Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1552
Copyright (C) HIX
2002-08-11
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 va (mind)  53 sor     (cikkei)
2 + (mind)  24 sor     (cikkei)
3 Re: autok (mind)  49 sor     (cikkei)
4 Re: fogyasztomagnes (mind)  25 sor     (cikkei)
5 Fiatok (mind)  14 sor     (cikkei)
6 Stevie Mareaja -- pontositasokkal :-) (mind)  31 sor     (cikkei)
7 Re: Meg eri vagy sem (mind)  26 sor     (cikkei)
8 Re: biciklistak (mind)  34 sor     (cikkei)
9 Izzocsere (Valasz: Sokminden *** HIX AUTO *** #1551) (mind)  29 sor     (cikkei)
10 offline (mind)  4 sor     (cikkei)
11 csorges (mind)  20 sor     (cikkei)
12 regi auto nem ven... (mind)  32 sor     (cikkei)
13 tempra meg mindig :) (mind)  35 sor     (cikkei)
14 FIAT (mind)  18 sor     (cikkei)
15 Kappa 2.0 20VT (mind)  24 sor     (cikkei)
16 Forma-1 (mind)  24 sor     (cikkei)
17 Re: Kell nekunk az EU? (mind)  15 sor     (cikkei)
18 Re[2]: lopasnehezites (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - va (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ez nem Pesten lesz, de azert merem ajanlani, mert szerintem a pesti
>arak alatt dolgozik joval, s iszonyuan szepen.

Mit jelent az az "iszonyuan szep"? Mer nekem anyosomat juttassa eszembe
---
Meghalt VD, eljen opelesGeri! (Igaz, kicsi is, sarga is, de a mienk)
---
>Szoval a bicajosokkal szemben az autosok ugy viselkednek,
>mintha az egy gatlo dolog lenne az uton, ...

Vili, nem "gatlo". A helyes kifejezes: akadaly.
---
>Hihetetlen, hogy ezzel az osoreg baromsaggal a mai napig
>embereket lehet megetetni!!! Az uzemanyagban nincs
>magnesezheto alkatresz, a szenhidrogen-molekulak nem
>szabalyos alakuak, raadasul ha a magnesek kozott
>egyenesen (laminalisan, mindegyik a + oldalaval elore)
>aramlana at, rogton utana, de legkesobb az elso csocsatlakozasnal
>ujra osszekeveredne az egesz a francba.

De nem ugy van az! A femtankbol szubatomi femnuonok kapcsolodnak a
benzinatomok otodik es hetedik elektronjahoz. Mivel mint tudjuk, minden
muanyag tartalmaz femet, a jelenseg a muanyagtankos kocsik eseten is
mukodik. (Egyedul a valoszinutlenseg elven mukodo motorok uzemanyagrendszere
a kivetel, de az katonai teszta - egyenlore) Tehat a femnuon altal
_szabalyosra_  formalt szenhidrogen molekula (ami tobbnyire sarkitott gomb
format vesz fel, ill. keverek eseten teglatestet 1:2:5 aranyokkal) eleri az
elso magnest, ott polarizalodik a jol ismert elv alapjan. A masodik magnes
igazit rajta egy kicsit, igy a benzin aram rendezettebbe valik, vegul az
utolso magnes teljesen beallitja a polusokat. Szemleletesen a rendezett
benzinaram ugy viszonyul a magneses eszkoz nelkuli uzemanyagrendszerekhez,
mint a lezer feny a normal fenyhez. Ezaltal az ilyen keszulekekkel
felszerelt motorok jobbak, egyenletesebbek, es igy tovabb, mindezt kevesebb
uzemanyag elegetesevel erik el!
---
>Egy naiv kerdesem lenne hozzatok:
>Miert 'csorog' a motor. Most volt szerelonel, de azota
>furcsa csorgo hangot ad gazadasnal.

Ennek csak egy oka lehet: a szerelo ott felejtette a sorosuveget az ules
alatt.
---
>A futomuve a luxuskategoriahoz merten kicsit kemeny
>de ez a vezetesi elmenyt fokozza.

Apam! Ezt a marketingdumat!
---

Remelem segitettem mindenkinek. Ja, a smile-kat elfelejtette, igy keretik
odagondolni mindenhova!

Udv joe
XM 2.1 TD
+ - + (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Shake:
>Az a helyzet hogy mikrohullam vetelhez nem jo a "normal"
>antenna.
En szetkaptam a Passport8500-at: Lezerre van ot dioda, a tobbire meg egy
eleg sulyos ontveny, ami amolyan szogletesre lapitott tolcserre hasonlit
leginkabb, a "tolcser" szuk vegen egy kis "kamraval"
De mint tudjuk, nehany mobalfon is tudta jelezni a trafit :-)))
---
Motordiagnosztika:
Citromokhoz es Pugokhoz van hazilag  - par fillerbol - elkeszitheto
diagnosztikai szerkentyu. A szamitogep altal eltarolt hibakodokat olvassa
ki, neha akkor is erdemes hasznalni, amikor a meghibasodast jelzo
motordiagnosztika ikon meg nem vilagit. Magyar leirasa a web lapomon:
http://condrix.freeweb.hu
---
Fogash: az a kocsi sikamika erdekelne, ha tenyleg egy nap alatt megoldjak.
Ules kiszereles meg minden? Nem nagyon akarnam ott hagyni az autot, es eddig
mindenhol 2-3 napot olvastam...
---
Bent vannak a xenon-ok az automban. Ehhez hol lehet tartalek izzot venni?
(Beszerelesrol fenykepes leiras szinten a fenti lapon)

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Re: autok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
: Sorban:
: Audi V8:

Papiron sokat tudok rola, csak meg nem ultem benne, de kezdek rola
lemondani. Tulsagosan nagy, kicsit talan divatjamult a formaja, meg
iszonyu koltsegeket vonhat maga utan, ha javitani kell.

: Coupeban a gombolyu, vagy az Ur-Quattro? Mindegyik soros5hengeres, 2.2
turbo
: (allat), vagy 2.3 szivomotorral.

A 1988 utani gombolyu szeria, 2.3-as 136 v. 170 loeros motorral, esetleg
osszkerekhajtassal is. Errol is eleg sok mindent tudok mar, leginkabb az
izgat, hogy mennyire feszes a rugozasa pl. a Quattro kivitelnek. Nalam a
komfort sokkal inkabb szempont, semmint a sportossag. Ha feszes, akkor
ez a lehetoseg kilove.

: Senatorban csak a 3.0-24V-t (2x szogletes kipufogoveg hatul)szabad
megvenni,
: bar ertekvesztese ennek is hajmereszto. Viszont hatsokerekes, es
allatira
: megy.

Igen, megy mint a gep, viszont a regebbi 156-177 lovas blokkok allitolag
szetuthetetlenek.

: Volvo 940. A 40 a 4 hengerre utal, ez ketliteres. A 960-as inkabb
bejohet,
: az sor6/3000. Stabil megbizhato szerkezet egy ruhasszekreny
: aerodinamikajaval. Nagy kenyelmes batar, de alkatresz nem olcso hozza.

Igazad van, a 960-asra gondoltam a 2,9-es 204 lovas motorral. En meg
csak 760-asban ultem, az (akkor) lenyugozott. A 960-asnak allitolag eleg
feszes a rugozasa es a motorja sem igazan csendes. Az utobbi nem tudom,
hogy a hathengeresekre vonatkozik-e. Probaltad valamelyiket hosszabb
tavon ezek kozul?

