Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX TIPP 7297
Copyright (C) HIX
2011-01-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: *** HIX TIPP *** #7295 (mind)  14 sor     (cikkei)
2 re: re: gum (mind)  9 sor     (cikkei)
3 re: gum (mind)  19 sor     (cikkei)
4 re: gum (#7296) (mind)  26 sor     (cikkei)

+ - Re: *** HIX TIPP *** #7295 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hat sajna az ismeroseim kozt nem volt senkinek ilyen.
De mar messze a Karacsony.


*********** REPLY SEPARATOR ***********

<Szerintem ha megkerded ismeroseidet, ill. itt is biztos akad, aki eddig
<sajnalta kidobni regi elromlott Hi-Fi cuccait, hazimozijat. 
<
<Azok ha bedugod oket, meg szep kijelzoikkel vilagitanak is. Csak nehogy
<ellopjak.  J
<
<Udv, 
<Richie
+ - re: re: gum (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Olyan, hogy "négy évszakos?" felejto~s, mert nincs kompromisszum!

Én használtam négyévszakost, nem is keveset, semmi gondom nem 
volt vele se télen, se nyáron. Az Alpokba is felengedett vele az 
osztrák rendőr december közepén.

Üdv,  409
+ - re: gum (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A nyári gumi viszont ÉLETVÉSZÉLYESsé válik 6-8°C alatt. Kemény,
> rideg  lesz aminek szinte törvényszerűen baleset a vége.

http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2010/12/08/minden_napra_uj_gumit/

"Bátrabb német tanulmányok már ki merik mondani, hogy száraz úton még
fagypont környékén is jobban tapad a nyári abroncs, mint a téli
specialisták. Mi van, ha pont egy száraz napon lép elénk a
figyelmetlen Pistike úgy, hogy számít az a tíz-húsz százalék
különbség? 

Nem azt állítom, hogy a nyári gumi biztonságosabb télen. Hülye, aki
ilyennel indul el jeges úton, havazásban vidékre, ezzel tényleg
másokat veszélyeztet fölöslegesen. Ingatom a fejemet én is, ha
keresztben csúszik lefelé a lejtőn az úrvezető, mert meg akarta
próbálni, hátha mégis felmegy nyárival. De hány olyan nap van egy
évben, amikor tényleg kell a mikrolamella, a tapadási együttható
tizedesvessző utáni negyedik számjegye? Öt? Egy igazán kemény télen
tíz?"
+ - re: gum (#7296) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A nyári gumi viszont ÉLETVÉSZÉLYESsé válik 6-8°C alatt. Kemény, 
> rideg lesz, aminek szinte törvényszerűen baleset a vége.

Tapasztalataim ezzel nem egyeznek. Száraz úton fagypont alatt sem 
romlott lényegesen a nyári gumim tapadása. Viszont amint leesett a 
hó, katasztrofálissá vált.


> Olyan, hogy "négy évszakos?" felejtős, mert nincs kompromisszum!

Ez az állítás tényszerűen nem igaz. Az ADAC tesztjén a Good Year 
négyévszakos abroncsa többször is a középmezőnyben végzett, akár 
megelőzve olyan márkák téli gumijait, mint a Pirelli vagy a 
Michelin.

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2010_Winterreifen_Test
_185_65_R15.aspx?ComponentId=40327&SourcePageId=31821
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2008_Winterreifen_Test
_175_65_R14.aspx?ComponentId=29824&SourcePageId=31821
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2008_Winterreifen_Test
_195_65_R15.aspx?ComponentId=29866&SourcePageId=31821

Ed
--
Beszélő Babakezek - Babajelbeszéd-tanfolyamok a mosolygó babákért
www.babakezek.hu

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS