajtomba. Erre O rendort hivott, mert szerinte
indexelt. A rendorok nem is foglakoztak az indexel, csak annyit mondtak
2.000 forintert (akkor annyi volt a helyszini birsag max), hogy nem
tartotta be a kanyarodasi szabalyokat. Ismerosom jobb kezes utca
keresztezodesenel kerult egy parkolo kocsit, es belefordultak.
A rendoroket nem erdekelte semmi, nem adta meg a jobbkezszabalyt,
O lett a hibas. Szoval vannak olyan esetek, hogy elvileg nem En vagyok
a hibas, de gyakorlatilag ugyis En leszek a felelos.
+ - Teherauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Meg tavaly oktoberben egy ejszaka felesegem noverenek elettarsat
>igazoltatta egy rendor es tudni velte, miutan a zseblampajaval
>bevilagitott a dobozos Renault Trafic (tgk.) hatso reszebe, hogy onnan a
>rakteret az utastertol elvalaszto racsot onkenyesen, sajat hasznukra
>kiszereltek.
Hat igen. Erre raugrasztottak a rendoroket tavaly, mert az AFA csalast,
nehez bizonyitani. Sokkal konnyebb szamonkerni, hogy teherauonak
vizsgaztatott autoban el KELL valasztani a rakodoteret. Sokan a
pickupukat/kis buszukat tehergepkocsinak vizsgaztattak, hogy az
AFA -t vissza tudjak igenyelni. Ha nem a sogorod vizsgaztatta, akkor
pech, ha igen akkor tudnia kellett volna mit jelent, hogy tgk -nak
vizsgaztatta.
+ - va: ez + az (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> nagyon szepen vigyazba lehet allitani az ilyen zsernyakot.
> Ird le legyszi, szivesen olvasnam.

Meg mielott valaki felreertene, en nem uzok ebbol sportot.
Legutobbi eset  Hortobagy kozsegben tortent.
Vizszintesen esett az onos eso. A kocsi es az utanfuto
csupa kosz. Korbevizsgaljak a kocsit es kiderul, hogy
nem eg a rendszam vilagitasom.
Teljesen lenyegtelen, hogy mogotte egy utanfuto volt :-)
- Sarosak a lampai, nem eg a renszam vilagitasa, 4000 Ft.
- A kocsit Pesten, indulas elott ellenoriztem es akkor rendben
  volt. Az izzot most kicserelem. Gyongyoson tankoltam. A kutas 
  lemosta a szelvedot, a lampakat es meg a visszapillanto tukroket is.
  Debrecenben megint lemosom es ha ilyen pocsek az ido, akkor meg
  visszafele is feluton. En sem szeretem, ha nem latnak.
  (ez igaz is)
- Nem baj, 4000 Ft.
- Akkor kerem, hogy vegyen fel jegyzokonyvet es egy szabalysertesi
  eloado majd merlegeli az esetet.
- Milyeeeeeen jegyzokonyvet ?
- Azt onnek kel a legjobban tudnia... Csak van valami formanyomtatvany
  az ilyen esetekre. Esetleg a kozelben egy rendorors.  Vagy - ha az 
  elobbre viszi a dolgokat - akkor kerem az eloljarojat a helyszinre.
- Mit keeer ? Ilyen nincs !
- Valamilyen megodast csak kell talalnunk On birsagolna en meg
  vedekezek. Ez igy patthelyzet. Onnek kell dontenie, hogy hogyan
  tovabb.

A hatterben allo idosebb, es rangban feljebb allo kollegaja odajon.
Megfogja a karjat, kihuzza a kocsi elol es mutat egy kozeledo kocsit.
Baratilag megtolja a hatat. Ez elmegy leallitani.
Az oreg mondja:
- Alljon felre, cserelje ki az izzot es ha vegzett, tovabb mehet.
Osszezarom a bokamat, egy fovetes...
- Koszonom !  Viszont latasra !
Mosolyogva biccent es otthagy.

Nem volt nagy nagy kaland. 
Egy kiskakas belekotott egy Garay-teri csibeszbe.
--
Meszaros Geza
+ - ropirat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>****Nme:Ne kuldjon nekem senki politikai tartalmu levelet.
>Uff, en beszeltem:
>
>Te is kaptal? Hat telleg dogoljenek meg...

Tessek megnezni a level tulajdonsagainal a reszletek, vagy 
forras ablakot. Jo par, a listarol ismert nev kapott ilyen levelet.
--
Meszaros Geza
+ - va: eu csomag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

VD irja...
>Ja csak arra nem gondoltak, hogy arterias verzesnel, egy
>maradek kezzel hogy a picsaba nyitom ki a plombalt dobozt,
>valamint a biliacel olloval hogy szedem ki a
>felbonthatatlan csomagolasbol a gezt

Foggal - korommel.
Ez az az eset, amikor az ember pocsere is korom no.
--
Meszaros Geza
+ - va: Hutoproblema koszonet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Peter irja...
>Koszonet mindenkinek a gyors valaszert, egyontetu volt a 
>velemeny, hogy hogy a termosztat ment tonkre. Mar meg 
>is vettem az ujat

Ennyivel nem uszod meg ! Beszereled, es megirod, hogy
mit tapasztaltal. A regit, meg jol megnezed, mert lehet, hogy
csak vizkoves es elakad nyitas/zaras kozben.
Itt barhol lehet termosztatot venni fillerekert, de ugyanez
egy tejbegruz nyaralason nem biztos.
Tanulsag lehet, hogy nemi kapirgalassal ideig-oraig rendbe
hozhato.
--
Meszaros Geza
+ - va: sebessegben parkolni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash jol irja. I., vagy R - attol fuggoen, hogy a kocsi merre
gurulna. 
Sik uton csak sebessegbe teszem, de ugy, hogy ne feszuljon.
Elore, hatra lotyog a kocsi.

Kiegeszitenem meg azzal, hogy lejton megfogom kezifekkel es 
utana rakom sebessegbe. Amig a kezifek tartja, addig nem 
feszulnek a fogaskerekek. Az csak biztonsagi tartaleknek van.
Tehat sebessegben van a kocsi, de sosem a kompresszio tartja.

A telen ez a koncepcio felborul a kezifek befagyasa miatt.
--
Meszaros Geza
+ - Re: Vamolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Tudja-e vki, hogyan változnak pontosan az autobehozatali vámszabályok, pl. azt 
hallottam, h a 2000cm feletti EU-n kívüli autókat az eddigi 43% helyett csak 23
% vám terheli majd, de mi lesz az eddigi fogyasztási adóval, ebben az esetben a
zzal a bizonyos 32%-al (nem tévesztendő össze az ÁFA-val, ami még mindezek
en felül van)???
Köszi, üdvsanyi

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: as2dial4.pgsm.hu)
+ - rendor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Sokszor lattam mar olyat, hogy megy valaki az uton, mogeall a szerv,
bekapcsolja a kek villogot, osztan ellenorzes. Amennyiben ez tortenik,
akkor hova kell leallni, hogy a rendor ne legyen morcos azert is? Pl. ha
megyek az ulloi ut kulso reszen (Szarvascsardatol kifele), es nagyobb
forgalomban beall mogem, akkor ott helyben alljak meg, feltartva ezzel a
fel vilagot, vagy kanyarodjak le egy mellekutcaba,es ott alljak meg a
sarkon? Vagy az mar menekulesnek szamit? :-)

--
Windisch Gergely -  - ICQ: 16688379
"Jobb egy pillanatig gyavanak lenni, mint halottnak eletunk vegeig."
HIX-Editor 1.15beta8
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1420 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

This is a multi-part message in MIME format.

--Boundary_(ID_ZKn6FsHR0SqxwiQhassEZw)
Content-type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-transfer-encoding: QUOTED-PRINTABLE

=CDgy j=E1rtam sok sok =E9vvel (van vagy 6-lassan 7 is). Sz=F3val =
=F6t=F6s csatt, =E9n a 3., azt=E1n a biztos=EDt=F3 m=E9gse fizette ki=
 az elej=E9t az aut=F3mnak, mert balszerencs=E9mre m=F6g=F6ttem egy r=
end=F5r j=F6tt. =C9s persze a koll=E9g=E1kat kimost=E1k. 3 =E9vig j=
=E1rk=E1ltam az =FCgy=E9szs=E9gre, a rend=F5rs=E9gre stb. A hib=E1t o=
tt k=F6vettem el, hogy amikor l=E1ttam, hogy "r=E1mj=E1tszanak", akko=
r nem h=EDvtam ment=F5t, hogy agyr=E1zk=F3d=E1st vagy hasonl=F3t kapt=
am, mert akkor hivatalos szeml=E9t kellett volna tartani, norm=E1lis =
helysz=EDnel=F5nek, =E9s nem vmi haver rend=F5r tartja aki "=E9pp arr=
a" j=E1rt. Egy=E9bk=E9nt a kreszben benne van, hogy nem lehet vesz=
=E9lyeztetni a m=E1sik k=F6zleked=F5 felet, azaz indokolatlan v=E9szf=
=E9kez=E9st, ir=E1nyv=E1lt=E1st stb. ker=FClni kell (elm=E9letben b=
=FCntethet=F5, ugyan=FAgy, mint a feltart=E1s, csak rend=FCnk der=
=E9k =F5reit ez nem izgatja, merthogy- id=E9zek: "Neh=E9z bizony=EDta=
ni, =E9s mi az egyszer=FB eseteket szeretj=FCk"). Az =E9n esetemben a=
 rend=F5r volt a huny=F3, olyan sz=E9pen beletolt az el=F5ttem l=E9v=
=F5be, hogy csak na, =E9s az utols=F3 =E9pp csak lekoccolta a rend=
=F5rt, mert az ugye nem f=E9kezve, hanem csattanva =E1llt meg ami ugy=
e er=F5teljesen ler=F6vid=EDti a f=E9kt=E1vot. De az=E9rt megpr=F3b=
=E1lt=E1k r=E1verni a dolgot.... Tapasztalat: Ha nem egy=E9rtelm=FB a=
 dolog h=EDvj baleseti helysz=EDnel=F5 rend=F5rt!

Ja, nemr=E9g (decemberben) utol=E9rtem egy Skod=E1t (Ha olvassa a tul=
aj akkor az=E9' tudja nem r=E1 haragszom, s=F5t bocsi), mert az els=
=F5 volt olyan eszes (itt a legels=F5re gondolok), hogy amikor feleme=
lkedett a soromp=F3, =E9s vas=FAti =E1tj=E1r=F3n =E1thaladt,  felgyor=
sult, majd a s=EDneken (mert az illet=F5 szerint rossz az =E1tj=E1r=
=F3) belesatuzott. A hib=E1s =E9n voltam mert elvontam a figyelmemet =
a k=F6zleked=E9st=F5l egy m=E1sik dologgal, =E9s nem is ebben van a "=
hiba", vagy hib=E1ztatn=E1k m=E1st, de azt nem =E9rtem (sok dologgal =
egyetemben), hogy mi=E9rt nem lehet csak annyira felgyorsulni amennyi=
vel =E1t is halad az ember (=E9n ezt teszem), =E9s ha m=E1r elkezdtem=
 =E1thaladni akkor haladjak is =E9s ne =E1lljak m=E1" meg.
Hasonl=F3 volt egy keresztez=F5d=E9sben a helyzet egy aranyos Suzukiv=
al is =E9s amikor megpr=F3b=E1ltam jobbra kiker=FClni, hogy elker=
=FCljem az =FCtk=F6z=E9st, =F5 csak a t=FCkr=F6t b=E1multa ahelyett h=
ogy el=F5rement volna 5 cm-t. Ott nem t=F6rt=E9n semmi, de nem rajta =
mullott. Nem tudom ki hogy van vele, de nekem j=F3 oktat=F3m volt (ne=
m mondott h=FClyes=E9get a k=E9zif=E9k - sebess=E9g parkol=E1sbeli ha=
szn=E1lat=E1r=F3l :-), de elmondta, hogyha lehet seg=EDtsem m=E1r a m=
=F6g=F6ttem halad=F3t, ha neadj isten =F5 m=E1r nem tud vmit megoldan=
i, =EDgy csak 2 szer t=F6rtek h=E1tulr=F3l (egyszer ugye a rend=F5r:)=
 , m=E1sodszor meg egy taxis aki sokkal jobban is =F6sszet=F6rt volna=
 ha nem csorgok el=F5re ameddig lehet =EDgy nyert vagy 50 cm f=E9kuta=
t ami ilyenkor ak=E1r(n=E9ha) =E9letment=F5 is lehet! (ezekkel nem az=
t akartam mondani hogy h=FA de frank=F3 vagyok, mert nem vagyok az(sa=
jna:) ), de k=E9rlek Titeket seg=EDts=E9tek a m=E1sik k=F6zleked=F5(k=
et)t is hol =EDgy, hol meg m=E1shogy, mert mostan=E1ban vmi rettenete=
s a k=F6zleked=E9si kult=FAr=E1nk!
>=20
> > >UI: tegnap 4 auto futott egymasba elottem, mert az elso
> > >meglatott egy rendorautot es 70-80-as temporol 30-ra fekezett.
> > Itt meg a biztosito szerint az utolso a hunyo :-o
>=20
> Javitsatok ki, de en ugy tudom, ez mar nincs teljesen igy. Igenis,
> vizsgaljak, hogy az adott forgalmi helyzetben indokolt volt-e
> (lehetett-e) a satufek. Es nem a biztosito vizsgalja a felelosseget=
,
> hanem a rendorseg (ha a keletkezett kar nagyobb mint ..... ezt
> nem tudom pontosan, de alacsonyan van a hatar, mindenesetre,
> ha valakibe belerongyolnak hatulrol, altalaban nagyobb :-(. Ha a
> rendorseg szerint 50-50%, a biztositonak el kell ezt fogadni.
>=20
> Tibor
>=20

--Boundary_(ID_ZKn6FsHR0SqxwiQhassEZw)
Content-type: text/html; charset=iso-8859-2
Content-transfer-encoding: QUOTED-PRINTABLE

