Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 832
Copyright (C) HIX
2000-08-10
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 RE: Eger (mind)  6 sor     (cikkei)
2 Auto 400ezerbol (mind)  33 sor     (cikkei)
3 Amit kihagytam a Suzuki-festekes levelbol (mind)  14 sor     (cikkei)
4 Elozes / Kikerules (mind)  22 sor     (cikkei)
5 mobil-headset, :-) (mind)  23 sor     (cikkei)
6 Re: kikerules (mind)  45 sor     (cikkei)
7 MARKETING - benzin (mind)  23 sor     (cikkei)
8 hidrogen, kaszkador (mind)  22 sor     (cikkei)
9 Re: 750hL + Hunyadi (mind)  39 sor     (cikkei)
10 Re: re. BMW 750h (mind)  27 sor     (cikkei)
11 vizsga - autoklub (mind)  15 sor     (cikkei)
12 kontakthibas izzofoglalatok (mind)  20 sor     (cikkei)
13 Re: Vectra gyari magno (mind)  12 sor     (cikkei)
14 Adagolo (mind)  27 sor     (cikkei)
15 t613 (mind)  23 sor     (cikkei)
16 Elado autok (mind)  12 sor     (cikkei)
17 Keleti autok (mind)  51 sor     (cikkei)
18 re:kikerules (mind)  22 sor     (cikkei)
19 finnorszag- magyarorszag (mind)  5 sor     (cikkei)
20 VATI milyen autot vegyen??? (komoly iras) (mind)  24 sor     (cikkei)
21 Sziasztok! (mind)  29 sor     (cikkei)
22 Gazauto (mind)  36 sor     (cikkei)

+ - RE: Eger (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Koszonom mindenkinek a segitseget az M3-as es egri kirandulassal.


F.Tibi
+ - Auto 400ezerbol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A mai ujsag hasznaltauto-kereskedesek arlistajabol masolok par kocsit,
hatha hasznat veszed, esetleg ezekre nem is gondoltal. Nem mondom, hogy
ilyen telepekrol vasarolj, de iranyarnak jo, ennel mar csak olcsobban
tudsz venni kozvetlen a tulajtol.
Kicsit keverem, ki milyet szeretne, amert mar csak a 829-es level van
meg, a tobbit letoroltem : )
Lada Samara (mint mar emlitettetek)
Peugeot 305, lattam kombiban is, de meg nem ultem hasonlo kocsiban.
VW Passat 1.6 kombi '83 (nagy csomagtarto)
Opel Kadett 1.6 Diesel '84
Lada Niva  1.6 '91 - 780K HUF (nincs benne a 400ban, de valaki beszelt
rola, egyik ismerosomnek volt egy evekkel ezelott, meg most is nagyon
dicseri, mar azon gondolkodik, hogy visszavasarolja - az gazos volt, igy
az uzemeltetese meg a magasabb fogyasztas mellett is elemegy - ) ez ami
ittvan, nemtom, hogy gazos-e
Audi Coupe GT 2,2i '83 - ez nemtom mi : ) Simontemplar dicserte az
audit, szerintem ez tud menni, meg enni...... jovan
Miver M5 nem fer a keretbe, van itt BMW 524 TD klimaval '83 315K-ert : )
ez vicc volt, de telleg itt van
NA! Ez a level nem egy ajanlati blokk volt, hanem csak egy lista,
azokrol a gepkrol, amik belefernek a 400ba.
Ezert engem de dorgaljkatok lecci, hogy ez milyen fos, meg az hogy
szetrohadt, meg annak mar sux a motorja, annak meg a valtoja nem worx...
koszi
Hatha valami eszedbe jut errol.
Bye

--
OvaDrivA ]
\\||//
( oo )
  ""
Szviccsing tu ra'nlevel sziksz....
+ - Amit kihagytam a Suzuki-festekes levelbol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

bocsi mindenkinek, a lenyeget kihagytam:
a szervizben aszongyak, nem kell neki egy nap se, hogy atmarja a kaki a
festeket.
Most maszkalhatunk vodorvizzel meg ronggyal, hogy mikor lesz piszkos a
Suzuki? Ha leparkolunk, menjunk, nezzuk meg orankent?

Suzuki.....a mi autonk ....is

--
OvaDrivA ]
\\||//
( oo )
  ""
Szviccsing tu ra'nlevel sziksz....
+ - Elozes / Kikerules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Bimbur, hali hixautosok!

"Buszmegalloba beallt a busz es mivel zarovonal volt mellette, a mogotte
levo
ket kocsi megallt. Mi + fogtuk magunkat es a zarovonalat atlepve kikerultuk
a tarsasgot.
pechunkre, mert kiderult, hogy az egyik kocsiban rendorok ultek.
Szepen utanunk jottek es kozoltek, hogy elozes miatt +buntetnek 3e penzre.
Pedig szerintem ez nem elozes volt, hanem kikerules.
Vegul a rendornek lett igaza, mert rajta egyenruha volt.
Szerintetek kinek van igaza ?"

A zarovonal az zarovonal. Es ha nincs akadalyozas,  - marpedig a busz csak
1-2 percre
all meg es az nem akadaly - , akkor nem lepheted at. Csak annyit uzenek
nektek, hogy legyetek turelmesek!
Egy piros lampanal is ugyanennyit allsz megsem mesz at rajta, mert ugy
gyorsabb (joesetben :)).
Egyebkent lehet fellebezni, csak akkor a helyszinen nem kell elismerni a
vetseget. Feljelent a rendor es majd lefocizzatok targyalason.

SzaboZE
+ - mobil-headset, :-) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!!

> Ha valaki autovezetes kozben hasznalja a mobiltelefonjat,
Ezt mar irtam, de megegyszer:
Hihetetlen benazasokat latni, mikor valaki mobiltelefonnal a 
kezeben vezet: 40-nel megy, nem talalja a valtot, az indexet,
nem tud kanyarodni, nem forog a nyaka igy nem tud a tukorbe 
se nezni...   Szornyu!!!  Csak akadalyoz es veszelyeztet!
Komolyan kerdezem: Ha valaki nem tud rendesen vezetni 
mobiltelefonnal a kezeben, az mi a feneert nem all felre, amig 
beszelget?? Vagy miert nem hasznal headset-et??   Sajnalja az 
otezer forintot ra, mikor 2-3-4-5 millios autoban ul???
Vagy ennyire  az egeszet??

> naszoval benya helyett wiz...
>  1. ha beindul, felviszik a calgon arat +
>     (kovacs jozsef vagyok, 20 eve autot szerelek, de ilyen vizkoves autot
>  meg a q. eletben nem lattam)
Ez naggyon tetszett!!!!!  ;-)))    ;-)))    ;-)))    ;-)))

Udvozlettel

Andras
+ - Re: kikerules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

A AUTO 0831-ban irta :
>Lehet, hogy nem ide tartozik, de az ismeroseimmel
>nem tudtuk eldonteni kinek van igaza.

Legy, nyugodt, a KRESZ legalabb olyan autos tema mint a
feltengely :-)))

>Buszmegalloba beallt a busz es mivel zarovonal volt mellette,
>a mogotte levo ket kocsi megallt. Mi + fogtuk magunkat es a
>zarovonalat atlepve kikerultuk a tarsasgot. Pechunkre,
>mert kiderult, hogy az egyik kocsiban rendorok ultek.
>Szepen utanunk jottek es kozoltek, hogy elozes miatt
>+buntetnek 3e penzre.
>Pedig szerintem ez nem elozes volt, hanem kikerules.
>Vegul a rendornek lett igaza, mert rajta egyenruha volt.
>Szerintetek kinek van igaza ?

Megneztem a KRESZ ertelmezo kezikonyvet, de konkretan ilyen
esetet nem talaltam benne.

Ha azt nezzuk, hogy a busz akadalyt jelentett, amit maskepp nem
lehetett kikerulni, akkor nektek volt igazatok.
Ha viszont figyelembe vesszuk, hogy a busz rovid ido mulva
elindul, es igy lehetove valik a megelozese ha veget er a
zarovonal, akkor nem egyertelmuen, de hibasak vagytok.
Ha a megalloban allo busz kikerulese elozesnek szamit, akkor
hibasak vagytok.
Ha a rendor ugy gondolja, akkor ti vagytok a hibasak...

Szoval nem teljesen egyertelmu a dolog. Ha jol belathato az
utszakasz, es elottem csak a busz van, en is kikerulnem. Bizva
abban hogy csak a joisten latja eme tettem, nem pedig egy
egyenruhas :-)

Mindenesetre ezt a tanulopenzt ki kellett fizetni...

Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Johet ekezet!  ****

Ez a level a HixEditor 1.14-gyel keszult
2000.08.10.-n 15:57:35-kor.
+ - MARKETING - benzin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


csak roviden: szeretettel tajekoztatok mindenkit, hogy
a Shellnel kaphato a MARKETING-BENZIN.
(leanykori neve: V-Power Racing 99 oktan)

Megismerni onnan lehet,
hogy feltuno piros kutfejen van, jar hozza ismerteto papir es:


H A R O M S Z A Z      FORINTba kerul (egy liter).


Soxerencset.

En abszolut a Shellnek drukkolok.
Ugy kell a sok SEGGFEJnek, aki bedol.

(holnaptol en meg kerozinnal jarok... :-)


udv, deejaytiszy
+ - hidrogen, kaszkador (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ha megnezitek az archivumban, egy jo 3/4-1 eve irtam a H2-hajtasu
BMW-motorrol. ;-)

##

Frankfurt/Oder-Berlin autopalya, Frankfurt-West utani kiagazas a
benzinkuthoz. Az autopalya es a kiagazas kozott fuvesitett sziget, az
autopalyat es a leagazast ketoldalt szalagkorlat ovezi. A szigetnel a
korlat a foldbe sullyesztett. Berlini pofa a Fordjaval Escortjaval
megcelozta a kiagazast, de sikerult a gyepre iranyitania magat. Viszont a
2 sullyesztett korlat kozti lukon nem fert el a kocsi. Igy a jobb
kerekeivel felfutott a szalagkorlatra es ott logott kb. 35 fokos
borulassal a kocsi az autopalya es a kiagazas kozott. Amikor elautokaztam
az esemeny mellett, az automento mar kinn volt a trailerrel, de a pofa
csak a fejet vakarta, hogy hogyan szedik le a kocsit a szalagkorlatrol [a
szalagkorlatnak semmi baja nem lett ;-) ]. A felreertesek elkerulese
vegett, a sofor kb. 40 ev koruli, fekete haju ferfi volt. :-)

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Re: 750hL + Hunyadi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

 wrote:

> VD feldob egy temat, mindenki ugrik.

Csodalkozol?

> Megjelolte a cikk
> forrasat, a tartalmat nagyjabol be is idezte, erre a
> vegzettsegevel baszogatjatok.

Ez en voltam. Ilyen szintu hulyeseget a Duna jobb partjarol a
legelvetemultebbek sem irnanak le. Pedig ott is akad(t) 1-2....

> Olvasta valaki mas ezt a
> cikket ? Nem lehet, hogy a hir valoban ugy szol, ahogy azt
> beirta ?

De lehet. Tisztan, csak vizzel mukodo auto. Harom manus kiugrik a
motorterbol es liheg.... De ezt mar megirtam egyszer.

> Egyetertek. Az en olvasatomban pont a vizbontas auton
> beluli megoldasa a nagy dolog.

Pontosan igy reagaltam le en is. Es __nem__ itt kapta fel senki sem a
vizet, hanem ott, hogy majd ezutan tiszta vizet kell csak tankolni.

> Nagybecsu muszaki vegzettsegu kollegak ! Vajh miert
> vegyesuzemu a jargany ? Nem lehet, hogy pont az
> elektromossag idoszaki potlasara kell benzint is
> hasznalni ?

Lasd fentebb.

Mindenesetre a tema az izgalmas. Raadasul a BMW tartogat meg
meglepeteseket a belsoegesu motorok teren is.

Istvan
+ - Re: re. BMW 750h (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

 wrote:

> Megdobbenessel vettem eszre, hogy VD-t kozgazda vegzettseggel vadoljatok.

Persze. Mert egyszer komoly eloadast tartott olyasmirol, ha a szegeny embernek
egyre kevesebb penze van, akkor egyre tobb kenyeret eszik.....vagy valami
hasonlo. Es mindenfele egyetemi eloadasokra meg konyvekre hivatkozott. Szoval
nekem gyanus a pasi...;-)

> Ui: Egy kis raadads meg miskolci is vagyok, jelentem az elet dogunalom,
> nyugdijasok patkanyt esznek, a kocsikat lopkodjak, ugy ahogy van egy lepra
> kornyek. Mindenki ovok hogy betegye a labat a kornyekre meg elkap valamit.
> :))))))

Es ha nem fut eleg gyorsan az atutazo vendeg, akkor menet kozben megeszik a
miskolci kannibalok! Bizony! Megirta a Dunantuli Pravda is! Szoval biztos hogy
igaz.

Apropo. Ajanljal valami rendes vendeglot vagy hasonlo kajaldat
Miskolc-Borsodchem vonalon, mert mindig az Aral kut melletti MegDumalsz-ban
tomjuk magunkba a hamburgert (utalkozva) es nem tudunk egy jo kis helyet, pedig
addigra mar ehesek vagyunk...:-((((( Budapest meg ahhoz messze van meg
olyankor.

Istvan
+ - vizsga - autoklub (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> És ami a legjobb az elozetes muszaki vizsga, ami teljesen
> olyan mintha rendes vizsgára vinnéd az autót, csak itt a
> végén egy papírt adnak arról, hogy mi az ami nem menne
> át a vizsgán.

Eddig OK !

> Ha viszont minden OK., akkor az elozetest is  elfogadják
> és már meg is van a muszaki.

A regi szep idokben...
Tessek elolvasni a friss klubbujsagot.
Ezen a rendszeren most valtoztattak. :-((((((
--
Meszaros Geza
+ - kontakthibas izzofoglalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ramszoltak, hogy ki-kihagy az egyik feklampam.
Ez egy ceges kisteherauto. 
A kiveheto izzo foglalata es a buranal marado nyomtatott
aramkori lap kontaktusai az evek folyaman elszenesedtek.
A feklampa a legtobbet kapcsolgatot vilagitas.
A romlo kontaktusok itt egnek be a leghamarabb.
Kiszereltem az egesz vilagitotestet es minden (kiveheto) 
foglalatra forrasztottam megfelelo szamu 15 cm hosszu 
sodrott vezeteket. A masik veget raforrasztottam a buranal 
levo nyakra. Az izzo igy is kenyelmesen cserelheto, csak nem 
viheto a foglalat 15 centinel messzebre. A kontakthiba itt egy 
eletre megoldva. 
Sporoltam a cegnek (reszben magamnak) 30-40 ezer forintot. 
Elnezest az alkatresz gyartoktol es kereskedoktol. :-))))
Olvasom a hasonlo gondokat.
Vigyazat, mert ez nem oldja meg a "tobb lampa egyutt vilagit
(parazslik)" jelenseget. Akkor az odavezeto test csatlakozas
hianyzik (kontakthibas). Tipikus kabel csatlakozasi hiba.
--
Meszaros Geza
+ - Re: Vectra gyari magno (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha minden igaz, veszel a bicajboltban ket ku:llo:t, lefureszeled a butykos
veget, meghajlitod U alakura, es kesz.
KI
> wrote in message news:...
> Hello,
>
> Szuksegem lenne Vectra A ,gyari Blaupunkt magno "kiszedore".
> Akinek van,vagy tudja hol lehet beszerezni rply pls.
> Thnx.
>
> K.G.
>
+ - Adagolo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Szerintem meg a fejszelep vagy nyitva van, vagy nincs.

Na igen. :))
Elnezest kellene kernem mindenkitol, ugyanis nem minegy, hogy
hagyomanyos soros, disztributoros stb. adagolorol beszelunk-e.
De a "hagyomanyos" (soros es forgoelosztos) adagolokban ugytudom a
fejszelep egy eros rugoval van elofeszitve, amit valoban a nyomas
mukodtet, de nincs nyitva folyamatosan. Ugyanis a kupos gallerja zarja
le az elemdugattyu alatti reszt. Ahol is az adagoloelem mozog a
huvelyben (soros).

Mindenesetre tenyleg nem mindegy milyen adagolorol beszelunk.
A lenyeg viszont a piezoelektromossag es a nyomaskulonbseg. Persze
sokkal erzekenyebb muszerekkel ugyanigy lehet merni a kb 20 jellemzovel
biro befecskendezesi folyamatot, a nyomaskeltestool egeszen a
porlasztonyitasig. (dizel oszcilloszkop) De ebben vannak nalam jartasabb
es tapasztaltabb szakemberek is itt a listan.

Udv
Teeby
-- 

	  /****************************************************\
	:] Az erkölcs a közösség elôítéleteinek az összessége.  [:
	  \****************************************************/
+ - t613 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>ja, t613mal nem jar senki?, ha annyi zsozsom lenne, mint amennyim nincs, bizti
,
> hogy olyat vennek (mo-n ismeritek a tipust?)

HAt amiket en ismerek (tipusok) azok igy hangzanak: (talan helytelenul)
- D63
- D47

Valami ilyesmi. A lenyeg az, hogy bazi nagy bivalyeros dizel van benne,
akkora kocsogokkel, mint egy soroshordo. Abba van am az igazi bivalyero,
meg a nyomatek meg a satobbi. Egy baja van.
Meg kell zabolazni, es be kell szoritani ket femrud koze, mert kulonben
megy mindenfele.
Meg igazabol nem nagyon lattam ellenfelet.

Teeby
-- 

	  /****************************************************\
	:] Az erkölcs a közösség elôítéleteinek az összessége.  [:
	  \****************************************************/
+ - Elado autok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Elado egy 1986-os felezos Mitsubishi Cordia 1.6 piros szinben
295.E HUF.
Valamint egy 1983-as Nissan Cherry 1.3 5 fokozatu aranymetal
195.E HUF.

Udv!          
OliApa
llllllllllllllllllllllllllllllllllll

llllllllllllllllllllllllllllllllllll  06 20 92 69 959
+ - Keleti autok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet autostarsak !

Soha nem hittem volna, hogy a keleti (inkabb Japan) autok vedelmeben valaha
is szot fogok emelni, de Nasfay Zoltan ezen iranyu okfejtese bizony
allasfoglalasra kesztet.
Elore bocsatom, hogy mindig europai autoim voltak, es talan lesznek is.
Nos. Anno a 80-as evek elejen a Japan autok erosen konvergaltak a kotongumi
iranyaba. Attol csak meretukben, es hasznalatukban tertek el. Az anyaguk
minoseget tekintve csak milyenseg beli kulonbsegeket tudtunk felfedezni,
mivel az anyagvastagsag, es anyagfaradas teren a koton messze tulhaladta a
felkelo nap orszagabol szarmazo, autonak csufolt kollegait. Egyiket sem volt
tanacsos egy kanyarnal tobbre elvinni, bar a koton eseteben valamivel tobb
sikerelmeny szarmazhatott ezen aktus soran. Ez ma mar tortenelem, de csunyan
bearnyekolja a jelent. A 80-as evek utolso nehany eveben a szalagokrol
lekerulo kis es kozep kategorias Japan (nem mind) autok MESSZE tulhaladtak
mint technikai, mind minosegbeli teren europai konkurenseiken. Itt leginkabb
a Honda es Toyota tipusokra gondolok. Az europai (leginkabb Nemet)
hibastatisztikak legmegbizhatobb autoi hosszu evek ota a Japan autok !
Ismerosom szerelomuhelyeben mar fordult meg 400e km-t futott Suzuki Swift,
es most is csak torve volt. Perze ez utobbi tipusrol mas pozitivumot
hirtelen nem tudok mondani. Nasfay Zoltan meg nem latott szep 20 eves Japan
autot ? En sem. Az okait elobb vazoltam. A mai Hondak, Toyotak u.annyit,
vagy tobbet kibirnak eu tarsaikhoz kepest. Persze ma mar a 80-as evekkel
ellentetben nem nagyon osztogatnak minden zacsko cukorhoz uton-utfelen Japan
autokat, araik egy ici-picit emelkedtek. Pelda: Egy mai IV-es Golf potyogo
konnyekkel sem kotheti be egy mai legszarabb Honda Logo cipofuzojet sem. Ez
van.
Idezek addusery2-tol:
>Tavol-keleti autok: 6 evesen adtam el Honda Civicemet.
>Persze lehet, hogy qrva szerencses voltam, de ez ido alatt
>csak az eloirt szervizeken voltam, 160.000 km alatt nem
>volt elromlott alkatresz javitasa/csereje ! A garanciat
>ugyan igy nem tudtam kihasznalni (nem volt mire), de az
>amugy is csak harom evig tartott... Megjegyzem, Golf II-mel
>csupa kellemes szivas volt az elet (ablaktorlo motor csere,
>kp zar vezerlo csere, kuplungproblemak..). Persze ebbol nem
>vonnam le azt a kovetkeztetest, hogy minden VW szar. De
>azert GolfII-t az eletben tobbet nem veszek.
Errol beszeltem. Ez a mai autokkal is u.igy van. A fauve  a
dizajnos, amde zavaro kek muszerfalat, es az osszeszereles minoseget. Ezt
odaat is egyre inkabb tudjak, es ok az elmult 10 ev tapasztalatai alapjan
ugy tunik gyorsabban fejlodnek. En, (a peldanal maradva) ha valasztani kene
a Civic es a keken illego-billego Golf kozott ez utobbinak a kipufogojaba
egy nagy banant dugnek, oszt csocs. Ne sertodjenek meg a fauvesek, csak egy
elethu pelda volt. Az egyik oldalt a legbol kapott rossz hirnev rontja, a
masikat meg a legbolkapottabb istenites, es ez a rossz nem az auto. Egyszer
en is az ilyen istenitesnek lettem az aldozata. Akkor megtanultam, hogy nem
mind arany amire azt mondjak.

Koszonettel:
Marci
+ - re:kikerules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello auto,

>ket kocsi megallt. Mi + fogtuk magunkat es a zarovonalat atlepve kikerultuk
>a tarsasgot.
>pechunkre, mert kiderult, hogy az egyik kocsiban rendorok ultek.
>Szepen utanunk jottek es kozoltek, hogy elozes miatt +buntetnek 3e penzre.
>Pedig szerintem ez nem elozes volt, hanem kikerules.

Erre van egy jo kerdes:-))
 "A zárovonalat mi oldja ? ... Csak a higito!!!!"
 Szerintem nem is a busz kikerulesevel volt az igazi
 gond, hanem azzal a 2 kocsival ami mögötte allt !!
 .........

 mas:
 keresek ALFA ROMEO 33 1.8TD -hez gepkönyvet adagolo leirast villamos
 rendszer rajzot.
 Ha valaki tudna segiteni..
 
 
Best regards,
 Grimm                          mailto:
+ - finnorszag- magyarorszag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Koszonom a ket valaszt a Finnorszag ---> Magyarorszag kerdesemre.

raki
+ - VATI milyen autot vegyen??? (komoly iras) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv VATi! HIX-autosok!

- Ford EscortIII 1.6: jo auto, olcso az alkatresz, ritkan romlik el,
keveset fogyaszt,
orszagut 7.2-7.5 a fogyasztas, ettol tobbnel szerelocsere.

- Ford Sierra 2.3 V6, 2.9V6 megy mint atom, 200-ig stabi, motor
kiszolgalja az autot.
Bonusz 6-8ban mar turhato a kotelezo, gazzal mar egyenerteku mas 2l
alatti autoval. Megbizhato, stabil auto, varos 13l, orszagut
8-9l(100-130) Gazbeszereles 85eHUF, utana 138HUF/l autogaz, nagyon
szereti! A karbis verzional ovatosan a zoldkartyaval, a ket hengersornak
kulon van az alapjarat allitoja, es kenyes a pillnagoszelepek
szinkronizalasara, de ha egyszer jol belotted, utana orok elet.
Variaciok 2.3V6 Weber kettoskarbival, 2.3iV6, 2.9iV6 (ez mar kozel M5
motorkategoria) Ja es ezek az autok minimum Ghia felszereltseguek!
  Hatranya: csak a gyari lengokart szereti(17eHUF), az utangyartottakat
(10eHUF) garanciaban visszavittem. Futomuvet nem szeretnek allitani
rajta, pedig dolest/utanfutast is lehet, csak trukkozni kell vele.
Baratomnak tobb, mint 5 eve van meg, ezalatt alig javitotta, az azonos
aru 4u W1.3-hoz kepest!
--
 Udv
  Levente
+ - Sziasztok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koszonom az eddigi informaciokat es kritikakat.
Elkeszult vegre az oldal egy kicsit szebb
valtozata, igaz informacioban meg mindig nem
annyira gazdag, de az ember probalkozik.

Termeszetesen nagyon kerem a tovabbi
kozremukodeseteket es megjegyzeseiteket,
dobjatok meg egy levellel :)

Ha nem lattatok a lapot egy hete, most mar
erdemes ujra megneznetek, hatha talaltok
erdekesseget rajta.

Kellemes autozast, es jo nyaralast mindenkinek
aki most indul.

Udv, 
Ferenc


_______________________________________

copcars - a magyar sebessegmeres oldala
http://www.nexus.hu/copcars
e-mail: 
_______________________________________

___________________________________________________________________
[NEXUS - ingyenes email & honlap mindenkinek - http://www.nexus.hu]
+ - Gazauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

Nekem egy 518-as gazos BMW-m van. En mar igy vettem es 
nagyon nem bantam meg.
Gazbol 1 tankolassal kb. 300-400 km-t tudok elmenni.
Multkor Balatonrol jottunk haza (160 km) es a vegen kb. 130-
140-et nyomtunk neki es igy evett meg 10l gazt.
Hivatalos gazkuton ~125 Ft/l a gaz ara. Ha atfejted, akkor 
kb. 90-100 Ft-ra jon ki. A kezi atfejto ara kb. 15-20 eFt, 
az elektromos dragabb. Palackcsere altalaban 2500 Ft.
Van egy nagyon jo gazos szakemberem, aki az en automat is 
rendben tartja. A neve: Mod Laszlo, tel.: 06-309-484-329, 
otthoni: 362-4549. Cim: 22. ker. 8. u. (Primagazos tabla).
O komplett arajanlatot tud neked adni, nagyon segitokesz es 
normalis ember.

A gazauto egy kulon tudomany, neha engem is meglepnek a 
dolgai... Telen az az egy gond van, hogy addig benzinnel 
kell jarnod, mig el nem kezd melegedni a hutoviz. Utana 
atkapcs es go.

En tavasztol oszig csak gazzal jarok es igy megtehetem, 
hogy minden nap autoval jarok dolgozni. Van egy nagyon jo 
gazkut, ahol ejjel-nappal tankolhatsz es a gazuk is jo. 
Cim: 8. ker. Nagyfuvaros utca.

Ha az interneten a keresobe beirod, hogy gazauto, akkor ott 
minden lenyegesebb cimet megtalalsz Izelitonek: 
www.gazauto.hu
http://www.auto2.hu/a2-web00-4/gazauto/elso.htm

Ha egyeb kerdesed van, akkor nyugodtan irj.

Udv,

Esther

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS