1. |
Re: *** HIX TIPP *** #7295 (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
2. |
re: re: gum (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
re: gum (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
4. |
re: gum (#7296) (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: *** HIX TIPP *** #7295 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hat sajna az ismeroseim kozt nem volt senkinek ilyen.
De mar messze a Karacsony.
*********** REPLY SEPARATOR ***********
<Szerintem ha megkerded ismeroseidet, ill. itt is biztos akad, aki eddig
<sajnalta kidobni regi elromlott Hi-Fi cuccait, hazimozijat.
<
<Azok ha bedugod oket, meg szep kijelzoikkel vilagitanak is. Csak nehogy
<ellopjak. J
<
<Udv,
<Richie
|
+ - | re: re: gum (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Olyan, hogy "négy évszakos?" felejto~s, mert nincs kompromisszum!
Én használtam négyévszakost, nem is keveset, semmi gondom nem
volt vele se télen, se nyáron. Az Alpokba is felengedett vele az
osztrák rendőr december közepén.
Üdv, 409
|
+ - | re: gum (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A nyári gumi viszont ÉLETVÉSZÉLYESsé válik 6-8°C alatt. Kemény,
> rideg lesz aminek szinte törvényszerűen baleset a vége.
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2010/12/08/minden_napra_uj_gumit/
"Bátrabb német tanulmányok már ki merik mondani, hogy száraz úton még
fagypont környékén is jobban tapad a nyári abroncs, mint a téli
specialisták. Mi van, ha pont egy száraz napon lép elénk a
figyelmetlen Pistike úgy, hogy számít az a tíz-húsz százalék
különbség?
Nem azt állítom, hogy a nyári gumi biztonságosabb télen. Hülye, aki
ilyennel indul el jeges úton, havazásban vidékre, ezzel tényleg
másokat veszélyeztet fölöslegesen. Ingatom a fejemet én is, ha
keresztben csúszik lefelé a lejtőn az úrvezető, mert meg akarta
próbálni, hátha mégis felmegy nyárival. De hány olyan nap van egy
évben, amikor tényleg kell a mikrolamella, a tapadási együttható
tizedesvessző utáni negyedik számjegye? Öt? Egy igazán kemény télen
tíz?"
|
+ - | re: gum (#7296) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A nyári gumi viszont ÉLETVÉSZÉLYESsé válik 6-8°C alatt. Kemény,
> rideg lesz, aminek szinte törvényszerűen baleset a vége.
Tapasztalataim ezzel nem egyeznek. Száraz úton fagypont alatt sem
romlott lényegesen a nyári gumim tapadása. Viszont amint leesett a
hó, katasztrofálissá vált.
> Olyan, hogy "négy évszakos?" felejtős, mert nincs kompromisszum!
Ez az állítás tényszerűen nem igaz. Az ADAC tesztjén a Good Year
négyévszakos abroncsa többször is a középmezőnyben végzett, akár
megelőzve olyan márkák téli gumijait, mint a Pirelli vagy a
Michelin.
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2010_Winterreifen_Test
_185_65_R15.aspx?ComponentId=40327&SourcePageId=31821
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2008_Winterreifen_Test
_175_65_R14.aspx?ComponentId=29824&SourcePageId=31821
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2008_Winterreifen_Test
_195_65_R15.aspx?ComponentId=29866&SourcePageId=31821
Ed
--
Beszélő Babakezek - Babajelbeszéd-tanfolyamok a mosolygó babákért
www.babakezek.hu
|
|