Ahoj!
> Mar megprobaltam 2 db 17eFt os alkatreszt, de egyik sem volt jó
Sajnos ez a motor érzékeny erre, többségében az utángyártottak
hasznavehetetlenek hozzá. Drága, de biztos megoldás a gyári
légtömegmérő, amit ~70eFt környékén be lehet szerezni, ha nem
márkaszervízben veszi az ember. :-(
Üdv, Triznyak
|
Ahoj!
> Esetleg mechanikailag a belso~ keringtetést szabályozó motornak
> kakukk??
Azt ugyan nem értem, mi köze ennek az ajtónyitáshoz, de előfordulhat,
vagy csak megszorult valamitől maga a levegőterelő csappantyú.
Üdv, Triznyak
|
Ahoj!
> Ugy tunik, hogy a motor also reszen az a tartaly, amiben az olaj van
> (aminek a legalso pontja az olajleereszto lyuk), szoval az szivarog,
> ugyhogy most ez fogjak kicserelni, sajnos jo dragan, mert semmi jo
> ervem nem volt arra, hogy ameddig nem csereltek olajat/legszurot,
> addig nem csopogott (soha nem volt budos, es a kocsi alatt sem volt
> olajfolt, mig most van).................
Ha nem a leeresztő csavarnál csöpög, akkor nehéz elképzelni, hogy az
olajcsere miatt történjen a dolog, hacsak nem szándékosan tették tönkre,
de még ez sem lenne egyszerű feladat. Hogy az olajteknőt ( karter) egy
szivárgás miatt miért kell cserélni, azt viszonyt nem értem. Illetve
megeshet, ha acéllemezből van, hogy megette a rozsda, de ilyennel az
elmúlt 30 évben összesen egyszer találkoztam.
Üdv, Triznyak
|