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; charset=3Diso-8=
859-2">
<META content=3D"MSHTML 6.00.2600.0" name=3DGENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>=CDgy j=E1rtam sok sok =E9vvel (van =
vagy 6-lassan 7 is).=20
Sz=F3val =F6t=F6s csatt, =E9n a 3., azt=E1n a biztos=EDt=F3 m=E9gse f=
izette ki az elej=E9t az=20
aut=F3mnak, mert balszerencs=E9mre m=F6g=F6ttem egy rend=F5r j=F6tt. =
=C9s persze a koll=E9g=E1kat=20
kimost=E1k. 3 =E9vig j=E1rk=E1ltam az =FCgy=E9szs=E9gre, a rend=F5rs=
=E9gre stb. A hib=E1t ott=20
k=F6vettem el, hogy amikor l=E1ttam, hogy "r=E1mj=E1tszanak", akkor n=
em h=EDvtam ment=F5t,=20
hogy agyr=E1zk=F3d=E1st vagy hasonl=F3t kaptam, mert akkor hivatalos =
szeml=E9t kellett=20
volna tartani, norm=E1lis helysz=EDnel=F5nek, =E9s nem vmi haver rend=
=F5r tartja aki "=E9pp=20
arra" j=E1rt. Egy=E9bk=E9nt a kreszben benne van, hogy nem lehet vesz=
=E9lyeztetni a=20
m=E1sik k=F6zleked=F5 felet, azaz indokolatlan v=E9szf=E9kez=E9st, ir=
=E1nyv=E1lt=E1st stb. ker=FClni=20
kell (elm=E9letben b=FCntethet=F5, ugyan=FAgy, mint a feltart=E1s, cs=
ak rend=FCnk der=E9k=20
=F5reit ez nem izgatja, merthogy- id=E9zek: "Neh=E9z bizony=EDtani, =
=E9s mi az egyszer=FB=20
eseteket szeretj=FCk"). Az =E9n esetemben a rend=F5r volt a huny=F3, =
olyan sz=E9pen=20
beletolt az el=F5ttem l=E9v=F5be, hogy csak na, =E9s az utols=F3 =
=E9pp csak lekoccolta a=20
rend=F5rt, mert az ugye nem f=E9kezve, hanem csattanva =E1llt meg ami=
 ugye er=F5teljesen=20
ler=F6vid=EDti a f=E9kt=E1vot. De az=E9rt megpr=F3b=E1lt=E1k r=E1vern=
i a dolgot.... Tapasztalat:=20
Ha nem egy=E9rtelm=FB a dolog h=EDvj baleseti helysz=EDnel=F5 rend=
=F5rt!</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Ja, nemr=E9g (decemberben) utol=
=E9rtem egy Skod=E1t=20
(Ha olvassa a tulaj akkor az=E9' tudja nem r=E1 haragszom, s=F5t bocs=
i), mert az els=F5=20
volt olyan eszes (itt a legels=F5re gondolok), hogy amikor felemelked=
ett a=20
soromp=F3, =E9s vas=FAti =E1tj=E1r=F3n =E1thaladt,  felgyorsult,=
 majd a s=EDneken (mert az=20
illet=F5 szerint rossz az =E1tj=E1r=F3) belesatuzott. A hib=E1s =E9n =
voltam mert elvontam a=20
figyelmemet a k=F6zleked=E9st=F5l egy m=E1sik dologgal, =E9s nem is e=
bben van a "hiba",=20
vagy hib=E1ztatn=E1k m=E1st, de azt nem =E9rtem (sok dologgal eg=
yetemben), hogy=20
mi=E9rt nem lehet <STRONG><EM><U><FONT size=3D3>csak</FONT></U></EM><=
/STRONG>=20
annyira felgyorsulni amennyivel =E1t is halad az ember (=E9n ezt tesz=
em), =E9s ha m=E1r=20
elkezdtem =E1thaladni akkor haladjak is =E9s ne =E1lljak m=E1" meg.</=
FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Hasonl=F3 volt egy keresztez=F5d=
=E9sben a helyzet egy=20
aranyos Suzukival is =E9s amikor megpr=F3b=E1ltam jobbra kiker=FClni,=
 hogy elker=FCljem az=20
=FCtk=F6z=E9st, =F5 csak a t=FCkr=F6t b=E1multa ahelyett hogy el=
=F5rement volna 5 cm-t. Ott=20
nem t=F6rt=E9n semmi, de nem rajta mullott. Nem tudom ki hogy van vel=
e, de nekem j=F3=20
oktat=F3m volt (nem mondott h=FClyes=E9get a k=E9zif=E9k - sebess=
=E9g parkol=E1sbeli=20
haszn=E1lat=E1r=F3l :-), de elmondta, hogyha lehet seg=EDtsem m=E1r a=
 m=F6g=F6ttem halad=F3t, ha=20
neadj isten =F5 m=E1r nem tud vmit megoldani, =EDgy csak 2 szer t=
=F6rtek h=E1tulr=F3l=20
(egyszer ugye a rend=F5r:) , m=E1sodszor meg egy taxis aki sokkal job=
ban is=20
=F6sszet=F6rt volna ha nem csorgok el=F5re ameddig lehet =EDgy nyert =
vagy 50 cm f=E9kutat=20
ami ilyenkor ak=E1r(n=E9ha) =E9letment=F5 is lehet! (ezekkel nem azt =
akartam mondani=20
hogy h=FA de frank=F3 vagyok, mert <STRONG><EM>nem</EM></STRONG> vagy=
ok az(sajna:)=20
), de k=E9rlek Titeket seg=EDts=E9tek a m=E1sik k=F6zleked=F5(ket)t i=
s hol =EDgy, hol meg=20
m=E1shogy, mert mostan=E1ban vmi rettenetes a k=F6zleked=E9si=20
kult=FAr=E1nk!</FONT></DIV><FONT face=3DArial size=3D2>> <BR>> =
> >UI: tegnap=20
4 auto futott egymasba elottem, mert az elso<BR>> > >meglato=
tt egy=20
rendorautot es 70-80-as temporol 30-ra fekezett.<BR>> > Itt meg=
 a=20
biztosito szerint az utolso a hunyo :-o<BR>> <BR>> Javitsatok k=
i, de en=20
ugy tudom, ez mar nincs teljesen igy. Igenis,<BR>> vizsgaljak, hog=
y az adott=20
forgalmi helyzetben indokolt volt-e<BR>> (lehetett-e) a satufek. E=
s nem a=20
biztosito vizsgalja a felelosseget,<BR>> hanem a rendorseg (ha a k=
eletkezett=20
kar nagyobb mint ..... ezt<BR>> nem tudom pontosan, de alacsonyan =
van a=20
hatar, mindenesetre,<BR>> ha valakibe belerongyolnak hatulrol, alt=
alaban=20
nagyobb :-(. Ha a<BR>> rendorseg szerint 50-50%, a biztositonak el=
 kell ezt=20
fogadni.<BR>> <BR>> Tibor<BR>> </FONT></BODY></HTML>

--Boundary_(ID_ZKn6FsHR0SqxwiQhassEZw)--
+ - Re: elozes "szabalytalanul" (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Most aztan mindenki azt mond amit akar, de ne felejtsuk nagy koltonk
> aranykopeset: "Amit kijelentunk, az ki van jelentve. De amit kijelentunk,
> az nem jelent semmit."

Ebben van valami :))

Gábor
+ - Re: Re: Murena (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fres!!!
Nem is hinné az ember hol mindenhol akad Muréna szakértőre :)
Egyébként nekemm is van egy rakat képem....
És még mindig akarom azt az aranybarna Murénát a keletinél!!!
ChernoBill

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gep96-1005.bp14catv.broadband.hu)
+ - Pentek Arkad, cirka, Frigyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

"Arkadtol kanyarodtal ki pentek du."
Mini HAT rox! En is ott voltam, de gyalog. Kar hogy nem figyeltem elegge!
:o(

A cirkahoz annyi lenne a megjegyzesem, hogy az angolok az approx.
(approximately) kifejezest hasznaljak a cca. (circa), kb. (korulbelul), mm.
(mas o menos), stb. helyett. Tudtommal.

A legutobbi szamban Frigyes vitte a palmat hulyesegben. Mar elobb megirtam
volna ezt az emilt is, csak vissza kellett kaszalodnom a szekembe, amibol
kirohogtem magam. :o))) Frigyes nyeremenye egy tetszoleges udules, amire
befizeti magat. ;o)

Adios,
Chucky
+ - kerekor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Igaz, hogy az alufelni vasarlas meg kb egy evet biztos varat magara 
(amig nem kopnak le a gyari gumik, nem veszek ujakat), de azert 
kerdezek.

A kerekor leszedesenek mi a modja? Tudom, van hozza leszedoszerszam. 
De pontosan hogy mukodik, es mekkora. Lattam mar olyan kerekort, ami 
eppenhogy befert az alufelni lukan. Hogy lehet azt ratenni / 
leszedni. A gumis is gondolom csak kezzel tudja le/fel tenni.

plusz gondolat : lattam mar (pont Suzukin) lemezfelnin kerekort. 
Ennek van ertelme? Disztarcsa le, es egy termetes fogoval szimplan 
megfogom a kerekort. Gondolom erre remekul lejon celszerszam nelkul 
is. Akkor meg minek, igy ugysem ved semmit.
(amugy hogy mer valaki nekiallni 4 kerek leszerelesenek?)

bye
TLantos
Lantos, Tibor |  
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Re: sokminden (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1421-ban irta :
>**** En irom: Szerintem bele lehetne kotni a birsagukba, csak kene vmi
>fogodzo.
>****Erre Vili: Nincs semmi bizonyitekod az egeszre, igy szerintem veszett
>fejsze :((((
>Ezt nem ertem.Az nem bizonyitek, hogy ott voltam es velem tortent meg... ?
>:-))
Arra gondoltam, hogy semmi targyi bizonyitekod nincs, veled szemben egy rendor
szava, aki majd kikozmetikazza maga vedelmeben a tortenteket :(((((

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - RE: kovetesi tavolsag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sajnos ez tevedes.

A KRESZ azt irja elo, hogy akkora kovetesi tavot kell tartani, hogy _barmilyen_
 esetben meg tudj allni. Ha valaki neadjisten
poenbol fekez hirtelen allora, akkor is.

Udv,


Attila
Xsara 1.4


> Javitsatok ki, de en ugy tudom, ez mar nincs teljesen igy. Igenis,
> vizsgaljak, hogy az adott forgalmi helyzetben indokolt volt-e
>(lehetett-e) a satufek. Es nem a biztosito vizsgalja a felelosseget,
>hanem a rendorseg (ha a keletkezett kar nagyobb mint ..... ezt
>nem tudom pontosan, de alacsonyan van a hatar, mindenesetre,
>ha valakibe belerongyolnak hatulrol, altalaban nagyobb :-(. Ha a
>rendorseg szerint 50-50%, a biztositonak el kell ezt fogadni.
+ - Katyu es gumi - keresre (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

'Kicsit' el vagyok maradva az olvasassal, valaki kerte, igy most
beidezem:

Kb 1 honapja, hogy egy katyu kitepte az egyik gumim. Mivel nem volt
veszteni valom, lefenykepeztem a katyut es a lyukat, s beadtam egy
karteritesi igenyt az ut tulajdonosanak, egy keruleti onkormanyzatnak
(mivel nem foutvonal volt). S persze csatoltam az uj gumi
beszerzeserol es felszereleserol szolo szamlat is. Mintegy 2 het
mulva - szinte egyszerre - levelet kaptam az illetekes
polgarmestertol, hogy a veluk szerzodesben allo biztositohoz
megkuldtek a papirokat, veluk van dolgom a tovabbiakban; s hivtak a
biztositotol is, hogy mar csak a forgalmim fenymasolata es egy
bankszamlaszam kene nekik, s mar utaljak is a penzt. Nosza, papirok
el, s ma ujabb level a biztositotol: a kar TELJES osszeget ( tehat a
tobbek altal emlegetett amortizacio, stb. levonasa nelkul ) a level
feladasa napjan atutaltak a szamlamra! Tisztelettel, stb., stb.
Nem volt vita, veszekedes, alkudozas. Volt katyu ( amit ahogy beert az
onkormanyzathoz a levelem, szinte rogton befoltoztak, tovabbi
karteriteseket megelozendo ), volt fenykep, volt tanu, volt szakadt
gumi; s ez eleg is volt. Kulturaltan, udvariasan, s szerintem eleg
gyorsan rendeztek az ugyet. Bravo, QBE Atlasz Biztosito!

Udvozlettel, Bazsi.

+ - Rendor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Majd latvanyosan arra a felismeresre jutni, hogy jogtalanul akar
> megbuntetni. Nevet, rendfokozatat szenvtelen hangsullyal
> elkerni. Majdnem biztos, hogy elenged.

Nevet nem fog adni, csak szamot. Nekem kb. egy eve megvannak egy
paros szamai, de azota is elfelejtettek feljelenteni...
+ - nyelvlecke, Mitsubishi 3000GT, kezifek, + (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,
>J> > > Ui: Gonczi mester, ne csuggedj: en pl. a citroennek nyalok
>J> > > veszettul :-))) (Miert ne, ha jol esik?)
>G> >En meg az asszonynak. Hat meg neki milyen jol esik...
>J>Ismeros az erzes... :-))))
>
>Joe-nak p.naja van???
>Fogash

Nemnem! Idosebb ismeros mondta, hogy tusolas utan meg szokta kergetni az 
asszonyt a konyhaasztal korul, hogy legyen valami ize is... Na, erre 
gondoltam. :-)
---
Tamas, irjal mar valamit a csodagepedrol:
mi az, osszkerekhajtas, hogy elektronikusan vezerelt rugozas, negy 
kormanyzott kerek, 50mph folott aktiv aerodinamika, 3000 V6 motor, iker 
turbo, iker intercooler, stb. Legalabb is van itt egy FHM, abban 
reklamoznak egy 3000GT-t.
---
>En allitom, hogy sebessegben (1 v R attol fuggoen, hogy lejtonek vagy
>emelkedonek allok), mig o allitja, hogy az osszes oktato azt mondja, hogy
>csakis uresben szabad a kocsit hagyni :-o (es ne szovegeljek hulyesegeket a
>motorfekrol)
>Szerintetek mi a helyes ? (es hogy tudnam meggyozni az igazamrol :-) )

Ha van egy nagy dizeled, meg jo sebvaltod, akkor az ugy megfogja, hogy 
ihajla! Persze a kezifek sem art, de en pl. csak akkor hasznalom, amikor 
nagy szukseget latom. Raadasul az XM-en az a hulye german? labkezifek van, 
sose tudom, mennyire tapossam, mert nem kattog. Aztan az sem art, ha 
betekered a kereket padka fele, ha lejton kell megallni. Erdekes, nekunk 
meg ugy tanitottak, hogy menetirannyal ellentetes sebessegbe rakjuk a valtot.
---
>Ja csak arra nem gondoltak, hogy arterias verzesnel, egy
>maradek kezzel hogy a picsaba nyitom ki a plombalt dobozt,
>valamint a biliacel olloval hogy szedem ki a
>felbonthatatlan csomagolasbol a gezt, ami szerintem
>arterias verzesnel marhara tok mindegy, hogy ott van-e, max
>nyomokotest tudnek elkepzelni, de lehet, hogy meg az sem az
>igazi.

Nem fontos bekotnod: keresel egy nyomaspontot, aztan nyomod ezerrel. Ha 
nincs, akkor ugy jarsz mint az egerek '40-ben.
Ketevente kell resztvennunk Omanban egy jo kis treningen: egy heten at 
sivatagi vezetes, elveszett ember kereses, sivatagi navigacio, tuzoltas, a 
masik heten meg "advanced" elsosegely. Egy volt SAS legeny az eloado, 
utoljara olyan kisero kepeket prezentalt az eloadott anyag melle, hogy 
ketten el kellett hagyjak a termet, pedig lanyok nincsenek koztunk. Az 
igazi haborus korulmenyeket hozza magaval, amikor rogtonozni kell. Pl. 
folyadekvesztes potlasara mondjuk eges eseten, ha nincs mod arra hogy igyon 
a porul jart,  johet  egy golyostoll, darab cso, muanyag palack vizzel, 
mindez osszeeszkabalva, aztan bele a seggebe. De egyet ne felejtsetek, 
mielott idegenhez nyulnatok: jobb ha a vere meg csak a borotokre sem jut...

Udv joe
XM 2.1TD

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS