Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 737
Copyright (C) HIX
2000-05-06
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Samara Felni (mind)  39 sor     (cikkei)
2 jelentes a repulo koporsobol (mind)  14 sor     (cikkei)
3 kerekpartarto (mind)  22 sor     (cikkei)
4 Re: *** HIX AUTO *** #736 (mind)  27 sor     (cikkei)
5 USA oktanszam (mind)  6 sor     (cikkei)
6 re: Dunlop (mind)  23 sor     (cikkei)
7 Hyundai ujdonsagok (mind)  52 sor     (cikkei)
8 Re:Jelzesek (mind)  13 sor     (cikkei)
9 Re: sko fek (mind)  30 sor     (cikkei)
10 ujra Astra fogyasztas (mind)  34 sor     (cikkei)
11 Re: Biciklitarto (mind)  14 sor     (cikkei)
12 re : mistikus fogyi --> astra sebesseg (mind)  31 sor     (cikkei)
13 Re: traffipax-Godollo (mind)  29 sor     (cikkei)
14 Re: autogaz (mind)  5 sor     (cikkei)
15 Hasonlitas (mind)  18 sor     (cikkei)
16 sko fek, fogyi (mind)  44 sor     (cikkei)

+ - Samara Felni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok , szia Tamas.

>Frigyes, lehet nalad Samara felnit kapni? Ha igen, akkor mennyiert? (Nem
>valaszoltal az egyik levelemre, mar kb 3 hettel ezelott is kerdeztem
>ugyanezt maganban)
Ezert a kesesert a nyilvanossag elott elnezesedet kell kernem, ugyanis
parhuzamosan beindult a nepmuveszet ajandek es szuloanyam korhazban volt
-( Hamarosan megadom az arajanlatot a felni ugyben.

>Van nekem a Samaramon 4 db felni, amik elkezdtek rozsdasodni. Ezeket
kellene
>valahogyan helyrehozni.
Ezen problema megoldasan van lehetseg. Ugyanis az en Sko felnim is rozsda
ette es en magam modjan megoldast talaltam. Ugymond: Leveszed darabonkent a
kerekeket, majd a felnit femtisztara lecsiszolod, azutan atkened rozsdagatlo
alapozoval. ( En Korall kyd - ot hasznaltam ). Ezt a muveletet megismetled
2X . Szaradas utan johet az ezust ez is 2X atfest. Viszont ajanlatos a
felnit kivul  - belul a fekdob oldali reszen is lekezelni. Pepecs melo de
megeri.

Udvozlettel: Frigyes

Ui. Holnap vasarnap megyek le a telekre es szerdan jovok haza. Itt vagyok
elerheto :-)
Balatonfenyves. Nyarfas u. 16. Ajanlatok az alkatresz keresre johetnek ez
ido alatt, hazajovetelemkor valaszolok minden erdeklodo listatarsamnak

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L

Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ; HIX autos matrica kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - jelentes a repulo koporsobol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

>Hol tudok 150-160 koruli fofuvokat venni??? A masodik torokba
>kellene :)

Mar van 180-as. Ki is akasztottam a sko orajat, ami kb. valos 160-170
kozotti sebesseget jelent. Persze enyhe lejto es hatszel is volt benne.
A vegen elkezdett rangatni, mert elfogyott a benzin az uszohazbol. Ergo
tobbet evett, mint amit a pumpa szallitani tudott :-o Most visszabb
akarom venni, mert egy anyagi csod.

Bye

Fresi BaCSi
+ - kerekpartarto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok autosok , szia Tibor, Frigyes

>>Az oreglany (Merci 123) tetejere kellen biciklitartot applikalni.
>>Hagyomanyos, fules csomagtartot lehet ra tenni, olyan tarto
>>kellene, ami szinten fules, vagy ilyen tartora rogzitheto. Van
>>otletetek,
>Van :-))
>Ha netan variant csomagtartod van, csak a 2 kereszttartot hagyd meg a kocsi
>tetejen a tobbit vedd le. Majd faradj el a XIII. ker Jasz u. 60/ b ala
>ottleled a Gombost. O majd talal gyogyirt a problem megoldasara. Szvsz
>tudtommalberelni is lehet toluk ilyen cuccost.

Nezd meg a http://www.extra.hu/planetatours/ oldalt,
Thule cuucokat (is) forgalmaznak.
Emilcimuk:  
269-20-66.
A honlapon arak nincsenek, de azt hirdeteik, hogy
csomagtarto rendszerek rendkivuli kedvezmennyel.
Szorfdeszkatartotol a tetoboxig van minden.

Udv,
Tibor
+ - Re: *** HIX AUTO *** #736 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 08:31 PM 5/5/00 -0500, you wrote:
>Szoval ezzel a stilussal asszem tenyleg ki lehet nyirni 1 ora alatt a
>P6000-t. Meg mast is. En altalaban betanulom a fo osvenyeimen levo
>godroket, igy van esely kikerulni azokat. Bar lehet, hogy csak a vak
>szerencsenek tudhato be, de az evi  50e vezetett km-rel, 10 eves jogsival
>sem utottem meg felnit, vagy gumit defektesre.

Szoval nekem nincs 10 eves jogsim, soot csak 2 eve vezetek, es tulelte a 
felni ugy nez ki, legalabbis nem latszik rajta semmi nyom, elvittem 
gumishoz megnezte elvileg minden rendben van.
A fo osvenyeken levo godrokrol annyit hogy azon az osvenyen meg nem jartam 
es torke rendben volt az ut majd hirtelen egy kanyar utan iszonyu 
kikerulhetetlen szakadek..
Ettol fuggetlenul buszke vagyok Rad hogy 10 ev alatt egy godorbe se mentel 
bele, nekem 2 ev alatt evi 30e km-errel budapesten mindig elkapok 2-3 godrot..

 > ui. a /30 szvsz nincs is. /35-os a Ferrari F40, es tsai, normalis autokon
 > /45ala nemigen mennek. Azok is 60-70eFt-nal kezdodnek... :(
Okee, majd megnezem de ismeroseim kocsijan asszem /45 van es azok 
vastagabbak .. Egy biztos, hiaba keresek meg egy marhat aki a kocsijara 
ilyet tetetett fel, nagyon elvetve talalok..
De mielott megharagudnal ram elmondom hogy nem en vettem, egyszeruen csak 
kaptma a kocsihoz a gyari garnitura melle, igy ezt hasznalom, bar a 20-as 
tempom a bartokbelan par embert felettebb tud idegesiteni, de ez meg a 
viselheto tempo vele..

AntForce
+ - USA oktanszam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

  Par hete volt errol vita. Megneztem: kutra az van irva, hogy '(R+M)/2
method', es tovabbra is 87-91 kozott van az oktanszam. Erti ezt valaki?

Gyula
+ - re: Dunlop (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> (Ha valakit erdeket, Dunlop SP70, 10500/db, es szerintem nagyon tuti. A teli
> gumimhoz kepest (Debica) eg es fold, sokkal jobban tapad, iranytartas
> nagysagrendileg jobb, csendesebb, vizes uton is stabil marad.)
Annyit hozzatennek, hogy vizen konnyen feluszik (aquapl.), es nagyon
gyorsan kopik. Igaz megcsikorgatni se konnyu, se fekezesnel, se
gyorsitasnal, de ennek ez az ara. Kb 20e Km utan meg kellett
csereltetni az elsoket a hatsokkal, mert az elsok 30-40%-ot koptak,
szemben a hatsok 10%-aval (futomu rendesen be van allitva, vezetesi
sitilusom sportos, de nem gumigyilkos)

A legrosszabb elmenyem az volt, amikor tavaly novemberben egy marha
nagy eso alkalmaval a Hungaria koruton a Vidamparknal a feluljarorol
lefele menet valahogy a kitaposott nyomban autoztam, es a lefolyo viz
miatt kis hijan keresztbe alltam az uton. Eleg nehez volt
visszakormanyozni az autot, mert hogy ra se sz@rt arra hogy mit
akarok...


______________________________________________________________
JOEY - az ingyenes levelezőpartner  mailto:
ICQ:47279634
+ - Hyundai ujdonsagok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Megjelent az uj Accent!
Kezdesnek az 5 ajtos, GLS tipus erkezett meg, mely tele van zsufolva
szamtalan biztonsagot es kenyelmet szolgalo extraval.

Megjelent az uj Mighty teherauto!
HD 65 neven jelent meg, amely 2,5 es 3,5 tonnas terhelhetoseget rejt
magaban. Szimpla es dupla kabinos valtozatban egyarant elerheto, az indulo
ar: 4.950.000 + Afa

Szallitasi es atadasi hatarido a rendelestol szamitott 2-3 het, amennyiben
raktarkeszletrol tortenik a kivalasztas.

Ismet kaphato a H-1 zart kishaszongepjarmu!!!
SW: rovid tengelytav, LW: hosszitott tengelytav
H-1 SW: 2.790.000 + Afa, alapmodell
H-1 SW/B: 2.890.000 + Afa, alap + kiporgesgatlo
H-1 LW: 3.050.000 + Afa, alapmodell,
H-1 LW/A: 3.090.000 + Afa, alap + elektromos ablakok, kozponti zar
H-1 LW/B: 3.150.000 + Afa, alap + kiporgesgatlo

Az SW valtozatok hatso ajtoi felfele nyilnak, az LW valtozatoke pedig
ketoldalra.
Minden modell az alabbi tulajdonsagokkal es felszereltsegekkel rendelkezik
alapban:
2.5 Turbo Diesel Motor (85 LE, 210 Nm nyomatek)
szervokormany, szinre fujt lokharitok, radioelokeszites 2 hangfallal es
teleszkopos antennaval, belulrol nyithato tanksapka, belsolevegok
keringtetes, fordulatszammero, digitalis ora.
A zart H-1-es modelleket kivansag szerint korbeablakoztatjuk, a kisbusz
uvegezessel (ragasztott), melynek ara beszerelessel egyutt brutto 150.000
Ft.
Az atadasi hatarido a megrendelestol szamitva 2-3 het.

---
Reszletfizetes minden esetben lehetseges, 30% indulassal maximum 72 havi
torlesztoreszletre.
Haszongepjarmuvek eseten a teljes Afa-t eleg az indulasi dij befizetese
utani 4. honapban teljesiteni!
Reszletfizetes es Lizing eseten riasztoberendezest vagy inditasgatlot a
helyszinen beszerelunk!

Szeretettel varjuk erdeklodeset!

Alfold-Auto Kft.
5600 Bekescsaba, Ketegyhazi ut 18.
Tel / Fax: 66 / 449 - 968
www.extra.hu/hyundai

Megjegyzes: Az itt megadott arak kozponti lista arak. Ezek ervenyesek nalunk
is, viszont bamelyik kereskedo elterhet ettol.
Amennyiben szukseges, On-Line vasarlas is lehetseges es az autot
Magyarorszagon belul barhova hazhoz szallitjuk!
+ - Re:Jelzesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Nem mondod komolyan... Tehat Te megfordulnal mondjuk a Rakoczi uton,
> ha a ho eltakarna' a zarovonalat..?   ;-)    Remelem, nem...

Ha egyeb akadalya nincs, miert ne? (van ott egyebkent zarovonal?)

Megjegyzem, ugyanezert jelentett fel rendor kb. 20 evvel ezelott;
telen megfordultam a havas zarovonalon. Szerinte "mivel helyi lakos
vagyok, tudnom kellene, hogy ott zarovonal van". Azota sem ert ide a
feljelentes...

Udv:
-- 
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
+ - Re: sko fek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Cacctok!



> De nem is
> igazan erdekel, a lenyeg, hogy a Skodaknak nagyon jo feke van, es hiaba
> probalja nekem barki megmagyarazni, hogy ez lehetetlen, mert a Skoda
> szocialista fejlesztes, kovetkezeskeppen egy kalap f*st nem er, es a nyugati
> autok semmiben sem lehetnek egy hajszallal sem rosszabbak, en akkor is ezt
> tapasztaltam orrverzesig.
>

Nekem is skodam van, szeretem, nem hagyom, hogy bantsak! :o)
De akkor is tuningolni akarom a feket, mert nekem ez igy nem eleg...


> Leszamitva, hogy a 14"es kereku, kis hatsolampas skodrikban elol az S100
> fekjei viritanak, kb. gyufaskatulya meretu fekbetetekkel, mig a
> nagylampasokban 4dugattyus feknyereg van, az elozohoz kepest 2x akkora
> fekbetetekkel es dupla gumi fekcsovel.
>

Hat momentan ez nem igaz. A nagylampasokban ugyanugy ketdugyttyus a
feknyereg van, a Rapidokban volt négydugattyús első fék. (meghozza
Brembo  :o)




Udv...Adam
+ - ujra Astra fogyasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

SzaboZE irta:
Szerintem nem csak en talalom megleponek ezeket az adatokat... :) Az a varos
max falu lehet. En ugy tudom az 1.6-os Astrak megesznek 7-8 litert is
varosban. Vagy csak egyszeruen telleg hungarocelbol van a labad! :)
Egyebkent jellemzoen az autopalyas hajtouzemmod fogyasztasa altalaban a
varosihoz kozelit, de nem szokott fole menni, par extrem esetet kiveve. Ha
viszont telleg ilyen a fogyasztasod es ez Astrara jellemzo, akkor le a
kalappal.