Kozben pontositom a kerdest: egesz konkret tapasztalatokra lennek
kivancsi, foleg negativ szemlelettel kezelve a dolgot. Milyen
gyengeseget lehet az alabbi tipusokrol elmondani? Belter minosege,
rugozasi komfort, zajszint, kormanyprecizitas, valtoprecizitas, satobbi,
szokasos autofil szempontok.
* Audi Coupé 2.3
* Opel Senator
* Volvo 960 2.9

kosz,
Zoli
+ - Re: fogyasztomagnes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
: Nincs szivatozas, sebesseged szinte
: soha nem csokken nullara. NEm kell bemelegiteni, nem kell megallni,
ujra
: indulni, csusztatott kuplunggal araszolni negyedorakon keresztul.
Plusz a
: karbis es kat. nelkuli Skodanak meg jot is tesz, ha kicsit
kikormolodik.
: EZEK OSSZHATASA OKOZZA A FOGYASZTASCSOKKENEST, nem a magneses  :
baromsag. Mar
: elnezest. Szomoru hogy hozzaerto emberek is ennyire hajlamosak a nem
: gondolkodasra... :(

Lehet, hogy neked van igazad, de ez (megint) csak ELMELET. Aki folyton
elmeleti uton vezet le mindent, az szokott a legjobban meglepodni a
vegen, hogy pedig o kimerte, kiszamolta, aztan megse annyi ;-) Tucatszor
lattam mar ilyet. Varjuk meg, amig a Skodas hazajon, es ugyanugy fog az
autojaval kozlekedni, ahogy azelott. Szerintem Frigyes azt is meg fogja
irni, ha nem jott be a dolog.

Kulonben belegondoltatok mar abba, hogy mi lenne, ha TENYLEG mukodne?
Akkor is szinte lehetetlen lenne eladni, egyszeruen azert mert senki NEM
HINNE EL. ;-) Volt mar ilyen.

Z.
+ - Fiatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

A Brava-Marea temahoz hozzaszolva: amennyit en a bemutatasa ota elmult
evekben hallottam roluk, annak alapjan egy teljesen stabil kep alakult
ki bennem: megbizhatosag szempontjabol messze az egyik legrosszabbul
sikerult modellcsaladja a Fiatnak. Nem is erdemes a Puntoval vagy az
Alfakkal osszevetni. Teljesen megertem Stevie allaspontjat. A
nemet-olasz vita mar egy parszor lezajlott, remelem, most nem fogunk
ujbol szelsosegbe esni. Mindenesetre aki az olasz autokra legyint, az
legalabb akkora hibat kovet el, mint aki azt hangoztatja, hogy semmiben
nem rosszabbak a nemet vetelytarsaknal. Az igazsag, mint oly sokszor,
most is valahol a ketto kozott van.

Z.
+ - Stevie Mareaja -- pontositasokkal :-) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koszonom az aggodast a Maream ugyeben :-)

1) Az auto nem volt torott. Retegvastagsagmerovel
alaposan atneztuk. Az elado pedig szegrol-vegrol
ismeros volt, ezt azert nem titkolta volna el. A
szelzajt szerintem a szigeteles hibaja okozza, a
megoldas a csere, de az nagyon draga. Inkabb
felhangositom a magnot :-)

2) Az auto szellozese rendben. Azert ment
egyszerre az ablakfutes es a klima, mert a
tukorfutes az ablakfutessel mukodik egyutt, arra
meg szukseg volt. A klima egyebkent valoban egy
par pillanat alatt leszaritja az ablakot, de amint
kikapcsolod, sutty, felnyomja a parat az ablakra!
Ezt eddig minden klimas autom igy csinalta. A
ventillator azert ment vegig, mert nem akartam
kapcsolgatni, inkabb mereven az utra koncentraltam
es az idonkent felbukkano kivilagitatlan
lovaskocsikra.

3) Kormanykozep. Az auto futomuve hibatlan, a
beallitas jo -- legalabbis a markaszerviz szerint.
Nincs is gond az egyenesfutassal. Mas problemat
sem erzekelek, csak eppen a kormany allasa nem
szimmetrikus :-) Mas autokon ilyenkor lelazitjak a
kormanykereket es a "jo" allasban visszaerositik.
A Marea allitolag nem igy mukodik. Na mindegy,
megmutatom majd egy futomuvesnek is az autot.

Stevie (Bulgaria)
+ - Re: Meg eri vagy sem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Olvasom a vitat, hogy erdemes-e markaszervizbe vinni az autot vagy sem. En
megvallom oszinten nekem meg nem volt az autom az elmult 100.000 km alatt
marka szervizben. De alljon itt egy tanulsagos tortenet egy ismerosom
autojarol.

Az auto egy Volvo S40. Allt a parkoloban es egy szoke asszony pajtas neki
koccant az elso sarvedo elejenek. A sarvedo a lampa es a homlokfal serult.
Kapott betetlapot elballagott vele a biztositoba es ott a karszakerto
szerint keletkezett az autoban 387.000 HUF kar. O ugy gondolta hogy elmegy
egy kis szervizbe es megbotoja a javitast ugy, hogy az auto is kesz legyen
es a penzbol is maradjon valami. A szervizbe azt mondtak neki, hogy kb
150.000 az alkatresz 100.000 ert megcsinaljak es 50.000 ert adnak szamlat
387.000-rol. Egy het mulva johet erte.
Ott is hagyta az autot, ket nap mulva felhivtak a szervizbol, hogy menjen
be, mert problemak vannak a kocsival. Mikor oda ert leesett az alla, mert az
elso ket legzsak szepen kipukkanva logott a muszerfalon. Azok a barmok addig
utottek az auto elejet kalapaccsal amig kinyiltak a legzsakok. Azt mar csak
mellekesen emlitem meg, hogy kilehet kapcsolni egy kis kulcsal a legzsakokat
ilyen esetre. Az uj legzsakok kb 800.000 ezer forintba kerulnek+munka dij
mert kikell cserelni szinte az egesz muszerfalat.

Lehet gondolkodni hogy mi eri meg.

Sziasztok: Gyugyo
+ - Re: biciklistak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >>Ne usd el a biciklistat!
> >>Uj EU-szabalyozas keszul a kerekesek vedelmeben
> >>2002. augusztus 7., szerda 11:47
> >>Egy tervezett unios jogszabaly szerint a kerekparosokkal tortent
> >>balesetek
> >eseten a gepkocsivezetoknek kellene a kart fizetni, fuggetlenul >attol,
> >hogy ki okozta a balesetet.
> > ....

> Szoval a bicajosokkal szemben az autosok ugy viselkednek, mintha az egy
> gatlo dolog lenne az uton, pedig a kozlekedes egy resze. En szemely
> szerint olyan szabalyt alkotnek, hogy varoson kivul az autonak at kelljen
> menni a masik savba elozeskor. /Fogash biztos nem ult bicajon meg ugy,
> hogy elment mellette 1 m-rel egy Alfa 150-nel :))) Kapaszkodni kell a
> kormanyba erosen... /

EU es kis hazank kozott azert van egy oltari nagy kulonbseg. Ott 
VANNAK kerekparutak. Biciklis pedig ott megy. Nem is nagyon 
lehet mashol elutni kerekparost, csak ott, ahol az autout 
kerekparutat keresztez, vagy utkeresztezodesben, itt viszont ha jol 
emlekszem, mindenutt a kerekparosnak van elsobbsege. Ugyanez 
vonatkozik a gyalogosokra is. Viszont az autouton semmi 
keresnivalojuk nincs. SZVSZ, nalunk is kerekparutak kellenenek. 
En pl. megerto es tolerans vagyok a kerekparosokkal, nagy ivben 
kikerulom oket (en is szoktam kerekezni), de bevallom, mikor egy 
10 km-es szakaszon mar harmincadik alkalommal kell majdnem 
allora fekezni a kocsit, utana pedig utazosebessegre gyorsulni, a 
31-iknek mar szidom a k*** edesanyjat, pedig nem tehet rola. 

A masik: ugy tudom, hogy az egesz borul ittassag eseten. Nemet 
biztositoknal, ha jol tudom igy van. Az ittas vezetonek 
(kerekparosnak is) nem lehet karteritesi igenye senki fele. 

Tibor
+ - Izzocsere (Valasz: Sokminden *** HIX AUTO *** #1551) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Sokminden ( 63 sor )
> Idopont: Fri Aug  9 08:03:36 CEST 2002 AUTO #1551
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

...
A mai motorterek olyan tulzsufoltak, hogy egy izzocserehez
fel autot le kell bontani, de minimum az akkut kivenni.
Ahhoz pedig kell egy 8-as kulcs, egy 12-es, meg kell
jegyezni, milyen sorrendben levenni a sarukat, kiemelni a
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ha vannak dolgok, amit gyulolok, akkor ez az, pl. Audi A2. Par honapja
vettem a Skodaba +50%-os OSRAM izzokat, hazaerve neki is lattam
belepakolni, de nem talaltam meg a kezelesi utasitast (na jo, fel kellett
volna mennem erte ket emeletet, annak alapjan akartam csinalni :-). Mondom
sebaj, azert belenezek, hatha nem bonyolult. Hat nem. 5 perc a ketto,
minden szerszam nelkul. Es ez sem oreg auto! Miert nem lehet igy
csinalni???

Azert a fenyszoroizzo kicserelesenek - legyen az akarmilyen u"rjarmu" - nem
szabadna semmilyen szerszamot es komolyabb szaktudast igenyelnie.
Amelyikben pedig szervizbe kell vinni az izzocserehez... Hmmm, sux
szazezerrel. Nagyon kicsi az esely, de ha valaki egy tobbszaz kilometeres
utra megy ejszaka, akkor kieghet egy uton mindketto.

udv,
Akos
+ - offline (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

ha valaki esetleg maganban keresne, akkor augusztus 26-ig ezen a cimen
offline vagyok.
+ - csorges (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi every,

Vili irta:
>Hello!
>Egy naiv kerdesem lenne hozzatok:
>Miert 'csorog' a motor. Most volt szerelonel, de azota
>furcsa csorgo hangot ad gazadasnal. Regebben emlekszem a
>Strabink csinalt ilyet, de ott kulonosebben nem izgatott.
>Vilagositsatok fel!
>Koszi
>uvili

Haat ha hasonlo mint Trabi es gazadasra csinalja akkor gyanuim szerint az
elogyujtassal nem stimmel valami. Oregebb gepezetnel ajanlanam nezd meg hogy
az elogyujtas szabojzohoz  meno vakum csovet nezd meg, nem felejtettek-e el
visszarakni a helyere. A mostani kompoteres csodaknal mar mittom en hogy
elogyujt.

Udv
Shake
+ - regi auto nem ven... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Na megint en

Cs. irta

>Tetszik vagy nem - ez az autozas jovoje. Eppen ezert lesz a
>kovetkezo autom egy Alfa Spider 1968 (a gombolyu seggu).
>Ha nem jon ossze, akkor lehet 1974-es is :)))

No meg egy hobbista :))) Es milyen igazad van. Egyszeruen nem ertem az
embereket soxor. Regebben megvettek a meg drotozhato autokat (pl lehetett
bennuk izzot cserelni) jo persze nem volt mas, de erdekes akkor tudtak
aprobb hibakat megoldani az ut szelen (pl ekszij helyett harisnya stb) most
meg senki???? En elismerem kenyelmes dolog csak tankolni es menni a tobbit
meg a muhely de konyorgom mi van ha nagy nulla kozepen eldoglik a gep es
trivialis esetben csak egy nyamvadt kabelt kene megigazitani. Ez egyebkent
tipikus mentalitas pl a szamgepfelhasznalasban is. Eeeeen magamtoool mineeek
majd jon a help desk az operator a mittomen majd megoldja. Hogy hasznaljam a
fejem gondolkozniiiiiiii ??! dejszen az faraszto dolog. De legalabb a
lehetoseget adnak meg. Miert nem lehet modern autokat ugy tervezni hogy ha
van hozza affinitasa a tulajnak legalabb meg tudjon oldani egyszerubb
hibakat. Ha nem akarja ugy sem csinalja de legalabb a lehetoseg legyen adott
es ne keljen hozza Kz3214/12m jelu celszerszam. (Egyszeru muveletnel nem a
motorcserere gondoltam :)))))
Ugy jarunk lesz egy altalanos hiba gepjarmuben lampa es ha az kigyullad
irany a szerviz ahol jo  magyar mentalitas szerint semmiert lehuzzak a
gatyadat is.

No egy szo mint soxor egy, sok sikert a Spiderhez szerintem gyonyoru egy
auto (hiaba no regen tudtak autot gyartani.

Udv
Shake
+ - tempra meg mindig :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:32 2002. 08. 10. +0000, you wrote:
>De kulonben nekem is sok furcsasagot okozott a Tipo, amig le nem lett
>cserelve a biztositektabla. Azota az ablaktorlo is ok, azelott a
>szakaszos uzemben csinalt 5-6 szakaszt, aztan nagyokat pihent..

Ahh ez jo, en a tempraval azert jartam mert egy haverom a kezembe nyomta 
hogy neki nem kell es jarjak en vele.. Nekem akkor mar evek ota volt jogsim 
de egyaltlaan nem vezethettem a csalad ertekes 86os evjaratu kispolszkijat 
igy semmi tapasztalatom nem volt.. egyszer mentem vele 2-3km-t, majd a kov 
utam a ferihegyi repterre vezetett.. El is indultam.. a gyorsforgalmin mar 
egy ideje filoztma egy elozesen aztan dontottem hogy na megprobalom, hat 
ezt is kell gyakorolni.. Elkezdek elozni, azert izgulok bar a szembe jovo 
auto jo messze van szoval 5x megelozom, de azert eletem elso elozese ilyne 
uton :) Mikor am asik kocsi melle erek egy godor az uton.. hoppa a futes a 
godortol ugy dontott hogy maximumom teljes erovel a kepembe nyomja a forró 
levegőt... Mintha egy hajszaritoval nyomtak volna kepen, folyt a konnyem is 
a melegtol, a digit kozepkonzolon a fene se talalta meg hogy hogy kell 
kikapcsolni a futest.. na mind1 szovla befejeztem az elozest aztan 
lenyugodtam es kitotoztam hogy hogy kell leallitani azt a vackot :) 
Mindenesetre elmeny volt, legalabb annyira mint amikor a gate parkolojaban 
elakadtunk, majd haverom ertemjott hogy hazavontasson.. a telefonom haver 
kocsijaban maradt mert lemerult, haver vontatott, ejjel volt egyszercsak 
ugy dontott a bal alul levo biztositek es indexrele tabla hogy o nem birja 
tovabb az elakadasjelzot es felgyullad... Ejjel hiaba integettem az elottem 
levo nem latta hogy gáz van, én meg lábbal rugdostam el a tüzet :)  a vicc 
az volt hogy az astoriahoz erve az auto ugy dontott hogy beindul, de az meg 
semmi, kov nap is elindult es az m3ason kifele lazan ment 230 felett a 2 
literes kombi, mintha soha nem lett volna semmi baja :)  az az auto kesz 
talany volt, egzotikus hibák tömkelege, sajna a tulajahoz visszakerult, es 
eladta ugyanis tobbszor elindult haza a szerelotol es utkozben megadta 
magat a gep de ugy hogy vissza se jutott a szerelohoz a srac nemhogy haza :)
Persze ez 97-98 tajan volt (93-as volt a kocsi) es a mai napig szoktam 
latni az autot, megy, mozog, en sem ertem hogyan csinalja :)))

Ant
+ - FIAT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Ugy latom a futomu a Fiatok egyik gyengesége. A masik 
> persze az elektronika! Nekem az

Felall a hatamon a szor es amugy is utalok reggel 6:00-kor,
szombaton munkaban ulni, ezert inkabb nem szolok semmit.
D.Csaba biztosan nagy FIAT szaki, h ilyen messzemeno 
kovetkeztetest axiomakent beir egy listara.

Eppen ez a duma hangzott el az Alfa szervizben is, jott
a nagycsavo a 2.5 V6 156-al, hogy milyen szar a futomuve,
mert szervizigenyes. Odakotottem magam a keriteshez, nehogy
szemen kopjem :((( Nem az utak es a vezetesi stilus a hibas,
hanem a feszesre hangolt futomu, mely verte az M3 BMW-t...
Miert nem vesz XM-et az ilyen? 

Cs.
+ - Kappa 2.0 20VT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello HA !

Koszi mindenkinek a hozzaszolast, mit mondjak; nem fogok habozni, csak a torott
jarganyomon kell tuladni.

Egyebkent a Lancia mar az uj szeriabol valo, tehat 5 hengeres 220 pacival dobog
a motorhazteto alatt.
A fogyasztasarol nem tudtok vmit? Nem kellenek a gyari adatok, a tapasztalatnak
hiszek.

Eddig mindig dizel autoim voltak, (1.7 D Tipo, 1.9 TD Tempra) kicsit nagy valta
s
lesz szamomra. - nem azt jelenti, hogy dizel parti vagyok, csak ocso volt az
uzemanyag es egy tankkal kozel 1000 km megtettem :-))).Szoval nekem megerte.

De megigertem magamnak, hogy 200 Nm alatt nem veszek gepet. Nos, ezt kemenyen b
e
is tartom.

Meg mindig elado a torott Tempra !
Akit erdekel; tel sz: 30/ 9471-346

Sziasztok.
Chabba
+ - Forma-1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, Nagyerdemu HA-sok!

Sok jot nem hallottatok az elmult idoben felolem, igaz, rosszat sem, es ez
megnyugtato... ;)

Most is egy par kerdes erejeig robbanok be az eletetekbe:
Van koztetek F-1 fun? Mentek majd a 3 nap alatt? Megvettetek mar a jegyeket?

Szivesen beszelnek errol az erintettekkel, ha nem itt, akkor maganban.


Udv Nektek, es...emlekeztek meg?


Occso gazolajat, szeles gumit, vak rendort, gumi fakat...
(kopirajtos; a tulajtol tenkc érte)


Penti,
a patrolos
:)

Megvan am meg az oreglany...jobban, mint valaha. :)
Bar, ugye, meg gyerekci(ci)poben jar... :)
+ - Re: Kell nekunk az EU? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1550, :
>Nem eleg, hogy az elem borulo ejjel lampa nelkul a kocsit osszetoro
>reszeggel evekig pereskedhetek a karterites miatt -ami ugyse biztos hoy ki
>tudja fizetni, vagy behajthato rajta, meg en fizetek erte.

Van igazsag abban, amit irsz, de ugyanugy gyalogos is lehetne ott, neki nem
kotelezo kivilagitva lenni. Es ugye ot sem feltetlen szukseges elgazolni...
Epp a heten utottek el egy embert itt az egyik faluban, kivilagitott fouton.
Reszegen a gyalogatkelore! tevedt, ahol a egy kocsi elgazolta. 
Az illeto meghalt. :(  Ki a hibas?
Elismerem, hogy sok az orult biciklis [neha en is], de sokkal tobb az olyan
autos, aki semmibe vesz mindenkit, aki kisebb nala.
-- 
Udv,
		  Hunter			-[HE 1.15beta8;]-
+ - Re[2]: lopasnehezites (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1550, :
>ezzel kapcsolatban en is varok javaslatokat, mit erdemes beszereltetni egy
>kocsiba lopasnehezites gyanant?

Tegyel 3 tonna vasreszeleket a kocsiba, akkor szerintem nem viszik el. ;]
Bar lehet, hogy a feketelabuak kilopjak belole a femet.... inkabb ontsd ki
betonnal :)))
-- 
Udv,
		  Hunter			-[HE 1.15beta8;]-

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS