Szasztok,
autentikus információra lenne szükségem mihamarabb.
Adva vagyon egy 2001-es 2.0DI Ford Transit (ABFA motorkód), Bosch
villanyos adagolóval. Az autó szűrőcsere után kb. 100km-rel egyik
pillanatról a másikra megállt, ember (valami autóipari végzettsége van,
de szerintem nem sok lövése van a dologhoz, nem is értem teljesen,
hogyan mert a cserének nekiállni) felújított adagolót megvette, betette,
a motor nem indul vele. Hibakód nincs.
Ahol vette, ott azt az instrukciót adta, hogy berakás után légtelenítés,
gyújtás be, hibakódok törlése, gyújtás rajtahagyása 15 percig. Állítólag
ha ezt így megcsinálja, feltanítja magát az adagoló az ECU-nak. Ehhez
képest nem indul.
Triznyák, vagy valaki, van-e ötletetek erre? Akár a fenti módszer
hatásossága/hatástalansága kérdésében, akár valami más ötlet, hogy miért
nem indul. Illetve ha össze kellene tanítani őket, azt mivel lehet
megoldani?
Előre is köszönök minden tippet.
ivicz
|