- Az a falu Marosvasarhely, jo, nem a vilag legnagyobb telepulese, de
szokvanyos varosi forgalommal...
- szerintem nem nagyon meglepo, ha az 1,6-os Astra kevesebbet iszik, mint az
1,4-es. Vezettem az utobbit is, es amennyivel gyengebb az a motor, annyival
tobb fogyasztassal lehet belole hasonlo teljesitmenyt kihozni. A kaszni
sulya ugyanis ugyanaz.
- Igyekszem, hogy a labam hungarocellbol legyen, de azt is figyelembe kell
venni, hogy ezt az autot otodik eve vezetem, tehat nagyon osszeszoktunk.
Amikor atvettem, nem ilyen volt, erezheto volt pld, hogy az elozo gazdi nem
huzatta ki elegge. Mostansag is megcsinalom, hogy hosszabb varosi hasznalat
utan az elso orszaguti egyenesen harmasban "tisztitom" a gepet.
- Azt hiszem az is termeszetes, hogy 140-150-ig idealis, viszont ha a palyan
150 fole nyomom, megugrik a fogyasztas.
- Mindebbol kovetkezik, hogy ez nem jellemzo minden Astrara - ennel a
tipusnal is dragabb lehet az olcsobb, a kisebb motor furamod tobbet fogyaszt
és az uzemeltetese tobbe kerul! Egyebkent amitol ovakodj, az a legujabb
Astra-sorozat 1,2-es darabja - kiprobaltam a multkor, lehetetlen egy
konstrukcio, nem gyorsul, kinlodik, nem lehet dinamikusan vezetni, nincs
erotartaleka, valojaban a legnagyobb Corsa-motort raktak a joval nagyobb
Astra-kaszniba. Nem szabad megvenni, akkor sem, ha ez a legolcsobb valtozat.
- Es azt se veletlenul hangsulyoztam, hogy az en Astram Nemetorszagban
gyartott darab...

Udv
Peter
+ - Re: Biciklitarto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En anno a Metroban vettem egy evvel ezelott egy ketbicajos szettet. Az alap
csomagtarto 2-3000 kozott volt (sima keresztvasak), a biciglitartok
darabonkent 2000 alatt. Aztan kesobb megtalaltam ugyanezeket a cuccokat a
Tescoban, a Coraban, az Intersparban meg a Kozertben.
Ja, es nalam bevalt ez az olcso kategoria is...ritkan megyek 140 felett...

Udv:
pJ

>Az oreglany (Merci 123) tetejere kellen biciklitartot applikalni.
>Hagyomanyos, fules csomagtartot lehet ra tenni, olyan tarto
>kellene, ami szinten fules, vagy ilyen tartora rogzitheto. Van
>otletetek, vagy tippetek, hogy hogyan/honnan lehetne ilyet
>csinalni/beszerezni? 3-4 bringa szamara kellene.
+ - re : mistikus fogyi --> astra sebesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> A 68 (64?) lovas Astra 1.4i nem is akar 140nel menni, 
foleg nem
> folyamatosan. A multkor elmentunk 2 kocsival (egyik a 
fenti, a masik en

Ezt most nem ertem. Nem 20 km-t vezettem astrat, 
(C14NZ 1994-
bol 5 ajtoval). 60LE, no injektor. Tartosan 150-160 kozott, de 
a 170-
et is sokszor elerte (fordulatszammero nincs, tovabb nem 
mertem 
nyomni). autopalyan. Raadasul meg csak nem is volt ures 
az auto.
Fogyasztast ne kerdezzetek, azt nem mertuk.

A pickup-ot (favorit, magas dobozzal) meg tavaly hajtottam 
meg a 
7-esen 140-150 kozott (ahhoz kepest, hogy gyari ertek max 
125, 
egesz jo volt. A fogyasztas meg igy is 9 alatt maradt 
(varosban 
telen 9.3, nyaron 9.7 volt a legjobb esetben is)

Bye

Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Re: traffipax-Godollo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 írta a következő üzenetben: ...

>Vasarnap szinten arra jartam, satuztam is egy nagyot, mert kb. 65 -el
>csorogtam le a lejton, de nem keszult foto, de lattam, hogy masok
>visszamentek helyszinen "elintezni" az ugyet. Egyebkent itt igen gyakori a
>fenykepezes, nem art tenyleg 50 -el atlepni a varoshatar tablat.


Eleg gyakran mernek ezen a szakaszon. Bizonyos szempontbol ertheto mert a
domb aljan jelzolampa van, gyalogatkelohely, jobbrol a koleszosok pedig
kamikaze modjara kanyarodnak ki.

Godollon erdemes odafigyelni a Dozsa Gyorgy uton (varoskozpontot és az M3-as
csomopontot koti ossze) a Shell kut utan (mosas rulez...) az M3-as fele
haladva, ellenkezo iranybol pedig a Suzuki markakereskedo utan betartani az
50-et. Engem mar 56-al is fotogennek tartottak, igaz helyszinen 1500-ert
elinteztuk. Amire figyelni kell: COS - XXX bordo Favorit vagy feher Golf III
vagy feher Astra.  Esetleg kombinalva ha igazoltatassal is fuszerezik.

Masik kritikus szakasz Mariabesnyo vegig 40-es tablakkal. Mivel ez egy eleg
hosszu szakasz nincs kialalkult helyuk, mindig valtoztatjak.

Nem 100% de ha az egyik helyen mernek akkor csak ott mernek a varosban. Ugy
tudom, hogy csak egy keszulekuk van, de neha az autopalya rendorseg besegit.
Ha minden igaz ovek a Favorit.


Udv,
Balazs
+ - Re: autogaz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csak egy site-ot szeretnek javasolni, eleg jo:
http://www.autogaz.hu

Udv,
Balazs
+ - Hasonlitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

>>Ezert meg fog valaki lincselni, de... Szoval egy M5-hoz ne hasonlitsuk
a
>>skodrik fekrendszeret. A kategoriajahoz kepest 80-90 kozott nagyon jo

>Ok. De miert is ne? Valami magyarazat elkellene. Mert en ugy latom
>a dolgokat, hogy most nem top speed meg gyorsulasrol van szo, hanem
>teljesen hetkoznapi dolgokrol, tj. megallni 80-90 km/h-s sebessegrol.
>Tehat van ertelme, hisz minden nap talalkozunk vele.

Igen, de itt soroyatos lassitasokrol volt syo mar a vegefele, amire en
igy reagaltam. Szoval nehanyszor tutin meg lehet allni a skodrival, de
tuti, hogy hamarabb melegszik tul, mint az M5. Vagy nem?

Bye

Fresi BaCSi
+ - sko fek, fogyi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

>Leszamitva, hogy a 14"es kereku, kis hatsolampas skodrikban elol az
S100
>fekjei viritanak, kb. gyufaskatulya meretu fekbetetekkel, mig a
>nagylampasokban 4dugattyus feknyereg van, az elozohoz kepest 2x akkora
>fekbetetekkel es dupla gumi fekcsovel.

??? Te el vagy tevedve Fogash. Az csak a sport verziokra (Rapid es 130)
volt felrakva, amiken mar a modositott tobb lengokaros futomu is volt. A
tobbi ugyanaz volt. A fekezo feluletet noveltek 79-ben, majd
81-ben szervot kap 120l-tol felfele
84-ben valtoztattak a fofekhengeren es a fekhengereken (atmero) , futomu
szelesebb lett, uj design, jobb szervo.

Amugy fanatikus skodas vagyok, de en mondogatom, hogy ne merjuk ossze.
Akkor hol nyomulnak a skodasok????????

>mig a masik srac arrol
>panaszkodott, hogy biz voltak szakaszok, ahol nem birtak 5.ben 90nel
menni,
>mert szerencsetlen auto padlogaz kozeleben jart, de lassult.

Hat ha kimelo az 5. fokozat, akkor 4-ben kell kihuzatni a vegeig :)

>A 68 (64?) lovas Astra 1.4i nem is akar 140nel menni, foleg nem
>folyamatosan.

Katalogus:
Astra 1,4 160 km/h
R 19 1,4 161 km/h
Felicia 1.3 150 km/h
Golf III. 1,4 157 km/h

Hat akkor szerinted mind hazudik?

A fogyirol csak annyit, hogy a lab nehezsegetol, beallitastol... fugg.
Egy lehuzott ablak kb. +5-8% Nekem evett a sko5.8-at konvolyban 80 korul
es 12-ot mostansag tokig fuvokazva, mikor vegsebesseget mertem, de ezt
olvashattad.

Bye

Fresi BaCSi

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS