Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 833
Copyright (C) HIX
2000-08-11
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Autofelugyelet (mind)  8 sor     (cikkei)
2 kikerules vs. elozes (mind)  27 sor     (cikkei)
3 KRESZ kerdes (jobbkez) (mind)  15 sor     (cikkei)
4 Re: vw kek muszerfal (mind)  14 sor     (cikkei)
5 elkoszones (mind)  10 sor     (cikkei)
6 Olcso benzin (mind)  12 sor     (cikkei)
7 Ausztriai autozas (mind)  49 sor     (cikkei)
8 Re: *** HIX AUTO *** #831 (mind)  25 sor     (cikkei)
9 3 kerdes (mind)  14 sor     (cikkei)
10 vendeglo Miskolcon (mind)  17 sor     (cikkei)
11 Shell Smart - Pontgyujtes a temetesemen is? (mind)  30 sor     (cikkei)
12 Kerozin (mind)  18 sor     (cikkei)
13 [off-topic] Duna-part (mind)  11 sor     (cikkei)
14 eromulatogatas - fontos (mind)  29 sor     (cikkei)
15 mindenkinek annyi (mind)  23 sor     (cikkei)
16 Suzuki Festek (mind)  21 sor     (cikkei)
17 kilottyent a kavem! (mind)  20 sor     (cikkei)
18 mobil, T613, autoklub vizsga (mind)  58 sor     (cikkei)
19 A jotol mindig van jobb (mind)  26 sor     (cikkei)
20 Alternativ energiaforrasok (mind)  25 sor     (cikkei)
21 Tipo... (mind)  29 sor     (cikkei)
22 Megkesve bar .. (mind)  17 sor     (cikkei)

+ - Autofelugyelet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi	
Eladosorba kerult a 6 eves Astra Caravanom a muszakin meg 
"joindulattal" elfogadtak a felig kirozsdasodott motorszamot 
(eljenek a nyugati autok!), de felmerult, hogy igy nehezen fogom 
tudni eladni. Van valakinek tapasztalata az Autofelugyeleti 
eljarasrol (hogy megy, mibe kerul)? kulonben azt is hallom, hogy 
az AF-es kocsikat nehezen lehet eladni ez igaz?
Minden tanacsnak orulnek: Con
+ - kikerules vs. elozes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Busz zarovonalon valo kikerulese: van fogalmi kulonbseg az elhaladas,
elozes es kikerules kozott. Ezt meg kell nezni a kreszben, hogy a busszal
mit csinal az ember. Kikerulesnel elvileg at lehet lepni a zarovonalat (ha
pl. felassak az utat), de a busz kikeruleset (?) nem erdemes elkezdeni,
mert ugyis atfut elotted a gyalogos, aki a busz takarasabol csak ugy
kilep. A nemeteknel, ha nincs buszobol, a busz veszvillogoval szokott
leallni a megalloban. Ez azt jelenti, hogy a mogotte haladok es a
szembeforgalom is (!) max. 7 km/h-val [le'pe'sben] kozlekedhetnek.
Kikerulni pedig csak akkor lehet, ha mar nincs mozgasban. Mondjuk ez
hulyeseg, ha mar ilyet csinalnak, akkor hozzanak olyan torvenyt, hogy
mindket iranynak stop.

Persze Mo-n vannak okostojasok, akik belathatatlan helyeken kerulgetik a
buszt. Pl. Bp. XII. ker., Istenhegyi uton a 21-es buszt a Lorant utcai
megallojaban hegynek fel. Elnyujtott, belathatatlan balkanyar, zarovonal,
hegynek le meg ezerrel jon a szembeforgalom. Egy megalloval feljebb,
Gyongyvirag utca. A busz mogott zebra, a zarovonal az orranal kezdodik.
Enyhe de belathatatlan balkanyar kovetkezik. A szembeforgalom ketezerrel
kozlekedik. Akinek eddig nem sikerult megeloznie a buszt, az az Eotvos ut
emelkedojen probalkozik. A trukkosebbek a Martonhegyi uton jonnek fel es
ott elozgetik egymast a belathatatlan kanyarokban. Daragije ribjata, hova
a budos francba kell ennyire sietni?

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - KRESZ kerdes (jobbkez) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Lenne egy kerdesem. Azt mondtak nekem, hogy a lako/piheno 
ovezetbol kijovo (a saroktol 10 meterre van a vege tabla) utca 
alacsonyabb rendu, mint egy natur utca, ergo nem jobbkezes.
Igaz ez? Sokat jovok ki onnan. Fekvorendor nincs, teljesen 
szintben vannak.

Koszi
Bye

Lantos, Tibor                           
      | http://www.lantos.net    
   ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Re: vw kek muszerfal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> Errol beszeltem. Ez a mai autokkal is u.igy van. A fauve  a
> dizajnos, amde zavaro kek muszerfalat, es az osszeszereles minoseget. Ezt

Az uj T4-ben is kek a muszerfal. Szerintem baromi jol nez ki, es 
egyaltalan nem zavaro. Jol lathato, jol mutat rajta a piros mutato :0

ADios

Lantos, Tibor                           
      | http://www.lantos.net    
   ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - elkoszones (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Listatagok!

 Sajnos ugy alakult, hogy nem tudom a listat a jovoben
olvasni, nyomon kovetni. Ezert elkoszonok, azzal, hogy
remelem, lesz meg ra lehetosegem, es orulok, hogy
raakadtam erre a forumra. Ha barkinek allatorvosi
kerdese tamad, jelentkezzen batran, ha tudok, szivesen
valaszolok, maganban.

 Maradtam Tisztelettel Mindenki fele:-Dani-
+ - Olcso benzin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho,

en mar 1 eve a torokbalinti Cora-hoz jarok tankolni. Mindig 
kevesen vannak, nincs majomkodo benzinkutas, nincs 
borravalo es a benzuin legutobb: 237.5 Ft /l 95-os.

A Shell V-Powert hasznaltam masfel evig de nem tapasztaltam 
semmit amit kellett volna. Biztos az autom volt hibas ...

Jarjatok szerencsevel.

Bby
+ - Ausztriai autozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok kormanytekergetok

Ausztriaban voltam a szabim alatt kirandulni,
es tapasztaltam nehany erdekes dolgot az ottani
kozlekedessel kapcsolatban.
Mondom, ezeket csak en tapasztaltam, aki 100%-ig
biztos a szabalyokban az cafoljon meg vagy erositse
meg ezeket:

A kozutakon a sebesseghatart 90-rol felemeltek
100-ra .(?) A hataron lattam egy tajekoztato tablat,
de valahogy tul gyorsan elsuhant mellettem...

A sebessegkorlatozast szerintem nem oldja fel a
lakott terulet tabla kezdete es vege. Ha egy falu
elott ki van rakva a 70-es tabla, akkor a helyseg-
nev tabla utan is lehet menni 70-el. A falu tenyleges
kezdetenel kiraknak egy 70 vege tablat (es az utra
felfestik, hogy 50). Volt olyan is, hogy a falu elott
volt a 70, a falu utan a 70 vege. Ezen a falun
szerintem vegig lehet dongetni 70-el. Ezek persze
nem is olyan faluk voltak, mint itt nalunk, altalaban
csak erintik a foutak a falvakat.

A sebessegkorlatozast az alarendelt utkeresztezodesek
sem oldjak fel. Itt aki felhajt az utra, a macisajt
alatt van egy kiegeszito tabla, amin egy kisebb seb.
korlatozo tabla es egy jobbra-balra nyil van festve.

Ha epitkezes. vagy uthiba miatt kint van egy 30 vagy
40-es tabla, akkor celszeru azonnal annyira lassitani,
mert azok nem ok nelkul vannak kint.

A megallni tilos tabla ala (vagy a tablara) ra van irva,
hogy kezdet. Ahol veget er a tilalom, ott ismet kiteszik
a tablat, egy vege felirattal. Olyan tablat nem igazan
lattam, hogy megallni tilos 50 meter hosszan.

Nem tudom, hogy kotelezo-e a tompoitott, de a bekap-
csolasi arany kevesebb, mint 50%. Rosszabb a helyzet,
mint nalunk. Ez volt az egyetlen negativum.

Az utak jo allapotarol, a kozlekedesi kulturalol (azert
ott is vannak am nagy tahok) most nem irok, azt mar sokan
megirtak.

Igazitsatok ki, ha valamit rosszul ertelmeztem.

   G. Peti
+ - Re: *** HIX AUTO *** #831 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Tegnap nem ment el a level valamiert, ha megjelenne megis akkor bocsi.

> Ne haragudj, de abszolute marhaság, amit írtál, hogy a mozaikban a
> legolcsóbb a vizsgáztatás.
> Én autóklubtag vagyok és 4-5000 Ft. -ból megvolt a vizsgáztatás
> (nem elhanyagolandó az sem, hogy zöldkártya + muszaki vizsga kb 1 órán belül
> megvolt).
Ne haragudj, de vagy abszolut marhasag amit irsz, vagy nem ugyanannak az
Autklubbnak vagyunk a tagjai. Felhivtam oket, hogy elvinnem vizsgaztatni
az autot, ugy inditott, hogy min. 1 honap mulvara tud csak idopontot adni,
ja es mivel Autoklub tag vagyok CSAK 12e Ft, zoldkartya minden nelkul,
CSAK A VIZSGA. Ugy dontottem, hogy jobban jarok ha a Mozaikban megnezik
rendesen az autot, es ha nem jo megmondjak mit csinaltassak meg, es meg
mindig olcsobban kijottem. Ja, es oda 1 heten belul siman be lehet jutni.

> Egyébként mindenki retteg a mozaiktól,
> aminek vmi alapja azért csak van!!! (Bár én nem tudok róla véleményt
> mondani)
Persze, az az alapja, hogy nem engednek at minden autot, hanem megszurik
az alkalmatlanokat. Erdekes modon az en autoimat meg soha nem vagtak meg
(kop-kop), mivel azert fel voltak keszitve a vizsgara.

PeterX
+ - 3 kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok
1. 83-as kokorszaki, megszakitos VW Jetta 1.3(?)-asba jo az olommentes? A
matricajan az van, hogy min. 91 ROZ/RON(?).
2. Ascona jobb (hosszabb) feltengelyen kozepen van egy suly, ezt meg talan
ertem, esetleg vmi rezonanciat csokkent, biztos kiprobaltak, de a trapezkaron
mi a fenenek van egy felkilos suly felcsavarozva?
3. A legfontosabb: 1.8E Asconaban hogy lehet a hutorendszert
kiuriteni/tisztitani? A legalacsonyabban levo gombat mikor ki kellett szednem,
kifolyt vagy 3-4 liter, azaz a fele. A gumicso is ebben a magassagban van, ha
azt leszedem, es lefele hajlitom, akkor a motorbol lehet hogy minden kijon,
csak a huto aljan marad?. Termosztatnal, tartalynal bontani kell, hogy levegot
kapjon? Szivattyuzni kell az aljarol?

udv, Sanyi
+ - vendeglo Miskolcon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia,

<Apropo. Ajanljal valami rendes vendeglot vagy hasonlo kajaldat
<Miskolc-Borsodchem vonalon, mert mindig az Aral kut melletti MegDumalsz-ban
<tomjuk magunkba a hamburgert (utalkozva) es nem tudunk egy jo kis helyet, pedi
g
<addigra mar ehesek vagyunk...:-((((( Budapest meg ahhoz messze van meg
<olyankor.

Nem egeszen ott van.... de amikor egyetemista voltam (96-ban vegeztem), 
mi gyakran Miskolc-Tapolcara jartunk kajalni a Tusculanum Kisvendeglobe. 
Szolid arak, jo konyha. Ajanlom a Jokai bablevest es a paloclevest (is). 
Utoljara tavaly decemberben kajaltam ott, mar nem volt a regi, 
de helyi szinten kiraly.

Udv,
Tibor
+ - Shell Smart - Pontgyujtes a temetesemen is? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenki...

Ha mar a shellrol volt szo...

(Nem)reg megrendelt SMART kartyam megerkezett, csillogo villogo szep kis
katalogus kisereteben. Rogton ravetettem magam, nezzuk csak mit lehetne
valasztani...
Eloszor is, hogyan lehet pontokat szerezni?? Liter benzinenkent adnak 1
pontot. Ha V-POWERt veszek, kettot. Induljunk ki az idealis esetbol,
V-POWERT  fogok tankolni... Aszongya, akkor a havi (felfele kerekitve) 100
literes fogyasztasomra kapok 200 pontot!
Nezzuk csak, mire lenne ez eleg?  Peldaul egy fel automosasra, esetleg egy
gyrosra, ha meg egy picit hozzateszek, talan megpalyazhatom az egyik kis
jatekautot is...
Nade ne legyunk ilyen kicsinyesek, szemeljunk ki valami igazan nagyszerut.
Peldaul egy menedzserkalkulatort. 3113 pontert! Szamoljunk csak.. Ha azt
elosztjuk 200-al..... Hopsz... Egy ev es harom honap... Es mennyit is
fizetek ezert a benzinert? (egyszeruseg kedveert 200FT/L) Durvan 310 EZER
forintot! Hasonlo kalkulatort vetten en meg ket eve 5000 forint alatt
(markasat!)
Gyorsan rajottem tehat, hogy akorhogy is varialok, belathato idon belul
bizony nem kapok en semmit abbol a katalogusbol.
Persze nem a shellt akarom lehurrogni, meg jo hogy nem osztogatnak "ingyen"
ajandekokat. (Igaz a benzin adotartalmabol az allam rendezhetne ilyen akciot
;)))
MEGIS TALALTAM EGY VISZONYLAG ERTELMES ALTERNATIVAT!!!:
A smart pontokat lehet jotekony celokra is adomanyozni. Es ha mindenki ezt
tenne azzal a par (elhanyagolhato) ponttal amit szerzett, talan egesz sok
osszegyulne. A kalulatort pedig ugyis megveheti maganak az, aki ennyit kolt
benzinre...
+ - Kerozin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Tiszy!

>(holnaptol en meg kerozinnal jarok... :-)

Ha javasolhatom inkabb ne tedd. Nem tesz jot az autonak, es olyan
iszonyatos fustfelhot kepez, hogy azt a legramatyabb IFA-k sem uberelik.
Ugyhogy ha lehet inkabb ne.

Teeby

Ui.: Lattam mar ilyet...
-- 

	  /****************************************************\
	:] Az erkölcs a közösség elôítéleteinek az összessége.  [:
	  \****************************************************/
+ - [off-topic] Duna-part (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ez en voltam. Ilyen szintu hulyeseget a Duna jobb partjarol a
> legelvetemultebbek sem irnanak le. Pedig ott is akad(t) 1-2....

Hmmm. Ugye azt mindenki tudja, hogy a Duna jobb partjan - az inkriminalt
partszakaszon - NEM a Kozgaz van? (Hanem a Muegyetem.) 

Krisz
> ------------------------------------------------------------------------
VUCSICS, Krisztian      
Sysdata Kft. TN-MNR     H-1143 Budapest, Hungaria krt. 128. / 3.401
                        Tel.: (+36-1) 471-3281, Fax: (+36-1) 471-3002
+ - eromulatogatas - fontos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!

Nos nagyobb erdeklodest valtott ki az eromu, mint gondoltam.
32 jelentkezo van.
En arra szamitottam, hogy leszunk vagy 10-15-en.
Ez okozza a fo problemat. Mint elso mailenben emlitettem egy masik
csop. hoz csatlakoztunk volna. De a max letszam az 45 fo,
ok meg 25-en vannak. Ezert 15.-en nem tudunk bemenni teljes letszammal.
Es egy nap csak egy csoportot inditanak. Plane penteken.
Igy felmerult mas lehetoseg.

1. Attesszuk szept.14-re es mindenki bejohet.

2. Attesszuk szept. 27-re es mindenki bejohet.

3. Marad szept. 15, de csak 20 fo mehet be, szoval kette valna
   a csapat, a masik fele masik napon nezne meg.

A magam reszerol az 1-es, vagy a 2-es verziot tamogatom.
Elnezest kerek mindenkitol, aki mar elrendezte szabadsagat, stb.
hogy 15-en itt lehessen, de sajnos ez van. Tul alabecsultem az
erdeklodest az atomeromuves HAT irant.

Kerlek benneteket, hogy lehetoleg meg ma jelezzetek vissza, hogy ebben
a felallasban mi az allaspontotok!!!

Koszonettel: Nagy Tamas, Paks


+ - mindenkinek annyi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csaakooo!

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: kontakthibas izzofoglalatok ( 20 sor )
>
>Sporoltam a cegnek (reszben magamnak) 30-40 ezer forintot. 
>Elnezest az alkatresz gyartoktol es kereskedoktol. :-))))

Miert kersz elnezest, amikor az alkatreszgyarto szemrebbenes nelkul benyujtja a
 szamlajat nem szokott elnezest kerni. Az termeszetes, hogy TE fejostehen vagy,
 OK meg a szenvedo alanyok „tessen ma‘a kifizetni a Kedves Vevo, mer‘ a felsove
zeto-mernok-uzletkoto 600SEL MBje lizingjet nem tudjuk befizetni“

Nem a felsovezeto MB osszeferhetetlensegrol beszelek, IGEN nyomujnon mindenki M
B-vel, na jo akinek nem fexik ez a proletar giccs vehet alfat is (:-))

Amikor en veszek a siemenstol villanykortet akor az ANNYI amikor meg a siemens 
vesz tolem akor meg ANNYI AZ ANNIIII? Megtortent, es lass csodat meg is veszi…

Palika
Akinek a szerelo 10.000SKK-ert akart egy vezerloelektronikat eladni, amikor mon
dtam, hogy dugja tudjahova, levitte 2.500-ra, en meg szereztem 1.800-ert Pragab
ol. Odadtam a kezebe, behuzott ket csavart, hogy „Keszen van, Uram!“
+ - Suzuki Festek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 08:31 PM 8/10/00 -0500, you wrote:
>bocsi mindenkinek, a lenyeget kihagytam:
>a szervizben aszongyak, nem kell neki egy nap se, hogy atmarja a kaki a
>festeket.
>Most maszkalhatunk vodorvizzel meg ronggyal, hogy mikor lesz piszkos a
>Suzuki? Ha leparkolunk, menjunk, nezzuk meg orankent?
>Suzuki.....a mi autonk ....is


heyy ez azert nem igy van.. Nekem 2 evig volt suzukim, neha apam, 
egyenletesen elkente rajta a koszt, de szepen lemosva talan 3x volt, az 
egyik most hogy jovoheten jelenik meg rola a hirdetes az ujsagban..  Ha 
idejossz szivesen megmutatom az autot, SOHA nem volt polirozva, es a 
fenyezese 100%, pedig 50e km van mar benne, jottem mentem vele, volt hogy 
alig lattma ki belole olyan koszos volt (lusta voltam takaritani, sot 
mosoba elmenni is) es a fenyezese 100%, talan annyi a kulombseg hogy kicsit 
mattult, de polirozas utan olyan lenne mint uj koraban (bar az en autom 
szinenel a mattulas nagyon jol jott, sokkal! szebb lett mint volt mikor 
vettem)..

Ant
+ - kilottyent a kavem! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

udv nektek, aszfaltbetyarok!

kilottyent a kavem, mert goromba dolgokat olvastam...

 kedves Simontemplar, eloszor pontositanak en (lehet, hogy felrevezeto (ez
 a kamu integralt aramkor alapeleme:) voltam):
 t613 - tatra t613
        benzines, 3.5 lityi V8 (venyo'c), leghuteses (eszeletlen mjuzik),
 motor a hatso tengely felett (?)
        szemelyauto, kgst (bar nem a szegeny dolgozoknak gyartottak) - qrva
 izmos, massziv, nyomul, mint a villam - ja, kb 30 eve kezdtek gyartani, azt
 hiszem kb 2 eve hagytak abba, sajna
       a vajtszemueknek ajanlanam a t603-t!

    a forgatonyomatekgorbe fenyeskedjen nektek!

    tibor

ps. 1l benyaval (technikaival) kb 3 evig tudom
    takarintani a bicajom (szoktatom a vizhez is, de meg tiltakoik) :)
+ - mobil, T613, autoklub vizsga (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

> Felado : Somogyi Istvan
> Temakor: Re: Nesze neked kihangoosito  ( 37 sor )
[...]
> Pontosan. En is ugy dumalok, hogy a vallammal szoritom a
> fulemhez a keszuleket, tehat a kezeim szabadok. Viszont a
> figyelmemet nagyon lekoti a beszelgetes, ra is szoktam szolni
> az illetore, hogy ne pletykazzon, csak a lenyeget mondja.

En ilyenkor fel se szoktam venni. Mellesleg a noknel mar megint
maskepp mukodik: ok tudnak egyszerre a vezetesre is, a telefonra
is figyelni.

> Felado : Simon Templar - The Saint
> Temakor: t613 ( 23 sor )
>
> > Felado :  [Czech Republic]
> > Temakor: wizecske, wizecske... ( 19 sor )
> >ja, t613mal nem jar senki?, ha annyi zsozsom lenne, mint amennyim nincs,
> > bizti hogy olyat vennek (mo-n ismeritek a tipust?)
>
> HAt amiket en ismerek (tipusok) azok igy hangzanak: (talan helytelenul)
> - D63
> - D47
>
> Valami ilyesmi. A lenyeg az, hogy bazi nagy bivalyeros dizel van benne,
> akkora kocsogokkel, mint egy soroshordo. Abba van am az igazi bivalyero,
> meg a nyomatek meg a satobbi. Egy baja van.
> Meg kell zabolazni, es be kell szoritani ket femrud koze, mert kulonben
> megy mindenfele.
> Meg igazabol nem nagyon lattam ellenfelet.

Teeby, te mirol beszelsz? (Kalmannak uzenem: nem, nem ismerjuk a tipust... :)

A T613-ban nem dizel, hanem egy 3.5 literes boxermotor van, amit femrudak
koze biztos, hogy nem kell szoritani, rendesen rogzitve van az a kocsi
faraban. A "kocsog" az mifele alkatresz?

A T613 kulonben regi almom, farmotor, hatsokerekhajtas, 200 LE, mmmmmm....
Nincs veletlenul koztunk olyasvalaki, aki kozelebbi ismeretsegben allt
ilyennel?

> Felado :  [Hungary]
[...]
> Ne haragudj, de abszolute marhasag, amit irtal, hogy a mozaikban a
> legolcsobb a vizsgaztatas.
> En autoklubtag vagyok es 4-5000 Ft. -bol megvolt a vizsgaztatas

En is autoklubtag vagyok, es amikor tavaly novemberben autot vizsgaztattam
naluk, 2.1 ezer volt az elovizsga, utana pedig 7.2e a rendes. Hogy lehetett
ez neked 4-5e?

Udv,
Zoli

	== Nasfay Zoltan -- mailto:  ==
== www.kimwilde.com -- www.relax.hu -- w3.swi.hu/saab900hu/ ==
+ - A jotol mindig van jobb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Ezt a levelet foleg "beemduplaveemot" figyelmebe ajnlom,akitol
> mostanaban egyre tobb,es erdekfeszitobb irasokat olvasok.
> O az,aki el van ragadtatva az M5-osetola ok hengertol ,a sebessegetol,stb.
> de ha igazan akarja ezeket elvezni,sot meg az autozast is,akkor ez
> lenne a megfelelo a szamara.
> A Ford tulajdonu angol "nemes" , megujitotta alapsorozatat.
> A DB7 mototrterebe,a korabbi 3.2 literes 335 loeros,soros hathengeres
helyere
> szinten Jaguar-rokon 6 literes V12 -est ultettek.

Egy angol uriember vett egy Ferrari F50-est, es majdnem padlot 
fogott, mikor a 3,8 sec gyorsulasu kocsitjat a szomszed 911 GT2-je 
elhagyta. Ugy megduhodott, hogy a kocsit azonnal atszallittatta
Munchenbe es a Koeger cegre bizta, amely sportkocsik (nem Tigra :|||)
tuningjaval foglalkozik. A ceg csak bolintott, es a 12 hengerre ranyomott
egy icipici biturbot :), a 60 szelepet specialis anyagbol keszultre
csereltek,
eljatszottak a hutessel es boldogan jelentettek be, hogy elkeszult a vilag
leggyorsabb kozuti hasznalatra jovahagyott autoja, amely kerek 800 loerot
teljesit 4800-as fordulaton, a nyomateka 772 Nm es az 1230 kilos kocsit
3,1 alatt nyomja fel szazra. Ha jol emlekszem a motor megmaradt az 
eredeti 4,6-os. Az ara mindossze 1.100.000.... Marka... :)

Csaba
+ - Alternativ energiaforrasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Kiss Ferenc irta:
> VD is olvasott /O legalabb olvas neha es nem csak ir / a BMW750h-ról

irni es irni kulonbseg. Ha valoban letezik valami olyan, amit leirt,
akkor az biztosan nem a 750h, hanem 750h2o vagy valami hasonlo.
a 750h hidrogenhajtasu es kesz. Elirta vagy tevedett - nem tudom.

> Az üzemanyagcella elonye, hogy sokkal több energiát képes leadni, mint a
> hasonló tömegu vagy hasonló térfogatú telep. Egy ilyen miniatur
> üzemanyagcella alkalmas lehet például maroktelefonok és palmtop 
> számítógépek

kar, hogy ez a vilag nem tudja az atomenergiat normalisan hasznositani.
allando retteges a terroristaktol, a hazi buheralastol, stb. elosegitik,
hogy soha ne keruljon be a kozeletbe az atomenergia. 
Pl. a francia Sagem kifejlesztett a mobijaihoz olyan akkut, amely
a 158 evet bir ki 1 feltoltessel... Viszont mi az eselye, hogy
ezt mi is viszontlatjuk es kihasznaljuk? Nulla. Mikor a hirt hallottam,
rogton az elektromobilokra gondoltam - de a dolog nem olyan egyszeru.
Rengeteg energiaforras van, de a legtobbhoz meg nem nott fel az
emberiseg. 

Cs.
+ - Tipo... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

koszonom mindenkinek a valaszokat kattogas es morgas meg
surcsoles ugyben. 

>A feltengelycsukloban (akadozva) megy a gondolkodas, most jo vagyok-e a
>Csabanal, vagy lecserel 1 fiatalabbra??? :-)))

Szoval tegnap beult a szerelo es majdnem eldobta az agyat, mikor
a zajokat meghallotta. Szerinte egyertelmuen az osszes nem definealt
zaj a valtobol jon. Szet is kaptuk a valtot cirka 3 ora alatt, a feltengely-
csuklok ujszeruek, gumiharangok mintha ujak volnanak. A valto
belulrol annal rosszabban nezett ki, a 6 csapagybol szerinte 3-at 
biztosan ki kell cserelni, 2-t ajanlatos, 1 maradhat... Ezen kivul
tonkre van a 3-as es a 4-es kozotti villa. A csapagyak + villa ara
elso becslesre 48000 Ft, szallitasi ido egy het... :(((
Most aludtam ra egyet, es mar nem is vagyok olyan biztos benne,
hogy ki kell cserelni. Vagy igen? Nem birta volna ki meg egy-ket
evet? Igaz, hogy alacsony fordulatokon rettenetesen csorgott, de...
Amitol meg nagyon felek, hogy a szatellitok (magyarul is igy hivjak?)
a diffiben is tonkre vannak, de ha jol tudom, azok csak kanyarban
dolgoznak, es kanyarban nem romlott a helyzet, tehat elmeletileg
jonak kellene lenni. Ha majd egyszer ossze lesz rakva, erdemes
a valtoba valamilyen adalekot tenni? Slick, Militec... En ugyan nem
hiszek az adalekokban, de hallgatok a tapasztaltabbakra...
Szoval varom a valaszaitok, "vegyel M5-ot" tipusu valaszok nem
erdekelnek, imadom a kocsim es egyelore nem akarom lecserelni.

Cs.
+ - Megkesve bar .. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihoo Mindenkinek !!!   

Szeretnem megkoszonni a Nissan Laurel -el kapcsolatos segitseget.
Most mar szerelonel van a 'dog'. Megkertem, hivjon fel amikor szetszedi a
motort, mivel meg sosem lattam ilyent szetszedve. Szerencsere orult a 
kivansagnak, nem ellenkezett. 

>     (kovacs jozsef vagyok, 20 eve autot szerelek, de ilyen vizkoves autot
>  meg a q. eletben nem lattam)
Ezen akkorat rohogtem, amilyet regen nem.

A Fordokkal kapcsolatos tapasztalatokra en is kivancsi lennek. Egyaltalan
hol gyartjak oket? Ezek nem amerikai autok?

Udv:

Tamas

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS