Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX TIPP 8510
Copyright (C) HIX
2018-04-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Hutogepet belerakni a konyhaszekrenybe van-e ertelme (mind)  38 sor     (cikkei)
2 Telefon-elofizetes-problema (mind)  33 sor     (cikkei)

+ - re: Hutogepet belerakni a konyhaszekrenybe van-e ertelme (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Tamás!
> Egy 2m magas huto hasznalati utasitasaban benne van, hogy ne fedjuk le 
> a hatuljat, es ne tegyunk a tetejere semmit. 

Ez az általános tanács, hogy a hőleadás lehetőleg biztosított legyen.

A lényegi mondandója tehát ez: biztosítsd, hogy a környzet felé a levegőnek
átadott hő természetes áramlással el tud távolodni.

Egyébként feleslegesen fog sokat menni a hűtő, hiszen nem tudja elérni 
a beállított kívánt belső hőmérsékletet, emiatt jár a kompresszor, 
de az meg hiába jár, nem tud elegendő hőt átszivattyúzni a környezetbe.  

> A konyhaszekrenysorban van a hutonek megfelelo szekreny. Van-e ertelme 
> olyat venni, ha a tetoterben van a huto es rasuthet a nap? 

Ha a nap nem süti nyilván csak kedvezhet a hűtőnek, de ennél sokkal
fontosabb a korábban írt szabad hőleadás biztosítása! 

> Vedeni fogja a hutot a napsutestol, vagy foloslegesen dolgoztatni fogja? 

Ha mint írtad eltakarja a naptól, akkor nyilván védi is valamilyen
mértékben.

Ha viszont  akadályozza a hőleadást, akkor meg árt. Azt hogy melyik a
nagyobb a te esetedben legfeljebb te tudnád felfedezni.

> A huto hatulja teljesen sima, nincsenek racsok, stb. (Bomann - 133KWh/ev) 

Az hogy hol és milyen rács a hőleadó mindegy, csak tudjon jó hatásfokkal
működni.

A kiszivattyúzott hőnek ugyanis valahová menni kellene tovább róla!

Ezt lehet segíteni akár egy külső ventillátorral is, pláne nyári hőségben,
vagy akadályozni a környezettől elzárással.

Sanyi
+ - Telefon-elofizetes-problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Hűségidő lejárata után történt meg - már többször is - az alábbi 
(szolgáltatótól függetlenül):

Hűségidő lejárata előtt, vagy hűségidő lejáratát követő napokban 
ügyfélszolgálatról hívás érkezett, az ügyfélszolgálatos rá szeretett 
volna beszélni a hűségidő meghosszabbítására.
Ezek a beszélgetések nagyon rövidek voltak, egyértelműen el lett 
utasítva a meghosszabbítás ténye határozott nemmel (vagy ha már a 
második-harmadik ilyen hívás érkezett ugyanazon a napon, akkor emelt 
hangon lett mondva a nemleges válasz).

Ennek ellenére az ügyfélszolgálatos veszi a bátorságot és egy évvel 
meghosszabbítja a szerződést...
Nem történt szóbeli szerződéskötés, se ráutaló magatartással, sem sehogy.
Nem beszélt más családtaggal az ügyfélszolgálatos, nincs kisgyerek, akit 
be lehetett volna ugratni...

Nagyon és rendkívüli mértékben kezdem unni ezt a fajta gyakorlatot, hogy 
önkényesen beírnak valamit, ha kedvük tartja...
Tudom hogy neki ezért pont jár, hogy "előfizető meghosszabbíttatta a 
szerződését" de hogy ennek ellenére ilyen kockázatot vállal, az 
döbbenetes...
Esetleg ez mindennapos bevett gyakorlat?
Mi van ha az ügyfél másik szolgáltatóhoz akart menni lejárat után 
azonnal és ilyen kamu-meghosszabbítás miatt nem tud?
Mi az amit lehet tenni?

Békés természetű ember vagyok és nem szeretek vitatkozni de az elmúlt 
években elegem lett ebből az etikátlan magatartásból.

Egon

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS